Onko kokemuksia reunuspäivänkakkarasta migreenin estoon, myydään Glitinum nimellä mm. apteekissa. Onko ollut apua?
Glitinum/reunuspäivänkakkara kokemuksia
5
4298
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kokemusta, mutta kovin epäluuloisesti suhtaudun. Miksi aloittaisi syömään kun 3kk pidempään ei saa kuitenkaan syödä..
- Anonyymi
Tämän kommentin hyötyarvo...jos ei ole kokeillut, niin miksi kommentoida edes? Ja monissa luonnonvalmistessa pitää pitää tauko. Epäilen, että kommentoija tuskin edes itse on migreenikko jos ei arvosta 3kk yhtäjaksoista jaksoa, jolloin migreeni on vähemmän vaikeana/kokonaan poissa.
- Anonyymi
Mulla migreeninestoon lääkitys ja on paljon halvempi kuukautta kohden kuin tuo.
- Anonyymi
On ainakin mulla auttanut. Aiemmin vkottain ollut kohtauksia ja nyt ei ole 2 kk ollut ainoatakaan. Ihana jos tästä pysyvä apu.
- Anonyymi
Oon kärsinyt migreenistä yli 20 vuotta ja kokeillut kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Ajattelin että eikai tästä haittaa ole ja päätin kokeilla.. Ihmetys oli suuri kun tämä auttoi merkittävästi!! Vieläkin olen ymmälläni tän tehosta kun monet reseptilääkkeetkään auttaneet ennen tätä! Oon pystynyt vähentää triptaanien käyttöä ehkä 50-60%. Ja ennen kun migreeni oli krooninen jouduin käyttämään paljon triptaaneja ja mulla oli särkylääkepäänsärkyjäkin, mutta nyt ei ole enää😊👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku305063Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova681953HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1131827Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291754- 1111690
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p235984- 71921
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.44897Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54843- 53792