Enneuni toisen tunteista

Anonyymi-ap

Olen ollut pitkään ihastunut mieheen. Hänen tunteistaan ei ota selvää onko molemmin puoleista. Olen nähnyt kolme unta hänestä.


Ensimmäinen uni, jossa pyysin häntä syömään kanssani ja hän vastasi kieltävästi. Ikäänkuin ”vielä ei ole sen aika”. Tästä jäi huono fiilis unessa.

Toinen uni, jossa olimme samassa paikassa yhtäaikaa hoitamassa asioita. Mies oli hieman viileä ja tyly, eikä yhtään kiinnostuneen oloinen. Neutraali uni, ei mitään erikoista.

Kolmas uni, jossa taas fiilis oli päinvastainen kuin aiemmat. Olimme katsomassa rakkausnäytelmää, jossa piti valita istumapaikka. Minä jo istuin ja eräs toinen nainen pyysi miestä hänen kanssaan istumaan. Mies kuitenkin vastasi hälle kieltävästi ja sanoi ”valisevansa” minut ja tuli siis viereeni istumaan. Tässä unessa hän oli oikein ihana, kohtelias, lämmin minua kohtaan.


Onko näillä unilla jotain todellisuuteen olevaa yhteyttä? Voisiko oikeesti olla enneunia ja mies kohta kertoisi ”nyt olevan sen aika”? Nämä ajoittuu siis kuukausien ajalle, pitkällö aikavälillä.

Kiitos jos joku osaa näitä tulkita.

1

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unesi kertovat peloista ja toiveista tuon miehen suhteen, johon olet ihastunut.

      Unet noista ei toivotuista tilanteista kertovat sinun omista peloistasi tai epävarmuuksistasi, kun et tiedä, pitääkö tuo mies sinusta vai ei - entä jos ei pidäkään.

      Viimeinen uni on sitten oma toiveesi, että tuo mies pitäisi sinusta ja voisitte alkaa seurustella.

      Nuo unet viestivät, että ota rohkeasti selvää. Voit kysyä mieheltä, mitä hän sinusta ajattelee ja voit kertoa hänelle omista tunteistasikin. Epätietoisuus tulee siis uniisi ja sellainen tila ei ole kovin toivottava.

      Molemmat miehen vastaukset ovat siis mahdollisia ja silloin on paras tarttua 'härkää sarvista' eli ottaa selvää suoraan kysymällä.

      Kumpikin vastaus on sinulle siis paljon parempi, kuin elää siinä epätietoisuudessa. Ellet uskalla ottaa kysymällä selvää miehen tunteista sinua kohtaan, kirjoita hänelle kirje, jossa kerrot rehellisesti vain omista tunteistasi; omasta ihastuksestasi ja toivot, että hän vastaisi rehellisesti ja pitäisi asian sitten omana tietonaan, jos hän ei ole sinusta kiinnostunut.

      Rohkeutta siis sinulle; jos hän ei ole sinulle tarkoitettu, löydät sen kyllä, joka on sinulle sopiva. Hyvää kevättä ja kesää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1345
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1142
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe