Omituiset YouTubekanavat

Anonyymi-ap

Miksi jotkut psykot tuottavat sisältöä jostakin toistaitoisesta tubettajasta ihan kuin häntä voisi arvostella kuten "normaalia" ihmistä? Pilkkaajien kohde on viisaampi kuin pilkkaajat yhteensä, vaikka onkin lievästi erilainen. Ovatko ihmiset niin pakkomielteisiä, että kuka tahansa käy vainoamisen kohteeksi? Todella surullista eikä kukaan puutu asiaan.

3

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

mul oli aikoinaan mrjuha82 kanava youtubes ja nykyään steelesman10 nimimerkillä olen rateyourmusic.com sivulla. Aikoinaan youtubessa mrjuha82 nimimerkillä tuli kirjootettua myös riiteleviä kommentteja kun silloin oma elämä oli vielä heikommissa kantimissa eli riitelin kiusaajien kanssa meleko ussein. Sain siihen apua ammattilaisilta. Mulla on myös lapsenmielinen mieli ja touretteen ja autismiin taipumuksia sekä ADHD joka johti usein myös erikoisiin kommentteihin ja osa kommenteistani saattoi vaikuttaa ikäviltä mutta ne selittyi sillä että olen syntymähetkellä saanut sellaiset aivot jotka tuottaa erikoisia puheita eli ihan 3-vuotiaasta asti höpöttelin naapurin lapsille kummallisuuksia. Oon täällä suomi24 keskustelusivuilla käyttänyt myös joskus nimimerkkejä kuten näkymätön mies, mrjuha82, juha82 ja karkuunjuoksija ja niitä todella outoja mielikuvituksen tuottamia nimimerkkejä joissa osassa ei ole päätä eikä häntää.

No silloin youtubessa kanavallani ei ollut mitään omia videoita mut joskus kanavallani oli musavideoita mut poistin ne koska aloin peljätä että tekijänoikeusjutut alkaa tulla pian. Facebookissa ainakin mikko alatalo ja riki sorsa silloin antoi luvan siihen että saan ladata youtubeen heijän musaa. No kuitenkin sitten päätin poistaa kaikki kanavalle ladatut musavideot. Joskus taustalla kanavallani soi popedan laulu painajainen josta kaverini huomautti "liian isolla kuuluu se musa aina kun tulen kanavalles" ja tämä sama kaveri on edelleen mun kaveri eli vuodesta 2009 asti oleme olleet nettikavereita ja kerran me harkitsimme toistemme tapaamista, mutta se jäi sitten. Sähköpostitse ollaan rupateltu nämä kaikki 15 vuoden ajan. Eli jotain hyvääkin youtubesta jäi käteen toki, mut oli myös painolasti minulle ja sen seurauksesta mulle puhkesi paniikkihäiriö (johon sain lääkkeet).

Mielenterveysongelmat ja synnynnäiset viat aiheutti siis ne mun aika-ajoin oudot, lapselliset, vihaiset ja jopa törkeätkin kommentit. Hyvä ammattilaisten apu auttoi minut yli vihaisuuden. Ihminen voi myös toki kasvaa eli se mitä nuorena on sanonut jostakin ikävästi (esim jonkun ulkonäöstä) niin ei nykyään tulis mieleenkään arvostella julkisesti.

• Anonyymi

niin ja varmasti syy siihen että sanoin joskus ikävästi jonkun ulkonäöstä ei johtunut puhtaasta pahuudesta vaan varmasti mielenterveysongelmista. Toki ihminen voi myös muuttua. Kaikille pitää antaa uusi mahdollisuus. Toki joku Vladimir putin on ihan eri asia eli sille ei voi antaa uutta mahdollisuyutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      3
      7229
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      382
      1991
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      1702
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      1653
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      291
      1372
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      73
      1112
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1053
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      61
      799
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      786
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      749
    Aihe