Sattumalta törmäsin netissä tietoon, että Dingon 2008-2014 kokoonpanoissa soittaneet Ville Siuruainen ja Vesa Kuhlman vaikuttaisivat tätä nykyä Hevisaurus-yhtyeessä.
Tai ainakin viime vuosina ovat vaikuttaneet. Korjatkaa jos olen väärässä.
Tunnistaminen keikoilla tietysti vaikeaa, koska esiintyvät maskeissa. Ja myönnän etten ole ihan kohderyhmää.
Mitä muita projekteja 2000-luvun ex-Dingoilla on sittemmin ollut?
Ex-Dingot Hevisauruksessa
2
353
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän he ovat tehneet. Aloittivat Hevisauruksissa 2011 ja olivat monta vuotta päällekkäin Sauruksissa ja Dingossa. Siuruainen kertoo siitä avoimesti kotisivuillaan djwelho PISTE com.
Dingon uudet muusikot ovat ammattimuusikoita joilla on ollut vaikka mitä kokoonpanoja. Kaikki ansaitsevat ilmeisesti edelleen leipänsä musiikista joko studio- tai keikkatöiden kutta.- Anonyymi
Mielenkiintoista. Tämä on mennyt itseltäni ohi.
Katsoin nuo DJ Welhon sivut. Ei löytynyt tietoa aiemmista bändeistä eikä Hevisauruksesta. En nyt jaksa Internet archivea alkaa kaivella, onko siellä joskus ollut jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021589
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821250- 621143
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111989Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall212791Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 120718
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698