Persut vie Suomen konkurssiin

Anonyymi-ap

19

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ysärinä oli kuulemma 750 kk eli vielä ollaan kaukana siitä

    • Anonyymi

      olisiko konkurssiaalto tulossa ensivuonna 🤔 kiinastahan kaiken voi tilata mitä maapallolla tarvitsee

    • Anonyymi

      Kusipääpersuakka huutaa saksineen, menkää töihin, menkää töihin...

      • Jo nyt, kun tämä Kauhujen kabinetti on istut vajaan vuoden, on työttömiä on tullut yli 50 000 LISÄÄ. Avoimien työpaikkojen määrä on vähetyt Orpo - Purra hallituskauden aikana noin 20 000.
        "Velaksi eläminen loppuu," SANOI JA VAKUUTTI ITSE ÄRRIPURRI PURRA, Nyt PURRA OTTAA LISÄ LAINAA YLI 20 MILJARDIA EUROA. EIKÄ siinä vielä kaikki, hallitus myy tuottavia yrityksiä ja osakkeita ainakin 5 miljardin arvosta.
        Kauhujen kabinetti toimii juuri niin kuin äärioikeisto on aina toiminut.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Jo nyt, kun tämä Kauhujen kabinetti on istut vajaan vuoden, on työttömiä on tullut yli 50 000 LISÄÄ. Avoimien työpaikkojen määrä on vähetyt Orpo - Purra hallituskauden aikana noin 20 000.
        "Velaksi eläminen loppuu," SANOI JA VAKUUTTI ITSE ÄRRIPURRI PURRA, Nyt PURRA OTTAA LISÄ LAINAA YLI 20 MILJARDIA EUROA. EIKÄ siinä vielä kaikki, hallitus myy tuottavia yrityksiä ja osakkeita ainakin 5 miljardin arvosta.
        Kauhujen kabinetti toimii juuri niin kuin äärioikeisto on aina toiminut.

        Mitä luulet persuista pihalle potkittu venäjämielinen Natoa vastustava ääliöoikeistolainen rotuopin julistaja, mitä järkeä sinun on heiluttaa jokaisessa viestiketjussa natsi- ja r..ssäkorttia persujen suuntaan? Sinun poistaessa luotsinpestin suojista kaikki muiden kirjoittamat viestit joissa arvostellaan persuista pihalle potkittuja natseja tai kremlin trolleja???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä luulet persuista pihalle potkittu venäjämielinen Natoa vastustava ääliöoikeistolainen rotuopin julistaja, mitä järkeä sinun on heiluttaa jokaisessa viestiketjussa natsi- ja r..ssäkorttia persujen suuntaan? Sinun poistaessa luotsinpestin suojista kaikki muiden kirjoittamat viestit joissa arvostellaan persuista pihalle potkittuja natseja tai kremlin trolleja???

        Höpö höpö persurääpäle. En ole ikinä äänestäyt tai millään tavalla kannattanut persuja tai muita äärioikeistolaisia hölmöläiskerhoja.
        Persut ovat täysin vailla mitään oikeaa aatetta, vain mölinää, huutoa ja puolitotuuksia ja törkeitä valeita,
        Suhteet Eurooppaan ja EU:iin heittelevät päivittäin laidasta laitaan. "Suomi olisi vapaampi osana Venäjää kun EU:N jäsenenä."
        EU:SSA persut kuuluivat lähes vuoden vielä sen jälkeen venäjämieliseen ryhmään kun Venäjä oli aloittanut raakalaismaisen sodan naapuriaan vastaan.
        Jussi Halla-aho ja muu persuelitti odotti Venäjän voittoa ja painostusta Suimea kohtaan ja persujen pääsyä Venäjän tuella ehdottomaan valtaan. Raaka persudiktatuuri Venäjän tuella on persueliiti haave.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Jo nyt, kun tämä Kauhujen kabinetti on istut vajaan vuoden, on työttömiä on tullut yli 50 000 LISÄÄ. Avoimien työpaikkojen määrä on vähetyt Orpo - Purra hallituskauden aikana noin 20 000.
        "Velaksi eläminen loppuu," SANOI JA VAKUUTTI ITSE ÄRRIPURRI PURRA, Nyt PURRA OTTAA LISÄ LAINAA YLI 20 MILJARDIA EUROA. EIKÄ siinä vielä kaikki, hallitus myy tuottavia yrityksiä ja osakkeita ainakin 5 miljardin arvosta.
        Kauhujen kabinetti toimii juuri niin kuin äärioikeisto on aina toiminut.

        Onko sinulle edelleenkin epäselvää, miksi ja miten, ketkä niitä työpaikkoja "luovat" ja millaisella aikataululla. Tämä hallitus on tosiaankin vasta vuosen toiminut, ja vasta pääsemässä vauhtiin työn kannattavuuden rakentamisessa ja lorvikatarin positamisessa demariväestöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulle edelleenkin epäselvää, miksi ja miten, ketkä niitä työpaikkoja "luovat" ja millaisella aikataululla. Tämä hallitus on tosiaankin vasta vuosen toiminut, ja vasta pääsemässä vauhtiin työn kannattavuuden rakentamisessa ja lorvikatarin positamisessa demariväestöstä.

        Puhu vain omasta lorvikatarristasi, tonokki! Vuosi takana ja Suomi sekaisin. Siinä hallituksen saavutukset. Tyytyväinenkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu vain omasta lorvikatarristasi, tonokki! Vuosi takana ja Suomi sekaisin. Siinä hallituksen saavutukset. Tyytyväinenkö?

        Haista ninä Osmium76 vittu, mutta joka tapauksessa asiat ovat menossa parempaan suuntaan, eli tyytyväisyyteen tulevaisuuden suhteen on. On edes mahdollista että tämä laiskistunut ylilihavien yhteiskunta herää, ja alkaa tuottamaan, tekemään jotain eikä vain itke, itke ja itke kun tukia . . . .


      • Anonyymi

        Työttömyys on vain kasvanut tämän hallituksen aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulle edelleenkin epäselvää, miksi ja miten, ketkä niitä työpaikkoja "luovat" ja millaisella aikataululla. Tämä hallitus on tosiaankin vasta vuosen toiminut, ja vasta pääsemässä vauhtiin työn kannattavuuden rakentamisessa ja lorvikatarin positamisessa demariväestöstä.

        Marinin aikana ihmisillä oli työtä nuorilla toivoa nyt nää mielipuoli saksijan vieneet kaiken toivon ihmisiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista ninä Osmium76 vittu, mutta joka tapauksessa asiat ovat menossa parempaan suuntaan, eli tyytyväisyyteen tulevaisuuden suhteen on. On edes mahdollista että tämä laiskistunut ylilihavien yhteiskunta herää, ja alkaa tuottamaan, tekemään jotain eikä vain itke, itke ja itke kun tukia . . . .

        Kauanko sinä olet ollut töissä??


    • Anonyymi

      Onko tuo jokin suurta "älyä" sisltävä julistuksesi ? Asiaahan siinä ei ainakaan ole, saati sitten mitään persuteluja. Mutta täällähän menee läpi kaikenlainen hulluus ja asiattomuus. Ihan vaan osamaattoman ylläpidon vuoksi.

      • Anonyymi

        Persu ja fakta. Kaksi toisilleen täysin vierasta asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu ja fakta. Kaksi toisilleen täysin vierasta asiaa.

        Mistäs sinä sellaisen tietäisit ja ymmärtäisit ? Onko demariviisaat kertoneet ? Se velkoihin meidät ajanut rupusakki, joka vaan ei tajua, ettei velkarahalla voi loputtomiin elää - edes valtio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sinä sellaisen tietäisit ja ymmärtäisit ? Onko demariviisaat kertoneet ? Se velkoihin meidät ajanut rupusakki, joka vaan ei tajua, ettei velkarahalla voi loputtomiin elää - edes valtio.

        Persut - valheilla valtaan!


    • Anonyymi

      Todellisuus on se , että velkarahalla ja avustuksilla toimiva yritys on vain keinotekoinen himmeli.

      • Anonyymi

        Fortum on saanut tukea valtiolta miljardeja. Ois kannattanut mennä koskaan ko paskan ois tullu veron maksajille halvemmaksi.


    • Anonyymi

      Kokoomus ja Persut ajavat Suomen konkkaan ei auta pirukaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe