Ne ei oo ku a kupit eli sopivasti mahtuvat suuhun:D Neki kyl kaipaa huomioo samalla tavalla kun isommat..
Ronja
Tuutko imemään ja nuolemaan mun pikkutisuja?
25
827
Vastaukset
- Anonyymi
Tulen missäpäin olisit
- Anonyymi
Kerrotko ap itsestäsi?
- Anonyymi
Oon 165/55/ Vaaleat pitkät hiukset ja vähän pisamia tulee näin kesäisin poskiin ja area on 017.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon 165/55/ Vaaleat pitkät hiukset ja vähän pisamia tulee näin kesäisin poskiin ja area on 017.
Harmi oisit ollut espoossa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi oisit ollut espoossa...
No höh:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon 165/55/ Vaaleat pitkät hiukset ja vähän pisamia tulee näin kesäisin poskiin ja area on 017.
Hmm.. jossain täälläpäin? Naisilta ei saisi ikää kysyä mutta kysyn kuitenkin.
Muutama uimaranta lähettyvillä joiden pukukopissa voisi antaa huomioita.
Koko ei ratkaise vaan kuinka ylpeä niistä on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon 165/55/ Vaaleat pitkät hiukset ja vähän pisamia tulee näin kesäisin poskiin ja area on 017.
Sähköposti? Kik?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm.. jossain täälläpäin? Naisilta ei saisi ikää kysyä mutta kysyn kuitenkin.
Muutama uimaranta lähettyvillä joiden pukukopissa voisi antaa huomioita.
Koko ei ratkaise vaan kuinka ylpeä niistä on.Onko itsetunto melko huonoilla kantimilla jos ei itse itsestään löydä mitään muuta kuin jonkin ulkoisen piirteen josta olla ylpeä jos ny itsestään ylpeä kerta haluaa olla ylpeys käy lankeemuksen edelle sinänsä en tuota sanontaa ymmärrä vielä tänäkään päivänä mitä sillä tarkoitetaan mu mitä olen huomannu ni useampi itse itsestään ylpeä ihminen syystä tai toisesta on sellain nokkapystyssä kävelevä nirppis eikö riitä jos hyväksyy itse itsensä juuri sellaisena kuin on toki ymmärrän miksi se on itsekriittiselle ihmiselle vaikeaa koska olenhan itsekin mutta siltikin osaan hyväksyä itse itseni juuri sellaisena kuin olen sen itsekritiikin kautta kun tulee se jot kuka ny mun kaltasen voisi huolia elämäänsä mistään syystä
- Anonyymi
Hähähää Mitäs olet
- Anonyymi
Riippunee naisesta tuskimpa on kaikille naisille ja siksi toisekseen empä ole yhdenkään naisen nähny siitä erityisesti nauttivan kun lasta imettävät
- Anonyymi
Mielellään, missä oot
- Anonyymi
Voisin tullakin. soittatko minulle? tai voiko sinulle soittaa?
- Anonyymi
Pienet rinnat on kauniit👍enkä tarkoita mitään pikkulikkojen tisuja😉
- Anonyymi
Pienet rinnat on kauniit, seksikkäät ja kiihottavat.
- Anonyymi
Pienet kiinteät rinnat, unelmieni täyttymys !
- Anonyymi
Uskaltaisiko joku jutella snäpis tai vastaavassa ja sopia tapaamista?
Ronja- Anonyymi
Tekisi mieli mutta kuinka toteuttaa anonyyminä. Yhteystietojen jakaminen altistaa häiriköille. Tapaaminen julkisella paikalla sovittuna ajankohtana. Olisi useampi paikkakin, jossa voisi tehdä lähempääkin tuttavuutta yleisellä paikalla.
- Anonyymi
Moikka. Miten suhun saa yhteyden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekisi mieli mutta kuinka toteuttaa anonyyminä. Yhteystietojen jakaminen altistaa häiriköille. Tapaaminen julkisella paikalla sovittuna ajankohtana. Olisi useampi paikkakin, jossa voisi tehdä lähempääkin tuttavuutta yleisellä paikalla.
No kyllä hetken haluaisin ensin jutella esimeriksi snäpissä ennen näkemistä jotta edes vähän saisi kuvaa millainen toinen on.
Tulisin varmasti, jos asuisit lähempänä.
Mielellään imisin ja nuolisin sun tissejä. Onko mitään missä vois sopia tapaamista? Sähköposti tai kik?
- Anonyymi
nännit useemmin herkemmät kuin isoilla lolloilla yx sai jopa orkun kun aikani imin
- Anonyymi
Tuollainen osaamaton nörtti ei saisi edes itselleen orgasmia.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483