TAAS sama juttu metsästäjiltä.minkä se tappaa sen olisit itse tappanut muutaman viikon sisällä itsekin!ja se taas hatuttaa....metsästäjää.ainakin ahvenanmaalla.HIENO LINTU se on .olen ihaillut sen menoa jo pari viikkoa.ON MAHTAVA näky kun se aina ilmestyy
AI että MERIKOTKAKIN pitäisi jo lopettaa!
21
756
Vastaukset
- Anonyymi
Haukut metsästäjiä ja sitten poistatat sinulle annetun vastineen oksennukseesi.😂 Tyypillinen vihervasuri.
- Anonyymi
Niille tulee aina itkupotkuraivari, jos joku kehtaa sanoa vastaan.
Itsessähän heillä ei toki ole mitään vikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsessähän heillä ei toki ole mitään vikaa.Vihervasemmistolainen homohippi on haittaeläinten kuten supikoirra, ja MERIKOTKA
- Anonyymi
Persu itkee taas. Onks kivaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsessähän heillä ei toki ole mitään vikaa.Näin se on persuhullujen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervasemmistolainen homohippi on haittaeläinten kuten supikoirra, ja MERIKOTKA
Persu on ketku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervasemmistolainen homohippi on haittaeläinten kuten supikoirra, ja MERIKOTKA
Peräkylän persu on ilmeisesti laittanut kaikki verbaaliset kykynsä peliin kuitenkin heikoin tuloksin. Mitähän tässäkin kommentissa oikein tarkoitettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peräkylän persu on ilmeisesti laittanut kaikki verbaaliset kykynsä peliin kuitenkin heikoin tuloksin. Mitähän tässäkin kommentissa oikein tarkoitettiin.
Kommentin taso ei poikkea yhtään vihervasemmistolaisen roskasakin vastaavasta jonka juuri itse todistit.
- Anonyymi
Kyllä kai merikotkastakin saa paistin ihan niinkuin muistakin linnuista.
- Anonyymi
Miksi merikotka pitäisi olla eriarvoisemmassa asemassa kuin toiset riistalinnut?
Vai onko tuo tota vihervasemmistolaista logiikkaa, että petojen pakonomainen suojelu on vain teidän käymää sotaa vihaamaanne metsästystä vastaan jota käytte muunmuassa suurpetojen kanssa - Anonyymi
Uusavuton kännykkä metsästäjä haluaa tappaa kotkan .
- Anonyymi
Etkö muuta keksinyt nostaaksesi typerää öyhötystäsi ylös. xD
- Anonyymi
Olen metsästäjä, mutta en silti halua tappaa kotkaa enkä haukkaa. Ja uskon, että meitä on muitakin samanlaisia.
Kyllä meille kaikille riittää luonnosta syötävää. Niin kotkille kuin metsästäjille.
Vihervassarit purkoot porkkanoita.- Anonyymi
No etpä sitten kyllä mikään metsästäjä olekaan. Kotkat ja haukat tuhoavat metsäkanalintujen kannan olemattomiin. Itse en tunne yhtään kotkien ja muiden joutavien petolintujen puolustajaa. Yksi kotka aiheuttaa tuhoa jo melkoisen ja syö paljon arvokkaita metsäkanalintuja. Ei niillä ole Suomessa mitään virkaa . Samanlaisia haittaeläimiä ovat kuin vihervasemmistolaiset homohipit, jotka saa pysyä siellä kehäkolmosen sisällä kotkineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etpä sitten kyllä mikään metsästäjä olekaan. Kotkat ja haukat tuhoavat metsäkanalintujen kannan olemattomiin. Itse en tunne yhtään kotkien ja muiden joutavien petolintujen puolustajaa. Yksi kotka aiheuttaa tuhoa jo melkoisen ja syö paljon arvokkaita metsäkanalintuja. Ei niillä ole Suomessa mitään virkaa . Samanlaisia haittaeläimiä ovat kuin vihervasemmistolaiset homohipit, jotka saa pysyä siellä kehäkolmosen sisällä kotkineen.
Jaa. Ehkä sitten nuo hirvenpalat ja sorsat ovat tietämättäni itsekseen kömpineet pakastimeeni.
- Anonyymi
Ja persu munaa.
- Anonyymi
Merikotka ei kuulu Suomen Luontoon. Haitallinen eläin joka aiheuttaa luontaisiin kantoihin vain tuhoa, ja vielä ennen EUVOSTOLIITTOA tuollaiset joutavat pedot osattiin hoitaa pois samoin kuin sudet vaan sitten tuli homohipit EU:sta valtaan jotka ei tiedä luonnosta yhtään mitään ja nyt noiden piipertäjien takia kaikki saatanan kusiaisetkin pitää rauhoittaa. Ennen ei ollut susiakaan kun ne oppi ettei ihmisten talojen pihoille tulla. Mehtuumailla sai pitää koiraa mehtuuaikana vapaasti eikä tarvinnut pelätä että susi vie. Silloin oli jotain järkeä. Nykyään vaan tätä humanismisateenkaarihomoilua
- Anonyymi
En tiedä, että haluatko provota vaiko olet oikeasti kaiken kaikkiaan tuota mieltä, mutta suosittelen laittamaan jääpussin pään päälle ettet poksahda.
Susia voisi kyllä rankalla kädellä vähentää, mutta ainakaan näin sisämaassa merikotka ei ole ongelma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, että haluatko provota vaiko olet oikeasti kaiken kaikkiaan tuota mieltä, mutta suosittelen laittamaan jääpussin pään päälle ettet poksahda.
Susia voisi kyllä rankalla kädellä vähentää, mutta ainakaan näin sisämaassa merikotka ei ole ongelma.Persut on jo aloittanut ryyppäämisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut on jo aloittanut ryyppäämisen.
Eikö tässä merikotkan metsästyksessä ole kysymys Ahvenanmaasta ja haahka kantojen vähenemisestä. Ne sielläpäin ovat RKP uskollisia äänestäjä, ei Persuja. 🙃🙃🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tässä merikotkan metsästyksessä ole kysymys Ahvenanmaasta ja haahka kantojen vähenemisestä. Ne sielläpäin ovat RKP uskollisia äänestäjä, ei Persuja. 🙃🙃🙃
Vihervassareille kaikki he joiden mielipiteet eroaa heistä ovat persuja.😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412625Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3992129Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201932Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1251623Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151581Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211113Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01112- 741019
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925