Miksi Meghan peittelee jalkojaan

Anonyymi-ap

Siksi ettei suuret jalat näkyisi.
Käyttää kuulemma yli pitkiä mekkoja ja housuja näyttääkseen pidemmältä.
Katsokaapa vanhempia kuvia joissa näkyy suteettoman suuret jälkaterät. Koko numero ainakin 43.

24

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän on erittäin pieni siro ihminen ,
      Hänellä on oma tyylinsä pukeutua
      Mihin kuuluu usein shortsit
      Nyt kun hän voi käyttää vaatteita oman maun mukaan hän tuo tyylinsä esiin
      Juurikin pitkät maxi mekot
      Upea tyyli

    • Anonyymi

      Jos hartiaseutu on kuin miehellä niin silloin ei ole siro. Tai jalka 46. Se on iso koko naisellekin.

    • Anonyymi

      Meghanin kengän koko on julkista tietoa ;b
      US 7 EUR 37-38

      • Anonyymi

        No ei varmana ole tuo koko. Minä olen 160cm ja minulle menee tuo koko eikä näytä kuvissa epäsuhtaiselta kooltaan kuten Meghanin kengät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei varmana ole tuo koko. Minä olen 160cm ja minulle menee tuo koko eikä näytä kuvissa epäsuhtaiselta kooltaan kuten Meghanin kengät.

        No voi harmi kai tuo kateus kalvaa


      • Anonyymi

        US 17 taitaa olla lähempänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi harmi kai tuo kateus kalvaa

        Jep.


    • Anonyymi

      Huvittavaa, hän käyttää myös lyhyitä hameita
      Tunnettu tyylitaituri jo ennen monarkiaan tuloa
      Zara Tindall näyttäytyi juuri tässä samassa ylisuurissa pitkissä housuissa ,

    • Anonyymi

      Taitaa olla suonikohjut kyseessä

    • Anonyymi

      Voi gauhiaa!
      Voimmeko elää tuon asian edessä?

      • Anonyymi

        Menestyvät ihmiset aiheuttaa kateutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menestyvät ihmiset aiheuttaa kateutta

        Isokenkäiset aiheuttaa kateutta?


    • Anonyymi

      Biologisella miehellä on jalkovälissä banaani. tranformeri. kuten Kate ne on satanisti kulttia kaikki kunkut

    • Anonyymi

      Nigerian presidentin rouva arvosteli Meghanin pukeutumista puheessaan. Hän kuvaili tätä Hollywoodista tulleeksi, joka puolialastomana keekoili ihmisten edessä kun samaan aikaan miehet olivat hyvin pukeutuneita. Ilmeisesti pressan rouvakin on nyt "kateellinen".

      • Anonyymi

        Ensimmäinen nainen nimesi Meghanin puheessaan, mutta ei kritisoinut herttuattarea, joka tapasi itse nuoria naisia ​​Länsi-Afrikan maassa lauantaina kaksi viikkoa sitten


      • Anonyymi

        Nigerian ensimmäinen nainen on kiistänyt väitteet kritisoivansa Meghan Marklen asuja Sussexin vieraillessa Länsi-Afrikan maassa viime kuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nigerian ensimmäinen nainen on kiistänyt väitteet kritisoivansa Meghan Marklen asuja Sussexin vieraillessa Länsi-Afrikan maassa viime kuussa.

        Hollywoodista tullut puolialaston = Markle.


    • Anonyymi

      USKOON TULLEEN TODISTUS!

      "Kiitä Herraa, minun sieluni, äläkä unhota, mitä hyvää Hän on sinulle tehnyt, Hän, joka antaa kaikki sinun syntisi anteeksi ja parantaa kaikki sinun sairautesi" (Ps. 103:2-3).

      RAKAS LÄHIMMÄISENI

      Minun olisi pitänyt kirjoittaa sinulle jo kauan sitten ja kertoa uskoon tulostani sekä siitä, mitä se on vaikuttanut elämääni.
      Olin alkoholisti, pilleristi ja tupakan orja. Poltin noin kaksi askillista päivässä. Kiroilin paljon. Olin väkivaltainen. Olin menettänyt työpaikkanikin juopottelun tähden. Paniikkihäiriöt ja pelkotilat kasvoivat.

      Eräänä aamupäivänä kaljapubiin mennessäni tapasin erään tutun juoppokaverini. Tämä nainen kertoi, että oli tullut uskoon. Jeesus oli hänet pelastanut. Hän oli saanut täydellisesti jättää entisen syntielämänsä. Tämä kolahti minuun tosi rajusti. Pisti miettimään. Menin kuitenkin pubiin. Itkun kanssa nieleskelin sen aamun krapulakaljat. Tajusin ehkä ensi kertaa elämässäni oman kurjuuteni ja alennustilani. Mutta tajusin myöskin sen, että minäkin voin vielä selvitä tästä - Jumalan avulla. Se ajatus iskostui päähäni. Oli helppo luvata tälle uskoon tulleelle ystävälleni, että lähden hänen kanssaan hengelliseen kokoukseen. Minulla oli pari päivää miettimisaikaa. Lopetin alkoholin käytön siihen päivään, vaikka krapula olikin kova. Rukoilin Jumalalta, etten kuolisi ennen kuin olisin uskossa.

      Sunnuntaina mentiin kokoukseen. Siellä rukoiltiin puolestani. Sain antaa elämäni Jeesukselle. Voi sitä valtavaa ilon ja vapauden tunnetta, minkä koin. Jumala antoi rauhan sisimpääni.
      Uskoontuloni tapahtui tammikuussa 1995. Sama vapaus, ilo ja rauha pysyvät. Kiitos Herralle Jeesukselle!

    • Anonyymi

      Suzanne Innes-Stubbin valkoinen jakkupuku oli upea ylipitkineen housuineen
      Sopi hänelle hienosti

    • Anonyymi

      Ois kiva kutitella niitä kyllä...

    • Anonyymi

      Prinsessa Eugenie voisi peitellä , äskeissä häissä hänellä oli iltapukuna karmea musta kolttu ja halkio oli haaroihin asti auki
      Missä siveys , hyvä kasvatus
      Pukeutumis koodi??

    • Anonyymi

      Katen vaatetus onkin muuttunut parempaan suuntaan , Kate Middleton palkitsee rakastetun stylistinsä uudella huipputyöllä
      Vuonna 2007 palkattu Natasha Archer on työskennellyt sekä henkilökohtaisena avustajana että stylistina Walesin prinsessalle.

    • Anonyymi

      Ennen kuin Meghan Markle meni naimisiin Britannian kuninkaalliseen perheeseen, hän oli näkyvä hahmo Hollywoodissa, jota ympäröi joukko julkkisystäviä. Kuitenkin, kun hän siirtyi näyttelijästä herttuattareksi, monet näistä suhteista haihtuivat, ja useat huhutut seuraukset nousivat otsikoihin. Huolimatta korkean profiilin eroista Marklen lähimmät ystävät puhuvat edelleen hänestä. Muotisuunnittelija Misha Nonoo kehui häntä kerran ja kuvaili häntä "anteliaisimmaksi ja aidoimmaksi ihmiseksi". Marklen siirtyminen Hollywoodista kuninkaallisiksi ei kuitenkaan ole ollut ilman ystävyysuhreja.
      Näin kirjoittaa lehdistö
      Myös se että jotkut ystävistä kertovat hänen elämästään hovissa
      Luottamus mennyt joihinkin ihmisii
      Harva pitää suutaan kiinni vaan rahastavat , rahastavat vieläkin Meghanin tunnettavuudella
      Myös Kate koki tämän aikanaan
      Hän on aina ollut etäisempi ja edelleen jäädyttää ihmisiä läheltään , wiliamin kohu pettämisestä
      Mikä saattaa olla juoru , ken tietää herätti ihmetystä kerta Kate jäädytti heidät täysin lähipiiristä pois
      Se ruokkii villejä huhujapariskuntahan on hyvin lähellä monarkiaa rouva sekä wiliam olivat läheisiä
      Voi olla että Kate koki mustasukkaisuutta liiaksi
      Muutama video on levinnyt missä Kate nykii miestään hihasta kun Prinssi ei huomioi häntä vaan on syventynyt kauniin naisen kanssa keskustelemaan tilanne on näyttänyt nololta Wiliam törkeästi vain kääntää päänsä kateenpäin ja jättää hänet tylysti yksin täysin sivuun

    • Anonyymi

      Miksi Meghanista edelleen puhutaan kuninkaalliset-osiossa? Hänhän on nykyään enemmän kohujulkkis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe