syntien anteeksiantamusta ei ole olemassa

Anonyymi-ap

mitään vippaskonstia taivaaseenpääsyyn ei ole

56

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sekin on vippaskonsti jos jotku yhteisö on mielestään saanut syntinsä anteeksi ja ainoastaan voi päästää synneistä. Onneksi Jumala on armollisempi kuin moni uskovista. Jotkut ovat armottomia ja sydämeltään kovia. Heidät tuomitaan sen mukaan.
      Onneksi lopullinen tuomio on Herran. Ja Hän on oikeudenmukainen tuomari.

      • Jumalan armo on ainoastaan Jeesuksessa. Hän ei ole Uuden testamentin aikana, eikä sitäkään ennen puhunut pakanaoille sanaakaan, missä se se sitten ilmenee.

        Huomioi tämä; Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Vahvistus jo Dan. 7:14

        Joten Jumala ei puutua asioihin; Jeesuskella on Valata, Taivaassa ja Maan päällä, myös Sinua kohtaan.

        Tässäkin näkee sen lestojen pakanallisen harhaopin.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Jumalan armo on ainoastaan Jeesuksessa. Hän ei ole Uuden testamentin aikana, eikä sitäkään ennen puhunut pakanaoille sanaakaan, missä se se sitten ilmenee.

        Huomioi tämä; Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Vahvistus jo Dan. 7:14

        Joten Jumala ei puutua asioihin; Jeesuskella on Valata, Taivaassa ja Maan päällä, myös Sinua kohtaan.

        Tässäkin näkee sen lestojen pakanallisen harhaopin.

        Et siis pidä Jeesusta Jumalana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis pidä Jeesusta Jumalana?

        ei sillä ole jumalaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et siis pidä Jeesusta Jumalana?

        Huonosti olet palstaa lukenut, samoin myös ilmeisesti heikko alkutekstien tunteminen vaivaa Sinua.
        Lue tämä alkutekstistä; Joh. 10:30 Minä ja Isä olemme yksi."

        Tämä Jeesuksen itsensä sanomana.

        Alkutekstistä löytyy myös ajatus, Jumala jumalasta.

        Sitten tähän päivään, Jeesushan on kaikkivaltias Jumala Matt 28: 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Kaikkivaltias on meidän Jumalamme.

        Vahvistus Dan 7;14 ja hänelle annettiin valta, kunnia ja kuninkuus, kaikkien kansojen, kansakuntien ja kielten tuli palvella häntä. Hänen valtansa on ikuinen valta, joka ei katoa, eikä hänen kuninkuutensa koskaan häviä.

        Vakuuttaako tämä näkemykseni Sinua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei sillä ole jumalaa

        Kuuleppa tietämätön, yhdelläkään vellulla ei ole Jumalaa, kun minulla kastettuna Jeesukseen, sekä uudestisyntyneenä,

        Teiltähän uupuu molemmat, on vain SRK Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

        Jeesus pitää huolen siitä, että ilman Häntä sinne yrittävät ovat varkaat ja rosvoja.

        Jeesus on ainut Portti; Joh. 10:1

        "Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo.

        Ymmärsitkö?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Kuuleppa tietämätön, yhdelläkään vellulla ei ole Jumalaa, kun minulla kastettuna Jeesukseen, sekä uudestisyntyneenä,

        Teiltähän uupuu molemmat, on vain SRK Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

        Jeesus pitää huolen siitä, että ilman Häntä sinne yrittävät ovat varkaat ja rosvoja.

        Jeesus on ainut Portti; Joh. 10:1

        "Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo.

        Ymmärsitkö?

        Sun pitää olla vakuuttavampi heittäydy maahan pootkimaan ja huutamaan kuin kakara ehkä srk hoitomihet käsittelee sun armon lapseksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää olla vakuuttavampi heittäydy maahan pootkimaan ja huutamaan kuin kakara ehkä srk hoitomihet käsittelee sun armon lapseksi

        Kuulehnan, minä Kastettuna Jeesukseen en tarvitse yhdenkään ihmisen lausuntoja, vähiten näiden pedofiilien sekä niiden puolustajien, kastamattomien pakanoiden lässyttelyjä.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Huonosti olet palstaa lukenut, samoin myös ilmeisesti heikko alkutekstien tunteminen vaivaa Sinua.
        Lue tämä alkutekstistä; Joh. 10:30 Minä ja Isä olemme yksi."

        Tämä Jeesuksen itsensä sanomana.

        Alkutekstistä löytyy myös ajatus, Jumala jumalasta.

        Sitten tähän päivään, Jeesushan on kaikkivaltias Jumala Matt 28: 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Kaikkivaltias on meidän Jumalamme.

        Vahvistus Dan 7;14 ja hänelle annettiin valta, kunnia ja kuninkuus, kaikkien kansojen, kansakuntien ja kielten tuli palvella häntä. Hänen valtansa on ikuinen valta, joka ei katoa, eikä hänen kuninkuutensa koskaan häviä.

        Vakuuttaako tämä näkemykseni Sinua.

        "Alkutekstistä löytyy myös ajatus, Jumala jumalasta."

        Laita kohta Raamatusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei sillä ole jumalaa

        Tai sitten sillä on kaksi Jumalaa, juutalaiselle yksi joka ei puhu muille ja vapaakirkkolaisille Jeesus joka ei sekään puhu muille. Eihän tuon ukon kirjoituksista ota kukaan selvää. Puhuminen sille on kuin seinään päätä hakkaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten sillä on kaksi Jumalaa, juutalaiselle yksi joka ei puhu muille ja vapaakirkkolaisille Jeesus joka ei sekään puhu muille. Eihän tuon ukon kirjoituksista ota kukaan selvää. Puhuminen sille on kuin seinään päätä hakkaisi.

        Niin saatana ja saatanan perkele


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Jumalan armo on ainoastaan Jeesuksessa. Hän ei ole Uuden testamentin aikana, eikä sitäkään ennen puhunut pakanaoille sanaakaan, missä se se sitten ilmenee.

        Huomioi tämä; Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Vahvistus jo Dan. 7:14

        Joten Jumala ei puutua asioihin; Jeesuskella on Valata, Taivaassa ja Maan päällä, myös Sinua kohtaan.

        Tässäkin näkee sen lestojen pakanallisen harhaopin.

        Armo on siinä, kun kuolemme, kuolemme. Ruumista ei mikään rääkkää, kiduta tms.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Armo on siinä, kun kuolemme, kuolemme. Ruumista ei mikään rääkkää, kiduta tms.

        Matt. 18:8

        Jos kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois. Onhan parempi, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset sisälle elämään, kuin että sinut molemmat kädet ja jalat tallella heitetään ikuiseen tuleen.

        Eikö, miten kommentoit.


    • Anonyymi

      Sä oot oikei vippaskonstimies. Kyllä voi katua syntejä ja jättää ne pois. Parantaa tapansa.

      • Vippaskonstimies olet Sinä, joka ei osaa antaa Raamatullista vastausta?

        Tyypillistä lestadiolaisuutta.

        Mainitsinko jotain katumuksen osalta? Se kuuluu aina asiaan.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Vippaskonstimies olet Sinä, joka ei osaa antaa Raamatullista vastausta?

        Tyypillistä lestadiolaisuutta.

        Mainitsinko jotain katumuksen osalta? Se kuuluu aina asiaan.

        Lestadiolaisia judekoirilla ei ole omaatuntoa niitä pitää hakata kepillä joka rikkomuksesta kun ei katumusta ole oppivat ihmisten tavoille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lestadiolaisia judekoirilla ei ole omaatuntoa niitä pitää hakata kepillä joka rikkomuksesta kun ei katumusta ole oppivat ihmisten tavoille

        Väärä vastaus, ja kirjoitus virheitä.

        Meillä ja velluilla on yhtä selkeä ero, kun katsoo kesällä laitumella olevaan lehmän paskaa, ja laitumen vieressä olevaan pannukakkua.

        Sinut yleisesti mielletään olevan juuri se lehmänpaska.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Väärä vastaus, ja kirjoitus virheitä.

        Meillä ja velluilla on yhtä selkeä ero, kun katsoo kesällä laitumella olevaan lehmän paskaa, ja laitumen vieressä olevaan pannukakkua.

        Sinut yleisesti mielletään olevan juuri se lehmänpaska.

        pääsi mascin läpi colaa joca racci


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pääsi mascin läpi colaa joca racci

        Pääsi lelumascin locana joka racci


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Väärä vastaus, ja kirjoitus virheitä.

        Meillä ja velluilla on yhtä selkeä ero, kun katsoo kesällä laitumella olevaan lehmän paskaa, ja laitumen vieressä olevaan pannukakkua.

        Sinut yleisesti mielletään olevan juuri se lehmänpaska.

        Onko velluilla tällainen kielenkäyttö hyvinkin yleistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsi lelumascin locana joka racci

        Siis colana


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Väärä vastaus, ja kirjoitus virheitä.

        Meillä ja velluilla on yhtä selkeä ero, kun katsoo kesällä laitumella olevaan lehmän paskaa, ja laitumen vieressä olevaan pannukakkua.

        Sinut yleisesti mielletään olevan juuri se lehmänpaska.

        Voi sinua saalemin paskaläjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua saalemin paskaläjä.

        Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, Sinä istut itse paskaläjässä?


    • Anonyymi

      Hei, ettekö te ymmärtäneet? Uskonnossa, jos kuolleista herätetään, on suuri joukko pyrkimässä Paratiisin portille, mutta ei ketään Helvetin.

      Jos tahdotte pelastua, valitkaa se Helvetin portti. Se ja vain se on syntien tunnustus! Sillä iso J jumala on vaihtanut kylttien paikat.

      • Anonyymi

        Paratiisi on lätyn keskellä maan alla on helvetti sinnehän uskovaiset haudataan kuoltuaan helvetin enkelit tulevat ja vievät uskovaisten sielut manalaan


    • Kukaan ihminen ei koskaan ole menyyt Taivaaseen, se on niitä pakanoiden sekoilua.

      Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika

      Iankaikkinen elämä vietetään Jumalan Valtakunnassa sen lukeutuessa Jerusalemiin.

      Ilm 21; 1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
      2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
      3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
      4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
      5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
      6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

      Sinne pääsee VAIN Jeesuksen omat, kastetut sekä Uudestisyntyneet, syntien anteeksi saaminen on niissä.

      Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.

      Joh. 3:3 Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."

      Eli nämä lahkon syntien anteeksi saarnaamiset ovat pakanallista soopaa.

      On parempi elää Jeesuksen ohjeiden mukaan, jotka löytyy Raamatusta.

    • Anonyymi

      Raketilla pääsee jos on tarpeeksi fyrkkaa...

      • Anonyymi

        kupolin läpi ei pääse raketilla pallosynnistä pitää tehdä parannus


    • Anonyymi

      Täyttä skeidaa kaikki uskonnot. Ihminen keksii niitä yhtä monta kuin on romaania kirjoutettu. Uskontoja olemassa lukuisia jo ennen kristinuskoa. Krsitinusko kopioi muista uskonnoista asioita kuten vedenpaisumus, joka on naurettava asia. Lähinnä paikallinen tsunami, ei muuta. Raamattu, johon kerättiin näitä tarnoita. Kova kiistaa, mitä mukaan kelpuutettiin.

      Vain typerys voi uskoa näitä sepityksiä. Mutta kai sallitaan typeryys, sillä ihminen syntyy ja kuolee ja se tuottaa näitä "pelastus" juttuja. Kun ei näe totuutta, etsii näitä "lohtuja".

      Hautausmaat ovat täynnä todisteita.

    • Ei ole, koska kukaan ihminen sinne ei ole mennyt, eikä mene.

      Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.

      Näin itse Kaikkivaltiaan Jeesuksen sanomana.

      Nämä maallistuneet pakanakirkot eivät tunne Jumalan sanaa, koska saarnaavat jopa kuolleetkin sinne.

      Eivät kelpaa Taivaan Pyhille.

      Naurettavaa pakanallisuutta.

      • Anonyymi

        Vai niin jeesus puhui ennen kuolemaansa et on noussut taivaaseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin jeesus puhui ennen kuolemaansa et on noussut taivaaseen

        Kyseenalaistako sen?

        Vahvistus on 1 Kor 15;47 Ensimmäinen ihminen on maallinen, maasta lähtöisin, toinen ihminen on taivaasta


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Kyseenalaistako sen?

        Vahvistus on 1 Kor 15;47 Ensimmäinen ihminen on maallinen, maasta lähtöisin, toinen ihminen on taivaasta

        on mut se ihmisen hengellinen ruumis 2. Adam jeesus nimissä vasta kuollessaan ylös jos 2 adam jeesus hengellinen ruumis kuolee niin jos jeesus on jokaisella hengellisellä niin taivas on täynnä uskovia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on mut se ihmisen hengellinen ruumis 2. Adam jeesus nimissä vasta kuollessaan ylös jos 2 adam jeesus hengellinen ruumis kuolee niin jos jeesus on jokaisella hengellisellä niin taivas on täynnä uskovia

        kaikki hengelliset on jeesuksia ja maassa on tuhansia jeesuksia


    • Anonyymi

      Ei ole jos ei usko omassa sydämmessään.

      • Anonyymi

        Isä Meidän joka olet Taivaassa, Pyhitetty olkoon Nimesi.


    • Anonyymi

      Oi noita uskovaisia, ihan nolottaa lukea heidän kirjoituksia. Miten on, pitääkö heidät ottaa tosissaan, aivan kuten on laita dementia potilaan? Tai vanhuksen, joka ei mene ihan täysillä? Nolottaa silti.

      • Anonyymi

        Otan todesta, että jollain on dementia. Uskovaisia vaan minun on mahdoton ottaa todesta.


    • Jeesus Kristus on jokaisen omansa välimies .
      Kaikki ei toki kelpuuta Kristusta, mutta aikanaan näkevät kannattiko hylätä Jeesus Kristus.
      Ei ole vaikea rasti jos suullaan tunnustaa Jeesuksen ja sydämellä uskoo Hänet.

      • Anonyymi

        Jeesus on kaikkien ihmisten välimies, hän kuoli kaikkien puolesta. Totta on se, että vain uskovaisille siitä on hyötyä.
        Miksi Hänet pitää uskoa? Jumalaksi? Jumalaksi Isän paikalle? Jumalaksi Isän vertaiseksi? Jumalan Pojaksi,joka onkin Isä itse? Pyhäksi Hengeksi? Kolminaisuudeksi? Kerro ihmeessä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on kaikkien ihmisten välimies, hän kuoli kaikkien puolesta. Totta on se, että vain uskovaisille siitä on hyötyä.
        Miksi Hänet pitää uskoa? Jumalaksi? Jumalaksi Isän paikalle? Jumalaksi Isän vertaiseksi? Jumalan Pojaksi,joka onkin Isä itse? Pyhäksi Hengeksi? Kolminaisuudeksi? Kerro ihmeessä!

        Usko ei ole jokamiehen. Jokainen ei tule uskomaan Jumalaan.
        Senkin raamattu kertoo ja erityisesti nyt tässä viimeisessä sukupolvessa eli avionrikkojien sukupolvessa, jonka raamattu kuvaa niin ihmiset luopuvat uskosta.
        Syyt ovat moninaiset, mutta saatanan tekemät eksytykset on suurin asia.


      • MrHyvis kirjoitti:

        Usko ei ole jokamiehen. Jokainen ei tule uskomaan Jumalaan.
        Senkin raamattu kertoo ja erityisesti nyt tässä viimeisessä sukupolvessa eli avionrikkojien sukupolvessa, jonka raamattu kuvaa niin ihmiset luopuvat uskosta.
        Syyt ovat moninaiset, mutta saatanan tekemät eksytykset on suurin asia.

        Jumala on Henki. Ei Isää ja Poikaa voi ihminen ymmärtää ihmisen tavalla.
        Kuitenkin Jumala on kaikkialla eikä ihmisen äly luotuna ymmärrä niin korkealle.
        Kuinka voisikaan.
        Jumala on kertonut tarpeellisen ja sitten tulee USKO ja sen vastaanottanut alkaa ymmärtää Jumalaa enemmän ja sitten kun ihminen tulee Henkeä täyteen eli Jumalan niin sitten alkaa asiat laajentumaan sen mukaan mitä Totuuden Henki näkee tarpeelliseksi kyseisessä ihmisessä.
        Hän tutkii ja tietää salaisimmatkin salaisuudet.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Jumala on Henki. Ei Isää ja Poikaa voi ihminen ymmärtää ihmisen tavalla.
        Kuitenkin Jumala on kaikkialla eikä ihmisen äly luotuna ymmärrä niin korkealle.
        Kuinka voisikaan.
        Jumala on kertonut tarpeellisen ja sitten tulee USKO ja sen vastaanottanut alkaa ymmärtää Jumalaa enemmän ja sitten kun ihminen tulee Henkeä täyteen eli Jumalan niin sitten alkaa asiat laajentumaan sen mukaan mitä Totuuden Henki näkee tarpeelliseksi kyseisessä ihmisessä.
        Hän tutkii ja tietää salaisimmatkin salaisuudet.

        et voi sanoa niin ihminen on jumalan kuva monta silmää monta hammasta


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Jumala on Henki. Ei Isää ja Poikaa voi ihminen ymmärtää ihmisen tavalla.
        Kuitenkin Jumala on kaikkialla eikä ihmisen äly luotuna ymmärrä niin korkealle.
        Kuinka voisikaan.
        Jumala on kertonut tarpeellisen ja sitten tulee USKO ja sen vastaanottanut alkaa ymmärtää Jumalaa enemmän ja sitten kun ihminen tulee Henkeä täyteen eli Jumalan niin sitten alkaa asiat laajentumaan sen mukaan mitä Totuuden Henki näkee tarpeelliseksi kyseisessä ihmisessä.
        Hän tutkii ja tietää salaisimmatkin salaisuudet.

        Ihminen saa uuden ruumiin taivaassa ja jumala on vain joku leijuva utupilvi?


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Jumala on Henki. Ei Isää ja Poikaa voi ihminen ymmärtää ihmisen tavalla.
        Kuitenkin Jumala on kaikkialla eikä ihmisen äly luotuna ymmärrä niin korkealle.
        Kuinka voisikaan.
        Jumala on kertonut tarpeellisen ja sitten tulee USKO ja sen vastaanottanut alkaa ymmärtää Jumalaa enemmän ja sitten kun ihminen tulee Henkeä täyteen eli Jumalan niin sitten alkaa asiat laajentumaan sen mukaan mitä Totuuden Henki näkee tarpeelliseksi kyseisessä ihmisessä.
        Hän tutkii ja tietää salaisimmatkin salaisuudet.

        Eli miksi se Jeesus pitää uskoa? hengeksi joka on kaikkialla, selvä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli miksi se Jeesus pitää uskoa? hengeksi joka on kaikkialla, selvä sitten.

        Ei ole mitään korkeeta tietosuutta ihminen on tabula rasa henki tietää kaiken menetä jumalan henki ja ole idiootti menee kaikki uskovaisilla sitä ei joo kun eivät tiedä mitään jumala antaa henkensä niille jotka ei tee syntiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli miksi se Jeesus pitää uskoa? hengeksi joka on kaikkialla, selvä sitten.

        Lestoissa on joku toinen kuin jumalan henki pettäjä joka on saatanasta rikollinen henki se tietää kuka on rikollinen koska on ite sellainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestoissa on joku toinen kuin jumalan henki pettäjä joka on saatanasta rikollinen henki se tietää kuka on rikollinen koska on ite sellainen

        Beliarin hengen kolme ominaisuutta raha huoruus ja alttarin turmellus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Beliarin hengen kolme ominaisuutta raha huoruus ja alttarin turmellus

        Itse antikristus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse antikristus

        Antikristus opettaa ja sitä opetetaan sen otsalla kolme kirjainta a k t se perkele minä kiellän hylkään täysin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antikristus opettaa ja sitä opetetaan sen otsalla kolme kirjainta a k t se perkele minä kiellän hylkään täysin

        alaleuka timanttia hiukset yltävät maahan saakka oikea silmä kuin leijonan silmä oikea käsi rautaa vasen kuparia toinen 3 toinen 4 kyynärää lutterin kuparikaivos oli vasemmalla lestadiuksen rautakaivos oikealla suhteet pitää paikkansa kun mittaa kartalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        alaleuka timanttia hiukset yltävät maahan saakka oikea silmä kuin leijonan silmä oikea käsi rautaa vasen kuparia toinen 3 toinen 4 kyynärää lutterin kuparikaivos oli vasemmalla lestadiuksen rautakaivos oikealla suhteet pitää paikkansa kun mittaa kartalta

        Jeesus olisi varoittanut pedosta covid-19=666 kukaan puhuja ei sanonut sanaakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        alaleuka timanttia hiukset yltävät maahan saakka oikea silmä kuin leijonan silmä oikea käsi rautaa vasen kuparia toinen 3 toinen 4 kyynärää lutterin kuparikaivos oli vasemmalla lestadiuksen rautakaivos oikealla suhteet pitää paikkansa kun mittaa kartalta

        Jossain ilmestyskirjassa korkeus 600 kyynärää leveys 200 kyynärää jos kartalta mittaa pituuksia ni suhteet täsmää suomen kokoon kaivoksiin verrattuna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain ilmestyskirjassa korkeus 600 kyynärää leveys 200 kyynärää jos kartalta mittaa pituuksia ni suhteet täsmää suomen kokoon kaivoksiin verrattuna

        ja enkeli mikael halkaisee sen miekalla kahtia


    • Anonyymi

      Tuhansia vuosia on synnytty ja kuoltu

      - kyllä tätä riittää elämää

      • Anonyymi

        Pakkohan se on elää kun on elämään pantu, mutta sitä minä vaan en ymmärrä, että miksi Herra Sebaot teki syntisen ihmisen, jolle sitten kiivailee ja sitä helvetin uuniin tunkee sen takia, vaikka luojana oli kaikkitietävä ja siten tiesi mitä on tuleman.
        Ihmisen vapaata tahtoa tarjotaan useinkin selitykseksi, vaan kaipa se kaikkitietävä tiesi jokaisen ihmisen ajatukset ja teotkin jo ennen näitten syntymää.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3187
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      108
      1292
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1076
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1033
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      957
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      924
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe