En tiedä..

Anonyymi-ap

Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokseen.
Vähän herkkä muttei kuitenkaan liian hipiäinen,lojaali,heittäytyvä,tutkiskeleva,Ei kaipaa olla huomion keskipiste, päättäväinen (tietää mitä haluaa), maltillinen,tyylikäs.

114

1937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todellakin juuri tuo
      Saakeli että meni ihan nappiin 😍
      Hyvin analysoitu

      • Anonyymi

        Aloitus, jossa nainen kehui itseään toisessa persoonassa :D


    • Anonyymi

      Sellainen mies, joka laittaa aina pilkun jälkeen välilyönnin.

      • Anonyymi

        En laita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En laita.

        Et laitakaan, mutta sellaista miestä kaipaan, joka laittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et laitakaan, mutta sellaista miestä kaipaan, joka laittaa.

        Maailma tarvitsee pilkunviilaajia myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma tarvitsee pilkunviilaajia myös.

        Niin tarvii että lapsia syntyy, muuten ei Suomi lähde nousuun.
        Hopi hopi, pilkkua viilaamaan.
        🚗💨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et laitakaan, mutta sellaista miestä kaipaan, joka laittaa.

        Katsoitko sen ranskal yle areenassa esitetyn hääelokuvan?


    • Anonyymi

      Semmosta humoristista nuorempaa playboyta tykkään kattoo ja kuunnella ,ehkä koskettaakin.

      • Anonyymi

        Täällä palstalla niitä on paljon. Valitettavasti itse en ole playboy.


    • Anonyymi

      Hänestä kiinnostunut…

    • Anonyymi

      Muille tiedoksi.

    • Anonyymi

      Aikalailla juu.

      • Anonyymi

        Se negatiivinen lista ei ole enää julkaisukelpoinen.


    • Anonyymi

      En tee listauksia siitä millainen kumppanin pitäisi olla. Kokonaisuus ratkaisee ja kukaan ei oo täydellinen. Tietyt asiat on tietty no no, mutta muutoin mies, joka sykähdyttää minua.

      • Anonyymi

        Ei ollut listaus vaan havainto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut listaus vaan havainto.

        Ok. Nooh, ei parane tänne kuitenkaan kauheesti ketään kehua ettei ylpisty eikä kauheesti negaakaan laittaa ettei masennu eli hyvää päivää ja kirvesvartta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Nooh, ei parane tänne kuitenkaan kauheesti ketään kehua ettei ylpisty eikä kauheesti negaakaan laittaa ettei masennu eli hyvää päivää ja kirvesvartta.

        Sunlaiset ihmiset on suuri ongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunlaiset ihmiset on suuri ongelma

        Sinä olet ongelma, joka suhteessa.
        Minä taasen olen ulkonäköön katsahtava. Eli joskus on käynyt, kuin olisi ostanut ns suloisen pikkupossun säkissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunlaiset ihmiset on suuri ongelma

        Kerrothan vielä, että millä tavalla tämä naisena esiintyvä mies on olennaisen ongelmallinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrothan vielä, että millä tavalla tämä naisena esiintyvä mies on olennaisen ongelmallinen

        Mitenkäs me ihmiset, jotka emme tee listauksia olemme ongelma? Se, että asioita ei lado liian tiukkaan muottiin ei mielestäni ole ongelma. Tiedän silti mitä haluan ja miten vähään kykenen. Ja niin, olen nainen.


    • Anonyymi

      Kaikki muut täsmää,mutta tykkään olla välillä myös huomion keskipiste. Joskus on päiviä, kun kaipaa myös yksityisyyttä.

    • Anonyymi

      Hauska, lempeä, viisas ja hyväkäytöksinen.

    • Anonyymi

      Hän löysi kaikki mun tärkeimmät ominaisuudet.
      Varmaan on vielä jotain mutta tämä lista oli kyllä hyvin kattava 👍🏻
      Nyt kun vielä hän itse lisäisi itsensä siihen sujuvasti mukaan niin ah tätä onnea😘

      • Anonyymi

        Pidät pelottavan tyhmänä osaamattomana kehittymättömänä ja lapsentasoisena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidät pelottavan tyhmänä osaamattomana kehittymättömänä ja lapsentasoisena

        Eikö mies kuitenki ny kuvaa itseään tosi söpösti? Njet


    • Anonyymi

      En kyllä paljon ole miettinyt tuolla tavalla ainakaan ulkonäköasioita, että tyylikäskin pitäisi olla. Toki olet (siis hän on), mutta en ole ajatellut tuollaista asiaa. Ja jos joku haluaa olla huomion keskipisteenä muulloinkin kuin vain työn puolesta, niin sellaista en ymmärrä ollenkaan. Mutta käsittääkseni et ole sellainen työn ulkopuolella.

      • Anonyymi

        Älä puhu työstä saatana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu työstä saatana

        Älä kuvittele asioita ja henkilöitä.
        Henkilö ei ole hakeutunut keskipisteenä olemiseen.
        Se on valheilla laadittua näytelmää. Henkilö ei ole osallisena näytelmissänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kuvittele asioita ja henkilöitä.
        Henkilö ei ole hakeutunut keskipisteenä olemiseen.
        Se on valheilla laadittua näytelmää. Henkilö ei ole osallisena näytelmissänne.

        Ei näissä ns näytelmissäsi taida mies olla ketään oikeita henkilöitä, mutta hyvähän se on yrittää joka vipua kääntää nääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu työstä saatana

        Too sour for go getter?


    • Anonyymi

      Pidän rehellisistä jq komeista miehistä. En tiedä mikä minussa on vikana, mutta aina alkuun mies ihastuksissaan puollustaa minua. Sitten se muuttuu moittimiseksi ja henkiseksi väkivallaksi. Olen vissin liian mukautuva ja mukava, niin minua on helppo haukkua.

      • Kuullostaa ihan siltä niinkuin sinussa itsessäsi olisi jotain vikaa, mutta eihän se toki ole mahdollista! Siispä syitä täytyykin etsiä niistä muista henkilöistä....


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Kuullostaa ihan siltä niinkuin sinussa itsessäsi olisi jotain vikaa, mutta eihän se toki ole mahdollista! Siispä syitä täytyykin etsiä niistä muista henkilöistä....

        Ja ainahan joukkoon mahtuu yksi katkera mieskin naisia arvostelemaan 😏


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Kuullostaa ihan siltä niinkuin sinussa itsessäsi olisi jotain vikaa, mutta eihän se toki ole mahdollista! Siispä syitä täytyykin etsiä niistä muista henkilöistä....

        Aika törkeä olet. Poistu tästä ketjusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja ainahan joukkoon mahtuu yksi katkera mieskin naisia arvostelemaan 😏

        Ja ainahan joukkoon mahtuu kaksi tai useampi feministi päätään aukomaan.... paitsi jos on kapea ovi niin eipäs mahdukaan.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Kuullostaa ihan siltä niinkuin sinussa itsessäsi olisi jotain vikaa, mutta eihän se toki ole mahdollista! Siispä syitä täytyykin etsiä niistä muista henkilöistä....

        Sulla on luetun ymmärtäminen hakusessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika törkeä olet. Poistu tästä ketjusta.

        Unohdit lisätä siihen simsalabim! Ei toiminut.
        Tai mitä se nyt on mitä ne harrypotterit oikein sanoo, en muista, enkä jaksa etsiä sitä sanaa..


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Unohdit lisätä siihen simsalabim! Ei toiminut.
        Tai mitä se nyt on mitä ne harrypotterit oikein sanoo, en muista, enkä jaksa etsiä sitä sanaa..

        Haluatko ottaa erää. Laitappas poika suu suppuun.



      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        tässä on kuva siitä, katsokaa nyt millainen!


        https://i.huffpost.com/gen/1323020/images/o-KELLY-MARTIN-BRODERICK-facebook.jpg

        Kovasti teet hienoja syvä analyysejä ja kirjoitat kuin psykologi. Tosin minulle miehelle (aloittaja) ei onnistunut yksikään kirjoitus. Menit helposti ansaan ja aloitit silmittömän raivoamisen. Et kestä mitään ja tämä ns. hieno ja arvokkaan oloinen kaikkitietävä kilpi sai osuman. Kumpi oli meistä fiksumpi ;)
        Jatka toki provosointia ei toimi minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti teet hienoja syvä analyysejä ja kirjoitat kuin psykologi. Tosin minulle miehelle (aloittaja) ei onnistunut yksikään kirjoitus. Menit helposti ansaan ja aloitit silmittömän raivoamisen. Et kestä mitään ja tämä ns. hieno ja arvokkaan oloinen kaikkitietävä kilpi sai osuman. Kumpi oli meistä fiksumpi ;)
        Jatka toki provosointia ei toimi minuun.

        Nyt putosin ansaan ja urani palstojen kuninkaana on ohitse. Läski-feministi voitti minut mielenhallinnallaan käyttäen apunaan 2-litran super-size jäätelöä, säilyttäen malttinsa taistelun loppuun asti (kunnes jäätelö loppui).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt putosin ansaan ja urani palstojen kuninkaana on ohitse. Läski-feministi voitti minut mielenhallinnallaan käyttäen apunaan 2-litran super-size jäätelöä, säilyttäen malttinsa taistelun loppuun asti (kunnes jäätelö loppui).

        Nyt putosin ansaan ja urani palstojen kuninkaana on ohitse. Läski-feministi voitti minut mielenhallinnallaan käyttäen apunaan 2-litran super-size jäätelöä, säilyttäen malttinsa taistelun loppuun asti (kunnes jäätelö loppui).

        (Siis tuo oli minun, olinkin uloskirjautunut huomaamatta)


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Nyt putosin ansaan ja urani palstojen kuninkaana on ohitse. Läski-feministi voitti minut mielenhallinnallaan käyttäen apunaan 2-litran super-size jäätelöä, säilyttäen malttinsa taistelun loppuun asti (kunnes jäätelö loppui).

        (Siis tuo oli minun, olinkin uloskirjautunut huomaamatta)

        Kirjoita joku jäätävä analyysi. Sais hyväyt naurut. Tai vastaile vaikkapa itsellesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita joku jäätävä analyysi. Sais hyväyt naurut. Tai vastaile vaikkapa itsellesi.

        Tanssi apina, tanssi! Jotta saamme nauraa.

        De gustibus non est disputandum

        post coitum omne animal triste est sive gallus et mulier - pinque virago


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Tanssi apina, tanssi! Jotta saamme nauraa.

        De gustibus non est disputandum

        post coitum omne animal triste est sive gallus et mulier - pinque virago

        Käytikö kääntäjää että näyttäisit viisaalta . Suoraan käännettynä sen verran väärin. Viisutesi murenee pala palalta.
        Latina ei sovi kaikille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytikö kääntäjää että näyttäisit viisaalta . Suoraan käännettynä sen verran väärin. Viisutesi murenee pala palalta.
        Latina ei sovi kaikille.

        No niin neiti näsäviisas, lukion oppimäärälläsi ilmaise minulle mikä siinä on väärin?


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        No niin neiti näsäviisas, lukion oppimäärälläsi ilmaise minulle mikä siinä on väärin?

        Disce locativae formae


      • Anonyymi kirjoitti:

        Disce locativae formae

        Ja edelleen, missä kohtaa se vika siinä on?


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Ja edelleen, missä kohtaa se vika siinä on?

        Ei missään. Kunhan pyörittelen sinua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään. Kunhan pyörittelen sinua.

        Onpa taas viisasta. Väitit, tai annoit ymmärtää, että lokaatiomuoto olisi väärä, mutta jätit kertomatta että missä kohtaa ja missä lauseessa.
        Epäilen että miltei läpi päästyn lukion oppimääräsi ei välttämättä riitä edes siihen että ymmärtäisit mitä noissa lauseissaylipäätään sanotaan.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Onpa taas viisasta. Väitit, tai annoit ymmärtää, että lokaatiomuoto olisi väärä, mutta jätit kertomatta että missä kohtaa ja missä lauseessa.
        Epäilen että miltei läpi päästyn lukion oppimääräsi ei välttämättä riitä edes siihen että ymmärtäisit mitä noissa lauseissaylipäätään sanotaan.

        Olen duunari :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen duunari :D

        Niinpä, no koetapa duunata tuo viimeinen latinankielinen lause suomeksi itsellesi, se on erittäin huvittava toteamus... jos sen saat selville. Ensimmäinen lause on vain tyhjänpäiväistä lakikieltä, sen voit unohtaa.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Niinpä, no koetapa duunata tuo viimeinen latinankielinen lause suomeksi itsellesi, se on erittäin huvittava toteamus... jos sen saat selville. Ensimmäinen lause on vain tyhjänpäiväistä lakikieltä, sen voit unohtaa.

        Sinulla ei juuri elämänkokemusta ole. Kirjaviisaus loistaa ja sekin hataraa.
        Hölmöjä osaat täällä neuvoa muka hienoilla teksteillä.
        Luulen että tarvitset vielä paistinpannun että osut naulaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei juuri elämänkokemusta ole. Kirjaviisaus loistaa ja sekin hataraa.
        Hölmöjä osaat täällä neuvoa muka hienoilla teksteillä.
        Luulen että tarvitset vielä paistinpannun että osut naulaan.

        Sinulla taas selvästi on ne "elämänkoulut" käytynä... vai mitenkä se kaljakuppiloita kyntävien henkilöiden suosiossa oleva sanonta menikään.

        Saattaa yllättää että olen elämässäni tehnyt ainoastaan fyysistä työtä, enkä ole pahemmin kouluja käynyt. Saattaisit hämmästyä sitäkin miten moni, vaikkapa rekkamies, kuuntelee klassista musiikkia ja harrastaa kirjallisuutta. Eräät vain ovat tajunneet että monipuolisuus on avaintekijä, eikä homogeenisyys tai monotonia.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Sinulla taas selvästi on ne "elämänkoulut" käytynä... vai mitenkä se kaljakuppiloita kyntävien henkilöiden suosiossa oleva sanonta menikään.

        Saattaa yllättää että olen elämässäni tehnyt ainoastaan fyysistä työtä, enkä ole pahemmin kouluja käynyt. Saattaisit hämmästyä sitäkin miten moni, vaikkapa rekkamies, kuuntelee klassista musiikkia ja harrastaa kirjallisuutta. Eräät vain ovat tajunneet että monipuolisuus on avaintekijä, eikä homogeenisyys tai monotonia.

        Mitä Elämänkouluun tulee niin en ole ketään arvostellut täällä. Mitäpäs sinä teitkään? Kuka oli läski jne..
        Arvostelin sinu koska vedät ihan tyhmä kieroutunutta menoa palstalla. Yrität näin kääntää kaiken syyn pois itsestäsi. Mitä jos kerron vinkin sinulle. Mieti ensin mitä kirjoitat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Elämänkouluun tulee niin en ole ketään arvostellut täällä. Mitäpäs sinä teitkään? Kuka oli läski jne..
        Arvostelin sinu koska vedät ihan tyhmä kieroutunutta menoa palstalla. Yrität näin kääntää kaiken syyn pois itsestäsi. Mitä jos kerron vinkin sinulle. Mieti ensin mitä kirjoitat.

        Pitäisi siis miettiä mitä sanon jollekin anonyymille roskalle täällä? Niinkö?
        Eikö saisi arvostella? Läski?

        Yritän kääntää syyn pois itsestäni, minkä syyn ja mihinpäin?
        Milä tavalla "menoni tällä palstalla" on tyhmää ja kieroutunutta? Voisitko selittää sitä tarkemmin?


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Pitäisi siis miettiä mitä sanon jollekin anonyymille roskalle täällä? Niinkö?
        Eikö saisi arvostella? Läski?

        Yritän kääntää syyn pois itsestäni, minkä syyn ja mihinpäin?
        Milä tavalla "menoni tällä palstalla" on tyhmää ja kieroutunutta? Voisitko selittää sitä tarkemmin?

        Mitä teet roskan seassa? Olet pahin roska mitä on. Ainoa paikka missä tunnet ylemmyyttä. Täysi narri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teet roskan seassa? Olet pahin roska mitä on. Ainoa paikka missä tunnet ylemmyyttä. Täysi narri.

        Taidat olla oikeassa tuossa, roskan seassa tunnen ylemmyyttä. Tuo on kyllä totta. Ensimmäinen oikea huomio sinulta, oikein osuvaa.

        Ja kun tulen tänne tunteakseni henkistä ylemmyyttä muita kohtaan niin olen pahempi kuin muut roskat täällä. Täysin mahdollista.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Taidat olla oikeassa tuossa, roskan seassa tunnen ylemmyyttä. Tuo on kyllä totta. Ensimmäinen oikea huomio sinulta, oikein osuvaa.

        Ja kun tulen tänne tunteakseni henkistä ylemmyyttä muita kohtaan niin olen pahempi kuin muut roskat täällä. Täysin mahdollista.

        Olet itseasiassa heikoin lenkki koko roskassa. Ärsyynnyt,provosoit,neuvot,haukut,viisastelet ym. Olet ihminen vailla mitään. Hävisit ja olet palstan alinta kastia,Sori oli pakko pudottaa sinut,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko ottaa erää. Laitappas poika suu suppuun.

        Fist fighter. Bokseri


      • Anonyymi

        No niin yksäri, pistähän tetraa sivuun pikkuhiljaa. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teet roskan seassa? Olet pahin roska mitä on. Ainoa paikka missä tunnet ylemmyyttä. Täysi narri.

        Sinulla on ollut taas näköjään tärkeä arvokeskustelu jostain (?) trollaavan miehen kanssa aamuyöstä, tsemppiä ny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ainahan joukkoon mahtuu yksi katkera mieskin naisia arvostelemaan 😏

        Näitä kyllä riittää, jotka kertoo naiselle tai naisesta mikä hänessä on vikana


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Ja ainahan joukkoon mahtuu kaksi tai useampi feministi päätään aukomaan.... paitsi jos on kapea ovi niin eipäs mahdukaan.

        Mutta kyllähän eevil shovinist keinot ja tarinallisuudet keksii vastakampanjaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita joku jäätävä analyysi. Sais hyväyt naurut. Tai vastaile vaikkapa itsellesi.

        Eiköhän tämä mies ole ihan tälläkin kertaa käynyt dialogia itsensä kanssa mm feminismin vaaroista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Elämänkouluun tulee niin en ole ketään arvostellut täällä. Mitäpäs sinä teitkään? Kuka oli läski jne..
        Arvostelin sinu koska vedät ihan tyhmä kieroutunutta menoa palstalla. Yrität näin kääntää kaiken syyn pois itsestäsi. Mitä jos kerron vinkin sinulle. Mieti ensin mitä kirjoitat.

        Saanko udella, että minkä asian tämä mies yrittää kääntää pois itsestään- misogyniansako?


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Ja edelleen, missä kohtaa se vika siinä on?

        Se merkittävin vika on päässäsi, kuten noista palstaulostuksistasikin jo näkee 🤡


    • Anonyymi

      Miksi arvuuttelet naisen miesmakua?

      • Anonyymi

        En kai miksikään. Miksi edes kirjoitan enää tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kai miksikään. Miksi edes kirjoitan enää tänne.

        Kaipaat siis naista? Mietitkö miksi et kelvannut vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaat siis naista? Mietitkö miksi et kelvannut vai?

        Meidän elämäntapa ja tyyli elää on hyvin erilainen. Sen tiedän kysymättäkin.
        Kyllä sitä naista tietyllä tapaa kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän elämäntapa ja tyyli elää on hyvin erilainen. Sen tiedän kysymättäkin.
        Kyllä sitä naista tietyllä tapaa kaipaa.

        Jotenkin hellyyttävää <3 jotkut iskee sinne jonnekin eri tasolle kuin muut. Ette ilmeisesti edes koittaneet sovittaa niitä elämäntapoja yhteen? Hyvässä suhteessa ne hyvät puolet ja tavat tulevat esiin ja huonossa yleensä kuoriutuu ne pahimmat puolet.


    • Anonyymi

      Sillä ei ole sinulle merkitystä, eikä sillä minkälainen minä olen. Sillä on merkitystä mitä olette tehneet elämälleni ja minulle, ja touhunne on hyvin sairasta. Hyvin sairasta, julmaa ja pahaa. Ne teidän naiset saa sitä karmaa mitä ovat muille tehneet, ei kovin kivoja juttuja ja kuinka paljon ovat "syöneet" heiltä viedään sitä samaa, ja mitä pahaa muille on tehty aidosti heidän vuokseen. Niin se elämä menee. Kaikella pahuudellakin on rajansa, maan päällä. Vielä kohtaavat ne örkit ja demonit jotka pahuudesta maan päälle löytävät tiensä, teidän tekonne vuosia, niitä tänne tuovat. Toivottavasti teidät löytävät. Tai pysyvät poissa. Ehkä osaatte leikkinne ja rajanne.

      • Anonyymi

        Etkö mies tulisi pölhökustaille kuulluksi paremmin omana itsenäsi, menet vaan kamarille ja ilmiannat itsesi kiusattuna miehenä, niin kyllä lähtee


    • Anonyymi

      Omasta puolesta vastaa että pidän 50++ miehistä ja etenkin tummatukkaiset lyhyet tuon ikäiset miehet kiinnostavat paljon.

    • Anonyymi

      En tiedä, mikä hänen miesmakunsa on, mutta vastaan kuitenkin. (Olisin mielelläni kuvatunlainen, mutta kaksi viimeistä ei ehkä ihan sovi muhun.)

      Mun miesmaku on se, et miehen pitäisi olla suvaitsevainen, intohimoinen (jonkin asian suhteen, ehkä myös minun), kykenevä keskustelemaan, huumorintajuinen, rento, itsevarma ja sinut itsensä kanssa (ei suhtaudu itseensä liian vakavasti).

      • Anonyymi

        Ensin huomataan ne jotka ulkonäöltään, iältään ja pituudeltaan sopivat omaan makuun. Kun on mahdollisuus tutustua ulkonäöltä ja tietyiltä ominaisuuksilta itseä miellyttävään mieheen, alkavat merkitä muut muut asiat.


    • Anonyymi

      Ei ole mitään tiettyä. Itseänsä täynnä olevista en välitä.
      Näen epäaitouden ja se ei viehätä. Muistan kun ehkä turhaa jännitin ja hermoilin kun minusta oltiin kiinnostuneita, mutta kohde olikin rauhallinen ja eikä nauranut minulle. Se rauhoitti suunnattomasti

      • Anonyymi

        Et sä näe mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä näe mitään

        Miten niin en


    • Anonyymi

      Sinä vain.

    • Anonyymi

      Ihan turhaan tuollaisia pohdit, A. Mutta vilkaise peiliin jos mietityttää.

      • Anonyymi

        Ehkä joskus, mutta ei tänään.


    • Anonyymi

      Kun ihastun johonkin se tulee puskista.Joku alkukantainen vaisto tai liekki juttu.
      Sen jälkeen alan diggaan hänen näköisistä esim.julkkiksista ,malleista jne.
      T.n 50v.

      • Anonyymi

        Lisään ,ei koira nainen.


      • Anonyymi

        Kuulostat vähä-älyiseltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat vähä-älyiseltä

        Olen melko syyntakeeton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat vähä-älyiseltä

        Mutta tämäkään miehen kommentti ei taida istua sinun karvan alta viiskymppisen pöyristyspopulistiseen elin-narratiiviin🤭


    • Anonyymi

      Ei minkäälaista miesmakua, olen hetero.

    • Anonyymi

      sillä ei oo mitään merkitystä niin kauan kun tuimmokneset loiset ja sanatistit ja varkaat hakkaa ja, manipuloi ja tuhoaa elämää.

    • Anonyymi

      toivottavasti joka saatanan syöjäloinwn ja varaa ja muiden elämää syöjä painuu helvettiin, kotien ja nyljetyksen keskellä ja vaikka tuntien raivoa ensin. toivottavasti lähettävät sinne koko lurka ja äijä lauman ja pysyvät poissa syömästä muiden tietoisuutta, energiaa, elämää ja olemusta. hyi saatana mitä porukkaa.

      • Anonyymi

        Olet mies oikeassa, moni mies olisi onnellinen esim ”lurkalaumasta”


    • Anonyymi

      toivottavasti hakkaavat ja, tappavat joka saatanan työsyöjön, jotka yrittää tehdä töitä syömällä muiden tietoisuutta ja muuta paskaa. hakaten ja, raivoten läpi muiden tietoisuutta ha yrittäen pakottaa johonkin ryhmätoimintaan, missä työ on ihnispyramidi kuten heidän elömänsäkin. hyi saatana. ihmiset on niille ruokaa ja tapa tienata rahaa muiden sieluilla, tietoisuudella elämällä. hyi vittu. hei mä tykkään susta, pusken raivoa kun syön sinua, miksi et rakasta minua? näin me pärjätään ❤️

      • Anonyymi

        Ilman muuta ätmi ym nämä sinun kivat ja hyvin määrittelemättömät terveiset on syytä kartoittaa aina uudelleen ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman muuta ätmi ym nämä sinun kivat ja hyvin määrittelemättömät terveiset on syytä kartoittaa aina uudelleen ns

        Pus och scadamm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pus och scadamm

        Viive vähenee ja ketutus kovenee nääs


    • Anonyymi

      vittu hyvin menee vainotaan jokaisen seksielömö ja hakataan ihmiset sopiviin suhteisiin jotta, kaikki pärjää ❤️

      • Anonyymi

        Siitäkin vajeesta syytät mies yhteiskuntaa?


    • Anonyymi

      Hän vaikutti laskelmoivalta, mutta samaan aikaan heittäytyvällä. Positiivinen elämänasenne, mutta smalla läpitunkevan realistinen. Taisi olla ihminen, joka maksimoi hyödyn itselleen. Ristiriitainen kuva tuli toisaalta. Ajattelin, ettei olisi pinnallinen, mutta en ole varma. Oli ajoittain allapäin. Todennäköisesti mietti paljon muuta, mitä lopulta toi esiin. Aistillinen. Omat tarpeensa tiedostava.
      Tällainen kuva tuli.

    • Anonyymi

      Ulkoisesti huomioni kiinnittyy itseäni pidempiin miehiin, jotka eivät ole välttämättä perinteisellä tavalla komeita, mutta heidän kasvonsa ovat jollain lailla kiinnostavat.

      Muutoin miehessä viehättää ystävällisyys, hyvät käytöstavat, keskustelutaito, rehellisyys, älykkyys, toisen ihmisen huomioiminen, luotettavuus, huumorintaju (ei kuitenkaan väännä jatkuvasti vitsiä kaikesta), avoimuus (ainakin, kun luottamus saavutettu) sekä halu tehdä asioita yhdessä ja nauttia toisistamme.

      Parisuhteen suurin edellytys taas olisi aito molemminpuolinen rakkaus.

    • Anonyymi

      Tykkään laumassa mylvimistä tyypeistä jotka ei osaa muodostaa itsenäisiä mielipiteitä ja peesaa toisiaan tietämättä koko aiheesta hevin vtun humppaa

    • Anonyymi

      Tykkään rehellisistä ja avoimista miehistä. Kilteistä ja kohteliaista (ei tarkoita imartelua, vaan hyviä käytöstapoja) sekä huumorintajuisista. Särmääkin saa olla, mutta hyvällä tavalla.
      Ulkonäkö ei ole tärkein asia, kaikissa on jotain viehättävää. Tatuoinnit ja korut eivät miellytä omaa silmää. Olemuksessa on yleensä jokin, mikä tekee kokonaisuuden kiehtovaksi.

    • Anonyymi

      Tykkään herkistä miehistä. Jos on sen lisäksi älyä niin ou jee. Ja tietynlaisesta tasaisuudesta ja rauhallisuudesta temperamentissa.
      Jos mies on lyhyt, saa olla hyviä puolia aikas mahottoman paljon.

    • Anonyymi

      Miesmaku-sana herätti ajatuksia, vaikka ei tämä liity oikein mihinkään. Kunhan satuin lukemaan näitä. Miesmaku. Joku sellainen, jolla on itsehillintää. Jos en yhtään ihastu käytökseen, en ihastu ihmiseenkään.

      Sanotaan vaikka, että joku sattuisi muistuttamaan Clark Kentiä. En silti ihastuisi siihen, että hän näyttää CK, vaan jokin hänessä, ehkä se perusolemus vetäisi puoleensa, vaikka ei olisi enempää tuntemustakaan. Ei se tietysti olisi miinuskaan.

      Ihan kuin hän katsoisi minua välillä pitkään, ihmetellen jotakin tai etsien varmistusta. Hänellä ei olisi valmiina asennetta. Hän näkisi jotakin muutakin kuin miltä jokin näyttää. Häntä kiinnostaisi jokin muukin kuin ulkonäkö. Hän vaikuttaisi rauhalliselta ja kärsivälliseltä. Arvelisin että hän huomaa varmasti maailmassa muutakin kuin itsensä. Hän ei kuvittelisi, että kaikki tuodaan tarjottimella, vaan itsekin voi tehdä jotakin. Hän tietäisi, kuka on, ilman että sitä tarvitsee koko ajan tuoda esille äänekkäästi.

      Jonakin hetkenä tapahtuisi jotain hassua tai ehkä hän olisi epävarma jostakin, ja hän olisi hetken vaikeana. Ihmettelisin, mikä hänelle tuli. Mitä hän huomasi, sanoiko muka jotakin hassua enkä edes tajunnut sitä. Katsoisin häntä ja miettisin, että hän ei olekaan koko ajan täydellinen ja ihastuisin vielä lisää.

      • Anonyymi

        Clark Kent?Oikeesti?😂


    • Anonyymi

      Aloittaja kuvaili minua, puuttuu ainostaan älykäs. Tiedät missä olen töissä:)

      • Anonyymi

        Aloittaja kuvaili kaikkia alle 40v palstanaisia heidän omasta mielestään. Niinhän nämä lehmat kuvittelee. Ei taida itsetunto ja todellisuus ihan kohdata noilla naisilla.


    • Anonyymi

      Miksi et ole sen naisen kanssa vai etkö sovi hänen mies makuun?

    • Anonyymi

      Kaikki ei ole niin mustavalkoista. Toinen on varattu ja se mutkistaa tilannetta, tai se on oikeastaan vain hidaste.

      • Anonyymi

        Eli sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinä olet.

        Höpö höpö


    • Anonyymi

      Oksettavia naikkosia kun kaikki kehut on heti heille. Kasvaisitte pari vuotta ja ehkä se siperia opettaa lapsosille maailmaa.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      29
      2168
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      122
      1461
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      214
      750
    10. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    Aihe