Nainen, taidat olla unohtanut

Anonyymi-ap

että sinun piti laittaa mulle merkkiä siitä, ettet välitä, jotta ymmärtäisin olla elättelemättä toiveita sinusta. Pistähän nyt madonluvut, niin ehkä tähän paksuun kalloon saadaan jotain järkeä. Ja kylmää vettä tuohon villiintyneeseen sydämeen, eiköhän ala tunteet jäähtymään. Ala jo nyt suunnittelemaan, miten viesti menee perille. Toimi ennen kuin minut lähetetään kallonkutistajalle. Tää alkaa olemaan jo aika epätoivoista.

25

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole kaivattuni. Toivottavasti oikea nainen tunnistaa.

      • Anonyymi

        Kolme oikeaa naista tunnisti jo. Hyvin menee.


    • Anonyymi

      Miksi luulet etten tykkää susta?

    • Anonyymi

      En koskaan tekisi sitä.
      Kuuntele tarkkaan kun kuiskaan korvaasi, rakastan, rakastan enemmän kun ketään toista.
      Olet niin tärkeä minulle. Sydän täynnä hellyyttä, vain ja ainoastaan sinulle

    • Universumi antaa ne kaikki merkit kyllä kun tarkkaan havainnot ympäristöä, tapahtumia ja maailmaa ympärilläsi. Kun tiedostat ne merkit, niin sun sydän tietää kyllä mihin suuntaan sun pitää lähteä 🥰. Joko kohti sitä sun naistas tai sitten sun matkan pitää jatkua eteenpäin, hänestä poispäin. Sinä itse tiiät oikean vastauksen. Tsemppiä! 👍😊

      • Anonyymi

        Kiitos tästä näkemyksestä! Omalla kohdallani nämä merkit, jos niitä on yleensä edes ollut, ovat olleet tosi hämäriä, ja siksi kulkeminen on ollut melkoista haparointia pimeässä. Välillä tuntuu näin ja hetken päästä toisin, joskus uskon, että jee, tästä voikin tulla jotain ja hänkin ajattelee minua, mutta sitten taas seuraavana päivänä, että mitä sitä hullua, se nainen taitaa lähinnä sääliä tällaista reppanaa. Ihan totta, on kuin seisoisi tuuliviirin alla ilman suuntavaistoa. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä näkemyksestä! Omalla kohdallani nämä merkit, jos niitä on yleensä edes ollut, ovat olleet tosi hämäriä, ja siksi kulkeminen on ollut melkoista haparointia pimeässä. Välillä tuntuu näin ja hetken päästä toisin, joskus uskon, että jee, tästä voikin tulla jotain ja hänkin ajattelee minua, mutta sitten taas seuraavana päivänä, että mitä sitä hullua, se nainen taitaa lähinnä sääliä tällaista reppanaa. Ihan totta, on kuin seisoisi tuuliviirin alla ilman suuntavaistoa. 🤔

        Näitkö hänet tänään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä näkemyksestä! Omalla kohdallani nämä merkit, jos niitä on yleensä edes ollut, ovat olleet tosi hämäriä, ja siksi kulkeminen on ollut melkoista haparointia pimeässä. Välillä tuntuu näin ja hetken päästä toisin, joskus uskon, että jee, tästä voikin tulla jotain ja hänkin ajattelee minua, mutta sitten taas seuraavana päivänä, että mitä sitä hullua, se nainen taitaa lähinnä sääliä tällaista reppanaa. Ihan totta, on kuin seisoisi tuuliviirin alla ilman suuntavaistoa. 🤔

        No juu, kyllähän mullekin on tuttua toi soutaminen ja huopaaminen kun tunteet menee ees taas. Minusta se johtuu siitä, että ei ole linjassa vielä siihen omaan sydämeen. Pää voi höpöttää kaikkea negaa mitä ei kannata uskoa. Sydän on viisas ja sydämenasioissa sitä pitää kuunnella. Kun olet sun naisesi lähellä, niin sun kehon aistimukset ja intuitio kertoo kyllä totuuden. Enkä puhu nyt mistään panetuksesta vaan oikeista tunteista. Sen oikean tyypin läheisyydessä tunnet erilaista lämpöä ja energiaa kuin muiden ihmisten. Se on mahtava tunne se!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä näkemyksestä! Omalla kohdallani nämä merkit, jos niitä on yleensä edes ollut, ovat olleet tosi hämäriä, ja siksi kulkeminen on ollut melkoista haparointia pimeässä. Välillä tuntuu näin ja hetken päästä toisin, joskus uskon, että jee, tästä voikin tulla jotain ja hänkin ajattelee minua, mutta sitten taas seuraavana päivänä, että mitä sitä hullua, se nainen taitaa lähinnä sääliä tällaista reppanaa. Ihan totta, on kuin seisoisi tuuliviirin alla ilman suuntavaistoa. 🤔

        Ei helvetti
        Et tee irl kuviossa mitää
        Ja elät asiaa vain tyyliin korvoenvälissä .
        Toimitaa palstan ulkopuolella

        Pyydä se nainen ulos tai kahville.
        Pyydä sen numero
        Tee prkl asiolle jotakin .
        Tee ja Juupas eipästele sen jälkeen vasta .


    • Anonyymi

      Älä elättele toiveita.

    • Anonyymi

      En ole saanut tällaista ilmoitusta, että pitäisi. Taidat kirjoitella jonkun väärän kanssa?

      • Anonyymi

        Tänne ole kirjoittanut, en muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne ole kirjoittanut, en muualle.

        Tänne ei kannata kirjoitella.
        Haaveilla voi muutta ei tämä ei oo
        miää kontakti kanava jossa ihastuneet on molemmat ..
        Täälä yleensä rikkinäiset ja vain yksipuoliset haaveilijat
        Sun pitää saada sen kohteesi yhteystiedot
        Ja kirjoitella sille suoraa .

        Täälä on muut haaveiliat .
        Se sun kohde on sielä irl puolella .
        Ja sun pitää hankkia yhteys häneen halusit tai et
        Siel irl maailmassa
        Ei hän oo palstalla tavoittettavissa


    • Anonyymi

      Et ole minuun suoraan yhteydessä?

      • Anonyymi

        En. En enää, enkä tässä viestittelyasiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. En enää, enkä tässä viestittelyasiassa.

        Millon loppuosa?


    • Anonyymi

      Hei. Olen niin ujo nainen. En ole varma jos sinä ihastunut. Siksi mä teen sen. Sori :)

    • Anonyymi

      Aloittaja on sosiopaatti ja lievittää tylsyyden tunnettaan palstapelleilyllä.

      • Anonyymi

        En pelleile rakkausasioilla.


    • Anonyymi

      Tuntuuko sinusta pahalta tapaamisen jälkeen?

    • Anonyymi

      Tarvitsetko apua?

    • Kukahan teistä sä oot,
      näistä kun ei oikein osaa sanoa...

    • Anonyymi

      Silloin on parasta unohtaa kun ei irl viesteihin vastata. Näin olen tehnyt.

    • Anonyymi

      Sadistit ei laita suoria viestejä vaan nauttii toisen epätietoisuuden tilasta.Kiusaavat laittamalla epäselviä juttuja varsinkin sellaissa tilanteissa missä voi olla useampi ihastunut tyyppiin.Sadistinen ihastuksen kohde laittaa tuommoisessa tilanteessa epäselvät viestit niin että ne osuu näihin ihastujiin kaikkiin samoin.
      T.Ei Frida Kahlo fani.

      • Anonyymi

        Jatkuu,varsinkin kun ihastujat tietävät toisistaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      91
      1874
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1466
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1049
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      976
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      946
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      943
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      913
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe