Hei!
Mun kuukautiset häiritsee elämää aika pahasti, ja tarvisin apua. Miten julkiselta puolelta saa neuvoa tai hoitoa? Kiitos paljon!
Mistä apua kuukautisiin?
5
186
Vastaukset
- Anonyymi
Ne yleensä loppuu, kun tulee raskaaksi.
- Anonyymi
Munkin elämää yhden tapauksen kuukautiset häiritsee aika pahasti.
- Anonyymi
Ota yhteys ehkäisyneuvolaan niin saat reseptin e-pillereihin. Ehkäisyneuvola on maksuton mutta e-pillerit maksaa. E-pillereitä voidaan käyttää muuhunkin kuin ehkäisyyn esim runsaisiin menkkoihin
- Anonyymi
Muista vain vaihtaa siteet tarpeeksi usein, vaikkei punaista näkisikään. Edulliset, ohuet siteet usein parempia, kuin ne mainostetuimmat.
Toilet-merkissä oli myös sellaisia pyyhkeitä, joita wc-pytty vetää. - Itse suosin kuivapesua päivän mittaan, koska pelkkä vesi vain sotkee ja saa siteet haisemaan.- Anonyymi
älä neuvo väärin. kosteuspyyhkeitä ei saa heittää vessanpönttöön koska ne tukkii putket
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882