Olen lähdössä hatkaan lastensuojelulaitoksesta piakkoin. Oon ollut kerran 2kk hatkassa tällä puhelimella, ja palasin loppujenlopuksi itse takaisin. Nyt vainoilen jotain mut eihän poliisi voi jäljittää prepaid liittymää?
Voiko poliisi jäljittää prepaid liittymän
14
384
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä voi jäljittää.
- Anonyymi
Niinpä, jos ei sitä tiedä, niin silloin ei kannata edes haaveilla rosvon urasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, jos ei sitä tiedä, niin silloin ei kannata edes haaveilla rosvon urasta.
En oo mitään rikoksia tekemässä enkä tehnyt… pelkästään hatkaan
- Anonyymi
Ei tuossa auta uusi liittymäkään jos sitä samalla puhelimella aikoo käyttää, jos poliisia asia siis kiinnostaa. Tuskin vaivautuvat elleivät epäile henkirikosta.
- Anonyymi
En ole mitään rikoksia hatkan aikana tekemässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mitään rikoksia hatkan aikana tekemässä
Ei tarvitse olla itse tekemässä, moisen kohteeksikin saattaa joutua.
- Anonyymi
Osta Repaid liittymä aina uusi KÄTEISELLÄ!
Pankkikortin ja Luottokortin tuo Suomen ainut Järjestäytynyt Rikollisliiga jäljitää ja Pankkien on pakko antaa tiedot- Anonyymi
Älä myöskään käytä mitään bonus ja plussa kortteja!
Lissukat valehtelee AINA!
Joten me heidän ahdistamansa voimme myös valehdella!
- Anonyymi
Miksi sinulla on tarve lähteä hatkaan?
- Anonyymi
Voi kun tietäisit mihin ahdinkoon nuoriso noissa joskus ajetaan :(
- Anonyymi
voi. samat mastot se käyttää. Älypuhelimella jaat askelmittarisikin siitä Kiinaan saakka. Meta ym some kerää dataa ja myy.. Tämä on rahaisa juttu, koska miten oletat kohdistetun mainonnan toimivan?
- Anonyymi
Jäljitys onnistuu vaikka kerrostaloon jopa asunnon tarkkuudella.
- Anonyymi
Niin jos tietää ketä jäljittää. Käteisellä vaan uusi prepaid ja ei kai vanhalla mitään bonuksia saa joten uutta aina pesään.
- Anonyymi
Tietä ketä jäljittä kun soitaat kavereille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984