Kertokaapas minulle onko se joku muslimien naisten tapa olla varpaat paljaana sillä aika usein näen heitä paljasjalkaisina. Heillä on myös kauniit jalat. No olen halunnut herkutella noilla jaloilla ylä-asteelta asti ja vihdoin fetissini kävi toteen vuosi sitten. Tapasin vielä viime-vuonna yliopistossa ollessani kauniin muslimi naisen. Huomasin että hänkin välillä tarkkaili minua vähän "sillä silmällä" sitten yhtenä päivänä kysyin häneltä että haluaisiko antaa minulle numeronsa, hän antoi. No sitten numeron vaihdon jälkeen aika usein hengailimmekin hänen ja parin muun kanssa. En uskaltanut vaan viedä asiaa pidemmälle niiden muiden keskellä. No sitten yhtenä päivänä kello oli noin 2 yöllä. Muut olivat lähteneet kotiin kun olimme olleet kaupungilla noin 8-kilometrin päästä kodeistamme. Tämä musliminainen sitten kysyi että voisinko saattaa hänet kotiin kun pelkäsi että hänet kimppuunsa käydään tjs. No tietenkin sitten suostuin. Olimme kävellen joten matka oli aikamoinen. Juttelimme niitä näitä, ja sitten viimein kun hän rupesi puhumaan siitä kuinka hänen poikaystävänsä oli eronnut hänestä, uskalsin mainita ihastuksesta, -Sulla on muuten kauniit varpaat, sanoin. -Kiitos, vastasi tämä ihastukseni. Sitten hänen kotonaan hän teki jotain mullistavaa, hän suuteli minua, huulille. Seuraavana päivänä hän pyysi minua ulos, menimme hänen luokseen tekemään vähän kaikkea😉. Nuoleskelin hänen varpaitaan ja puristelin pakaroita ja tissejä, sormetinkin häntä. No hän sanoi että nähdään taas, sen jälkeen olemme seurustelleet. Tämän vuoden alussa kun yliopisto loppui ja hänestä tuli opettaja ja minusta lääkäri, päätin tehdä jotain. Kutsuin hänet treffeille Lappiin. Sitten kun olimme lomamökkimme parvekkeella ja katselimme revontulia. Minä kosin häntä, -Tuletko vaimokseni rakas? -Kyllä, hän vastasi.
Nyt olemme olleet noin 5kk yhdessä ja hän on raskaana.
Rakas muslimini
12
1217
Vastaukset
- Anonyymi
Ja spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
No mikäs se spede sua nyt noin alkoi sekottaa. Unohditko ottaa rauhoittavasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs se spede sua nyt noin alkoi sekottaa. Unohditko ottaa rauhoittavasi.
Joka ketjussa näyttää sinullakin sekottavan !🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka ketjussa näyttää sinullakin sekottavan !🤣🤣
Mitäs sekoilet joka ketjussa hyvä tietää.
- Anonyymi
Mitä tarkoita tuolla ”sekottaa” sanalla?
- Anonyymi
Vintillä tuulee jos muslimiin sekaantuu. Voi olla lähtö lähellä.
- Anonyymi
Tämä on totta. Nuorena sekoilin kahden muslimitytön kanssa. Toinen oli todella ahnas ottamaan suihin. Toinen taas halusi peppuseksiä, jotta pitää neitsyytensä. Molempien isät olivat raivoissaan, kun saivat kuulla. Jouduin pysymään piilossa jonkun aikaa heiltä.
- Anonyymi
Tuki tuulitunnelis niin tuulemisesi loppuu.
- Anonyymi
Juu. Eioikeat muslimi naiset käyttäydy noin. Se on heille sitten vain nimi. Peitettynä pitää olla. Eikä kenen tahansa kanssa jutella. Enkä yhtään ihmettele vaikka isä olisikin raivoissaan. Kurin palautusta tarvitsisi. Ei noin...
- Anonyymi
Kertoo paljon muslimiyhteisöstä, kun nuori tai aikuinenkaan ei uskalla poistua uskosta, vaan pysyy uskossa nimellisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo paljon muslimiyhteisöstä, kun nuori tai aikuinenkaan ei uskalla poistua uskosta, vaan pysyy uskossa nimellisesti.
Joillakin....valitettavasti...näin on....mutta ei saa yleistää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillakin....valitettavasti...näin on....mutta ei saa yleistää..
Mutta yleisesti ottaen noin se silti on. Terveisin entinen muslimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932212Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1032132Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom401945etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651473- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531125