Haluisin fysiikasta ees 8. Meil on ollu kaks koetta josta oon saanu 7 ja 8+ nii saanko sillä 8 todistukseen teen niil tunneil aina kaikki työt ja tehtävät nii kertokaa mua ärsyttää jos en saa. Mun sisko sai siit kokeest 9- mist sain 7 vaik ollaa opeteltu samat asiat sit se saa kuiteski todistuksee 9 ja mä jonkuu 7 ja sit mua vituttaa. Vaik tiiän et ei mun pidä kilpailla senkaa
Vastaukset 2
- Anonyymi
Luultavasti saat 8, toivotaan ainakin niin. Yleensä numerot ei tule pelkästään koetulosten perusteella vaan myös tuntityöskentely vaikuttaa. Mutta sinähän olet ahkera tunnilla, niin kyllä puhuisi 8 puolesta.
- Anonyymi
Okei kiitos. Opettajani on kyllä aika lempeä että varmasti saan 8 koska sain jouluna kemiasta 8 kun sain silloinkin kokeista noi samat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561