Kirjoita nainen meistä jotain tänne

Anonyymi-ap

tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. Kirjoita, haluan todella kuulla ajatuksiasi, muistoja ja mielipiteitäsi. Avaa salainen aarrearkkusi, se kiehtoo.

233

3132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alan unohtaa IRL tapahtumat niistä on aikaa jo tovi

    • Anonyymi

      Todellisuudessa kuka haluaa tietää?

      • Anonyymi

        Niin kestääkö ihmiset totuutta?


    • Anonyymi

      Piereskelit ja kaivot nenää aina unissasi.

      • Anonyymi

        Tuo en ollut minä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo en ollut minä

        Olithan. Seksin aika kyselit aina että" Oonhan mamin kilttipoju oon oonhan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olithan. Seksin aika kyselit aina että" Oonhan mamin kilttipoju oon oonhan."

        😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Voi olla mistä vitusta minä tiedän mitä unissani/nukkuessani teen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olithan. Seksin aika kyselit aina että" Oonhan mamin kilttipoju oon oonhan."

        No tota en takuu varmasti ole tehnyt käyppä vaikka kysymässä mun äitiltä ni en ole ollu äitin kiltti poju


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tota en takuu varmasti ole tehnyt käyppä vaikka kysymässä mun äitiltä ni en ole ollu äitin kiltti poju

        Öö ei nyt sotketa äitiäsi kuitenkaan tähän 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla mistä vitusta minä tiedän mitä unissani/nukkuessani teen

        Voithan sää pistää oman kamerasi kuvaan.Hyvä selvittää näin myös sairastaako uniapneaa elikä kuorsaa paljon eikä happi kulje.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voithan sää pistää oman kamerasi kuvaan.Hyvä selvittää näin myös sairastaako uniapneaa elikä kuorsaa paljon eikä happi kulje.

        Taas tpinen miehistä leikkii naista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olithan. Seksin aika kyselit aina että" Oonhan mamin kilttipoju oon oonhan."

        Aina epäilin, että äiti vaa tulee mieleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla mistä vitusta minä tiedän mitä unissani/nukkuessani teen

        Luin että haukkuessas, ois käyny enemmän järkeen tietyllä maskuliinimarginaalilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tpinen miehistä leikkii naista!

        Yksi mies leikkii naista eli sinä, tulin tärvelemään tämänkin feikkidialogin


      • Anonyymi

        Wax on wax off jatketaan harjoituksia prööt


    • Anonyymi

      Se oli hauskaa et olitkin aika erilainen kuin mitä luulin : hauskkin. Ja et on yhteinen mielenkiinnon kohde

      • Anonyymi

        Miten erilainen?


      • Anonyymi

        Mikä yhteinen mielenkiinnon kohde?


      • Anonyymi

        Ja mikähän se mahtaa olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikähän se mahtaa olla

        Joku hiukkasen irrationaalinen ja itseriittoinen, mikäli tästä miehen pölinästä ”tunnistaa” itsensä tms. Jos em konteksti kelpaa niin ei lujaa mene


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku hiukkasen irrationaalinen ja itseriittoinen, mikäli tästä miehen pölinästä ”tunnistaa” itsensä tms. Jos em konteksti kelpaa niin ei lujaa mene

        Kyllä sinut palstahourailijan tunnistaa vähemmästäkin 🤡🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikähän se mahtaa olla

        Tämä itsestään kirjoitteleva erikoismies on varmaan mm se (24)suomen hauskin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinut palstahourailijan tunnistaa vähemmästäkin 🤡🤣

        Meinaat, että olen omahyväinen vai? En ole ku nöyrä ihminen oikeissa olosuhteissa


    • Anonyymi

      Häpeällistä olisi jakaa tänne kahdenvälisiä asioita. Ei sellaiset kuulu aikuisten välisille keskustelupalstoille.

      • Anonyymi

        Joidenkin mielestä si taas kuuluu et kuka tulee toimeen edes minkäkin laisen ihmisen kanssa


      • Anonyymi

        Tällaisista kommenteista tulee ajatus, että on ihmiset sitten sekaisin.. että ihan häpeällistä. Silti luet itse palstaa, jossa muuta olekaan.


      • Anonyymi

        Trollaa nyt ihmeessä aloituksiasi täyttävä mies intiimistä hetkestä ynnä muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaisista kommenteista tulee ajatus, että on ihmiset sitten sekaisin.. että ihan häpeällistä. Silti luet itse palstaa, jossa muuta olekaan.

        You coming off quite strong big buddy


    • Anonyymi

      Hetki kun istun kaikkien edessä täysin levollisena odotan, että minuutit kuluu.... Sitten puhut ja mainitset nimeni. Kiitän sinua ja matkani alkaa.
      Katselen sinua välillä, hymyilet minulle koen että saan kaiken tuen ja hyväksynnän sinulta... Oli hieno tunne, kiitän siitä.

      Se kun tulit luoksemme, halusin tukea sinua, toivottavasti näit sanattoman tukeni sinulle nyökkäyksin, se oli tukeni vaikeaan paikkaan takaisin sinulle.

      • Anonyymi

        Mulla tulee sinua ikävä. Sitähän minä kysyin.


      • Anonyymi

        Juu se on juuri näin trollimies, että kun hokee nimeä vaikuttaa mieleen


    • Anonyymi

      Hoit yöllä unissas mun nimeä. Useita kertoja. Se oli suhteemme alussa. 😆sitä oli hauska kuunnella. Olin aivan yllättynyt🤭

      • Anonyymi

        Se on mun tapa, jäänyt jenkkivuosista. Toistan etunimeä usein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mun tapa, jäänyt jenkkivuosista. Toistan etunimeä usein

        Hän ei puhuisi noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei puhuisi noin.

        Olisiko kyseessä sitten joku ns hellittelynimi vai?


    • Anonyymi

      Olin Dr Philin terapiassa

      • Anonyymi

        Kyllä, ihmiset ovat aivan liian kaksimielisiä, huomaa kaksi kerrosta kerrankin


    • Anonyymi

      Se on semmonen juttu. Että jos tuommonen vauva ikäinen häiritse tavoillaan joka yö "välissä" niin ei tule mitään kahdenkeskisistä jutuisteluista.

      Tiedän, että meillä.on paljon yhteistä ja ihanaakin.

      Oli vielä parempaa kuin "eilen",heh.

      No, tämä nyt vain kevennykseksi.

      • Anonyymi

        Joo se oli raskasta, joka ikiseen väliin kitinää huhhuh


      • Anonyymi

        Kyllä, tavallaan on myös tehokas ehkäisyväline ns


    • Anonyymi

      Se kun mun yhden analyyttisen viestin jälkeen alkoi maailmaa mullistavat maanjäristykset

      • Anonyymi

        Aina halunnu miesanalyysin- mistä niitä voi tilata?


    • Anonyymi

      Se kun sain kuvasi. Ei ristus miten meinasin kuolla onneen. Toivottavasti saan jonkun vielä joskus uudelleen.

      • Anonyymi

        Kerro jotain siitä kuvasta. Jonka vain me tiedämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro jotain siitä kuvasta. Jonka vain me tiedämme.

        Ottaako päähän kun rollimies ei ikinä jatka juttua ns?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro jotain siitä kuvasta. Jonka vain me tiedämme.

        Sellainen tumna Adonis, kun kreikkalainen patsas, sellainen hän on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen tumna Adonis, kun kreikkalainen patsas, sellainen hän on

        Niinhän me kaikki täällä, mutta mitä siinä tapahtuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen tumna Adonis, kun kreikkalainen patsas, sellainen hän on

        Eli itsestään liikoja kuvitteleva netin trollipeikko, joka ei usko kuvauksia itsestään itsekään. Sinä olet. Ugh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän me kaikki täällä, mutta mitä siinä tapahtuu?

        Jospa patsas varvistelee näyttääkseen pidemmältä tai nähdäkseen pidemmälle?


    • Anonyymi

      Kissat on mainittu lähes joka kerta, kun ollaan nähty. Luotat muhun ja toivon, että voisin olla sulle paljon enemmän, kuin mitä aika ja elämä antaa mahdollisuuden. Toivon sulle aina kaikkea hyvää ja olet mielessäni.

      • Anonyymi

        🤗🤗😍😻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤗🤗😍😻

        Tunnistitko itsesi tästä, kun laitoit kisuhymiön?


      • Anonyymi

        Nää on just näitä teeskentelee olevansa ns eläinten asialla jos eivät muuta keksi


    • Anonyymi

      Se kun tein sen minkä tiesin herättävän tietylle närää. Positiivinen kannaotto. Ja turpaanhan tuli.

      • Anonyymi

        Kerro lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää?

        Sanoin että voisiko kaikille järjestää paikan päiväunille, niin yllättäen se ei sopinut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää?

        Siellä on trollaavan miehen tajunnanvirrassa heti lehtiö valmiina pillipiiparilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin että voisiko kaikille järjestää paikan päiväunille, niin yllättäen se ei sopinut

        Jos on pitkät jonotukset, niin täytyy tarjota tilat nokosille. Suomen palvelukulttuuri on vain kovin nuorta vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on pitkät jonotukset, niin täytyy tarjota tilat nokosille. Suomen palvelukulttuuri on vain kovin nuorta vielä

        Tästähän se häijyy tuli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästähän se häijyy tuli

        So friggin cocaroatches


    • Anonyymi

      Voisin kirjoittaakin, jos tietäisin kuka olet.

    • Anonyymi

      Oletko saanut toivomasi lapsiluvun täyteen, kuinka monta sataa se olikaan :)

      • Anonyymi

        Frederik Aamos on vielä pilkkeenä sun silmäkulmassa. Että sellainen kiitos


      • Anonyymi

        Tietääkseni kaksi enkä mä elä toivossa toiveet kun ei toteudu jos ei itse asioille mitään tee haaveita mulla si taas on paljonkin mu mitä siittä si eikö niitä ny ole ihan jokaisella haaveet taas on sellaisia mitä voi itse toteuttaa jos tilanne ja hetki sen sallii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Frederik Aamos on vielä pilkkeenä sun silmäkulmassa. Että sellainen kiitos

        Juu ei takuulla ainakaan tuon nimistä lasta uuno eemeli ois ihan kiva ni näkis ainakin kuinka moni uskaltas koulussa yrittää kiusata topista olisin uunon halunnu mu pojan äiti ei halunnu ja omakin äiti totes et onneks sinä et saanu päättää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkseni kaksi enkä mä elä toivossa toiveet kun ei toteudu jos ei itse asioille mitään tee haaveita mulla si taas on paljonkin mu mitä siittä si eikö niitä ny ole ihan jokaisella haaveet taas on sellaisia mitä voi itse toteuttaa jos tilanne ja hetki sen sallii

        Puhutte taasen ihan teidän elämään kuulumattomista ihmisistä, te kakskateellista psykopaatti kiusaajaa!


      • Anonyymi

        Luuleeko jotku, että niitä voi tilata ku krääsää temusta tai safkaa foodorasta ”koska minä haluan”? Pedagogisessa mielessä


    • Anonyymi

      Olet ihmeellinen.

      • Anonyymi

        Sellainen kääntyy varjopuolelle helposti kuitenkin, ei kannata olla. Kuvaavampi sana on tosin erilainen ilmeisesti, potkivat ku vierasta sikaa jos oot liikaa edes kaikessa hiljaisuudessa. Kanavointia ei muuten voi katkaista


    • Anonyymi

      Katsotaan huonenna

      • Anonyymi

        .😍😍.


      • Anonyymi

        Huomenna viimeistään on keskusteltava, tehkää se helpommaksi itsellenne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna viimeistään on keskusteltava, tehkää se helpommaksi itsellenne

        Odotan sua huomenna.


    • Anonyymi

      Välillä olen ihan varma, että olet rakastunut minuun. Sitten taas toisena päivänä mietin, että ei hitsi, ei se mies minusta tykkää, mitä oikein kuvittelin.

      • Anonyymi

        Miksi väheksyt itseäsi luulitko saavas tuohon vastauksen jos et itse rohkene häneltä sitä kysyä ja mielikuvitus/kuvitelmat on kaunis maailma elää jos tämä todellinen maailma vituttaa joskus vaan tartteis muistaa palata kuvitelmistaan todellisuuteenkin


      • Anonyymi

        Olen minä rakastunut sinuun. Harmittaa kun en saa sinua. Mietinkin välillä, etkö tykkää minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minä rakastunut sinuun. Harmittaa kun en saa sinua. Mietinkin välillä, etkö tykkää minusta.

        Et sinä ole hän. Hän saisi minut heti kun haluaisi, mutta ei hän taida olla valmis mihinkään suhteeseen. Harmi vaan, kun todella tunsin, että välillämme on jotain ihmeellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ole hän. Hän saisi minut heti kun haluaisi, mutta ei hän taida olla valmis mihinkään suhteeseen. Harmi vaan, kun todella tunsin, että välillämme on jotain ihmeellistä.

        Tuleeko sinulle mies ylevä olo siitä, että kirjoittelet itsestäsi liirumlaarumia kolmannessa persoonassa? Olethan nii ”hän”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko sinulle mies ylevä olo siitä, että kirjoittelet itsestäsi liirumlaarumia kolmannessa persoonassa? Olethan nii ”hän”

        Olen nainen, edelleen.


      • Anonyymi

        Kannattaa luottaa 1. vaihtoehtoon. Rakastuneena tunteet tyypillisesti heilahtelevat, mikä just kertoo siitä rakastumisessta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa luottaa 1. vaihtoehtoon. Rakastuneena tunteet tyypillisesti heilahtelevat, mikä just kertoo siitä rakastumisessta.

        Niin, luotan kyllä intuitiooni. Usko vaan alkaa jo vähän loppua, kun ei tämä juttu etene tästä yhtään mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, luotan kyllä intuitiooni. Usko vaan alkaa jo vähän loppua, kun ei tämä juttu etene tästä yhtään mihinkään.

        Tietääkö se mies että sinäkin tykkäät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen, edelleen.

        Sit td olette saaneet ne "lapst" naisten kesken! Olet sä kyl kova valehteleen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö se mies että sinäkin tykkäät?

        Kyllä hänen pitäisi tietää. Mutta en ole sitä sanoilla kertonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi väheksyt itseäsi luulitko saavas tuohon vastauksen jos et itse rohkene häneltä sitä kysyä ja mielikuvitus/kuvitelmat on kaunis maailma elää jos tämä todellinen maailma vituttaa joskus vaan tartteis muistaa palata kuvitelmistaan todellisuuteenkin

        Just noin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen, edelleen.

        Höpö höpö!


      • Anonyymi

        Voi että kun se potki tiivitaavi puhuu itsestään kolmannessa persoonassa, jopa on herkkää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa luottaa 1. vaihtoehtoon. Rakastuneena tunteet tyypillisesti heilahtelevat, mikä just kertoo siitä rakastumisessta.

        Kuulostaa itsesi kanssa kirjoitteleva mies bipolaariselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit td olette saaneet ne "lapst" naisten kesken! Olet sä kyl kova valehteleen!

        Sinun kommentointi ei ole kovinkaan johdonmukaista ystävä hyvä. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just noin!

        Sinä olet erittäin banaali tyyppi kun säestät tätä itsensä kanssa kirjoittelevaa miestä. Olet alentuva ja raskas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet erittäin banaali tyyppi kun säestät tätä itsensä kanssa kirjoittelevaa miestä. Olet alentuva ja raskas

        Ai niin olen vaan varmaan negatiivinen kun kirjoitan tosiasioita naisiin täysin epärealistisesti suhtautuville👍 Sukupuoleen ei sido tämä uffaffaa


    • Anonyymi

      Sä et itse avaa mitään ja odotat, että toinen avautuu…

      • Anonyymi

        TUTUSTUU ja antaa itsekin tutustua aitoon itseensä eikä mihinkään rooliin


    • Anonyymi

      En koskaan saannut sanoitettua miksi sinusta on niin helppo pitää. Taisin vastata"olet vain" tai vastaavaa ympäripyöreä vastaus vaikka olisin voinnut vastata siihen kaikessa ykityiskohtaisuudessaan miksi sinusta pidän.

      • Anonyymi

        Ei mulle ole koskaan kasvotusten ainakaan sanonnu kun yks mies pari vuotta myöhemmin kui et sä olet niin valloittava persoona että sua on mahdoton unohtaa ite kysyin et kerrotko miks vastaus oli et sä vaan oot enkä kyseisen miehen kanssa pari vuotta aiemmin ollut vaihtanut sanaakaan vaan kenties estin häntä saamasta pillua kun kyseisellä pikkujouluristeilyllä oli joku nainen jonka kanssa juttelin ja sekin vain siksi kun hänen kaverinsa oli mitä ilmeisemmin kyllästynyt kun kyseinen nainen valitti koska hänen teini-ikäinen tytär olisi halunnut tappaa itsensä itse en muista keskustelusta muuta kuin sen että kysyin häneltä että viittikkö kertoa miksi tyttäresi pitäisi haluta elää kun et halua itsekään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulle ole koskaan kasvotusten ainakaan sanonnu kun yks mies pari vuotta myöhemmin kui et sä olet niin valloittava persoona että sua on mahdoton unohtaa ite kysyin et kerrotko miks vastaus oli et sä vaan oot enkä kyseisen miehen kanssa pari vuotta aiemmin ollut vaihtanut sanaakaan vaan kenties estin häntä saamasta pillua kun kyseisellä pikkujouluristeilyllä oli joku nainen jonka kanssa juttelin ja sekin vain siksi kun hänen kaverinsa oli mitä ilmeisemmin kyllästynyt kun kyseinen nainen valitti koska hänen teini-ikäinen tytär olisi halunnut tappaa itsensä itse en muista keskustelusta muuta kuin sen että kysyin häneltä että viittikkö kertoa miksi tyttäresi pitäisi haluta elää kun et halua itsekään

        Siinä yhden betan täyttynyt unelma- esti saannit ja saatir bileristeilyllä heh


    • Anonyymi

      Olit söpö kun punastelit siellä 😊😍 En tiedä mistä/kenestä se johtui mutta kumminkin 😁😎😃

      • Anonyymi

        Sinusta se johtui.😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta se johtui.😎

        Olet ihana, vaikea oli pitää omat ajatukset kurissa 👩‍❤️‍💋‍👩🤭


      • Anonyymi

        Olen pehmo, siitä se johtuu. 😏


    • Anonyymi

      Tee sitä, tee tätä. En tällä kertaa.

    • Anonyymi

      Tota ihmettä saat odottaa noin et ainakaan aitoa naista löydä mu onnea silti ehkä olet edes tyytyväinen löytämäsi kanssa

      • Anonyymi

        Ihan hyvä huomio sinulta mieheltä itsellesi. Ottaen huomiooon myös itse kynäilemäs kommentit, ei ole aitoa naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä huomio sinulta mieheltä itsellesi. Ottaen huomiooon myös itse kynäilemäs kommentit, ei ole aitoa naista

        Etenkään tuo hymiö naiselta :) - ei vakuuta


    • Täpämä oli hyvä keskustelunavaus Aloittajalta, kiitos siitä. Voisin kirjoittaa vaikka ja mitä. Mistähän sitä aloittaisi. No ensinnäkin olemme nähneet kasvokkain viimeksi helmikuussa 2022, puhuneet pikapuhelun (huom. minuutin) heinäkuussa 2023 ja olet viimeksi vastannut viestiini lokakuussa 2023. Ja siitä lähtien on siis ollut täysi radiohiljaisuus.

      No sitten mun ajatuksista: olen hävinnyt tämän rakkauden ja se mun on vaan hyväksyttävä. Tai niinhän se tässä normimaailmassa on. Mutta syvemmällä tasolla asia ei ole ihan noin yksinkertainen. Asiaan liittyy niin paljon kaikkea, mutta niitä en voi nyt avata täällä enempää. Haluan nähdä hänet taas pian - tuon elämäni miehen. Mutta se näyttää tällä hetkellä hyvin epätodennäköiseltä, koska olosuhteet estävät ja mahdollisuudet näkemiseen ovat olemattomat. Joten mitäpä muuta voin kuin uskoa, että jonakin päivänä me vielä kohdataan ja päästään selvittää nämä avoinna olevat asiat. Siihen saakka: voi hyvin rakkaani 🩷

      • Anonyymi

        Voi hy vä luoba tuota miesvalehtelijaa, no skitsous sentekee!


    • Anonyymi

      ajattelin myös kertoa ettette voi viedä mitään jos ei ota vastaan, tai jos ei saa mitään tai halua kuulua teihin. pitäisi kysyä lupa, minulta ainakin viette ja tyhjännette koko elämää eikä mitään kyllä tule tilalle. ei kiinnosta yhteistyö teidän kanssa. eri asia jos joku halua tehdä mutta väkisin imuttaa ihmisistä, eikä sime tarkoita että täältä voi syödä tai annan tätä, jos sinne jotain laittaa. tai jos jotain annat et voi mennä vain ottamaan muilta luvatta. minun kotona ei asu miestä, eikä silloin voi edes miehen luvalla täältä viedä. jos joku haluaa jotain, kaikki ei halua tai kaikille ei kelpaa, voi kysyä. niin normaalit ihmiset tekee. ei kaikki ritarit pahoja ole.

      • Anonyymi

        Haista paska! Meillä ei ole mitään tekemistä ollu teidän kaa, menkää muualle valehtdlemaan! Aina on ollu tiedos, et olette trans miehiä, mut on pidetty omana tietonamme, eihän se kelleen kuulu, olkaa mitä olette!


    • Anonyymi

      Olin iloinen nähdessäni sinut perjantaina. Hyvä, että tulit juttelemaan. Toivottavasti huomasit kuinka iloinen olen nähdessäni sinut.Naiselta :)

      • Anonyymi

        Perjantai oli paras päivä pitkään aikaan.
        Sellaisten voimalla jaksaa tavispäivät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantai oli paras päivä pitkään aikaan.
        Sellaisten voimalla jaksaa tavispäivät

        Se on sääli, emme voi nähdä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sääli, emme voi nähdä…

        Se perjantai meni jo. Eteenpäin sano mummo lumessa


    • Anonyymi

      Sinä sanoit moi ja minä en mitään.jouduit sateeseen moottoripyörälläsi kerran..ah niitä aikoja

      • Anonyymi

        "jouduit sateeseen moottoripyörälläsi kerran..ah niitä aikoja"

        Ajoiko vesiliirtoon ja suistui tieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jouduit sateeseen moottoripyörälläsi kerran..ah niitä aikoja"

        Ajoiko vesiliirtoon ja suistui tieltä?

        No ei.


    • Anonyymi

      Aika hopeoi muistot. Pikku hiljaa muut värit haalistuu. Tulee mieleen yksi hetki oven suussa, kun naulailit jotakin, olin siinä ulkona hetken omien työvälineiden eteen polvistuneena. Silmäilit minua lipan alta. Vaikeasti selitettävin ilmein. En tiedä, miksi se on jäänyt mieleen.

    • Anonyymi

      Oli imelää, "Lämpimät väreet kulkevat lävitseni, kun näen sinut hymyilevän. Odotan taas hetkeä, kun saan olla kanssasi vaahtokylvyssä."

      Ei olisi sitäkään kylpyä pitänyt olla. Turha suhde, mikä ei johtanut mihinkään.

      • Anonyymi

        Oletko mies varma, ettei kylvyssäsi ollut vain kumiankka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies varma, ettei kylvyssäsi ollut vain kumiankka?

        En mene tähän lankaan.


    • Anonyymi

      Kirjoita sinä meistä mies

    • Anonyymi

      Puhuit siitä kuuluisasta taulusta jossa on kaksi kättä. Valkoinen mysteeripallo, oli "kiva juttu".

      • Anonyymi

        Se on upea ja katselen sitä palloa tuossa joka päivä.
        Mietin miten upea se on ja ikuisesti muistuttaa sinusta. Jokaikinen hetki, mieti sitä ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on upea ja katselen sitä palloa tuossa joka päivä.
        Mietin miten upea se on ja ikuisesti muistuttaa sinusta. Jokaikinen hetki, mieti sitä ❤️

        Jos kerran mietit niin kerro se. Ajattelin sinua kotona niin tyttö sanoi, "Äiti hymyilee".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran mietit niin kerro se. Ajattelin sinua kotona niin tyttö sanoi, "Äiti hymyilee".

        Sitä on mullakin kysytty että mikä se on 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran mietit niin kerro se. Ajattelin sinua kotona niin tyttö sanoi, "Äiti hymyilee".

        Aivan ihanaa ❤️❤️❤️❤️
        Kyllä tyttö tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ihanaa ❤️❤️❤️❤️
        Kyllä tyttö tietää

        Vaikka vielä nuori on. Tämä on ♡♡♡♡ niin hämmästyttävää, ei voi uskoa. Kaikki muumit hukassa, mutta kuitenkin hyvällä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka vielä nuori on. Tämä on ♡♡♡♡ niin hämmästyttävää, ei voi uskoa. Kaikki muumit hukassa, mutta kuitenkin hyvällä tavalla.

        Niin se menee. Lapset vaistoavat vanhemmista uskomattoman paljon.
        Upea tytär sinulla ❤️
        Olet varmasti tehnyt paljon oikeita asioita hänen kanssaan kun havainnoi noin tarkkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se menee. Lapset vaistoavat vanhemmista uskomattoman paljon.
        Upea tytär sinulla ❤️
        Olet varmasti tehnyt paljon oikeita asioita hänen kanssaan kun havainnoi noin tarkkaan

        Kirjoitat kauniisti, siitä saa hyvän mielen. ♡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on upea ja katselen sitä palloa tuossa joka päivä.
        Mietin miten upea se on ja ikuisesti muistuttaa sinusta. Jokaikinen hetki, mieti sitä ❤️

        Paljonko on pallon halkaisija mm?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se menee. Lapset vaistoavat vanhemmista uskomattoman paljon.
        Upea tytär sinulla ❤️
        Olet varmasti tehnyt paljon oikeita asioita hänen kanssaan kun havainnoi noin tarkkaan

        Tämä oli niin ihanasti vastailtu, että toivoisin häneltä oikean lähestymisen, jos hän tunnistaa itsensä tuosta kommentista. Molemmat varmaan noudattaa sitä "vaikeneminen on kultaa" sääntöä, kun ei hopeasijaa halua. Itse pelkään että aika loppuu tai ahdistan häntä. Sitä en halua tehdä.♡


    • Anonyymi

      Meitä ei ole. Olemme yksilöitä.

    • Anonyymi

      En usko, että hän haluaisi kuulla ajatuksiani. Sellaiseen käsitykseen jäin. Miksi kukaan muuten jättäisi vastaamatta viestiin, jossa toinen kertoo hiukan kierrellen ja kaarrellen kaipaavansa. Tyhmää se oli, mutta tehty mikä tehty. Toivon hänelle pelkkää hyvää, ehkä joku toinen vastaa paremmin hänen odotuksiinsa.

      • Anonyymi

        Mihin laitoit viestin? Oletko varma että meni perille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin laitoit viestin? Oletko varma että meni perille?

        Kyllä välitystiedot kertoivat, että viesti oli päätynyt hänen puhelimeensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä välitystiedot kertoivat, että viesti oli päätynyt hänen puhelimeensa.

        Millon ja millä sovelluksella laitoit sen viestin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä välitystiedot kertoivat, että viesti oli päätynyt hänen puhelimeensa.

        Tai jonkun toisen puhelimeen. Miks on niin vaikea ymmärtää tätä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai jonkun toisen puhelimeen. Miks on niin vaikea ymmärtää tätä??

        Samaan numeroon lähti myöhemmin paritkin toivotukset ja niihin vastattiin sanalla tai kahdella. Eiköhän siinä kuitenkin ollut ihan oikean henkilön luuri kyseessä. -se jolle ei vastattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaan numeroon lähti myöhemmin paritkin toivotukset ja niihin vastattiin sanalla tai kahdella. Eiköhän siinä kuitenkin ollut ihan oikean henkilön luuri kyseessä. -se jolle ei vastattu

        No ei välttämättä..


    • Anonyymi

      Lumoava tuoksu, se pieni hetki kun sain siitä nauttia.

      • Anonyymi

        Tuuli etelästä sillonkin. Sivusta


    • Anonyymi

      Se kun tunsin ääriviivasi, oi miksi matka loppui kesken

      • Anonyymi

        Sepä on sitten selvä asia! Petturit saa olla keskenään! Likaista touhua! Taitaa olla ätmin mielikuvitusta kylläkin!


    • Anonyymi

      En tiennyt nimeäsi vaikka olin ollut täysillä ihastunut jo pitkää. Jouduin sen sulta kysymään.

    • Anonyymi

      Pidän susta tosi paljon, mutta sä oot liian vaikea pala mulle.

    • Anonyymi

      Olet nähnyt nännipihani.

      • Anonyymi

        Oletko Mikko? Koska Mikon nuo olen nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Mikko? Koska Mikon nuo olen nähnyt.

        Vois olettaa että Mikko ei vastaile tällaisiin aloituksiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois olettaa että Mikko ei vastaile tällaisiin aloituksiin...

        Normaalilla palstalla kyllä, mutta täällä esim. Prinsessasi on vastannut miehille tarkoitettuihin aloituksiin, joten jokainen vastaus on mitä todennäköisimmin sukupuolen suhteen mysteeri.


      • Anonyymi

        Nännipihat on kauniit. Omalle kaivatulle jos hän joskus haluaisi halata mua niin voisin siirtää hänen käden varovasti mun rintaan ja saisi testata nännipihan


      • Anonyymi

        No olen.. tahallas jätit paidan niin että näkyy. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen.. tahallas jätit paidan niin että näkyy. 😁

        Niin saattoi käydä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen.. tahallas jätit paidan niin että näkyy. 😁

        Et onneksi sokeutunut vaikka näit ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et onneksi sokeutunut vaikka näit ;)

        Näkö on kyllä huonontunut.. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkö on kyllä huonontunut.. 😅

        Noh seuraavan kerran sitten tuntoaistilla mennään ja säästellään silmiä :) hah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh seuraavan kerran sitten tuntoaistilla mennään ja säästellään silmiä :) hah

        Lupaat vaan.. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupaat vaan.. 😁

        Noh siihenhän tämä vääjäämättä johtaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh siihenhän tämä vääjäämättä johtaa. :)

        Pihan tutkitaan ja puutarha samalla 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihan tutkitaan ja puutarha samalla 😁

        On niin kiireinen elämä että tuo puutarhuri puuttuu, siksi ei kaikki vielä ihan vimpan päälle? :)
        Ei liene ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niin kiireinen elämä että tuo puutarhuri puuttuu, siksi ei kaikki vielä ihan vimpan päälle? :)
        Ei liene ongelma.

        Ei.. Olen ammattilainen 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.. Olen ammattilainen 😁

        Loistavaa ammattilainen, homma sitten selkeä siltä osin.
        Aina uusi parturointi kummasti piristää. :)
        Kiitokset jo etukäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois olettaa että Mikko ei vastaile tällaisiin aloituksiin...

        Vois olettaa, että sullakin ois fiksumpaa tekemistä ku sijoitella eri henkilöitä trollimiehen dialogien sisään😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalilla palstalla kyllä, mutta täällä esim. Prinsessasi on vastannut miehille tarkoitettuihin aloituksiin, joten jokainen vastaus on mitä todennäköisimmin sukupuolen suhteen mysteeri.

        Pidätkö yksinkirjoitteleva mies itse näitä eri humpuukihahmojas luonnollisina henkilöinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihan tutkitaan ja puutarha samalla 😁

        Yrittäisitkö yksin kirjoittava mies tositilanteessa samalla tavalla ns vitsillä sisään? Ei taatusti toimisi limainen tyyli. Mieti miten Kankaanniemelle kävi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois olettaa, että sullakin ois fiksumpaa tekemistä ku sijoitella eri henkilöitä trollimiehen dialogien sisään😬

        Niin sitä voi kysyä että missä nämä mielenterveysongelmat sijaitsevat de facto


    • Anonyymi

      Mikon Q&A

    • Anonyymi

      Palsta ei mahtunut Koti ja Keittiöön.

      • Anonyymi

        Koti ja Keittiö
        Laatulehti


      • Anonyymi

        Täältä ei löydy hyvää feng shuita juu


    • Anonyymi

      Ei mulla muuta, moikka.

    • Anonyymi

      Laita sä mies.

    • Anonyymi

      Turhaan kirjoittaisin. Ei hän ole täällä.

    • Anonyymi

      Sulla on pieni pilli.

    • Anonyymi

      ” Kirjoita, haluan todella kuulla ajatuksiasi, muistoja ja mielipiteitäsi.” No jo on onnen markkinat

      • Anonyymi

        Joviaali jamppa netistä


    • Anonyymi

      Ei ehtinyt muodostua muistoja.

    • Anonyymi

      Jos sinä laittaisit minulle viestillä sydämen olisin otettu. Menisi ihan mahdottomaksi. Pitää siirtyä muualle.

      • Anonyymi

        Tekstiviestillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekstiviestillä?

        Vaikka, tai voit toki leikata muodon parperillekkin. Olisitko kuitenkaan niin taitava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka, tai voit toki leikata muodon parperillekkin. Olisitko kuitenkaan niin taitava?

        Never ending love

        Me and you


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Never ending love

        Me and you

        Together we can .. ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka, tai voit toki leikata muodon parperillekkin. Olisitko kuitenkaan niin taitava?

        Minä piirsin sydämen pihaan mutta enpä tiedä näitkö sitä 😁🤭❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä piirsin sydämen pihaan mutta enpä tiedä näitkö sitä 😁🤭❤️

        Kenen pihaan? Turhaa tuhersit, lähestymiskieltoa pukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen pihaan? Turhaa tuhersit, lähestymiskieltoa pukkaa.

        Työpaikan. Katuliiduilla. Tais tulla vaan liian pieni et sitä oisit huomannut ohi kulkiessas 😆😔 tai siis hän, koska et se sinä ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen pihaan? Turhaa tuhersit, lähestymiskieltoa pukkaa.

        Sulla ei ihan taida olla vintillä valot päällä. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikan. Katuliiduilla. Tais tulla vaan liian pieni et sitä oisit huomannut ohi kulkiessas 😆😔 tai siis hän, koska et se sinä ole

        Joo ei ne rajat pelkästään symbolisia ole


    • Anonyymi

      Meidän etu- ja sukunimissä on sama määrä kirjaimia. Ollaan tiedetty toisemme yli kolme, mutta alle kymmenen vuotta.
      Viimeisimmän kerran jälkeen kun nähtiin, päätin että lopetan haikailun, mutta pää pitää varmaan vaihtaa, että saan sen onnistumaan.

      • Anonyymi

        Ehkä olet hän. Haluatko että minäkin lopetan haikailun, olisi kiva tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olet hän. Haluatko että minäkin lopetan haikailun, olisi kiva tietää.

        Jos olisit oikea (mies) ja tuntisit samoin, niin en tietenkään. Mutta tuskin olet.


    • Anonyymi

      Nimesi alkaa samalla kirjaimella kuin kaupunki, jossa asumme.

    • Anonyymi

      Tykkäät mun huulista? Onko ne söpöt vai?

      • Anonyymi

        Sivusta, miehen huulista pidän. Aistikkaat. Toiset katsoo silmiä minä huulia ja kulmakarvoja sekä hiuksia.Käynyt usein stalkkaan julkiset kuvat, parhaimmat oli ne ilmeet krapulassa.. niin syötävän näköinen.
        T. 50n (ei koira n)


      • Anonyymi

        Kuumat, tekisi mieli maistaa vähän ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta, miehen huulista pidän. Aistikkaat. Toiset katsoo silmiä minä huulia ja kulmakarvoja sekä hiuksia.Käynyt usein stalkkaan julkiset kuvat, parhaimmat oli ne ilmeet krapulassa.. niin syötävän näköinen.
        T. 50n (ei koira n)

        Älä vaan naisena esiintyvä mies hanki koiraa, ethän kestä esim sitä haukkua kun tulee raskaat vuodet mielenpäälle


    • Anonyymi

      Anna pusu.🤭

      • Anonyymi

        Toihan on aika kiva nimi....Anna Pusu


    • Anonyymi

      Olisin niin halunnut oppia tuntemaan sinut ihan vain omana itsenäsi, ilman ammattiroolia. 💔

      • Anonyymi

        Onko se myöhäistä jo? Huonontaako ammattirooli jotenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se myöhäistä jo? Huonontaako ammattirooli jotenkin?

        Ei tuollaisesta kyse. Kunpa vain olisin tavannut hänet jossain ihan muussa yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuollaisesta kyse. Kunpa vain olisin tavannut hänet jossain ihan muussa yhteydessä.

        No niinpä. Complicated.


      • Anonyymi

        Se kun tapaisimme jossain muualla , ihan kahdestaan vain. ♡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kun tapaisimme jossain muualla , ihan kahdestaan vain. ♡

        Juuri näin


      • Anonyymi

        Tämä on täysin kuin mun ajatukset. Jos voisin, kertoisin sulle, että olet erityinen ja päiväni piristys, kenen kohtaamista odotan eniten. Olisinpa tosiaan tutustunut suhun toisaalla, kuin tästä roolista käsin. Naiselta.


      • Anonyymi

        Miks miettiä jotain rooleja jos tykkää toisesta, eikun tutustumaan ja rakastumaan!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuollaisesta kyse. Kunpa vain olisin tavannut hänet jossain ihan muussa yhteydessä.

        Ollaan tavattukin, vaan sinuapa se ei kiinnostanut.


      • Anonyymi

        Niin etkö ollut ittestäs kirjoitteleva mies stevari muka? Turvattomuusalalla nääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan tavattukin, vaan sinuapa se ei kiinnostanut.

        En ole se ihminen, jonka kuvittelet minun olevan.


    • Anonyymi

      Vaikeus katsoa silmiin samalla kun puhuu, niin harmi kun katseet jää vähiin.

      • Anonyymi

        Tunnistan niin itseni tuosta, ujostelen kuin mikäkin....


    • Anonyymi

      Odotan projektia missä ollaan yhdessä :)

      • Anonyymi

        Auttava puhelin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttava puhelin

        Joko olet yksäri pirautellu?


      • Anonyymi

        Voipi olla pitkässä kuusessa että minut saa enää semmoiseen massaan sotkeutumaan.


    • Anonyymi

      Moottoriöljyt vaihtoon ja heti 🤩

      • Anonyymi

        Tämä saattaisi osua itelleni..


    • Anonyymi

      M&T you are 🤪 sorry 🤭

      • Anonyymi

        Kerroppa lisää jos viitsit tästä. Kumpi on siis 🤪 ja miksi sorry 🤭 itse sanoisin lisäksi tohon 😥😡


    • Anonyymi

      Kerroin sinulle joskus kauan sitten, että minulla oli ollut epätavallisen hyvä päivä eräänä päivänä, ja ainoa tavallisesta poikkeava tapahtuma ennen sitä oli se, että olin syönyt edellisenä päivänä greipin.

      Join äsken verigreippi-lehtikaali-minttusmoothien siinä toivossa, että verigreippi yllättäisi yhtä mukavasti.

      P.S. En pääse sinusta irti.

    • Anonyymi

      Työpäivä päättyi vasta hetki sitten.
      Pitää ahertaa vielä muutama päivä. Sitten herran haltuun.
      Paluu kyssäri ja iso tottuminen näkemättömyyteen.

      https://youtu.be/fIHVzJMjVDs?si=ZrW8Sbwknb3b_uKJ

      Well, I've been waiting, waiting here so long
      But thinking nothing, nothing could go wrong, ooh, now I know
      She has a built-in ability
      To take everything she sees
      And now it seems I'm falling, falling for her
      She seems to have an invisible touch, yeah
      She reaches in and grabs right hold of your heart
      She seems to have an invisible touch, yeah
      It takes control and slowly tears you apart
      Well, I don't really know her, I only know her name
      But when she crawls under your skin
      You're never quite the same, and now I know
      She's got something you just can't trust
      It's something mysterious
      And now it seems I'm falling, falling for her
      She seems to have an invisible touch, yeah
      She reaches in and grabs right hold of your heart
      She seems to have an invisible touch, yeah
      It takes control and slowly tears you apart
      She seems to have an invisible touch, yeah
      She reaches in, and grabs right hold of your heart
      She seems to have an invisible touch, yeah
      It takes control, and slowly tears you apart
      Well, she don't like losing
      To her, it's still a game
      And though she will mess up your life
      You want her just the same
      And now I know
      She has a built-in ability
      To take everything she sees
      And now it seems I've fallen, fallen for her
      She seems to have an invisible touch, yeah
      She reaches in, and grabs right hold of your heart
      She seems to have an invisible touch, yeah
      It takes control, and slowly tears you apart
      She seems to have an invisible touch, yeah
      She seems to have an invisible touch, oh, oh, oh
      She seems to have an invisible touch, yeah
      She seems to have an invisible touch, oh, oh, oh
      She seems to have an invisible touch, yeah
      She seems to have an invisible touch, oh, oh, oh
      She seems to have an invisible touch, yeah
      She seems to have-

      • Anonyymi

        Hyvä biisi👍☀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä biisi👍☀️

        Kyllä Dr. Phil osaa :)


    • Anonyymi

      Kirjoitit mulle, olin erittäin iloinen. Tarkoittaako tämä mitään? Vai oliko se vain työtäsi?

      • Anonyymi

        Kameroita ei minnekään!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kameroita ei minnekään!!!

        Mutta ääntä voi tallentaa kun tulee ärsyttämään jotta voi yrittää itkeä myöhemmin


    • Anonyymi

      Yhteinen sävel puuttuu🫠

      "Meitä ei siis ole"

      • Anonyymi

        Niin just trollaava mies ja tangoon tarvitaan kaksi. Paree ois olla kivan tuntuinen poski


    • Anonyymi

      Odotetaan sitä syksyä. Sun kesävieraat häiritsee signaalia.Kuten viime kesänä että syksyllä.
      Menee nyt jäihin tää homma noin 2 kk:tta.
      Sinäkin olet jo Kaupungissa sukulaisesi asunnolla. Tapaat siellä omaa kaivattuasi sitä joka muutti kohta 2 vuotta sitten naapuriisi.
      Onneksi olkoon.

    • Anonyymi

      Oisko sulla mitään traumaterapiatouhuja jos kerran oikein muistojakin haluat kuulla? Vinoilua on

      • Anonyymi

        Lupaa

        Ei kameroita

        Huumeita

        Kaikki hyvin


    • Anonyymi

      Anna pusu😘

      • Anonyymi

        Ai pyysinkö?


    • Anonyymi

      Oon nyt ollut yli vuoden täysin tiedoton susta ja sun puuhailuista. Silti ei oo unohtunut.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe