Helsingin Sanomat voisi laittaa kirjoittajan nimen pääkirjoituksiinsa. Voisi laatu parantua.
Hesari, nimi päärjoituksiin!
5
94
Vastaukset
- Anonyymi
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ HS = Haista Se _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
- Anonyymi
Pääkirjoitustoimitus laatii tekstit.
Ryhmätyönä.- Anonyymi
Vastauksesi henkii virallista 70-lukua. Tiedät itsekin, että yksi ihminen ne kirjoittaa, ja joku toinen oikolukee kommentoiden. Ehkä pikkupalaverissa on vähän lämmitelty aihetta ennen kirjoittamista.
Nimen laittaminen pääkirjoitukseen ei ole enää tavatonta. Ja sehän henkisi sitä avoimuutta ja lukijan palvelualttiutta, joilla Hesari mahtailee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastauksesi henkii virallista 70-lukua. Tiedät itsekin, että yksi ihminen ne kirjoittaa, ja joku toinen oikolukee kommentoiden. Ehkä pikkupalaverissa on vähän lämmitelty aihetta ennen kirjoittamista.
Nimen laittaminen pääkirjoitukseen ei ole enää tavatonta. Ja sehän henkisi sitä avoimuutta ja lukijan palvelualttiutta, joilla Hesari mahtailee.Et tunne HS:n toimitustyötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tunne HS:n toimitustyötä.
Linja vedetään yhdessä, mutta yksi kirjoittaa aina, ja nimi alle. Ei pitäisi olla vaikeaa. Toisi pakkoryhtiä tekstiin, toisin kuin tuo nimettömänä nälviminen.
Kirjoitustyylistäkin usein valitettavasti näkee, kuka kulloinkin on asialla.
Mikä tässä avoimuudessa on niin vaikeaa? Kettuilla voi muilla palstoilla, omalla nimellä sielläkin mennään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289