Tuutko imemään ja nuolemaan mun pikkutisuja?

Anonyymi-ap

Ne ei oo ku a kupit eli sopivasti mahtuvat suuhun:D Neki kyl kaipaa huomioo samalla tavalla kun isommat..
Ronja

25

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tulen missäpäin olisit

    • Anonyymi

      Kerrotko ap itsestäsi?

      • Anonyymi

        Oon 165/55/ Vaaleat pitkät hiukset ja vähän pisamia tulee näin kesäisin poskiin ja area on 017.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 165/55/ Vaaleat pitkät hiukset ja vähän pisamia tulee näin kesäisin poskiin ja area on 017.

        Harmi oisit ollut espoossa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi oisit ollut espoossa...

        No höh:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 165/55/ Vaaleat pitkät hiukset ja vähän pisamia tulee näin kesäisin poskiin ja area on 017.

        Hmm.. jossain täälläpäin? Naisilta ei saisi ikää kysyä mutta kysyn kuitenkin.
        Muutama uimaranta lähettyvillä joiden pukukopissa voisi antaa huomioita.
        Koko ei ratkaise vaan kuinka ylpeä niistä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 165/55/ Vaaleat pitkät hiukset ja vähän pisamia tulee näin kesäisin poskiin ja area on 017.

        Sähköposti? Kik?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm.. jossain täälläpäin? Naisilta ei saisi ikää kysyä mutta kysyn kuitenkin.
        Muutama uimaranta lähettyvillä joiden pukukopissa voisi antaa huomioita.
        Koko ei ratkaise vaan kuinka ylpeä niistä on.

        Onko itsetunto melko huonoilla kantimilla jos ei itse itsestään löydä mitään muuta kuin jonkin ulkoisen piirteen josta olla ylpeä jos ny itsestään ylpeä kerta haluaa olla ylpeys käy lankeemuksen edelle sinänsä en tuota sanontaa ymmärrä vielä tänäkään päivänä mitä sillä tarkoitetaan mu mitä olen huomannu ni useampi itse itsestään ylpeä ihminen syystä tai toisesta on sellain nokkapystyssä kävelevä nirppis eikö riitä jos hyväksyy itse itsensä juuri sellaisena kuin on toki ymmärrän miksi se on itsekriittiselle ihmiselle vaikeaa koska olenhan itsekin mutta siltikin osaan hyväksyä itse itseni juuri sellaisena kuin olen sen itsekritiikin kautta kun tulee se jot kuka ny mun kaltasen voisi huolia elämäänsä mistään syystä


      • Anonyymi

        Hähähää Mitäs olet


      • Anonyymi

        Riippunee naisesta tuskimpa on kaikille naisille ja siksi toisekseen empä ole yhdenkään naisen nähny siitä erityisesti nauttivan kun lasta imettävät


    • Anonyymi

      Mielellään, missä oot

    • Anonyymi

      Voisin tullakin. soittatko minulle? tai voiko sinulle soittaa?

    • Anonyymi

      Pienet rinnat on kauniit👍enkä tarkoita mitään pikkulikkojen tisuja😉

    • Anonyymi

      Pienet rinnat on kauniit, seksikkäät ja kiihottavat.

    • Anonyymi

      Pienet kiinteät rinnat, unelmieni täyttymys !

    • Anonyymi

      Uskaltaisiko joku jutella snäpis tai vastaavassa ja sopia tapaamista?

      Ronja

      • Anonyymi

        Tekisi mieli mutta kuinka toteuttaa anonyyminä. Yhteystietojen jakaminen altistaa häiriköille. Tapaaminen julkisella paikalla sovittuna ajankohtana. Olisi useampi paikkakin, jossa voisi tehdä lähempääkin tuttavuutta yleisellä paikalla.


      • Anonyymi

        Moikka. Miten suhun saa yhteyden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisi mieli mutta kuinka toteuttaa anonyyminä. Yhteystietojen jakaminen altistaa häiriköille. Tapaaminen julkisella paikalla sovittuna ajankohtana. Olisi useampi paikkakin, jossa voisi tehdä lähempääkin tuttavuutta yleisellä paikalla.

        No kyllä hetken haluaisin ensin jutella esimeriksi snäpissä ennen näkemistä jotta edes vähän saisi kuvaa millainen toinen on.


    • Tulisin varmasti, jos asuisit lähempänä.

    • Mielellään imisin ja nuolisin sun tissejä. Onko mitään missä vois sopia tapaamista? Sähköposti tai kik?

    • Anonyymi

      nännit useemmin herkemmät kuin isoilla lolloilla yx sai jopa orkun kun aikani imin

      • Anonyymi

        Tuollainen osaamaton nörtti ei saisi edes itselleen orgasmia.


    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe