Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

Anonyymi-ap

kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaipaaminen ollut. Ne muistuttavat siitä kuinka on paha olla ilman sinua. Yritän aina myös kuvitella, miten olisi, jos olisin saanut viettää hetkiä kanssasi, jakaa monia elämyksiä yhdessä. Itkin pitkään, itkin lohduttomasti näitä menetyksiä, joita ei mikään voi enää korvata. Se aika on mennyt ikuisesti.

Naiselle

57

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla taas on nyt jo pitkään ollut ihmeellinen tyhjyys sisällä, kalvava huono olo.
      Toisaalta ajatus hänestä antaa valtavan lämmön ja hellyyden tunteen. Odotan vaan että nähdään enemmän kun mitään muuta.

    • Anonyymi

      Yksin on menty..🚶‍♂️🚶‍♀️

    • Se meni mikä meni. Aika on armoton ja kulkee vain eteenpäin. Haavat paranee ja arpeutuu. Muistot säilyy hautaan saakka.

      • Anonyymi

        Olisihan se kiva, jos olisi hyviä muistoja, mutta kun niitä ei ole. On vain huonoja ja kipeitä muistoja mihin vain katsookin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisihan se kiva, jos olisi hyviä muistoja, mutta kun niitä ei ole. On vain huonoja ja kipeitä muistoja mihin vain katsookin.

        Se on ikävää kuulla. Jospa ajan kuluessa tulis jotain muuta mukavaa tilalle.


      • Anonyymi

        sulla ne haavat ollut auki kolme vuotta eivätkä arpeudu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sulla ne haavat ollut auki kolme vuotta eivätkä arpeudu.

        Se on minun oma ongelmani. Ihan tarpeeksi paska olo taas tuli täällä olosta tänään. Että kiitos taas.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on ikävää kuulla. Jospa ajan kuluessa tulis jotain muuta mukavaa tilalle.

        Sinä oletkin hyvä ja ymmärtäväinen ihminen. Näkee, että olet jotakin elämässä kokenut. Kiitos!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oletkin hyvä ja ymmärtäväinen ihminen. Näkee, että olet jotakin elämässä kokenut. Kiitos!

        No, mitään muuta kuin kärsinyt olen enimmän aikaa...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on minun oma ongelmani. Ihan tarpeeksi paska olo taas tuli täällä olosta tänään. Että kiitos taas.

        Ei se näytä vaan sinun oma ongelmasi olevan, kun täytät koko palstan päivittäin asiasta johtuvalla somesaastalla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on minun oma ongelmani. Ihan tarpeeksi paska olo taas tuli täällä olosta tänään. Että kiitos taas.

        siis mitä. onko sulla ollut tänäänkin paska olo. ei voi olla


      • Anonyymi

        Voitko olla sotkimatta ketjuja tuolla kerta toisensa jälkeen? Alkaa käydä jo aika vanhaksi tuo sun vänkäämisesi. Suden jutut ei sulle kuulu muutenkaan märehdittäväksi.

        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis mitä. onko sulla ollut tänäänkin paska olo. ei voi olla

        Miksi kiusaat ja ärsytät mustasutta? Jätä hänet rauhaan. Onko hän tehnyt sinulle jotain sellaista pahaa, että se oikeutta sinua dissaamaan häntä joka välissä, ja vielä julkisesti nimellä.

        Osaatko hävetä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on minun oma ongelmani. Ihan tarpeeksi paska olo taas tuli täällä olosta tänään. Että kiitos taas.

        Onko järkeä tehdä jotain mistä tulee paska olo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se näytä vaan sinun oma ongelmasi olevan, kun täytät koko palstan päivittäin asiasta johtuvalla somesaastalla.

        Keneksi sinä todellisuudesta irtaantunut sitten tämän mustasusimiehen koet? Taidat olla se toinen niistä sekavista, jotka jaksaa kollottaa miehen juttujen yhteydessä😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneksi sinä todellisuudesta irtaantunut sitten tämän mustasusimiehen koet? Taidat olla se toinen niistä sekavista, jotka jaksaa kollottaa miehen juttujen yhteydessä😂

        Yksi on samaa kehää kiertävä orava, joka todistelee itseään ja aivopierujaan vainoamalla ns jokaista palstaäijän rekisteröityä nikkiä ja tiinrn toimii vähän samalla tavalla riittävän tyhmiä kuulijoita eli hönöjä neropateja etsiäkseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi on samaa kehää kiertävä orava, joka todistelee itseään ja aivopierujaan vainoamalla ns jokaista palstaäijän rekisteröityä nikkiä ja tiinrn toimii vähän samalla tavalla riittävän tyhmiä kuulijoita eli hönöjä neropateja etsiäkseen

        Toinen* mutta joo, nämä viimeisen katkerat mohikaanit on niin nähty, aina jäämistönä beavis ja butthead - pareja


    • Anonyymi

      Kauniisti kirjoitit...
      Joskus on vain viimeinkin irroitettava ote jos toisella ei ole samanmoisia tunteita vaikka se tekeekin kipeää mutta joskus on vain ymmärrettävä lopulta ne realiteetit. Itsekin, koska hän on jonkun toisen ja hänellä on rakkaus jonka kanssa elää.

      Unelmissaan voi löytää jonkun jota kohtaan tuntee, vaikka se ei olisikaan toteen käypää oikeasti, mutta niin elämä ei ole aina helppoa varsinkaan tunteiden osalta...aina ei mene tunteet yksiin.

      https://www.youtube.com/watch?v=COChJE1xZcc

      • Anonyymi

        Ei ole ketään toista


      • Anonyymi

        Kaunis kappale tuossa ja niin totta tuo tunne-elämää koskeva kirjoitus. Haikeaa mutta totta.
        Itsekin kokenut tuon vuosia sitten.
        Piti päästää toinen vapaaksi elämään omaa elämää.
        Se oli suurin ja viimeisin rakkaudenteko häntä kohtaan minulta.
        Edelleen se kantaa hedelmää, molemminpuolisena ystävyytenä ja kunnioituksena


      • Se on näin valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ketään toista

        Hänellä on kyllä enkä ajatellutkaan että olisit hän, halusin vain kommentoida kaunista kirjoitustasi.


    • Anonyymi

      Tunnen myös että hän on mennyt ja minä jäin yksin kaipaamaan. En tiedä miten luulin, että meillä olisi jokin yhteys, mihin ei mikään ulkopuolinen tekijä voi vaikuttaa. Ihmiset käy treffeillä ja etsivät kokemuksia, minua ei kiinnosta. Olen niin kamalan hajalla. En usko että voisin tavata ketään enää hänen jälkeensä. Jäin häneen kiinni jo vuosia sitten, nuo vuodet ovat olleet kuluttavia. En tiedä onko toiset tarkoitettu kulkemaan loppuelämänsä yksin. Mietin joskus, kuinka hyvä elämä meillä voisi olla yhdessä. En oikein osaa nähdä sitä sellaisena enää. Toivottavasti alkaisin vähitellen toipumaan, kun emme enää edes näe missään. Haluan muistaa kaiken kauniina, mutta jatkaa eteenpäin.

    • Anonyymi

      Älä itke. Maailma on naisia täynnä.

      • Anonyymi

        Niitä on ollut tosi harvassa sellaisia, joita voisi edes harkita. Tuntuma on, että ne oli tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä on ollut tosi harvassa sellaisia, joita voisi edes harkita. Tuntuma on, että ne oli tässä.

        No, no. Varmasti tulee joku vastaan, jonka kanssa tunteet on molemminpuoliset.


    • Anonyymi

      Kauanko olet ikävöinnyt? Ajatuksissa jotkut on aina mukana. Minkälaista tämä olisi jos hän olisi mukana ja sellaista jatkuvaa haaveilua. Onneksi vähenemään päin.

      • Anonyymi

        En saanut kiinni, mitä tarkoitit. Puhuitko itsestäsi vai halusitko kysyä minulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saanut kiinni, mitä tarkoitit. Puhuitko itsestäsi vai halusitko kysyä minulta?

        Kauanko sinä olet ap ikävöinnyt? Minulla on niin tuore ikävä että sitä ei voi ikäväksi edes laske.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanko sinä olet ap ikävöinnyt? Minulla on niin tuore ikävä että sitä ei voi ikäväksi edes laske.

        Nykyistä kaivattua useita vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyistä kaivattua useita vuosia.

        Pitkä ikävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä ikävä

        Pitkä ja pitkävetinen. Sitä on saanut ihan tarpeekseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä ja pitkävetinen. Sitä on saanut ihan tarpeekseen.

        Oletko yrittänyt tutustua muihin?


    • Anonyymi

      Mitä sinä tarkalleen kaipaat juuri hänessä?

    • On typerää pilata oma elämänsä jonkun naisen takia. Jos todella tuntisit sen, ja tietäisit sen ajatukset läpikotaisin, niin et enää välittäisi siitä pätkääkään. Etkä todellakaan hukkaisi omaa elämääsi sen naisen miettimiseen, et hukkaisi sekuntiakaan siihen, ja katuisit sitä aikaa minkä jo olet menettänyt sen takia.
      Usko pois, olen oikeassa. Ja jos todella otat selvää siitä henkilöstä, niin tiedät itsekin sen vielä.

      • Anonyymi

        Mitä varten olet tällä palstalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä varten olet tällä palstalla?

        Sivistämässä teitä barbaareja.
        Pitäisikö minun kenties olla jossain muualla
        ja jättää teidät rauhaan oman ikävänne kesken?


      • Vaikka sä oot tunteeton niin ei vttu muiden tarvii olla. Toi on aika törkeetä kuinka sä halveksit naisia. Ja pidät tavallaan kaikkia muita pskoina paitsi sinä olet täydellinen.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Sivistämässä teitä barbaareja.
        Pitäisikö minun kenties olla jossain muualla
        ja jättää teidät rauhaan oman ikävänne kesken?

        Ja tykkäämässä omista kommenteistasi kenties


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tykkäämässä omista kommenteistasi kenties

        Joo se on jännää kuin aina sen kommenteis o tykkäys..
        Hetkessä..
        En usko että täällä ois ainakaan kovin montaa jotka oikeesti tykkää tollasesta asenteesta.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Vaikka sä oot tunteeton niin ei vttu muiden tarvii olla. Toi on aika törkeetä kuinka sä halveksit naisia. Ja pidät tavallaan kaikkia muita pskoina paitsi sinä olet täydellinen.

        Tiedän, etten ole täydellinen (vielä). Mutta se on tavoitteeni.
        Minulla ei vaan ole minkäänlaisia harhakuvitelmia ihmisten suhteen.
        En oikeastaan koe ollenkaan halveksivani naisia, olen vain äärimmäisen realistinen.
        Tunteettomuuteeni en enää ota kantaa, siitä kun on jo useaan kertaan "keskusteltu".


        .... ja originaalinainenhan se sieltä nimettömien kommenttien takaa taas paljastui.... voit nyt rauhassa jatkaa keskusteluasi muiden sivupersooniesi kanssa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä varten olet tällä palstalla?

        Miksi sinä kärtät tätä samaa kysymystä aina tältä samalta troligubelta, oletkohan henkisesti jotenkin huonossa hapessa tms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tykkäämässä omista kommenteistasi kenties

        Ihan niinkuin sinäkin yksäri teet kun katsot miehen jorinoiden tukevan teinahtavaa agendaasi. Tule nyt reilusti jutskaamaan kirjautuneena, niin sinun pätemisen tunnistaisi vieläkin paremmin kuin tuon ns yksisarvisemojin kautta


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Joo se on jännää kuin aina sen kommenteis o tykkäys..
        Hetkessä..
        En usko että täällä ois ainakaan kovin montaa jotka oikeesti tykkää tollasesta asenteesta.

        Mitä mieltä olet naisena esiintyvä äijä sellaisesta sinnikyydestä, että joku toimeton teini yrittää inttää sinua toiseksi henkilöksi?


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Vaikka sä oot tunteeton niin ei vttu muiden tarvii olla. Toi on aika törkeetä kuinka sä halveksit naisia. Ja pidät tavallaan kaikkia muita pskoina paitsi sinä olet täydellinen.

        Juuri näin 👏👏👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä kärtät tätä samaa kysymystä aina tältä samalta troligubelta, oletkohan henkisesti jotenkin huonossa hapessa tms?

        Tuota kysymystä mihin vastaat voisit joskus pohdiskella ihan omalla kohdallasikin.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Joo se on jännää kuin aina sen kommenteis o tykkäys..
        Hetkessä..
        En usko että täällä ois ainakaan kovin montaa jotka oikeesti tykkää tollasesta asenteesta.

        Huomasin ilmoituksen että tässä ketjussa oli useita vastauksia sinulta ("originalnainen"), mutta ne oli kaikki poistettu, jostain syystä.. Ehkä voisit koettaa vastata uudestaan ilman kirosanoja ja haukkumisia niin viestit jäisivät muiden luettavaksi. Sensuuri vaikuttaa nyt olevan aika tiukkaa näillä palstoilla.


      • darknessin kirjoitti:

        Tiedän, etten ole täydellinen (vielä). Mutta se on tavoitteeni.
        Minulla ei vaan ole minkäänlaisia harhakuvitelmia ihmisten suhteen.
        En oikeastaan koe ollenkaan halveksivani naisia, olen vain äärimmäisen realistinen.
        Tunteettomuuteeni en enää ota kantaa, siitä kun on jo useaan kertaan "keskusteltu".


        .... ja originaalinainenhan se sieltä nimettömien kommenttien takaa taas paljastui.... voit nyt rauhassa jatkaa keskusteluasi muiden sivupersooniesi kanssa..

        Vissiin yks poistettu on..
        Se oli tähän..
        Että mä en oo anona vastannut tässä.
        Ja että mulla ei oo ikävä kyllä enempää persoonia.. toisin kun joillain..
        Ja sit siin oli että jos ois muita persoonia ni mun ei tarttis sun kans jutella.


      • darknessin kirjoitti:

        Tiedän, etten ole täydellinen (vielä). Mutta se on tavoitteeni.
        Minulla ei vaan ole minkäänlaisia harhakuvitelmia ihmisten suhteen.
        En oikeastaan koe ollenkaan halveksivani naisia, olen vain äärimmäisen realistinen.
        Tunteettomuuteeni en enää ota kantaa, siitä kun on jo useaan kertaan "keskusteltu".


        .... ja originaalinainenhan se sieltä nimettömien kommenttien takaa taas paljastui.... voit nyt rauhassa jatkaa keskusteluasi muiden sivupersooniesi kanssa..

        Ja mitenkä niin TAAS mä oisin nimettömien takana?


    • Anonyymi

      Olisit varmsan saanut jos olisit pyytänyt.

      • Anonyymi

        Kaivattuasi viettämään kanssasi aikaa


    • Anonyymi

      Menit hautuumaankin ohi.

    • Anonyymi

      Cry yourself a river ätmi

    • Anonyymi

      On myös niitä onnellisia avioliittoja. Olen kysynyt monelta pariskunnalta ja ovat sanoneet, että suhde on ollut hyvä.

    • Anonyymi

      Nämä on juuri niitä mitä itsekin surrut vuosia, yksinäinen kuten näet, aivan samoin ajatuksin. En uskalla niitä kertoa kun mikään keskustelu kanssasi ei lähde pintapälinää syvemmälle. Siksi joskus otin suoraankin yhteyttä.
      Miehelle

    • Anonyymi

      Näinpä juuri. 😥 Olen naisena itkenyt ja kaivannut, mutta nyt päätin, etten jaksa enää. Se on aika karua. Tavallaan elämän tärkeät hetket on pitänyt elää ilman toista. Juuri ne tärkeimmät. Siihen liittyy isoja menetyksiä. Kyllä minulla on tosi hauskoja muistoja meistä. Täytyy vaan jotenkin yrittää selviytyä kipuilun kanssa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16730
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2133
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe