Eli siis mitkä on lemppari jätskejänne?
Mitä yleensä ostatte?
Mulla ollut aina mehujäät.
Se oli se mac ainakin, lipsin päärynä on hyvää myös, sorbetit, ja minttu buffet.
Näillä ilmoilla kannattaa miettiä mukavia ja millä on väliä, ne muut asiat ei merkkaa mitään
63
445
Vastaukset
- Anonyymi
Millään ei ole enää mitään merkitystä
- Anonyymi
Kuulostaa surulliselta. No voi pöh, ja möh. Mihin liene olet merkitykset kadottanut, niin toivottavasti löytyvät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa surulliselta. No voi pöh, ja möh. Mihin liene olet merkitykset kadottanut, niin toivottavasti löytyvät.
Hitto et tajua ihmisyyttä ollenkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitto et tajua ihmisyyttä ollenkaan
Kyllä tajuan. Tajuan aika paljonkin.
- Anonyymi
Ostin juuri kookosjäätelö pallon ja en ole eritysemmin mikään jäätelön ystävä mutta mehujäät on myös joskus ihan hyviä ne on silleen aika kevyitä ja raikkaita. Täältä on välillä oltava pois kun tuntuu että tämä ikävän asia on aika toivotonta sattuneesta syystä ja koittaa juuri etsiä myös joitain iloisiakin asioita☀️
- Anonyymi
Kookos kuulostaa hyvältä ja aika eksoottiselta maulta.
Aika harvoin tulee jätskejä itsekkään syötyä. Mutta on niillekin omat hyvät aikansa ja paikkansa. Joskus on ihan paikallaan ulkoistaa itseään täältä ja nauttimaan pienistä ja mukavista asioista. Täällä on meno kyllä muutenkin välillä sanotaanko...Hyvinkin värikästä.
- Anonyymi
Tekisi mieli maistaa kaikkia uutuuksia, mutta on vähän turhan kalliita nykyisin.
Olen aina tykännyt Bounty kookos jäätelöpatukasta. Sitä ei vaan saa tästä lähikaupasta, enkä tiedä onko siitä enää missään 🥺 sitten täytyy tyytyä magnumiin.
Myös jugurttijäätelöt on hyviä.- Anonyymi
Kaikki on kyllä kummasti kallistunut. Onneksi on kuitenkin jotakin vaihtoehtoja. Oon itse huono kokeilemaan uusia makuja, vähän tylsä ehkä siinä mielessä. Magnumista se valkosuklaa on kyllä hyvää. Jugurttijäätelöitä en ole kovin maistellut. Pitäisi maistaakkin joskus.
- Anonyymi
Solero, classic, magnum ja pirkka muru puikko.
- Anonyymi
Solero. Se tais olla vähän sellainen missä oli osittain mehujäätä ja vähän muutakin. Pitäis taas maistaa.
Aloituksen jätskit ♥️
Onks m.a.c. muka olemassa vielä?
Oih... 🥰
Olispa ollut ihana vielä kerran sellainen syödä.
Lisään tohon vielä pinkki jätskin..
Ei se tosin ihan samaa oo kun aikoinaan.
Ennen poksui kunnolla. 💖
Minttu ja laku pallot jädekiskalta yleensä,
niin ja MM eli 🥭🍉Niin ja sepä se kun se millä olis väliä ja merkitystä ollut ei olekaan ollut "totta"...
- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Niin ja sepä se kun se millä olis väliä ja merkitystä ollut ei olekaan ollut "totta"...
Ei oo Mac mehujäätä näkyny. Sitä on itselläkin Ikävä...Mulla on kokemusta myös tosta. Se on kummallista joskus joutua suremaan jotakin, jota ei ehkä saa pitää samana enää edes muistoissa. Siis ihan irl puolella elämässä. Elämä voi olla joskus omituista. Silloin on merkityspöydällä aikamoinen uudelleen järjestelyn työ.
Salmiakki jäde on hyvää 🖤
- Anonyymi
Välillä joo tulee himo siihen. Vai onkohan se raidallinen missä vaniljaa virallisesti lakritsin vai salmiakin nimellä. Mutta tulee syötyä kyllä tosi harvoin.
- Anonyymi
Kotona on jäätelökone, joten teen omat jätskini. Vaniljaa yleensä, joskus lakritsaa, joskus marjoja jne.
Itse tehty on muuten hyvää.
Mullakin oli se vehje mut annoin pois kun parempaa sai ilman sitä.- Anonyymi
Mullakin oli se vehje mut annoin pois kun parempaa sai ilman sitä.En kyllä antaisi 250 euron konetta pois! 😂
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä antaisi 250 euron konetta pois! 😂
No mulle ei kone ollut tärkeä..
- Anonyymi
Mullakin oli se vehje mut annoin pois kun parempaa sai ilman sitä.Siistiä. Onhan se kätevää, jos jädestä tykkää.
- Anonyymi
No mulle ei kone ollut tärkeä..
No se meni käyttöön sitten eteenpäin. Hyvä homma.
En syö jäätelöä.
- Anonyymi
Ei olis sitte tarvinnut vastata mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Ei olis sitte tarvinnut vastata mitään.
Haluat ainoastaan positiivisia vastauksia?
Kiellät toisen puolen koko maailmasta, kiellät negatiivisen olemassaolon.
Haluat että aina on vain aurinkoista, pimeyttä ei edes ole olemassa.
Onnea valitsemallasi tiellä... tulet tarvitsemaan sitä paljon.Oltaispa tunnettu,
oisit joutunut ton paljastuksen jälkee syömään ainakin paristi..darknessin kirjoitti:
Haluat ainoastaan positiivisia vastauksia?
Kiellät toisen puolen koko maailmasta, kiellät negatiivisen olemassaolon.
Haluat että aina on vain aurinkoista, pimeyttä ei edes ole olemassa.
Onnea valitsemallasi tiellä... tulet tarvitsemaan sitä paljon.Olipas tossa tuttua sanaa,
Sanomaa... 🙃- Anonyymi
Onko sulla joku syy miksi et? Aloittaja täällä ilta rumballa olin päivän muualla.
- Anonyymi
Olipas tossa tuttua sanaa,
Sanomaa... 🙃Voi teijän kanssa ja taas...
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla joku syy miksi et? Aloittaja täällä ilta rumballa olin päivän muualla.
Henkilökohtaiset syyt...Ei terveellistä.
Mielenkiintoista että vain kolme pientä sanaa saa aikaan tälläisen kalabaliikin...- Anonyymi
darknessin kirjoitti:
Mielenkiintoista että vain kolme pientä sanaa saa aikaan tälläisen kalabaliikin...Jaa. No se on kyllä hyvä, jos kokee, että siitä valinnasta hyötyy. En taas itse vaan oikein tunne makean himoa. Niin omat herkut on yleensä niitä suolaisia. Terveys jutut ei ole aina niitä mitä mietin ollenkaan. Vaan menen aika fiiliksen mukaan, pää asia, että kokonaisuus syömisissä olisi jotenkin jotain, mitä kroppa ja mieli tarvitsee, ja niistä hyötyisi. Kun vielä muistaisi aina syödä. Täällä on paljon tunteellisia ihmisiä haastavissa tilanteissa tunteissaan tunteen tasolla. Joskus sitä vain itsekin toivoo iloa. Tai näkevänsä sitä edes ympärillä. Mutta eihän se ole muiden tehtävä.
Anonyymi kirjoitti:
Jaa. No se on kyllä hyvä, jos kokee, että siitä valinnasta hyötyy. En taas itse vaan oikein tunne makean himoa. Niin omat herkut on yleensä niitä suolaisia. Terveys jutut ei ole aina niitä mitä mietin ollenkaan. Vaan menen aika fiiliksen mukaan, pää asia, että kokonaisuus syömisissä olisi jotenkin jotain, mitä kroppa ja mieli tarvitsee, ja niistä hyötyisi. Kun vielä muistaisi aina syödä. Täällä on paljon tunteellisia ihmisiä haastavissa tilanteissa tunteissaan tunteen tasolla. Joskus sitä vain itsekin toivoo iloa. Tai näkevänsä sitä edes ympärillä. Mutta eihän se ole muiden tehtävä.
Yhdistätkö jäätelön iloon? Kun toivot iloa ja puhut jäätelöstä..
Ennemmin kuin jäätelöä, syön voita, kookosöljyä ja kylmäpuristettua oliiviöljyä. Ovat terveellisiä ja ainakin yhtä kalliita kuin jäätelö.darknessin kirjoitti:
Mielenkiintoista että vain kolme pientä sanaa saa aikaan tälläisen kalabaliikin...Tiesithän että kolme pientä sanaa on
maailman toivotuimmat sanat?
Näin niinku yli/ohi aiheen..
Ja nyt ärsyttää koko ajatus...- Anonyymi
darknessin kirjoitti:
Ennemmin kuin jäätelöä, syön voita, kookosöljyä ja kylmäpuristettua oliiviöljyä. Ovat terveellisiä ja ainakin yhtä kalliita kuin jäätelö.Voi ja kookosöljy on kovaa rasvaa täynnä. Vaihda ne rypsiöljyyn niin saat sen ja oliiviöljyn kanssa kaikki välttämättömät rasvahapot.
Anonyymi kirjoitti:
Voi ja kookosöljy on kovaa rasvaa täynnä. Vaihda ne rypsiöljyyn niin saat sen ja oliiviöljyn kanssa kaikki välttämättömät rasvahapot.
Rypsiöljy on VAARALLISIN aine mitä voit ruokakaupasta ostaa!
Ja erityisesti kovetetussa muodossa, margariinina, suorastaan tappavaa.
Mutta jokainen pelatkoon omalla terveydellään miten lystää.originalpieninainen kirjoitti:
Tiesithän että kolme pientä sanaa on
maailman toivotuimmat sanat?
Näin niinku yli/ohi aiheen..
Ja nyt ärsyttää koko ajatus...Tarkoititko sitä että "vihaan sinua ihminen", kolme pientä sanaa? (Stam1nan biisin sanat)
darknessin kirjoitti:
Tarkoititko sitä että "vihaan sinua ihminen", kolme pientä sanaa? (Stam1nan biisin sanat)
En mä kyllä ihan noita sanoja toivo...
Tai toivoisi...
Mut ois nekin paremmat kun esim,
En mä tiiä,
En osaa sanoo...
😪originalpieninainen kirjoitti:
En mä kyllä ihan noita sanoja toivo...
Tai toivoisi...
Mut ois nekin paremmat kun esim,
En mä tiiä,
En osaa sanoo...
😪Ahaa, niin että joku huomioisi sinua edes jollain tavoin, kuin että on täysin välinpitämätön. Että joku tuntisi sinua kohtaan edes jotain, niin olisit tyytyväinen..
Että joku arvostaisi sinua.darknessin kirjoitti:
Ahaa, niin että joku huomioisi sinua edes jollain tavoin, kuin että on täysin välinpitämätön. Että joku tuntisi sinua kohtaan edes jotain, niin olisit tyytyväinen..
Että joku arvostaisi sinua.Joku...
Ei sentään ihan vaan joku kuka tahansa..
Mut olispas tossa just osuvat jutut,
Ajankohtaiset tai mitä onkaan..
Sattumia sattumia tiiän jooh..
No en mä kyllä mielellään kuulisi noita
Sanoja mitkä sä mainitsit joltakulta
Jolla on merkitystä ja josta välitän.
Se on sitten taas ihan samantekevää mitä
Sanoja joku sanoo johon ei oo yhteyttä.originalpieninainen kirjoitti:
Joku...
Ei sentään ihan vaan joku kuka tahansa..
Mut olispas tossa just osuvat jutut,
Ajankohtaiset tai mitä onkaan..
Sattumia sattumia tiiän jooh..
No en mä kyllä mielellään kuulisi noita
Sanoja mitkä sä mainitsit joltakulta
Jolla on merkitystä ja josta välitän.
Se on sitten taas ihan samantekevää mitä
Sanoja joku sanoo johon ei oo yhteyttä.Monimutkaista, ja sekavaa.
Siis sinulla on joku kohde jonka haluat tuntevan tiettyjä tunteita juuri sinua kohtaan?
Entäs jos arvostaisit itseäsi.
Entäs jos tekisit itsestäsi sen arvoisen että välittäisit itse itsestäsi.
Et tarvitsisi enää huomiota muilta, kun sinulla olisi oma huomiosi kokonaisuudessaan.darknessin kirjoitti:
Monimutkaista, ja sekavaa.
Siis sinulla on joku kohde jonka haluat tuntevan tiettyjä tunteita juuri sinua kohtaan?
Et tarvitsisi enää huomiota muilta, kun sinulla olisi oma huomiosi kokonaisuudessaan.Ei nyt ihan noinkaan oo..
Kuten oot säkin huomannu
oon hieman vaikea ja äkkipikainen sanoissani..
Ja tunteilla ajatteleva tai sillei..
Tuli hieman ehkä oltua liian loukkaava jollekulle.
Tietty moni asia vaikutti siihenkin,
Ja keskustelemalla kunnolla, avoimuudella jne.. ois ollut ehkäpä lopputulos hieman toisenlainen.
Ei mikään parisuhde lopputulos..
Vedätystä, tunteilla leikkimistä, väärinkäsitystä ..
Liikaa kaikkea epäselvää...
Liikaa sotkijoita, matkijoita...
Ja sit kun sekaan lisätään laittomia juttuja myös..
Ja sit ei voi edes selvittää mitään enää..originalpieninainen kirjoitti:
Ei nyt ihan noinkaan oo..
Kuten oot säkin huomannu
oon hieman vaikea ja äkkipikainen sanoissani..
Ja tunteilla ajatteleva tai sillei..
Tuli hieman ehkä oltua liian loukkaava jollekulle.
Tietty moni asia vaikutti siihenkin,
Ja keskustelemalla kunnolla, avoimuudella jne.. ois ollut ehkäpä lopputulos hieman toisenlainen.
Ei mikään parisuhde lopputulos..
Vedätystä, tunteilla leikkimistä, väärinkäsitystä ..
Liikaa kaikkea epäselvää...
Liikaa sotkijoita, matkijoita...
Ja sit kun sekaan lisätään laittomia juttuja myös..
Ja sit ei voi edes selvittää mitään enää..Entistä sekavampaa....
Laittomia juttuja?darknessin kirjoitti:
Monimutkaista, ja sekavaa.
Et tarvitsisi enää huomiota muilta, kun sinulla olisi oma huomiosi kokonaisuudessaan.Sä väärässä tossa et mä en arvostais ja välittäisi itsestäni.
Eikä ole kyse et haluan tai tarvitsen huomiota.
Tai et väkisin haluan että joku rakastaisi tai mitään.
Kyse ehkä enemmän siitä että mä päästin tunteeni pilaamaan jotain korvaamattoman tärkeää.
Ja paljon muutakin.
Mut kiitos sulle noista ♥️darknessin kirjoitti:
Entistä sekavampaa....
Laittomia juttuja?Noh,
Sekavaa joo,
Onks ihme että mäkin sekoilen
Ja oon erittäin epävakaan oloinen.
Niin, laittomia kyllä....
En mä siis oo sellasta tehnyt,
vaan joku muu.
Sehän se miksi hemmetissä mä täällä vieläkin joudun olee...darknessin kirjoitti:
Entistä sekavampaa....
Laittomia juttuja?Ei viiti enempää täyttää jonkun toisen aloitusta..
Teen koht jonkun aloituksen mikä taas jännästi täyttyy mun haukkumisella ja muulla.
Ihme että uhkailut on vähentyny sentää..- Anonyymi
darknessin kirjoitti:
Ennemmin kuin jäätelöä, syön voita, kookosöljyä ja kylmäpuristettua oliiviöljyä. Ovat terveellisiä ja ainakin yhtä kalliita kuin jäätelö.No kiva kesäinen ilma ja jäätelö ei nyt ihan kovin epäiloiselta ainakaan itselleni kuulosta.
Voi on hyvää. Kookosöljy taas menee itsellä lähinnä iholle jos jonnekin. Ja neitsytoliiviöljy ja avokadoöljy on hyviä myös. - Anonyymi
Noh,
Sekavaa joo,
Onks ihme että mäkin sekoilen
Ja oon erittäin epävakaan oloinen.
Niin, laittomia kyllä....
En mä siis oo sellasta tehnyt,
vaan joku muu.
Sehän se miksi hemmetissä mä täällä vieläkin joudun olee...Siis joudut olemaan. Kumma sanavalinta. Sulla on se sun keissi mitä tosiaan tässä sivussa täällä ollessasi kerrot kerääväsi kasaan. Joku ei vaan tässä sun jutussa täsmää. Mietin kuvitteletko asioita. Haetko tällä huomiota. Miksi toimintasi on ristiriitaista. Ja kerroit että läheisesikin saaneet kärsiä ja jotain viestejä puhelimiinsa koskien palstaa. Kuitenkin pyrit täällä hyvin nopeaan yhteyksiin irl. Kuulostaa todella hämärältä.
Ei viiti enempää täyttää jonkun toisen aloitusta..
Teen koht jonkun aloituksen mikä taas jännästi täyttyy mun haukkumisella ja muulla.
Ihme että uhkailut on vähentyny sentää..Taidan toistaa itseäni, mutta on taas vaan entistä sekavampaa....
Ehkä tuo uusi aloitus olisikin hyvä juttu, missä selostaisit tilannettasi kattavasti, mutta tietenkin jättäen pois yksityiskohdat joista voitaisiin tunnistaa joko sinut tai muut osalliset.
Muuten minun täytynee vähentää täällä kirjoittelua, kun on töitä rästissä ja pitäisi herätä aikaisin jotta saisi päivän aikana tehtyä jotain oleellista, joten en voi öitä viettää näillä palstoilla.
Tosin samalla kuuntelen youtubesta puheita, nyt on menossa erittäin mielenkiintoinen: Jordan B Peterson Narcissists, Frauds & Enablers: The Death of Women's Sportsdarknessin kirjoitti:
Taidan toistaa itseäni, mutta on taas vaan entistä sekavampaa....
Ehkä tuo uusi aloitus olisikin hyvä juttu, missä selostaisit tilannettasi kattavasti, mutta tietenkin jättäen pois yksityiskohdat joista voitaisiin tunnistaa joko sinut tai muut osalliset.
Muuten minun täytynee vähentää täällä kirjoittelua, kun on töitä rästissä ja pitäisi herätä aikaisin jotta saisi päivän aikana tehtyä jotain oleellista, joten en voi öitä viettää näillä palstoilla.
Tosin samalla kuuntelen youtubesta puheita, nyt on menossa erittäin mielenkiintoinen: Jordan B Peterson Narcissists, Frauds & Enablers: The Death of Women's SportsMiksi sä koit tarpeelliseks kertoa noista?
Niinku täällä olon vähentämisen, yöllä olon jne??
Mäkin koitan kyllä lopetella tai ainakin lähes lopettaa kokonaan.
Harmi siinä mielessä kun oli ihan mukava höpistä sun kanssa sit loppujen lopuksi..
Mikä lie syynä kertoa toi juutuuppikin..
Hyvää yötä sulle!!
🤗😴💤
Niin ja jos haluat jotai joskus jutskailla nii vaik jossai mun aloituksessa voisit..
Ei niin huvita jonkun toisen aloituksessa.darknessin kirjoitti:
Taidan toistaa itseäni, mutta on taas vaan entistä sekavampaa....
Tosin samalla kuuntelen youtubesta puheita, nyt on menossa erittäin mielenkiintoinen: Jordan B Peterson Narcissists, Frauds & Enablers: The Death of Women's SportsJa jotta aloituksen aihe ei jää ihan syrjään niin kerron että nyt aion syyä lohdukkeeksi jätskiä..
Miksi sä koit tarpeelliseks kertoa noista?
Niinku täällä olon vähentämisen, yöllä olon jne??
Mäkin koitan kyllä lopetella tai ainakin lähes lopettaa kokonaan.
Harmi siinä mielessä kun oli ihan mukava höpistä sun kanssa sit loppujen lopuksi..
Mikä lie syynä kertoa toi juutuuppikin..
Hyvää yötä sulle!!
🤗😴💤
Niin ja jos haluat jotai joskus jutskailla nii vaik jossai mun aloituksessa voisit..
Ei niin huvita jonkun toisen aloituksessa.En tiedä koinko tarpeelliseksi kertoa, sanoin vaan mitä ajattelen. En yleensäkään mieti onko joku asia tarpeellista kertoa vaiko ei, sanon vaan mitä mieleen tulee sen enempiä pohtimatta. Siis ajatuksena oli tietysti se että et ihmettele jos "katoan" yllättäen, ei siinä mitään muuta ollut taustalla. Ennyt mihinkään katoa, mutta täytyy vähentää tätä. On mennyt illat monesti aamu neljään ja viiteen, ja seuraavana päivänä pitäisi jotain töitäkin saada tehtyä...
Täällä muuten suurin osa ajasta menee näitten viestien selaamiseen, kun etsii jotain kiinnostavaa mihin voisi kommentoida jotain. Ja nuo kiinnostavat asiat vaikuttavat aina vain olevan harvemmassa täällä. Joten sitä alkaa miettimään että mitä muuta paljon järkevämpää voisi tehdä sillä ajalla mitä tänne hukkaa.
Tosin samalla kuuntelen niitä haastatteluja taustalla, usein olen laittanut sen näihin viesteihin jos joku mitä samalla kuuntelen on erityisen mielenkiintoista. Tuossa mainitsemallani videolla naisuimari kertoo Petersonille tapauksesta missä mies "joka uskoo olevansa nainen" laitettiin samaan kilpailuun tuon naisen kanssa ja olivat samassa pukuhuoneessa alasti, ja mies tietenkin voitti kaikki muut vastustajat, mutta tuli tasoihin tuon naisen kanssa, silti järjestäjät valitsivat miehen voittajaksi, koska halusivat sen valokuviin pokaalin kanssa. Tämä nainen piti yliopistossaan puheen missä valitti väärästä kohtelustaan, ja yliopistoon hyökkäsi väkijoukko joka kannatti "miehiä jotka uskovatolevansa naisia, ja naisia jotka uskovat olevansa miehiä" ja tämä nainen joutui pakenemaan poliisien suojelemana ja suljettiin huoneeseen kolmeksi tunniksi, ja väkijoukko vaati häneltä ja huoneessa olijoilta lunnaita jotta heidät päästeittäisiin ehjinä poistumaan sieltä.
Huvittavaa tuossa haastattelussa on se että tuo nainen aina säpsähtää ja näyttää säikähtäneeltä kun Peterson huudahtaa jotain äänekkäästi... vaikka nainen varmasti tietää että Peterson on täysin hänen puolellaan ja samaa mieltä.Anonyymi kirjoitti:
No kiva kesäinen ilma ja jäätelö ei nyt ihan kovin epäiloiselta ainakaan itselleni kuulosta.
Voi on hyvää. Kookosöljy taas menee itsellä lähinnä iholle jos jonnekin. Ja neitsytoliiviöljy ja avokadoöljy on hyviä myös.Jäätelö ei liity kesään. Saat jäätelöstä rasvaa ja sokeria, ja se saa sinut iloiseksi koska sokerit ja energia menevät päähäsi.
Kookosöljy on melko kallista läträttävää iholle. Syötynä se olisi äärimmäisen hyödyllistä.darknessin kirjoitti:
En tiedä koinko tarpeelliseksi kertoa, sanoin vaan mitä ajattelen. En yleensäkään mieti onko joku asia tarpeellista kertoa vaiko ei, sanon vaan mitä mieleen tulee sen enempiä pohtimatta. Siis ajatuksena oli tietysti se että et ihmettele jos "katoan" yllättäen, ei siinä mitään muuta ollut taustalla. Ennyt mihinkään katoa, mutta täytyy vähentää tätä. On mennyt illat monesti aamu neljään ja viiteen, ja seuraavana päivänä pitäisi jotain töitäkin saada tehtyä...
Täällä muuten suurin osa ajasta menee näitten viestien selaamiseen, kun etsii jotain kiinnostavaa mihin voisi kommentoida jotain. Ja nuo kiinnostavat asiat vaikuttavat aina vain olevan harvemmassa täällä. Joten sitä alkaa miettimään että mitä muuta paljon järkevämpää voisi tehdä sillä ajalla mitä tänne hukkaa.
Tosin samalla kuuntelen niitä haastatteluja taustalla, usein olen laittanut sen näihin viesteihin jos joku mitä samalla kuuntelen on erityisen mielenkiintoista. Tuossa mainitsemallani videolla naisuimari kertoo Petersonille tapauksesta missä mies "joka uskoo olevansa nainen" laitettiin samaan kilpailuun tuon naisen kanssa ja olivat samassa pukuhuoneessa alasti, ja mies tietenkin voitti kaikki muut vastustajat, mutta tuli tasoihin tuon naisen kanssa, silti järjestäjät valitsivat miehen voittajaksi, koska halusivat sen valokuviin pokaalin kanssa. Tämä nainen piti yliopistossaan puheen missä valitti väärästä kohtelustaan, ja yliopistoon hyökkäsi väkijoukko joka kannatti "miehiä jotka uskovatolevansa naisia, ja naisia jotka uskovat olevansa miehiä" ja tämä nainen joutui pakenemaan poliisien suojelemana ja suljettiin huoneeseen kolmeksi tunniksi, ja väkijoukko vaati häneltä ja huoneessa olijoilta lunnaita jotta heidät päästeittäisiin ehjinä poistumaan sieltä.
Huvittavaa tuossa haastattelussa on se että tuo nainen aina säpsähtää ja näyttää säikähtäneeltä kun Peterson huudahtaa jotain äänekkäästi... vaikka nainen varmasti tietää että Peterson on täysin hänen puolellaan ja samaa mieltä.Okeiii...
No mutta joo...
Mä voin jatkaa tossa omassa aloituksessa hetken viel..
Sit siirryn toiselle sivustolle.
- Anonyymi
karmeaa jätski tuutti kuin huti huuto tai puutos. näkyy kauan oksentaa kieli vaipuu alas mieli 👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧞🧞🧞🧞🧞🧞🧞🧞🧞🧞🧞🧞🧞🧞🧞🧞🧞🐮🐮🐮🐮🐮🐮🐮🐮🐮🐮🐮😃😃😃😃😃😃🦉🦉🦉🦉🦉🦉🦉🦉🦉🦉😃😃😃😃😃😃😃
- Anonyymi
Nyt vähän pelottaa kysyä, minkälainen tuutti siellä on lempparina. On varmastikin hyvää ja ihanaa ja maukasta. Maku asioita...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vähän pelottaa kysyä, minkälainen tuutti siellä on lempparina. On varmastikin hyvää ja ihanaa ja maukasta. Maku asioita...
k a k k a tuutti
ca ca ooo
- Anonyymi
Lakkatuutti tai Jymyn mustikka kardemumma.
- Anonyymi
Lakka tuutti. Se on kyllä klassikko.
Mitä ikävää jätskissä on, että ikävä palstalle pitää kirjoittaa. mun mielestä päärynäpallo aitoon vohveliin ja suihkupuistossa syötynä paras. Hinta kyllä hirveä neljä euroo. ja etenkin pehmis viisi euroa on kauhee hinta. Mun mielestä toi uusi pehmis ei oo ees hyvä, vaikka ite sitä kehuvatkin. italiasta sen tilaavat ja onhan italia hyvien jäätelöiden maa. Mutta tossa on suomalaisia oikein kunnolla jekutettu. Ei mitään hyvää, mutta hintaa on.
- Anonyymi
En minä tiedä, varmaan jotakin... tai sitten ei... Päärynä on kivan raikas. En ookkaan syöny pehmistä aikoihin. Kaikessa hinnat noussut. Siitä ei vaan pääse yli eikä ympäri.
Rommirusina jäätelö on sellainen minkä ostan jos vartavasten ostan palleron. Ja vohveliin. Se olla pitää.
- Anonyymi
Ennen en ollut jätski-ihminen ollenkaan. Tykkäsin vain jätskeistä, joissa tyyliin puolet suklaata/lakritsia jne
Nykyään joko jäätelöt parantuneet, tai itsestäni tullut jäätelön ystävä, eihän huonoja olekaan.
Kaikki puikot on lemppareuta, on ihanaa kun suklaa rasahtaa rikki. Ja toisaalta tuutit, rapea vohveli jäötelön kanssa on tosi hyvää. Ja ben and jerry's, 3 ystävää,...
Ehkä nogger classic on parasta.
Tai mangosorbetti, tai...- Anonyymi
Tuossahan oli jo monia. Ne on tosi hyviä ne puikot missä on sulaa sydän sisällä.
Mango sorbetti on herkullista...On se kyllä...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1287726Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?947262Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317172Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t176491Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t736331Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1115687Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?465468Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa745321Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv195305Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus475190