Ne ei oo ku a kupit eli sopivasti mahtuvat suuhun:D Neki kyl kaipaa huomioo samalla tavalla kun isommat..
Ronja
Tuutko imemään ja nuolemaan mun pikkutisuja?
25
798
Vastaukset
- Anonyymi
Tulen missäpäin olisit
- Anonyymi
Kerrotko ap itsestäsi?
- Anonyymi
Oon 165/55/ Vaaleat pitkät hiukset ja vähän pisamia tulee näin kesäisin poskiin ja area on 017.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon 165/55/ Vaaleat pitkät hiukset ja vähän pisamia tulee näin kesäisin poskiin ja area on 017.
Harmi oisit ollut espoossa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi oisit ollut espoossa...
No höh:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm.. jossain täälläpäin? Naisilta ei saisi ikää kysyä mutta kysyn kuitenkin.
Muutama uimaranta lähettyvillä joiden pukukopissa voisi antaa huomioita.
Koko ei ratkaise vaan kuinka ylpeä niistä on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköposti? Kik?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm.. jossain täälläpäin? Naisilta ei saisi ikää kysyä mutta kysyn kuitenkin.
Muutama uimaranta lähettyvillä joiden pukukopissa voisi antaa huomioita.
Koko ei ratkaise vaan kuinka ylpeä niistä on.Onko itsetunto melko huonoilla kantimilla jos ei itse itsestään löydä mitään muuta kuin jonkin ulkoisen piirteen josta olla ylpeä jos ny itsestään ylpeä kerta haluaa olla ylpeys käy lankeemuksen edelle sinänsä en tuota sanontaa ymmärrä vielä tänäkään päivänä mitä sillä tarkoitetaan mu mitä olen huomannu ni useampi itse itsestään ylpeä ihminen syystä tai toisesta on sellain nokkapystyssä kävelevä nirppis eikö riitä jos hyväksyy itse itsensä juuri sellaisena kuin on toki ymmärrän miksi se on itsekriittiselle ihmiselle vaikeaa koska olenhan itsekin mutta siltikin osaan hyväksyä itse itseni juuri sellaisena kuin olen sen itsekritiikin kautta kun tulee se jot kuka ny mun kaltasen voisi huolia elämäänsä mistään syystä
- Anonyymi
Hähähää Mitäs olet
- Anonyymi
Riippunee naisesta tuskimpa on kaikille naisille ja siksi toisekseen empä ole yhdenkään naisen nähny siitä erityisesti nauttivan kun lasta imettävät
- Anonyymi
Mielellään, missä oot
- Anonyymi
Voisin tullakin. soittatko minulle? tai voiko sinulle soittaa?
- Anonyymi
Pienet rinnat on kauniit👍enkä tarkoita mitään pikkulikkojen tisuja😉
- Anonyymi
Pienet rinnat on kauniit, seksikkäät ja kiihottavat.
- Anonyymi
Pienet kiinteät rinnat, unelmieni täyttymys !
- Anonyymi
Uskaltaisiko joku jutella snäpis tai vastaavassa ja sopia tapaamista?
Ronja- Anonyymi
Tekisi mieli mutta kuinka toteuttaa anonyyminä. Yhteystietojen jakaminen altistaa häiriköille. Tapaaminen julkisella paikalla sovittuna ajankohtana. Olisi useampi paikkakin, jossa voisi tehdä lähempääkin tuttavuutta yleisellä paikalla.
- Anonyymi
Moikka. Miten suhun saa yhteyden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekisi mieli mutta kuinka toteuttaa anonyyminä. Yhteystietojen jakaminen altistaa häiriköille. Tapaaminen julkisella paikalla sovittuna ajankohtana. Olisi useampi paikkakin, jossa voisi tehdä lähempääkin tuttavuutta yleisellä paikalla.
No kyllä hetken haluaisin ensin jutella esimeriksi snäpissä ennen näkemistä jotta edes vähän saisi kuvaa millainen toinen on.
Tulisin varmasti, jos asuisit lähempänä.
Mielellään imisin ja nuolisin sun tissejä. Onko mitään missä vois sopia tapaamista? Sähköposti tai kik?
- Anonyymi
nännit useemmin herkemmät kuin isoilla lolloilla yx sai jopa orkun kun aikani imin
- Anonyymi
Tuollainen osaamaton nörtti ei saisi edes itselleen orgasmia.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"1339603Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1686112Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1725441Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El335387MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny64462Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään574337Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m883541Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta783499En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102981Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1262937