Koulun vessassa

Anonyymi-ap

Oli tylsistyttävä koulu päivä. Koulua olisi vielä jäljellä 3 tuntia jossa olisi n. Tunnin ruoka tunti. Välillä katseeni historian kirjoista nousi meidän Luokan Vilhoon. Vilho on komea ja viehättävä ihminen. Ajattelin miltäköhän tuntuisi panna Vilhoa. Aivoni kävivät yli teholla ja tunsin kuinka alapääni alkoi sykkimään. Tiesin että nyt tulevalla ruoka tunnilla menisin kellarin vessaan hoitamaan asian.

Tunti vihdoin loppui ja odotin hetken aikaa että kaikki olisivat menneet syömään. Kun ketään ei näkynyt kipitin nopeasti kellarin kauimpaan vessaan ja laitoin oven lukkoon. Otin housuni pois ja kaivoin laukustani dildon. Aloitin ensin hitaasti pyörivin liikkein hieromaan pilluani miettien Vilhoa. Jonkin ajan kuluttua laitoin dildoon värinän päälle ja aloin hitaasti "panemaan itseäni". Lisäsin dildon värinää isommalle ja se tuntui ihanalta!! Tiesin että suurin osa oppilaita oli tullut syömästä joten pitäisi olla huutamatta. Sitten se tuli- orgasmi, kuuma aalto meni kehon lävitse ja tunsin tämän olleen tarpeeksi.

Rupesin pukemaan housujani kunnes ystäväni Henna soittaa minulle. : Missä ihmees sä oot? :Miten nii? :Vilho on ettiny sua :öö miks? :mistä minä tietäisin tuu ny tänne köksän Luokan etee! Miks ihmees Vilho olis ettiny mua?? Noh paree kiirehtiä sitte. Näin Vilhon joten kävelin sen luokse. Vilho huomasin mut ja veti mut pihalle. :niin mitä? :Mä tarttee sun apua! :joo? :nähään koulun jälkee bilsan Luokan ees, sitte Vilho lähti.

Loppu tunnilla mietin mihin Vilho halus apua. No kellot soi ja lähdin kamojen kanssa kohti bilsan luokkaa. Vilho oli siellä jo. Vilho vetää mut inva vessaan. :Mä oon haaveillu susta,mä tarviin sua nyt! Vilho sano ja suuteli kaulaani. En pystynyt vastaamaan.

Vilho rupesi suutelemaan minua kiihkoisasti ja yritin parhaani mukaan vastata siihen. Tunsin kostuvani. :sano heti jos et halua enää.. Aloimme hitaasti riisumaan toisiamme. Vilho katsoi täydellistä vartaloani. Vilho hiveli reisiäni ja C-kupin tissejäni. Hän alkoi imemään toista nänniä samalla hieroen klitorista. Minä vain huokailin ja koskettelin varoen hänen elintä. Vilho kantoi minut pöntölle istumaan ja avasi jalkoväliäni niin että näki lemmenpesäni. Vilhon kiele kiusoitteli klitoristani ja kävi välillä sisälläni. Pian hän laittoi kalunsa pillun huulille ja työntyi sisään. Huokaisin kovemmin ja Vilho alkoi tekemään nopeita työntöjä. Tunsin jo tulevani ja pian tärisin orgasmin vallatessa minun. Samoin Vilho laukesi sisälleni ja sanoi: kokeillaan eri asentoa. Menin sitten nojaamaan lavuaaria päin niin että Vilho saisi uudelleen heränneen kalunsa lemmenpesääni. Sitten se taas alkoi. Olin tottua jo kalun olevan sisälläni ja silloin sain orgasmin melkein lahoen lattialle. Vilho sen sijaan halusi että ottaisin suihin. Ei ollut mikään elämys.

Aloimme pukea vaatteita takaisin. Vilho sanoi että tavataan huomenna. Innolla jäin yksin inva vessaan tuntien tarpeen itsetyydyttää vielä. Miten mukavaa kun voi kiljua täysin tyhjässä koulussa dildo värisemässä täysillä juuri panetussa pillussa. Hyvillä mielin lähdin kotiin miettimään että mitä oli edes tapahtunut.

Mieli piteitä?

1

1647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mahtava!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe