Tuleeko ihmisestä narsisti ilman omaa syytään? Vai vaikuttavatko lapsuuden kokemukset narsistiksi kehittymiseen sekä elämän varrella koetut asiat. Kuinka sairas narsisti voi olla läheisilleen? Mitkä ovat tunnetuimmat narsistin piirteet? Voiko tästä persoonallisuuden häiriöstä parantua jos se on vakavaa?
Narsistiksi tuleminen?
9
217
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tunnistaako hän itse ollenkaan omaa sairauttaan?
- Anonyymi
Tietääkö narsisti, että toimii väärin vai ei mahda sille mitään? Hänen tekemänsä asiat saattavat olla hyvinkin tuhoisia ihmisiä kohtaan. Mitä hoitokeinoja narsistin auttamiseen on?
- Anonyymi
Kiusattu ihminen tai seurannut kiusaamista viereltä.
- Anonyymi
Naapuruston lapsuudenkaverin pikkuserkun ystävän veljen kaveri kertoi.
Kysyin noin yleisellä tasolla persoonallisuushäiriötä sairastavan ihmisen ajatusmaailmaa. Kokeeko aina olevansa muiden yläpuolella ym. narsismiin liittyvää. Eikä itse tunnista omaa itsessään ilmenevää narsismiansa. Luulee, että maailma pyörii hänen kuplansa/napansa ympärillä. Joka käyttäytyy törkeästi ympärillä oleviin ihmisiin.
- Anonyymi
En tiedä, miksi jostakusta tulee kovin narsistinen. Mutta narsismin keskeinen piirrehän on itseihailu ja itseen kohdistuvan ihailun vaatiminen tai ainakin odottaminen myös muilta. Kritiikkiä narsisti ei oikein kestä, vaikeaa se onkin melkein jokaiselle.
Kaikki ikävät, ilkeät ja pahantahtoiset ihmiset eivät ole narsisteja! Eivätkä kaikki narsistit ole ikäviä, ilkeitä ja pahantahtoisia, vaikka narsisti narsistisimmillaan onkin ärsyttävä.- Anonyymi
Mitä tehdä, jos narsisti tuhoaa käytöksellään läheisiään? Siis konkreettisesti tuhoaa, ei ainoastaan pikkuisen kiusaa! Jos hän ei itse tunnista tilaansa ja hae apua. Vai onko tälle persoonallisuushäiriölle saatavissa apua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tehdä, jos narsisti tuhoaa käytöksellään läheisiään? Siis konkreettisesti tuhoaa, ei ainoastaan pikkuisen kiusaa! Jos hän ei itse tunnista tilaansa ja hae apua. Vai onko tälle persoonallisuushäiriölle saatavissa apua?
Se, joka tuhoaa läheisiään, ei ole narsisti vaan jotain muuta, paljon pahempaa. Karttaisin tällaista ihmistä. Miten voi olla ihan pakko olla sellaisen lähellä, joka tuhoaa sinut? Mikä sinut sitoo tuhoajaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, joka tuhoaa läheisiään, ei ole narsisti vaan jotain muuta, paljon pahempaa. Karttaisin tällaista ihmistä. Miten voi olla ihan pakko olla sellaisen lähellä, joka tuhoaa sinut? Mikä sinut sitoo tuhoajaan?
Mikä hän sitten on jos ei vakavasti persoonallisuushäiriöstä kärsivä ihminen? En halua olla hänen kanssa tekemisissään kuin aivan pakosta. Enkä voi tai halua kulkea hänen perässään kun hän tuhoaa toisia ihmisiä puheillaan, teoillaan.
- Anonyymi
Kannattamalla Kokoomusta olet automaattisesti sadistinen narsisti!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v37229Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3821991Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2661702Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku291653Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2911372- 731112
- 731053
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61799- 47786
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25749