Päätoimittaja vaatii tulevilta kaupunginjohtajaehdokkailta suurta avoimuutta jo ensimetreiltä lukien. Harvoin hän osuu näin pahasti harhaan koko asiassa.
Luin jutun ja nauroin ääneen. "Hyvät hakijat eivät vierasta avoimuutta".
Avoimuus on varmastikin "hyvillä hakijoilla" pienin huoli siinä kohden kun hakeudutaan Jämsään tarjolle. Jokainen hakija, hyvä ja huonompikin selvittelee asioita ja tekee sen, niin hyvin kun kukin taitaa. Varmasti palkkaava osapuoli toimii omien mahdollisuuksiensa puitteissa vastaavalla tavalla.
Tässä asiassa käsittelyn avoimuudella ei ole kyllä mitään tekemistä hakijoiden hyvyyden tai huonouden kanssa. Jämsä on joka tapauksessa taatusti todella haasteellinen työpaikka kaupunginjohtajalle ja kaikista viisain varmaan tajuaa pysyä kaukana. Exkaupunginjohtajat ovat jälkikäteen aika niukasti raottaneet kokemustaan julkisesti. Ei Ilkankaan muistelmia ole vieläkään julkaistu.
Paikallislehden pääkirjoituksessa
Anonyymi-ap
6
538
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se, jos on haaste itselleen. Kyllä normi ihmisen nyt tarvis se palli.
- Anonyymi
Niin kauan kun inssit on ilman palleja, niin ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kauan kun inssit on ilman palleja, niin ei.
Mites niitä istuttaa, sinne vaan mistä tullukkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites niitä istuttaa, sinne vaan mistä tullukkin.
Tervemenoa maitonaama
- Anonyymi
Pääkirjoituksessa ei ollut mitään väärää tai edes virheeellistä, vaan se oli vain naivi tänne Jämsään. Eikös tämä päätoimittaja toimi Mäntän seudulta käsin. Mädännäisyys ja huono ilmapiiri ei välity niin kauas.
- Anonyymi
Jämpsä on yhtäkuin mätä munkki
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473612
- 1053375
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342641Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 271297
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91118