taklasi kokeneen Teuvo Hakkaraisen pois Europarlamentista.
Teuvo on rehti kansanmies verrattuna tähän Naantalin keikariin
Häikailemätön Junnila
7
174
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhoissa puolueissa leviää paniikki kun maa ei tarvitse muita puolueita kuin kokoomuksen ja perussuomalaiset .
- Anonyymi
Sinä se vaan jaksat keksiä olemattomia.
Muutu, ole itse elämäsi Junnila. Sinä pystyt kyllä yksinkin päättämään asioistasi tässä maailmassa, niinkuin me muutkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se vaan jaksat keksiä olemattomia.
Muutu, ole itse elämäsi Junnila. Sinä pystyt kyllä yksinkin päättämään asioistasi tässä maailmassa, niinkuin me muutkin.Munu on poissa Junnilan pelistä Teuvoa kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munu on poissa Junnilan pelistä Teuvoa kohtaan.
Tenun toiminnassa ei mitään kehumista ole ollut, siksi on paikallaan, että me naantalilaiset lähetämme Brysseliin viriilin Vilhon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tenun toiminnassa ei mitään kehumista ole ollut, siksi on paikallaan, että me naantalilaiset lähetämme Brysseliin viriilin Vilhon.
Viriili Tenukin oli, toi tullessaan Suomeen mukanaan intiaaninaisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viriili Tenukin oli, toi tullessaan Suomeen mukanaan intiaaninaisen.
Lariza ei ole intiaani.
Hän om Hondurasilainen hammaslääkäri.
- Anonyymi
Tenun aika oli ja meni. Tenu jää ansaitsemalleen hyvälle eläkkeelle ja antaa tilaa uusille .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673468- 152136
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701251- 441221
- 371131
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471004
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411000