mersun laatua
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001767613.html
Mersun laatua
7
368
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko vielä vanhempaa juttua tarjolla?
Jokaisella valmistajalla tulee joskus sutta ja sekundaa markkinoille, mutta toiset tekee sitä kokoajan, mm. Toyota viimeiset 20vuotta.- Anonyymi
Meinaatko että uudemmatkaan om651 kestäisi... Paskaa laatua jo pitkään. Jos kori kestää niin sitten ei moottori tai muu teknkkkka.
Jatkuvastihan nuo on alustastaankin paskana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että uudemmatkaan om651 kestäisi... Paskaa laatua jo pitkään. Jos kori kestää niin sitten ei moottori tai muu teknkkkka.
Jatkuvastihan nuo on alustastaankin paskana.Kateellisen Yaris Verso-kuskin kommentti.
- Anonyymi
Mersulaatua, kori puhki/ilmapussit rikki/muu alusta rikki/voimasiirto rikki... valitse yksi tai useampi, kaikki käy.
- Anonyymi
Mersu Persut kamppailee ongelmien kanssa, korjaamoilla?😅
- Anonyymi
Joo, mut kuitenkin aina AUdii, MERSUU, Bemarii, OPelii Volkkariii.😂
- Anonyymi
Hyvä auto paljon ajavalle mutta ei nämä uudet kestä/toimi vähän ajavalla jos eivät ehdi lämmetä oikein kunnolla , niin paljon semmoista uutta tekniikkaa liittyen esim . päästöihin . Eivät oo mitään kaupunkikippoja ja tuskin semmoisiksi tarkoitettukkaan .Itsekkin ostasin heti mutta ei mun ajoilla kun alle 10tkm/vuosi tulee ajoa , ja isolta osin lyhyttä pätkää .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311646
- 585509
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462807- 402425
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131891Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441875Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291784Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61526Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498