Olen lähdössä hatkaan lastensuojelulaitoksesta piakkoin. Oon ollut kerran 2kk hatkassa tällä puhelimella, ja palasin loppujenlopuksi itse takaisin. Nyt vainoilen jotain mut eihän poliisi voi jäljittää prepaid liittymää?
Vastaukset 14
- Anonyymi
Kyllä voi jäljittää.
- Anonyymi
Niinpä, jos ei sitä tiedä, niin silloin ei kannata edes haaveilla rosvon urasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, jos ei sitä tiedä, niin silloin ei kannata edes haaveilla rosvon urasta.
En oo mitään rikoksia tekemässä enkä tehnyt… pelkästään hatkaan
- Anonyymi
Ei tuossa auta uusi liittymäkään jos sitä samalla puhelimella aikoo käyttää, jos poliisia asia siis kiinnostaa. Tuskin vaivautuvat elleivät epäile henkirikosta.
- Anonyymi
En ole mitään rikoksia hatkan aikana tekemässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mitään rikoksia hatkan aikana tekemässä
Ei tarvitse olla itse tekemässä, moisen kohteeksikin saattaa joutua.
- Anonyymi
Osta Repaid liittymä aina uusi KÄTEISELLÄ!
Pankkikortin ja Luottokortin tuo Suomen ainut Järjestäytynyt Rikollisliiga jäljitää ja Pankkien on pakko antaa tiedot- Anonyymi
Älä myöskään käytä mitään bonus ja plussa kortteja!
Lissukat valehtelee AINA!
Joten me heidän ahdistamansa voimme myös valehdella!
- Anonyymi
Miksi sinulla on tarve lähteä hatkaan?
- Anonyymi
Voi kun tietäisit mihin ahdinkoon nuoriso noissa joskus ajetaan :(
- Anonyymi
voi. samat mastot se käyttää. Älypuhelimella jaat askelmittarisikin siitä Kiinaan saakka. Meta ym some kerää dataa ja myy.. Tämä on rahaisa juttu, koska miten oletat kohdistetun mainonnan toimivan?
- Anonyymi
Jäljitys onnistuu vaikka kerrostaloon jopa asunnon tarkkuudella.
- Anonyymi
Niin jos tietää ketä jäljittää. Käteisellä vaan uusi prepaid ja ei kai vanhalla mitään bonuksia saa joten uutta aina pesään.
- Anonyymi
Tietä ketä jäljittä kun soitaat kavereille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731157
- 711112
- 66906
- 95859
- 49747
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois244729- 72649
- 25649
- 54646
- 40590