Älkää hommatko, hankalin mitä käyttänyt koskaan, mihinkään ei käy, keittiön ajastimena en oo kokeillu ehkä siihen sopii.
Nokia 105 4G (2023)
4
333
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan kamala, en ole tällaista vielä tavannut. Tuntuu, että lukitusta saisi olla koko ajan aukaisemassa, mutta en meina saada sitä millään auki,lukkokuva, jota pitäisi painaa, häipyy pois näkyvistä saman tien. Jokseenkin outo kapistus. Saa vain kiukkuseksi. En suosittele kellekään. En saa yksinkertaisesti laitetta toimimaan. Harmi, että ostin.
- Anonyymi
Myönnät sentään reilusti työntäneesi kätesi pskaan.
- Anonyymi
Soittoäänen valitseminen on uskomaton show, olisivat ottaneet mallia Nokian vanhoista malleista, täysin susi laite.
- Anonyymi
Käyttökelvoton, myynti kieltoon jopa ensimmäiset Nokiat parempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047043
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733272
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237