En enää koskaan ota koiraa - juttua eroahdistuksesta

Anonyymi-ap

Tein erittäin suuren virheen ja otin koiranpennun jolla on eroahdistusta. Mielenterveyteni on riekaleina koiran vuoksi. En ole enää pitkiin aikoihin pystynyt koiran vuoksi lähtemään kotoani ilman että koiran perään katsoo joku. Siispä olen vangittuna kotiini.

Olen kiintynyt koiraan mutta samalla mietin siitä luopumista. En jaksa enää yhtään sen vaativaa käytöstä, tuskaisuutta yksinollessaan, levottomuutta, isoa meteliä mitä se pitää yksinollessaan, ahdistusta mitä tästä kaikesta seuraa. Kaikkia eritteitä mitä se suoltaa ympäriinsä ahdistuneena kakaten ja pissaten alleen. Kaikkia niitä kusisia yrityksiä opettaa sitä kun se ei vaan opi. Jos luulisi että se olisi tehnyt edistystä seuraavalla kerralla se ulvoo kahta kauheammin.

Kaikkea rahanmenoa mikä kaikki on mennyt siihen että sillä on hoitaja

Koira on jatkuvasti aivan liian rauhaton. Haluaisin vain olla ja relata ilman että joku kokoajan vaatii huomiota saatika tarkkailee sitä lähdenkö kotoani.

Haluaisin vain lähteä kotoani ja tehdä asioita.

Tämä on viimeinen koirani. Pelkkä riski että koskaan enää joutuisin kokemaan samaa saa jättämään koirat ottamatta. Tämä on ollut yksi helvetti

8

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koira siis usein pissaa tai kakkaa alleen kun se joutuu kohtaamaan pelkäämänsä asian eli yksinolon.

    • Anonyymi

      Saisitko jonkun eläinrakkaan ihmisen avuksi ettei koira joutuisi olla yksin. Ajan kanssa asiat helpottuu. Koiralla on hätä <3

    • Anonyymi

      Joku jonka kanssa jakaa koiran hoito puolet ajasta toisen luona.
      Koirakin aistii herkästi omistajan tyytymättömyyden, mikä lisää vain oireilua.

      • Anonyymi

        Sellainen koira kuin isäntä. 🤭🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen koira kuin isäntä. 🤭🤭🤭

        Näin se on.


    • Anonyymi

      Toivottavasti et otakaan uutta koiraa, jos noin helpolla meni hermot, etkä mitään muuta elävääkään olentoa ikinä enää itsellesi.

    • Anonyymi

      Etsi eläkeläispari ! Minulla vastaava ja tuollaisessa kodissa muuttui paremmaksi !

    • Anonyymi

      Miksi edes otit koiran? Ja minkä ikäinen pentu on sellainen, että sillä on valmiiksi jo eroahdistusta? Suurin osa pennuista on ok, kuka tahansa ne hallitsee, mutta sitten rodustakin riippumatta osa on vaikeampia etenkin jos osuu kaltaisellesi itsekkäälle ihmiselle, joka ei ole kai missään vaiheessa mitään aikonut opettaa koiralleen tai opetellut itse, miten se kouluttaminen edes tehdään. Et kuitenkaan mistään suunnasta ole koskaan ollut koiraihminen, eli miksi menit yhden pennun elämän nyt pilaamaan?

      Etsi koirallesi hyvä koti, mutta muista kertoa, miten et itse ole jaksanut sitä mitenkään opettaa tai kouluttaa. Tuskin niin kuitenkaan teet, näkeehän Torillakin usein "koirasta riippumattomista syistä" myynti-ilmoituksia jo 7kk ikäisillä koirilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe