Miltä tuntuu

Anonyymi-ap

Miltä tuntuu kun terska ohittaa toisen miehen sulkijalihaksen,siis panijan näkökulmasta?

22

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      aivan ihana kireys pitää vaan malttaa sen jälkeen syvälle menoo ehtii tottua myös sisään ulos edstakaisin on ihanaa olen ollut myös antajana ison ottaminen tuntuu mutta muuttuu nautinnoksi kun saanut perille uudestaan tunne on mahtava yleensä molemmille

    • Anonyymi

      Tule kyllä aikaa myöten sen itse tuntemaan. Kannattaa ainakin kokeilla.

      • Anonyymi

        Paska lentää ku varpusparvella sen jälkeen buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska lentää ku varpusparvella sen jälkeen buaahaa

        Sinähän sen buaahaa tiedät mitä se speden kaa touhuilu tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska lentää ku varpusparvella sen jälkeen buaahaa

        Sinulla on vatsa löysällä tai suolistossa joku ongelma, kun noin on päässyt käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska lentää ku varpusparvella sen jälkeen buaahaa

        älä jaa pesemätöntä persettäs kellekään runkkaa vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on vatsa löysällä tai suolistossa joku ongelma, kun noin on päässyt käymään.

        joo kaveri ei tiiä mitä pesu on saastainen pysys pois ihmisten joukosta tartuttaa jotain tauteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska lentää ku varpusparvella sen jälkeen buaahaa

        aikuiset osaa käydä pesulla ensin kakarat ei tiiä asioista mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on vatsa löysällä tai suolistossa joku ongelma, kun noin on päässyt käymään.

        käske kaveri huuhteluun ens kerralla jos nuin on käynyt mulle ei ainakaan


    • Anonyymi

      Pääsisipäs tämän kokemaan vastaanottavana osapuolena ;)

      • Anonyymi

        Pasko alles homo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasko alles homo

        Mitäs homo paskot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasko alles homo

        homot käy ensin pesulla sori jos sulle käy niin


    • Anonyymi

      Se ikäänkuin aluksi kiristää kalun päässä ja sitten sisään mennessä tuntuu löysemmältä.

      Kokemusta vain yhdestä miehestä jota pannut eli panijan näkökulmasta.M47

    • Anonyymi

      Kun saa kunnolla sisään niin tuntuu aika väljältä mutta vartta puristaa hienosti. Kun laukeaa ja kokonaan sisällä niin tuntuu kuin penisrengas paikallaan. Kun sperma alkaa valumaan ulos niin onhan se hienoa

    • Anonyymi

      Kokemusta molemmin päin, yhtyessä heti aluksi tuntuu tosi tiukalta suulkija lihas. Hetken terskalla härnätessä tuntee vähän löystyy, sitten painaa hitaasti mut lujaa terskan esteen lävitse. Tunne mahtava kun sulkija kireenä kalun varressa, hitaasti pitkin vedoin yhtymään kyllä naitavaa seuraten huomaa kun pääsee lujempaa pumppaa. Itseälläni sulkija antaa periksi muutaman työnnön jälkeen, kostun myös saman tein. M 60v

    • Anonyymi

      vaimon pillussa ei niin kireetä puristusta oo jotku osaa jopa ite puristella ees taas sisään ulos mahtava tunne olen ollut myös ottajana ja juuri se hetki on ihanin

    • Anonyymi

      Mä olen joskus kysynyt naiselta mille se tuntuu, kun mies tulee lähella ja muna työnnetään pilluu. Mitä ajatuksia siinä hetkessä on, niin hän sanoi jotenkin näin, ettei siinä mieti mitään. Muna menee ekan kerran sisään niin rutiinilla. Toinen nainen kertoi siitä, kun mies oli hetken ennen nainnin aloittamista suolessa paikallaan vain puolella munan mitasta ja se oli vain hänelle kokemus miehen tavasta joka sopi hänelle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      135
      2232
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1735
    3. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      383
      1715
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1216
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      114
      1069
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      98
      1059
    7. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1014
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1013
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      897
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      888
    Aihe