Menkkojen kesto

Moi oon 15v tyttö. Mulla alkoi menkat n. 5v sitten. On aina ollut säännölliset vaikka stressiä on ollut. Yleensä mun menkat kestää n. 5pv, mutta nyt on menossa jo 11. päivä ja oon tosi hämmentynyt. Kipu on yhtä paha ja verta tulee paljon. Mitä teen? Onko normaalia?

4

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä. Soita terveyskeskukseen?

• En mä viitsi, vaikka onkin normaali asia. Sielä tulee kuitenkin muut elämään liittyvät asiat esille ja en jaksaisi taas alkaa niitä vääntämään

• Anonyymi
        vvvvvvv4 kirjoitti:

En mä viitsi, vaikka onkin normaali asia. Sielä tulee kuitenkin muut elämään liittyvät asiat esille ja en jaksaisi taas alkaa niitä vääntämään

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00158
        Toi valaisee vähän?

• Anonyymi

Tämän pitäisi jo olla selvää kauraa; ikämiehillä ei ole menstruaatioilmiöitä.
      Mutta kun se ap:lla on niin kiihottava aihe, S24 ylläpito ei aina näihin puutu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7664
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3203
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2496
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      13
      2109
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      35
      2054
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      22
      1988
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1887
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1673
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1621
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18