Haluisin fysiikasta ees 8. Meil on ollu kaks koetta josta oon saanu 7 ja 8+ nii saanko sillä 8 todistukseen teen niil tunneil aina kaikki työt ja tehtävät nii kertokaa mua ärsyttää jos en saa. Mun sisko sai siit kokeest 9- mist sain 7 vaik ollaa opeteltu samat asiat sit se saa kuiteski todistuksee 9 ja mä jonkuu 7 ja sit mua vituttaa. Vaik tiiän et ei mun pidä kilpailla senkaa
Minkä numeron ehkä saan todistukseen
Anonyymi-ap
2
199
Vastaukset
- Anonyymi
Luultavasti saat 8, toivotaan ainakin niin. Yleensä numerot ei tule pelkästään koetulosten perusteella vaan myös tuntityöskentely vaikuttaa. Mutta sinähän olet ahkera tunnilla, niin kyllä puhuisi 8 puolesta.
- Anonyymi
Okei kiitos. Opettajani on kyllä aika lempeä että varmasti saan 8 koska sain jouluna kemiasta 8 kun sain silloinkin kokeista noi samat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834873- 1902268
- 1331869
- 371828
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231598- 1781520
- 751492
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136