Tuolileikki käynnissä

Anonyymi-ap

Suuret nimet ensin saivat tuolin., Nyt näyttää aika selvältä,
että Sainz ja Hamilton vaihtoivat päittäin paikkoja.

Red Bull ja Mc Laren eivät kuskivaihtoja tee. Tuskin Aston Martinikaan
Ocon menee Audille. Albon jäi Williamsille. Mitä jäi jäljelle?
Alpha Tauri > yksi penkki
Williams > yksi penkki
Alpine > ainakin yksi penkki
Haas > molemmat penkit

Muutama nuori kuski saa noista jonkun paikan.

Bottakselle ei montaa vaihtoehtoa jää.

11

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos Sainz siirtyy Williamsille niin Bottaksen jatkomahdollisuudet kaventuvat oleellisesti.

    • Anonyymi

      Sainz ei vielä tarttunut Mersun tarjoukseen, koska sopimus olisi vain vuoden mittainen.

    • Anonyymi

      Taitaa Valtterille jäädä luu käteen tässä tuolileikissä. Nuoria nälkäisiä ja halpoja kuskeja tunkee jo apajille. 10 miljoonan palkkavaateen ja 0 pisteen kuski ei ole haluttu.

      • Anonyymi

        Palkkaansa nähde kallis kuski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palkkaansa nähde kallis kuski.

        Ja huono.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja huono.

        Kyllä niin kateeksi käy, Bottas saa monta miljoonaa vuodessa ja minä alle 500e/kk :/
        t. tytteli


    • Anonyymi

      Tuolileikki on pahasti kesken. Jonossa ensimmäisenä on Sainz. Mies ei tahdo nöytyä Mersun yhden vuoden soppariin. Pitää sitä epäkunnioittavana tarjouksena.

      Sen jälkeen on jäljellä ruputalleja. Niihin ei taas uskalla sitoutua pidemmäksi aikaa, koska saattaa olla että siihen päättyy ura. Willimams ja Audi eivät pysty lupaamaan, että auto olisi kilpailukykyinen tulevilla kausilla. Jonon hännillä ajaminen tuskin kiinnostaa.

      Nyt kaikki joutuvat odottamaan Sainzin päätöstä. Tämän jälkeen jaetaan loput paikat, Valtteri voi saada Haasin jämäpaikan. Sekään ei ole varmaa. Muitakin halukkaita sinne löytyy.

    • Anonyymi

      Audi ja Alpine ovat ilmoittaneet Bottakselle, ettei heillä ole paikkaa auki hänelle.

      Jäljelle jää Williams ja Haas. Jos Sainz meneekin Williamsille niin jäljelle ei jää kuin Haas.
      Siellä toinen paikka on jo varattu Bearmanille. Toisesta paikasta tuleekin sitten kova kilpailu.

    • Anonyymi

      Leikki päättyy pian kun paikat loppuvat. Monta jää nuolemaan näppejään. Vale taitaa olla yksi heistä.

    • Anonyymi

      Huhujen mukaan Ocon menee Audille ja Sainz Willimsille. Jäljlle jää Haas joka on ilmoittanut ettei ole kiinnostunut Bottaksesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      19
      3104
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      69
      3079
    3. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      37
      2505
    4. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      79
      2391
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      148
      1939
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      149
      1510
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      133
      1498
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      549
      1457
    9. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      56
      1308
    10. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1254
    Aihe