Tilasin koeajon jälkeen Enyaq 85x L&K 🙂 Järkiauto runsailla varusteilla!
Kohta eka Skoda alla!
13
246
Vastaukset
- Anonyymi
Voisit sitten lähteä Venäjälle autoilemaan slobohoro.
- Anonyymi
mee horo ite...vajakki....
- Anonyymi
Otan osaa
- Anonyymi
Olen suorastaan kateellinen.. Tero..
- Anonyymi
Oliko Z-edition erikoismalli? Naapurin mukaan siinä on hyviä lisävarusteita. Hate.
- Anonyymi
Ite oon ajanut Skodalla v.1999 asti...Eipä tarvi merkkiä vaihtaa.....
- Anonyymi
😊 noin se on koska voihan siellä istua ja nukkua jos ei muuten toimi
- Anonyymi
Tero ajaa tojotalla. Minä ajan Ŝkoodalla, tuolla maksaloodalla
- Anonyymi
Pitäähän jonkun ajaa skodallakin.
- Anonyymi
Järki ja auto ei sovi samaan lauseeseen, saati yhdyssanaan.
- Anonyymi
Kallitahan nuo ovat, mutta kyllä sentään Enyaq on sähköauto verrattuna BZaan.
Toki mikä tahansa muukin on parempi sähköauto, kuin BZ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallitahan nuo ovat, mutta kyllä sentään Enyaq on sähköauto verrattuna BZaan.
Toki mikä tahansa muukin on parempi sähköauto, kuin BZ.Skoda saattaa tuntua laadun tuntuiselta Ladan jälkeen. Tosin en ole varma kun ei ole joutunut omistamaan kumpaakaan itäeurooppaan lanseerattua sosialismin saavutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skoda saattaa tuntua laadun tuntuiselta Ladan jälkeen. Tosin en ole varma kun ei ole joutunut omistamaan kumpaakaan itäeurooppaan lanseerattua sosialismin saavutusta.
Lada on luotettavampi ja lämmin talvella. Skoda saa taas erilaisia härpäkkeitä kojelaudassa. Toverit kaikki kukin sen mukaan mitä haluaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346