Persuhallitus ei ole hyväksi
https://www.iltalehti.fi/talous/a/017ebda2-97e3-4d8a-9abf-2457663cdc7e
Persut vie Suomen konkurssiin
19
232
Vastaukset
- Anonyymi
ysärinä oli kuulemma 750 kk eli vielä ollaan kaukana siitä
- Anonyymi
olisiko konkurssiaalto tulossa ensivuonna 🤔 kiinastahan kaiken voi tilata mitä maapallolla tarvitsee
- Anonyymi
Kusipääpersuakka huutaa saksineen, menkää töihin, menkää töihin...
Jo nyt, kun tämä Kauhujen kabinetti on istut vajaan vuoden, on työttömiä on tullut yli 50 000 LISÄÄ. Avoimien työpaikkojen määrä on vähetyt Orpo - Purra hallituskauden aikana noin 20 000.
"Velaksi eläminen loppuu," SANOI JA VAKUUTTI ITSE ÄRRIPURRI PURRA, Nyt PURRA OTTAA LISÄ LAINAA YLI 20 MILJARDIA EUROA. EIKÄ siinä vielä kaikki, hallitus myy tuottavia yrityksiä ja osakkeita ainakin 5 miljardin arvosta.
Kauhujen kabinetti toimii juuri niin kuin äärioikeisto on aina toiminut.- Anonyymi
Osmium76 kirjoitti:
Jo nyt, kun tämä Kauhujen kabinetti on istut vajaan vuoden, on työttömiä on tullut yli 50 000 LISÄÄ. Avoimien työpaikkojen määrä on vähetyt Orpo - Purra hallituskauden aikana noin 20 000.
"Velaksi eläminen loppuu," SANOI JA VAKUUTTI ITSE ÄRRIPURRI PURRA, Nyt PURRA OTTAA LISÄ LAINAA YLI 20 MILJARDIA EUROA. EIKÄ siinä vielä kaikki, hallitus myy tuottavia yrityksiä ja osakkeita ainakin 5 miljardin arvosta.
Kauhujen kabinetti toimii juuri niin kuin äärioikeisto on aina toiminut.Mitä luulet persuista pihalle potkittu venäjämielinen Natoa vastustava ääliöoikeistolainen rotuopin julistaja, mitä järkeä sinun on heiluttaa jokaisessa viestiketjussa natsi- ja r..ssäkorttia persujen suuntaan? Sinun poistaessa luotsinpestin suojista kaikki muiden kirjoittamat viestit joissa arvostellaan persuista pihalle potkittuja natseja tai kremlin trolleja???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä luulet persuista pihalle potkittu venäjämielinen Natoa vastustava ääliöoikeistolainen rotuopin julistaja, mitä järkeä sinun on heiluttaa jokaisessa viestiketjussa natsi- ja r..ssäkorttia persujen suuntaan? Sinun poistaessa luotsinpestin suojista kaikki muiden kirjoittamat viestit joissa arvostellaan persuista pihalle potkittuja natseja tai kremlin trolleja???
Höpö höpö persurääpäle. En ole ikinä äänestäyt tai millään tavalla kannattanut persuja tai muita äärioikeistolaisia hölmöläiskerhoja.
Persut ovat täysin vailla mitään oikeaa aatetta, vain mölinää, huutoa ja puolitotuuksia ja törkeitä valeita,
Suhteet Eurooppaan ja EU:iin heittelevät päivittäin laidasta laitaan. "Suomi olisi vapaampi osana Venäjää kun EU:N jäsenenä."
EU:SSA persut kuuluivat lähes vuoden vielä sen jälkeen venäjämieliseen ryhmään kun Venäjä oli aloittanut raakalaismaisen sodan naapuriaan vastaan.
Jussi Halla-aho ja muu persuelitti odotti Venäjän voittoa ja painostusta Suimea kohtaan ja persujen pääsyä Venäjän tuella ehdottomaan valtaan. Raaka persudiktatuuri Venäjän tuella on persueliiti haave. - Anonyymi
Osmium76 kirjoitti:
Jo nyt, kun tämä Kauhujen kabinetti on istut vajaan vuoden, on työttömiä on tullut yli 50 000 LISÄÄ. Avoimien työpaikkojen määrä on vähetyt Orpo - Purra hallituskauden aikana noin 20 000.
"Velaksi eläminen loppuu," SANOI JA VAKUUTTI ITSE ÄRRIPURRI PURRA, Nyt PURRA OTTAA LISÄ LAINAA YLI 20 MILJARDIA EUROA. EIKÄ siinä vielä kaikki, hallitus myy tuottavia yrityksiä ja osakkeita ainakin 5 miljardin arvosta.
Kauhujen kabinetti toimii juuri niin kuin äärioikeisto on aina toiminut.Onko sinulle edelleenkin epäselvää, miksi ja miten, ketkä niitä työpaikkoja "luovat" ja millaisella aikataululla. Tämä hallitus on tosiaankin vasta vuosen toiminut, ja vasta pääsemässä vauhtiin työn kannattavuuden rakentamisessa ja lorvikatarin positamisessa demariväestöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulle edelleenkin epäselvää, miksi ja miten, ketkä niitä työpaikkoja "luovat" ja millaisella aikataululla. Tämä hallitus on tosiaankin vasta vuosen toiminut, ja vasta pääsemässä vauhtiin työn kannattavuuden rakentamisessa ja lorvikatarin positamisessa demariväestöstä.
Puhu vain omasta lorvikatarristasi, tonokki! Vuosi takana ja Suomi sekaisin. Siinä hallituksen saavutukset. Tyytyväinenkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu vain omasta lorvikatarristasi, tonokki! Vuosi takana ja Suomi sekaisin. Siinä hallituksen saavutukset. Tyytyväinenkö?
Haista ninä Osmium76 vittu, mutta joka tapauksessa asiat ovat menossa parempaan suuntaan, eli tyytyväisyyteen tulevaisuuden suhteen on. On edes mahdollista että tämä laiskistunut ylilihavien yhteiskunta herää, ja alkaa tuottamaan, tekemään jotain eikä vain itke, itke ja itke kun tukia . . . .
- Anonyymi
Työttömyys on vain kasvanut tämän hallituksen aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulle edelleenkin epäselvää, miksi ja miten, ketkä niitä työpaikkoja "luovat" ja millaisella aikataululla. Tämä hallitus on tosiaankin vasta vuosen toiminut, ja vasta pääsemässä vauhtiin työn kannattavuuden rakentamisessa ja lorvikatarin positamisessa demariväestöstä.
Marinin aikana ihmisillä oli työtä nuorilla toivoa nyt nää mielipuoli saksijan vieneet kaiken toivon ihmisiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista ninä Osmium76 vittu, mutta joka tapauksessa asiat ovat menossa parempaan suuntaan, eli tyytyväisyyteen tulevaisuuden suhteen on. On edes mahdollista että tämä laiskistunut ylilihavien yhteiskunta herää, ja alkaa tuottamaan, tekemään jotain eikä vain itke, itke ja itke kun tukia . . . .
Kauanko sinä olet ollut töissä??
- Anonyymi
Onko tuo jokin suurta "älyä" sisltävä julistuksesi ? Asiaahan siinä ei ainakaan ole, saati sitten mitään persuteluja. Mutta täällähän menee läpi kaikenlainen hulluus ja asiattomuus. Ihan vaan osamaattoman ylläpidon vuoksi.
- Anonyymi
Persu ja fakta. Kaksi toisilleen täysin vierasta asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu ja fakta. Kaksi toisilleen täysin vierasta asiaa.
Mistäs sinä sellaisen tietäisit ja ymmärtäisit ? Onko demariviisaat kertoneet ? Se velkoihin meidät ajanut rupusakki, joka vaan ei tajua, ettei velkarahalla voi loputtomiin elää - edes valtio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sinä sellaisen tietäisit ja ymmärtäisit ? Onko demariviisaat kertoneet ? Se velkoihin meidät ajanut rupusakki, joka vaan ei tajua, ettei velkarahalla voi loputtomiin elää - edes valtio.
Persut - valheilla valtaan!
- Anonyymi
Todellisuus on se , että velkarahalla ja avustuksilla toimiva yritys on vain keinotekoinen himmeli.
- Anonyymi
Fortum on saanut tukea valtiolta miljardeja. Ois kannattanut mennä koskaan ko paskan ois tullu veron maksajille halvemmaksi.
- Anonyymi
Kokoomus ja Persut ajavat Suomen konkkaan ei auta pirukaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419