Vinkkejä ensitreffeille

Anonyymi-ap

Apua! Minulla on tulossa ensitreffit thden kiinnostavan oloisen naisen kanssa lähiaikoina.. ollaan viestitelty paljon ja ensimmäistä kertaa vuosiiin minulla on sellainen jännittävä kutkuttava olo vatsanpohjassa. Oon treffaillu eron jälkeen tässä vuosien aikana joitakin naisia, mutta aina ennen treffejä on ollut tosi rauhallinen olo eikä oo ees jännittänyt. No ne on jäänyt kaikki alusta asti kaverilinjalle ja mitään kipinää ei ole koskaan syntynyt.
Nyt mulla on erilainen fiilis, hyvällä tavalla. Mutta toisaalta oon kasannut tästä myös hirveät paineet, sekä itsellleni: mitä jos petyn ja toisaalta myös hirveä paine että mitä jos se toinen ei tykkääkään minusta.
Onko jotain vinkkejä miten en pilaisi tätä? Oon aina ollut huono aloitteen tekijä, mutta pitäisikö tällä kertaa uskaltaa jos siltä tuntuu? Mitkä on teidän totaali turn off ekoilla treffeillä?
En tiedä oliko tässä tekstissä mitään järkeä, mutta halusin vaan purkaa jonnekin, koska jännittää aivan tosi paljon....

19

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En mä oikein muuta osaa sanoa kuin että nauti! Nauti hetkestä ja siitä ihanasta tunteesta, joka vatsanpohjassa kutkuttaa. Ei sillä ole mitään väliä, mihin se johtaa tai johtaako mihinkään, koska viestittely ja treffit on kivoja asioita ihan sellaisenaan.

    • Anonyymi

      Tilanteen ja tunnelman mukaan. Riippuu myös siitä missä teillä on treffit? Onko ne julkisella paikalla jossain kahvilassa tai ravintolassa vai tapaatteko yksityisesti jomman kumman luona vai menettekö ulos kävelemään tai harrastamaan jotain, jolloin ainakin siitä riittää puhuttavaa jos muuten jännittää.

      • Anonyymi

        Tarkoitus on mennä ensin ravintolaan ja sitten jatkamaan iltaa toisen kotiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitus on mennä ensin ravintolaan ja sitten jatkamaan iltaa toisen kotiin

        Jos jatkoista on kerran jo puhuttu, niin ilman muuta uskallat tehdä aloitteen, jos vaan siltä tuntuu. Jos jompaa kumpaa ei nappaa, niin kyllä treffeiltä voi liueta menemään jo ravintolasta suoraan.

        Ja se ehdoton turnoff on existä puhuminen, toki mun kohdalla myös tupakointi, mutta se on jokaisen oma asia.


    • Anonyymi

      Ymmärrän alkukankeuden. Hyvin se menee, kunhan ett käytä teidän yhteistä aikaa existä/miehistä puhumiseen ja puimiseen, tai deittiä terapeuttina omille asioillesi.

      • Anonyymi

        Joo, eksistä puhuminen sammuttaa tehokkaasti orastavan kiinnostuksen! (Samoin miehistä)


    • Anonyymi

      Nautit hetkestä ja olet oma itsesi.

      Turn offeja mainittiinkin exät jne. Lisäsin vielä kaikille ettei ekat treenit ole mikään työpaikkahaastattelu. Olen pari kertaa päätynyt ristikuulusteluun, ja vaikka olenkin ne läpäissyt ja varmaankin hyvä pari pererilla, niin kyllähän siitä kuulustelusta vähän kolkko olo tulee. Toki speksit kannattaa selvittää, mutta ekoilla treffeillä olisi kiva luoda hyvä tunnelma jne. Ja ainakin itse huomaan aika paljon jo ihan päälle päin, ei kaikkea tarvitse erikseen kysyä 😉

      Kivoja treffejä, hyvin se menee 👍

    • Anonyymi

      Turn-offeja on ehdottomat ja jyrkät poliittiset tai uskonnolliset mielipiteet, ylipäänsä suvaitsemattomuus ja rasismi, mutta sellaiset on kai selvitetty jo ennen ekoja treffejä. Asioita, mitkä ei oikein viesteistä käy ilmi vois olla vaikka epäsiisteys, likaiset hiukset tai vaatteet, huonot hampaat. Mä kääntyisin siinä kohtaa ympäri.

      • Anonyymi

        Olen aivan samaa mieltä!

        Pidän kyllä tärkeänä että on omia mielipiteitä, ja tykkää keskustella asioista. Itse tosin vieroksun nykyisin kovin vihervasemmistolaista maailmankuvaa, olisi vaikea nähdä yhteistä tulevaisuutta. Olen arvoiltani melko konservatiivinen.

        Tatuonnit, lävärit ja jotkut sinisiksi, vihreiksi tms värjätyt hiukset saisi minut kääntymään kannoillani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä!

        Pidän kyllä tärkeänä että on omia mielipiteitä, ja tykkää keskustella asioista. Itse tosin vieroksun nykyisin kovin vihervasemmistolaista maailmankuvaa, olisi vaikea nähdä yhteistä tulevaisuutta. Olen arvoiltani melko konservatiivinen.

        Tatuonnit, lävärit ja jotkut sinisiksi, vihreiksi tms värjätyt hiukset saisi minut kääntymään kannoillani.

        Hampaat voi korjata. Käytöstavat kertoo ihmisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hampaat voi korjata. Käytöstavat kertoo ihmisestä.

        Kyllä, hampaat voi korjata. Siksi se onkin turn-off, jos aikuinen ihminen ei ole niin tehnyt, eikä siis huolehdi terveydestään.

        Todelliset käytöstavat tulee usein esiin vasta pitemmän ajan kuluessa. Ekoilla treffeillä jaksetaan vielä esittää toisen huomioimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hampaat voi korjata. Käytöstavat kertoo ihmisestä.

        Perusoletusena voidaan varmasti pitää että käyttäydytään hyvin etenkin siellä ensitreffeillä.

        Myöhemmin sitten selviää onko se hyvä käytös luontaista.

        Ja kyllä, kaikki taitavat pitää hyvää käytöstä ja mukavaa luonnetta tärkeämpänä kuin niitä hampaita. Mutta eiköhän se kiva luonne ole jo itsessään selvä edellytys jatkolle.

        Miten APn treffit menivät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perusoletusena voidaan varmasti pitää että käyttäydytään hyvin etenkin siellä ensitreffeillä.

        Myöhemmin sitten selviää onko se hyvä käytös luontaista.

        Ja kyllä, kaikki taitavat pitää hyvää käytöstä ja mukavaa luonnetta tärkeämpänä kuin niitä hampaita. Mutta eiköhän se kiva luonne ole jo itsessään selvä edellytys jatkolle.

        Miten APn treffit menivät?

        Käyttäytyi huonosti ja hampaat huonot, eli ei jatkoon! Mutta onneksi minulla on jo uudet treffit tiedossa, kuvan perusteella vaikuttaa lupaavalta ja perhosia jo vatsassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttäytyi huonosti ja hampaat huonot, eli ei jatkoon! Mutta onneksi minulla on jo uudet treffit tiedossa, kuvan perusteella vaikuttaa lupaavalta ja perhosia jo vatsassa.

        Oikea AP täällä! Treffit meni paremmin kuin hyvin, hän oli vielä ihanampi kuin olisin uskonut. Treffit kesti yli huorokauden, viihdyttiin todella hyvin yhdessä.
        Varmasti jatkoa luvassa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea AP täällä! Treffit meni paremmin kuin hyvin, hän oli vielä ihanampi kuin olisin uskonut. Treffit kesti yli huorokauden, viihdyttiin todella hyvin yhdessä.
        Varmasti jatkoa luvassa :)

        Siis vuorokauden :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis vuorokauden :D

        Onnea. Kuulostaa kivalta. Tosin mietin näitä pitkäksi venähtäneitä treffejä toisin. Aina ihmetyttää vuorokaudeksi, viikoksi tms. toisen luo jääneet. Onko se hyvä merkki?

        Itse pyrin pitämään treffit lyhyinä ja odottamaan seuraavaa kertaa. Pääsen itsekin miettimään mitä tapahtui. Ja sitten...
        Mitäs tällaisesta ajattelette?
        Huomasin kyllä että treffini häkeltyi kun sanoin jonkin kahvin jälkeen, että en häiritse pidempään, nähdään toiste.
        Olin ihan täpinöissäni.
        En halua että toinen katuu liikaa tiiviyttä tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea. Kuulostaa kivalta. Tosin mietin näitä pitkäksi venähtäneitä treffejä toisin. Aina ihmetyttää vuorokaudeksi, viikoksi tms. toisen luo jääneet. Onko se hyvä merkki?

        Itse pyrin pitämään treffit lyhyinä ja odottamaan seuraavaa kertaa. Pääsen itsekin miettimään mitä tapahtui. Ja sitten...
        Mitäs tällaisesta ajattelette?
        Huomasin kyllä että treffini häkeltyi kun sanoin jonkin kahvin jälkeen, että en häiritse pidempään, nähdään toiste.
        Olin ihan täpinöissäni.
        En halua että toinen katuu liikaa tiiviyttä tms.

        Vähän jäisi kyllä semmoinen vaikutelma, että toinen haluaa liueta nopeasti paikalta.
        Ei ehkä paras iskurepliikki tuo "en häiritse pidempään". ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis vuorokauden :D

        Onnea! Kiva kuulla välillä hyviäkin kokemuksia, antaa meille muillekin toivoa!


    • Anonyymi

      Itse ajattelen että riippuu niin paljon ihmisitä ja persoonista mikä sopii kellekkin. Itse olen kokeillut sekä lyhyitä kahvitreffejä, että vuorokauden mittaisia. Kahvitreffeistä ei koskaan ole syntynyt mitään, vaikka uudetkin treffit on käyty vielä.
      Mulla aonakin on silleen että melkein heti kun nään sen ihmisen niin tiedän että tuleeko tästä mitään. uskon että jos kipinää ei tule heti alkuun, niin sitten sitä ei tule missään vaiheessa. Nimim kokemusta on. Ja toisaalta jos sitä kipinää on , niin mitä sitä himmaamaan jos se on molemmille ok.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      235
      16760
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe