Parkkisakko nostetaan Joensuun ydinkeskustassa muuta kaupunkia korkeammaksi

Anonyymi-ap

Helppo muistisääntö tulossa.

0

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

        "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
        Suomussalmi
        704
        10320
      2. Suomi on täysin sekaisin

        Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
        Maailman menoa
        422
        4594
      3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

        Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
        Kajaani
        92
        3114
      4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

        ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
        Ikävä
        43
        2875
      5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

        Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
        Kotimaiset julkkisjuorut
        55
        2714
      6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

        Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
        Maailman menoa
        230
        2698
      7. Mitä ajattelet aina

        Kun hän tulee näköpiiriin?
        Ikävä
        154
        1899
      8. Luokatonta toimintaa

        Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
        Suomussalmi
        73
        1748
      9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

        minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
        Ikävä
        14
        1650
      10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

        Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
        Lapua
        6
        1443
      Aihe