persut eniten sosiaalitukia vastaan?? kerron yhden jutun nyt

Anonyymi-ap

kerran eräs persukuntapäättäjä sanoi mulle aika tylysti kun sai tietää että mulle takuueläke myönnetty henkisten ongelmien seurauksesta eli hän sanoi että ei saisi myöntää eläkettä sellaisen syyn takia. Onko persuissa yleensäkin paljon tällaisia ajattelijoita? Uhkaako suomea tulevaisuudessa (jos suomi "persuttuisi"enemmän) sosiaaliturvan ja myös samalla muiden palveluiden alasajo ja miten paljon ne aikovat ehkä ajaa niitä alemmas? Laskeeko ne politiikkansa enemmän kustannusten minimoimisen kautta? Se on aika uutta suomessa kun täällä ollaan totuttu siihe että autetaan heikompia jotka riippuvaisia sossutuista.

5

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä nyt 30 vuoden aikana on muuttunut ? ei mikään.

• Anonyymi

no ei vielä välttämättä niin paljoa muuttunut mut tulevaisuuvessa voi muuttua aika paljon enemmän asiat, mut toki nyt askel huonompaan suuntaan kun työntekijöiden asemaa heikennettään joka pahinta kautta aikain nyt koko suomiyhteiskunnan koko historian aikana eli viimeksi mannerheimin aikana taisi olla näin että työntekijöiden asema heikkeni. Tuo on pahin virhe mitä hallitus aiheuttamassa nyt. Toinen paha juttu on eräs jota en saa nyt mieleeni. On myös hyvääkin hallitus toki tehnyt eli leikkaukset eli leikkauksia pitää tehdä. hyvä asia on mm se, että maanviljelijöitä autetaan nyt paremmin eli tosi positiivinen kehityskulku parempaan.

• Anonyymi

mä tosa aloin miettii että keskusta lienee kait paras puolue suomesa. tietyissä eri taloustilanteissa se kuvio menee niin että riippuu tottakai taloustilanteesta että siellä on silloin parempi olla tietty puolue johdossa/hallitus eli jos enemmän velkaa &velka kasvaa niin silloin oikeistohallitus (ei mielellään kuitenkaan laitaoikeistohallitus vaan mieluummin maltillisempaa oikeistoa) ja jos rahaa enempi valtionkassassa niin sitten SDP puolue voi olla johdossa joka tekee ns elvytyspolitiikkaa enemmän. SDP on myös valmis leikkauksiin,mut ei leikkaa niin paljoa kuin oikeistohallitukset. niiden leikkauslista ei tosin olisi riittänyt jos ne olis nyt hallituksessa ykköspuolueena eli ihan oikein kansa äänestä kokoomuksen valtaan . Persuista en osaa sanoa 100% mielipijettä. Vaikea sannoo mut aika näyttää. vihreätkin tuntuu olevan kysymysmerkkipuolue että pahimmillaan vihreä politiikka voi olla vaarallista. Hankalaksi on siis mennyt politiikka jos vertaa 10-30 vuotta taaksepäin aikasektorilla(poliitttinen aikajana&eri vuosikymmenet)

• Anonyymi
    • Anonyymi

Perusvasemmistolaisen perseensilmän peruutusoikeuksien perusteellinen peruuttaminen perutuslakkiin perustuen peruuttamattomasti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Milloin olet viimeksi nähnyt

Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2122
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      376
      1576
    3. Hauskaakin jopa...

Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1176
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      989
    5. Pimahdan kohta ihan kunnolla

Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      21
      980
    6. Koen, että minua tavallaan vainotaan

Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      979
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      93
      953
    8. Vanhemmalle naiselle

Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      928
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      858
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      818
    Aihe