Joku voi kertoa että mikä on vikana koska noin viikko sitten mulla mopo lämpöleikkasi ja nyt oon kokonaan uuden sylinterisarja laittanut kiinni ja hyvin lähtee käyntiin mutta kun lähtee liikkeelle niin tehot puuttuu..
Mopo ei halua toimia
7
103
Vastaukset
- Anonyymi
Kiihdytyspumppu ei anna polttoainelisää?
- Anonyymi
En usko että vika siellä olisi ku tosiaan mulla Rieju mrt noin viikko sitten ekan kerran hyyty ihan täysin ja alko jäähärin merkkivalo palamaan ja sillee sillä pysty ajaa et pääsi kotiin ja nyt on uus sylinterisarja ja uudet jäähärit nii mietin vaa missä se vika sit vois olla ku koko sylinterin tietääkseni kasasin oikein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että vika siellä olisi ku tosiaan mulla Rieju mrt noin viikko sitten ekan kerran hyyty ihan täysin ja alko jäähärin merkkivalo palamaan ja sillee sillä pysty ajaa et pääsi kotiin ja nyt on uus sylinterisarja ja uudet jäähärit nii mietin vaa missä se vika sit vois olla ku koko sylinterin tietääkseni kasasin oikein
Kaasuttimessa on kiihdytyspumppu. On voinut mennä roska tms. Kun painat kaasua pitäisi alipaineessa (imu) tulla lisäbensaa kaasarin kurkkuun jotta teho voisi parantua. Happi-polttoaine-sytytys. Siinä 3 tärkeintä että moottori voisi toimia. Sytytysennankko tulee myös alipaineesta. Ne on kaikki sellaisia tehoon liittyviä. Silti saattaa ilman rasitusta käydä hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaasuttimessa on kiihdytyspumppu. On voinut mennä roska tms. Kun painat kaasua pitäisi alipaineessa (imu) tulla lisäbensaa kaasarin kurkkuun jotta teho voisi parantua. Happi-polttoaine-sytytys. Siinä 3 tärkeintä että moottori voisi toimia. Sytytysennankko tulee myös alipaineesta. Ne on kaikki sellaisia tehoon liittyviä. Silti saattaa ilman rasitusta käydä hyvin.
Okei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaasuttimessa on kiihdytyspumppu. On voinut mennä roska tms. Kun painat kaasua pitäisi alipaineessa (imu) tulla lisäbensaa kaasarin kurkkuun jotta teho voisi parantua. Happi-polttoaine-sytytys. Siinä 3 tärkeintä että moottori voisi toimia. Sytytysennankko tulee myös alipaineesta. Ne on kaikki sellaisia tehoon liittyviä. Silti saattaa ilman rasitusta käydä hyvin.
Mutta osaatko sanoa missä se tarkalleen on 16mm dellortossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaasuttimessa on kiihdytyspumppu. On voinut mennä roska tms. Kun painat kaasua pitäisi alipaineessa (imu) tulla lisäbensaa kaasarin kurkkuun jotta teho voisi parantua. Happi-polttoaine-sytytys. Siinä 3 tärkeintä että moottori voisi toimia. Sytytysennankko tulee myös alipaineesta. Ne on kaikki sellaisia tehoon liittyviä. Silti saattaa ilman rasitusta käydä hyvin.
Mutta voiko se vika olla jossaan muualla koska ennen lämpöleikkausta kaikki toimi hyvin ja sit se lämpöleikkaus tapahtuu ja sen jälkee en oo tehny mitään muutaku vaihtanut kokonaa uuden sylinterisarja ja pikakaasun
- Anonyymi
Semmoista asiaa ei varsinaisesti ole kuin lämpöleikkaus. Ylikuumenemisen aiheuttaa liian kuuma tulppa, laiha seos tai liian iakinen sytytys. Selvitä mikä aiheutti ylikuumenemisen ja kiinnileikkaamisen. Muuten se toistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tykkään sinusta tosi tosi paljon
Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska513417- 1552057
Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli2001722Mitä tehdä asialle?
Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill1311633- 801145
- 2341104
Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?
Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä2671010- 125959
Olen pahoillani mies
Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari52919- 72875