10 katsastus paskaa

Anonyymi-ap

Kyllä muuten on ihan helvetin kaistapäitä siellä. Ei jumalauta. Datsunistakaan eivät saaneet muuta kun hylättyä vaikka vika oli vain ovennupin toiminnassa. Ei helvetti. Pysykää kaukana tuosta paikasta ihan oikeesti.

11

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän moni sieltä jo kukana pysy kun katsoo miten hiljaista siellä on. Netistä kun katsoo varattuja aikoja niin eipä juuri ole mitään varattuna. Se kertoo jo kaiken.

    • Anonyymi

      Auto kun on kaikin puolin kunnossa, ei tule hylkyjä. Oven avaus on turvallisuus tekijä.

      • Anonyymi

        Niin kyllähän oven pitää aueta tai ei pakko kun pääsee ikkunastakin ulos tarvittaessa joten hylky tullut väärinperustein. Välitä tuomiosta hoviin.


    • Anonyymi

      Turhanpäiväinen valittaja.

      • Anonyymi

        Eiköhän se vika aina ole katsastajassa jos auto ei mene läpi.


    • Anonyymi

      Mun ei tarvitse lähettää kun valokuva..

    • Anonyymi

      Jos asustat etelässä hyvä paikka on Kehän autokatsastus Oy löytyy esim. Konala Helsinki.

    • Anonyymi

      Oma kokemus paikasta on myönteinen. Ehkä sekin vaikuttaa, kun en ole vikapesä-ritsoja koskaan katsastuttanut siellä enkä muualla.

    • Anonyymi

      Kyllähän vanhat Datsunitkin ja moni vastaava ovat jo aika notkeassa kunnossa ovet saattaa aueta ja aukeaakin itsestään tilanteissa jolloin koriin tulee vääntö rasitusta . Koettu on.

    • Anonyymi

      Ei katsastuksessa mitään vikaa ole vaan katsastajassa joka sellanen pilkunnussija että joka paikan tarkistaa.

      • Anonyymi

        Ymmärrän jos oikeita vikoja etsitään jotka ovat uhka liikenteelle, mutta jotain pikkujuttuja kuten valojen korkeudensäätö vikoja niin aivan turhaa pilkunviilausta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe