Ostin uuden luurin ja meinasin linkittää whatsappini normaalisti siihen. Aikaisemmin homma sujui leikiten QR koodilla. Mutta nyt ei web.watsapp.com sta löydykään mitään kohta josta pääsisi linkittämään sen uuteen luuriin.
Onko tässä tapahtunut joku uudistus joka taas kerran hankaloittaa ihmisten elämää vai miten saan whatsappin ladattua uuteen luuriin. Google playsta kun sen lataa se tulle kokonaan uutena versiona, eikä siihen tule vanhan sovelluksen viestishistoriaa.
Whatsappin linkitys toiselle laitteelle muuttunut??
3
121
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä pitäis toimia. Lataaa sovellus puhelimeen ja linkitä toisen luurin avulla whatsapp.
- Anonyymi
Sain joo kiinnitettyä mutta ihmettelen miksi se linkitä laite- kohta katoaa aina välillä. Välillä kolmen pisteen takaa löytyy vaihtoehdot Uusi ryhmä, Tähdelliset viestit ja Asetukset. Välillä sieltä löytyy Linkitetyt laitteet jonka takaa linkityksennvoi tehdä, mutta välillä tuota linkitetty laitteet kohtaa ei ole. Esimerkiksi juuri nyt siellä ei ole sitä kohtaa josta voisi linkittää laitteen.
Weird...🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain joo kiinnitettyä mutta ihmettelen miksi se linkitä laite- kohta katoaa aina välillä. Välillä kolmen pisteen takaa löytyy vaihtoehdot Uusi ryhmä, Tähdelliset viestit ja Asetukset. Välillä sieltä löytyy Linkitetyt laitteet jonka takaa linkityksennvoi tehdä, mutta välillä tuota linkitetty laitteet kohtaa ei ole. Esimerkiksi juuri nyt siellä ei ole sitä kohtaa josta voisi linkittää laitteen.
Weird...🤔Ei kiinnitettyä vaan linkitettyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079043
- 936870
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666625Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345581Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665223- 553561
- 503395
- 513172
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko552977- 562962