Miksi Kylmis juo?

Anonyymi-ap

Luulisi Kylmiksen olevan kohta rautaisessa kunnossa tehdastyötä varten, koska onhan häntä osastoilla juotettu, syötetty ja naitettu jo monta kuukautta. Nyt on aika alkaa maksamaan yhteiskunnalta kupattuja rahoja takaisin korkojen kera.

- Sodomiittiseppo

11

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta sehän on ainakin omien sanojensa mukaan maksanut veroja yhteiskunnalle valtavasti. Minä koitan vältellä semmoista. Muuten ei pärjää taloudellisesti tässä elämässä

• Anonyymi

En ymmärrä miksi et halua tukea ystäväsi kuntoutusta ja juomista veroja maksamalla. Eihän tästä touhusta tulisi mitään jos kaikki välttelisivät verojen maksamista. Me olemme jo muutenkin pohjoismaiden kehitysmaa. Ennen tänne tultiin baltian maista tekemään töitä ja nyt se on toisin päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä miksi et halua tukea ystäväsi kuntoutusta ja juomista veroja maksamalla. Eihän tästä touhusta tulisi mitään jos kaikki välttelisivät verojen maksamista. Me olemme jo muutenkin pohjoismaiden kehitysmaa. Ennen tänne tultiin baltian maista tekemään töitä ja nyt se on toisin päin.

Kylmiksen ja sauniksen rakkaudessa on jotain ryppyjä eikä ne bonjaa toisiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella ikävä kuulla. Olivat kuitenkin kun paita ja peppu ja tekivät yhdessä kaikenlaisia asioita mm: Santerin Talbotin entisöintiä, oluen juontia, saunomisia ja iltaisia grillaus hetkiä oman pihan nuotiolla, sekä ystävä mielistä voimailua ja illanviettoja.

- Sodomiittiseppo

• Anonyymi

Hei, Saunis. Milloinhan Kylmiksen seuraavaa luovaa kautta voisi odotella? Ei ole karaoke covereita kuulunut, ei näkynyt

Olen itse tässä treenannut juopottelun ohella kitaransoittoa ja haaveeni on jokin päivä saada kylmis featuroimaan kappaleellani, johon voisimme tehdä musiikkivideon ja julkaista se youtubessa

• Anonyymi

Joko Obelix on iskussa?

-Akat ja Kristian

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dokaappa nyt Kylmisken kanssa. Juuri kun itse pääset vauhtiin toinen sammuu jo kolmannesta oluesta. Kyllä siinä pidemmän päälle kyllästyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dokaappa nyt Kylmisken kanssa. Juuri kun itse pääset vauhtiin toinen sammuu jo kolmannesta oluesta. Kyllä siinä pidemmän päälle kyllästyy.

Oli kans joskus tämmönen ryyppykaveri. Jätkä heräs, joi pari kaljaa, josta aivan päissään ja jonkin aikaa valittaa jotain juoppopaskaa ja sitten sammuu. Muutaman tunnin päästä sama uudestaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Joko Obelix on iskussa?

-Akat ja Kristian

Ajattelin käydä piakkoin koeajolla. Kyllä siinä saa maikkulan hörhöt katsella ihmeissään että ketkä pärjää kun jumalallinen 20se mylly kehrää

• Anonyymi

Kylmiksen sukupuolielin puutui pysyvästi SSRI lääkityksen takia. Älkää ikinä koskeko mihinkään psykiatrisiin lääkkeisiin, aiheuttavat vain enemmän harmia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      117
      1534
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1357
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      148
      1164
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1020
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      40
      990
    6. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      113
      969
    7. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      59
      945
    8. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      924
    9. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      897
    10. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      881
    Aihe