Koulun vessassa

Anonyymi-ap

Oli tylsistyttävä koulu päivä. Koulua olisi vielä jäljellä 3 tuntia jossa olisi n. Tunnin ruoka tunti. Välillä katseeni historian kirjoista nousi meidän Luokan Vilhoon. Vilho on komea ja viehättävä ihminen. Ajattelin miltäköhän tuntuisi panna Vilhoa. Aivoni kävivät yli teholla ja tunsin kuinka alapääni alkoi sykkimään. Tiesin että nyt tulevalla ruoka tunnilla menisin kellarin vessaan hoitamaan asian.

Tunti vihdoin loppui ja odotin hetken aikaa että kaikki olisivat menneet syömään. Kun ketään ei näkynyt kipitin nopeasti kellarin kauimpaan vessaan ja laitoin oven lukkoon. Otin housuni pois ja kaivoin laukustani dildon. Aloitin ensin hitaasti pyörivin liikkein hieromaan pilluani miettien Vilhoa. Jonkin ajan kuluttua laitoin dildoon värinän päälle ja aloin hitaasti "panemaan itseäni". Lisäsin dildon värinää isommalle ja se tuntui ihanalta!! Tiesin että suurin osa oppilaita oli tullut syömästä joten pitäisi olla huutamatta. Sitten se tuli- orgasmi, kuuma aalto meni kehon lävitse ja tunsin tämän olleen tarpeeksi.

Rupesin pukemaan housujani kunnes ystäväni Henna soittaa minulle. : Missä ihmees sä oot? :Miten nii? :Vilho on ettiny sua :öö miks? :mistä minä tietäisin tuu ny tänne köksän Luokan etee! Miks ihmees Vilho olis ettiny mua?? Noh paree kiirehtiä sitte. Näin Vilhon joten kävelin sen luokse. Vilho huomasin mut ja veti mut pihalle. :niin mitä? :Mä tarttee sun apua! :joo? :nähään koulun jälkee bilsan Luokan ees, sitte Vilho lähti.

Loppu tunnilla mietin mihin Vilho halus apua. No kellot soi ja lähdin kamojen kanssa kohti bilsan luokkaa. Vilho oli siellä jo. Vilho vetää mut inva vessaan. :Mä oon haaveillu susta,mä tarviin sua nyt! Vilho sano ja suuteli kaulaani. En pystynyt vastaamaan.

Vilho rupesi suutelemaan minua kiihkoisasti ja yritin parhaani mukaan vastata siihen. Tunsin kostuvani. :sano heti jos et halua enää.. Aloimme hitaasti riisumaan toisiamme. Vilho katsoi täydellistä vartaloani. Vilho hiveli reisiäni ja C-kupin tissejäni. Hän alkoi imemään toista nänniä samalla hieroen klitorista. Minä vain huokailin ja koskettelin varoen hänen elintä. Vilho kantoi minut pöntölle istumaan ja avasi jalkoväliäni niin että näki lemmenpesäni. Vilhon kiele kiusoitteli klitoristani ja kävi välillä sisälläni. Pian hän laittoi kalunsa pillun huulille ja työntyi sisään. Huokaisin kovemmin ja Vilho alkoi tekemään nopeita työntöjä. Tunsin jo tulevani ja pian tärisin orgasmin vallatessa minun. Samoin Vilho laukesi sisälleni ja sanoi: kokeillaan eri asentoa. Menin sitten nojaamaan lavuaaria päin niin että Vilho saisi uudelleen heränneen kalunsa lemmenpesääni. Sitten se taas alkoi. Olin tottua jo kalun olevan sisälläni ja silloin sain orgasmin melkein lahoen lattialle. Vilho sen sijaan halusi että ottaisin suihin. Ei ollut mikään elämys.

Aloimme pukea vaatteita takaisin. Vilho sanoi että tavataan huomenna. Innolla jäin yksin inva vessaan tuntien tarpeen itsetyydyttää vielä. Miten mukavaa kun voi kiljua täysin tyhjässä koulussa dildo värisemässä täysillä juuri panetussa pillussa. Hyvillä mielin lähdin kotiin miettimään että mitä oli edes tapahtunut.

Mieli piteitä?

1

1828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mahtava!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      145
      1839
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      171
      1668
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      169
      1568
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      24
      1363
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      96
      1288
    6. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      72
      995
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      147
      993
    8. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      99
      974
    9. Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin

Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr
      Maailman menoa
      192
      878
    10. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      218
      817
    Aihe