Hei, pihallani kökkii jo toista kuukautta Biolan 220. Hyvin on toiminut, mutta yksi kyssäri: Kun avaan kannen, ovat yläpinnat täynnä harmaita "munia", todella pieniä, vähän niin kuin siian mätiä. Kannessa asuu hämähäkki, voisivatko ne olla sen munia? Entä ovatko munat vaarallisia, vai annanko olla? Tähän asti olen pyyhkinyt ne pois pinnoilta, ja heittänyt kompostin sekaan.
Biolan 220 - munia?
Noviisi
1
804
Vastaukset
- kompostifriikki
Minullekin tulee aina kanteen ja usein jätekerroksen päälle näitä "munia", ne ovatkin niin pieniä että näyttävät vain kerrostumalta. Jos ovat samoja niin taitavat olla kompostipunkkeja, hyvin pieniä valkoisia hämäkäkinnäköisiä olioita. Ne kuuluvat kompostin tavallisiin hajottajiin, olen havainnut että ne pitävät erityisesti leivästä. Leivänpalat murenevat käsiin kun punkit ovat käyneet niihin kiinni. Punkit eivät tykkää kuumuudesta ja sen vuoksi oleilevat kannessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911209Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18915
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112788Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613