Jaksamista työhön.
Yllätyin melkoisesti, miten paljon idiootteja ihmisiä eräällä facen sivulla käy tykkäämässä ihan käsittämättömiä juttuja. Ihmisten käsitys hauskasta on kyllä todella outoa, jos rääkkäyskin on kivaa.
Ikävä.
Periaatteiden miehelle
11
375
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa en tiedä tuosta mitään lähinä kiinnostaa nyt muut asiat
- Anonyymi
Otat kaiken liian jotenkin epävakaan radikaalisti. Kyttäät ja stalkkaat jossain facessa kaikkea. Outo
- Anonyymi
Esitätkö mies tässä performatiiivisessa aloituksessas ikäänkuin käänteistä järjestystä?🤭
- Anonyymi
Olen kyllä periaatteen mies, ehkä liiaksikin. Mutta mikä sinä olet, enkuli 🤔
- Anonyymi
Enkelit ei esimerkisi puolusta itseään, vaan ottaa kaikki aiheettomat iskut vastaan ettei ois hankala entiteetti
- Anonyymi
Haavekuvat ovat haavekuvia, satukirjan hahmoja joten rauhoitu nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haavekuvat ovat haavekuvia, satukirjan hahmoja joten rauhoitu nainen.
Enkä minä juuri esim siitä edellä kirjoittanut suurten kaavojen mies?
- Anonyymi
Mikä tai millainen haluaisit minun olevan??
-ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tai millainen haluaisit minun olevan??
-ap.Keneltä sinä kysyt?
- Anonyymi
Miksi sä kirjoittelet mies tällaisia juttuja??
- Anonyymi
Se hakee huomiota sieltä mistä sitä saa, eli keskustelupalstalta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389