Miksi Kylmis juo?

Anonyymi-ap

Luulisi Kylmiksen olevan kohta rautaisessa kunnossa tehdastyötä varten, koska onhan häntä osastoilla juotettu, syötetty ja naitettu jo monta kuukautta. Nyt on aika alkaa maksamaan yhteiskunnalta kupattuja rahoja takaisin korkojen kera.

- Sodomiittiseppo

11

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta sehän on ainakin omien sanojensa mukaan maksanut veroja yhteiskunnalle valtavasti. Minä koitan vältellä semmoista. Muuten ei pärjää taloudellisesti tässä elämässä

• Anonyymi

En ymmärrä miksi et halua tukea ystäväsi kuntoutusta ja juomista veroja maksamalla. Eihän tästä touhusta tulisi mitään jos kaikki välttelisivät verojen maksamista. Me olemme jo muutenkin pohjoismaiden kehitysmaa. Ennen tänne tultiin baltian maista tekemään töitä ja nyt se on toisin päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä miksi et halua tukea ystäväsi kuntoutusta ja juomista veroja maksamalla. Eihän tästä touhusta tulisi mitään jos kaikki välttelisivät verojen maksamista. Me olemme jo muutenkin pohjoismaiden kehitysmaa. Ennen tänne tultiin baltian maista tekemään töitä ja nyt se on toisin päin.

Kylmiksen ja sauniksen rakkaudessa on jotain ryppyjä eikä ne bonjaa toisiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella ikävä kuulla. Olivat kuitenkin kun paita ja peppu ja tekivät yhdessä kaikenlaisia asioita mm: Santerin Talbotin entisöintiä, oluen juontia, saunomisia ja iltaisia grillaus hetkiä oman pihan nuotiolla, sekä ystävä mielistä voimailua ja illanviettoja.

- Sodomiittiseppo

• Anonyymi

Hei, Saunis. Milloinhan Kylmiksen seuraavaa luovaa kautta voisi odotella? Ei ole karaoke covereita kuulunut, ei näkynyt

Olen itse tässä treenannut juopottelun ohella kitaransoittoa ja haaveeni on jokin päivä saada kylmis featuroimaan kappaleellani, johon voisimme tehdä musiikkivideon ja julkaista se youtubessa

• Anonyymi

Joko Obelix on iskussa?

-Akat ja Kristian

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dokaappa nyt Kylmisken kanssa. Juuri kun itse pääset vauhtiin toinen sammuu jo kolmannesta oluesta. Kyllä siinä pidemmän päälle kyllästyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dokaappa nyt Kylmisken kanssa. Juuri kun itse pääset vauhtiin toinen sammuu jo kolmannesta oluesta. Kyllä siinä pidemmän päälle kyllästyy.

Oli kans joskus tämmönen ryyppykaveri. Jätkä heräs, joi pari kaljaa, josta aivan päissään ja jonkin aikaa valittaa jotain juoppopaskaa ja sitten sammuu. Muutaman tunnin päästä sama uudestaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Joko Obelix on iskussa?

-Akat ja Kristian

Ajattelin käydä piakkoin koeajolla. Kyllä siinä saa maikkulan hörhöt katsella ihmeissään että ketkä pärjää kun jumalallinen 20se mylly kehrää

• Anonyymi

Kylmiksen sukupuolielin puutui pysyvästi SSRI lääkityksen takia. Älkää ikinä koskeko mihinkään psykiatrisiin lääkkeisiin, aiheuttavat vain enemmän harmia.

• Tämä voi olla aito Kylmis

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe