Jaksamista työhön.
Yllätyin melkoisesti, miten paljon idiootteja ihmisiä eräällä facen sivulla käy tykkäämässä ihan käsittämättömiä juttuja. Ihmisten käsitys hauskasta on kyllä todella outoa, jos rääkkäyskin on kivaa.
Ikävä.
Periaatteiden miehelle
11
366
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa en tiedä tuosta mitään lähinä kiinnostaa nyt muut asiat
- Anonyymi
Otat kaiken liian jotenkin epävakaan radikaalisti. Kyttäät ja stalkkaat jossain facessa kaikkea. Outo
- Anonyymi
Esitätkö mies tässä performatiiivisessa aloituksessas ikäänkuin käänteistä järjestystä?🤭
- Anonyymi
Olen kyllä periaatteen mies, ehkä liiaksikin. Mutta mikä sinä olet, enkuli 🤔
- Anonyymi
Enkelit ei esimerkisi puolusta itseään, vaan ottaa kaikki aiheettomat iskut vastaan ettei ois hankala entiteetti
- Anonyymi
Haavekuvat ovat haavekuvia, satukirjan hahmoja joten rauhoitu nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haavekuvat ovat haavekuvia, satukirjan hahmoja joten rauhoitu nainen.
Enkä minä juuri esim siitä edellä kirjoittanut suurten kaavojen mies?
- Anonyymi
Mikä tai millainen haluaisit minun olevan??
-ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tai millainen haluaisit minun olevan??
-ap.Keneltä sinä kysyt?
- Anonyymi
Miksi sä kirjoittelet mies tällaisia juttuja??
- Anonyymi
Se hakee huomiota sieltä mistä sitä saa, eli keskustelupalstalta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243859Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362669- 652514
- 1462346
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362237Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512228Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi322047- 341793
- 361783
- 1291490