Kohta on suvi suloinen

Anonyymi-ap

Ja kohta taas 2t kansa palvoo koko kesän itseään perkelettä. Ainakin sen älämölön perusteella mitä rannoilta kuuluu kun 2t-raatoja käynnistellään. Voi sitä kiroilun ja sadattelun määrää. Ja välillä savu nousee koneesta kuin sielunpaimenen palttoon helmasta.

Ja voi sitä kateuden määrää kun naapuri lähtee viereiseltä laituripaikalta vesille nelari Hondallaan ilman mitään ihme vemmeltämisiä, ja oma Etec seisoo kuin järki vajaamielisen vajaatahtimiehen päässä. Seisoo vaan, eikä käynnisty.

8

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotkut joutuu köyhyyden tyhmyyden tai vain vähäisen käytön vuoksi vielä ajeleen ja käyttään moista 2 t ropötin öljy ja bensa rosvoa. Sitten mt hörhö joka ylistää moista paskaa. 2 t ei todellakaan mikään ikiliikkuja jollaisina jotkut sitä mainostaa myydessään ym. Konekoosta riippuen käyttöikä n 1000 h pienemmillä allekkin sen,vähänkin ongelmaa jäähdytyksessä voitelussa niin. . poks esim männänrengas poikki ja se jää imu/pakoaukon reunalle ja mäntä sylinteri paskana ja eipä kannata korjata porauttaa sylinteriä uusia mäntää renkaita laakereita tiivisteitä ym kun remontti taatusti kalliimpi ku röpöttimen arvo. 2 T röpötin aiheuttaa vakavan mt ongelman ainakin ETEC/2T hörhölle tai sit täys HUL: : LU jo valmiiksi. .

      • Anonyymi

        Mikähän se poikia naurattaa, arvaatteko?
        We blew upa 30 000 Yamaha 300 Outboard Motor!


    • Anonyymi

      Museo ikäinen 2 t kone tai Etec veneen perässä niin ompa varsin vaikea myydä pakettia eteen päin. Siis vanha 2 t vie bensaa n puolet siitä mikä teho eli 50 röpötin niin n 25 l/h täysillä ja matka ajo n 16-20 l/h lähempänä uistelu tai tyhjäkäynti tai nopeusrajoitus/aallonteko kieltoalueella n 3 l/h. 20 hv n 10 l/h matka ajo 7-8 l/h lähempänä tyhjäkäyntiä 1.5-2 l/h eli revippä siitä,kauheita bensa rosvoja vanhat röpöttimet.Käyttökulut aivan tolkuttomat ja lisäksi vesistöjen/luonnon saastutus vesistöön pääsevien bensan/2 t öljyjen valuessa vesistöihin eli oikeasti pitäis lailla kieltää täysin röpöttimien käyttö. Nyrkkisääntö 2 t röpöttimen kulutuksesta on 1/2 tehosta 4 t 1/3 tehosta. Vanhan röpöttimen arvo ns käyttöarvo,vain umpi hul. . lu maksaa siitä tuhatta tai tuhansia kun oikea arvo kymppejä. . satasia.

      • Anonyymi

        Myy sinä vaan nelarisi, kun oot tehny virheen, että pitää vaihtaa vähän väliä.
        Minä ostan moottorini sitä varten, että ajan samalla moottorilla loppuikäni, kun ostan viisaasti, joka kestää ja osaan huoltaa ja säätää koneen huippukuntoon.
        Vähemmän minä sotken vesistöjä kaksitahtisella, kuin sinä nelarillasi.
        Oonhan kertonut, että myötätuulet jigittelen tuntikausia kone sammuksissa ja palatessa uistelen. Osasin myös äänieristää moottorini niin , ettei teikäläisillä tulisi mieleenkään, kun niin tönkköpäisiä nakkiräpylöitä.


    • Anonyymi

      Det är galet, snart kommer det att dö.

    • Anonyymi

      Ei voi kun ihmetellä kuin joku jaksaa istua meteli-moottorin vieressä kun kilometrin päässäkin käy hermoon.

    • Anonyymi

      Mt kurapaskaa kaikki etec/2t hörhön spämmit miten voi ihmisparka olla vuosia olla noin sekaisin ihan täyttä paskaa spämmää jatkuvasti. Sadat häipyneet tältäkin palstalta ja tuhannet suolesta. . jus tällaisten mt hörhöjen vuoksi..Kannattais häipyä loppujenkin.

      • Anonyymi

        Mela on ETEC-miehellä aina toimintavalmiina!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe