Siinä syy, miksi niitä jätetään syömättä.
Neuroleptit ovat hirviömäisiä lääkkeitä
23
354
Vastaukset
- Anonyymi
Tai sitten sulla on ongelma niiden kanssa
- Anonyymi
No ei mikään ihmekään, jos niiden kanssa on ongelmia. Itse et ole varmaan yhtäkään pilleriä ottanut. Huomaa tekstistäsi.
- Anonyymi
Se on yksi syy, mutta ei tietenkään ainoa syy.
Silloin kun ihminen pohtii sivuvaikutuksia, niin hän tietenkin vertaa niihin lääkkeistä saatuja hyötyjä.
Parhaassa tapauksessa ihminen siis objektiivisesti osaa arvioida lääkkeestä saamansa hyödyt ja haitat.
Valitettavasti mielenterveydestä kun puhutaan tai ehkä inhimillisyydestä ylipäätään, niin aina ei ole näin. On ihmisiä jotka ovat "laiskoja" ja toivovat että lääkkeet tekevät sen varsinaisen työn hänen puolestaan, eivätkä hyödynnä lääkkeiden tuomia hyötyjä omassa prosessissaan.
Ja tietysti on niitä ihmisiä jotka kuvittelevat että vika on kaikissa muissa, ja että natsit sieltä kuun kääntöpuolelta ovat taas tulleet myrkyttämään heidät. - Anonyymi
Psyyken ongelmissa on mieli jo valmiiksi sekaisin, ja siihen kun aloitetaan lääkitys, saattaa tuntea vain ne huonot vaikutukset lääkkeestä.
Jos on ahdistusta ja masennusta, ei osaa välttämättä ajatella mistään mitään hyviä puolia.
En siis puolusta lääkkeitä, en myöskään estele ketään käyttämästä niitä. Pohdiskelin vain syitä, mistä voisi johtua, että lääkkeet koetaan joskus täysin pahoina hoitomuotoina.
Itsekin olin lähes 20 vuotta vahvasti lääkittynä, eikä se ollut tyydyttävää elämää, jatkuvaa aivosumua, ym.
Tilanteet elämässä voivat muuttua, useimmiten muuttuvatkin. Mikään ei ole pysyvää, ei edes ongelmat. - Anonyymi
väitän että lääkärit eivät tajua niitä haittavaikutuksia. he sanovat että se on oire jos lopettaa lääkkeet. mutta miten toimivan lääkkeen aikana olisi niin sekaisin että ei tajua olevansa sairas? ehkä lääke sitten ei auta ollenkaan??? kuitenkin on hyvä juttu jos tulet toimeen ilman lääkkeitä. itse en voi lopettaa niitä mm. siksi että alan nauramaan sattumanvaraisesti (myös julkisilla paikoilla) ja minulle tulee paha unettomuus.
- Anonyymi
En tiedä miksi pidetään selvyytenä että ihmisten koukuttaminen pillereihin jotka aiheuttavat fyysistä mukautumista ja riippuvuutta auttaa ihmisiä edes heidän tunne-elämän ongelmissa. Miten sedaatio jatkuvana auttaa ihmistä selviytymään elämässä?
Ei alkoholiriippuvuuskaan auta ihmistä. Saatika sitten jonkun psykoaktiivisen pillerin jatkuva syöminen vaikka sen vaikutus olisikin eri alkoholiin mutta kyse on loppuviimein samasta ilmiöstä, psykoaktiivisesta kemikaalista joka veivaa jotain tiettyjä välittäjäaineita eri tavoin .Keho pyrkii vastustamaan lääkkeen tekemää sekasotkua kehossa esim vähentämällä reseptoritiheyttä jotta jotain välittäjäainetta ei olisi liikaa. Siitä seurauksena on aineen johon keho on mukautunut lopetuksen jälkeinen kemiallinen epätasapainotila jossa joidenkin reseptorien tiheys voi olla liian tiheä ja toisten liian harva jolloin ihmisellä on kehossaan ja hermostossaan epätasapainotila. Yleensä olo on aika paska tällöin. Itselläni mm. uni sotkeentui koska unikin on kemiallinen prosessi.
Vastustan psykiatrian puoskarointia. Heillä ei ole todistetta että tällainen koukuttaminen johonkin aineeseen lisää ihmisten hyvinvointia. Minä väitän että etenknin pitemmän pääle tämä riskeeraa ihmisen hyvinvoinnin kun ongelmat psykoaktiivisten aineiden vaikutuksista jatkuvassa käytössä alkavat kumuloitua.
Psykiatrialla ei ole todisteita että nämä aineet
a) auttaa etenkin pitemmän päälle
b) ei aiheuta harmia jota he eivät ymmärrä koska hyvin olennaisia asioita peukaloidaan kehossa jotka säätelevät erilaisia asioita. Kyse on monimutkaisesta eikä tosiaankaan vaan mielialaan tai käytökseen liittyvästä asiasta. He eivät edes osaa vastata täysin mitä on ne järkyttävät sähköiskutuntemukset päässä jos yksikin masennuspilleri jäi ottamatta.
c) mitä seurauksia on päällekkäin lääkinnästä, erilaisten aineiden vaikutuksista hermostoon kun niistä vieroittaudutaan, niitä käytetään ketjuna ja sarjana
d) vaikutuksista kehittyviin aivoihin
MINÄ EN IKINÄ OLISI SUOSTUNUT KÄYTTÄMÄÄN PSYKIATRIAN ROHTOJA JOS OISIN TIENNYT MITÄ EPÄTIETEELLISTÄ SILMÄT UMMESSA PEUKALOINTIA NE OVAT.
TÄTEN KIELTÄYDYN KÄYTTÄMÄSTÄ PSYKIATRIAN LÄÄKKEITÄ KOSKAAN ENÄÄ. Seurauksena niistä olen joutunut kokemaan pysyväisluonteisia seksuaalihäiriöitä ja jalkojeni sisällä menee kokoajan kuin väreilevän sisäisen tärinän tunne ja pistelyä kuin minulla olisi neuropatia, kiitos psykiatrian. Yhdessä vaiheessa pakkoliikuin. Nämä pillerit eivät lisänneet hyvinvointiani yhtään pitemmän päälle vaan tuhosivat elämääni- Anonyymi
Kun saan vastauksen
MITÄ ON SÄHKÖISKUTUNTEMUKSET JA MIKSI MASENNUSLÄÄKKEET JA MONET MUUT PSYKIATRIAN AINEET AIHEUTTAVAT TÄLLAISTA?
MIKSI HERMOSTOSSANI TUNTUU KUIN NEUROPAATTISIA TUNTEMUKSIA LÄÄKKEIDEN JÄLKEEN JOKA PUHKESI PARESTESIOINA VIEROITUKSESSA?
MIKSI GENITAALEISTANI MENI TUNTOAISTI KUN KÄYTIN LÄÄKKEITÄ EIKÄ SE EDELLEENKÄÄN OLE PALAUTUNUT..
MIKSI JOUDUIN KITUMAAN UNETTOMUUDEN TAKIA PILLERIVIEROITUKSESSA, MIKÄ MENI SOTKUUN JA ONKO TÄLLAINEN TURVALLISTA?
MITÄ HYÖTYÄ ON PILLEREISTÄ JOTKA LAITTAVAT IHMISEN KEHON SEKAISIN JA PAKKOLIIKKUMAAN JA MIKSI PSYKIATRIA JOPA PAKOTTAA TÄLLAISIA AINEITA IHMISILLE JOISSA ON TÄLLAISET RISKIT?`
JA MIKSI PSYKIATRIA TIETÄMÄTTÖMYYDESTÄÄN HUOLIMATTA MÄÄRÄILEE KAIKKEA IHMISILLE JA NÄKEE SEN VÄLTTÄMÄTTÖMYYTENÄ?
Kun saan näihin vastauksen voin ymmärtää psykiatriaa mutta ei näihin voi saada vastausta tuollaiselta puoskarointitieteeltä jossa leikitään ihmisten keholla ja aivoilla kuin muovailuvahalla tietämättä mitä seurauksia siitä on ja sitten vielä kutsutaan sitä tieteeksi ja kriittisyyttä tällaista kohtaan antipsykiatriaksi.
Olen mielelläni antipsykiatri jos se tarkoittaa sitä että potilaalla on oikeus informaatioon riskeistä mikä tässä tapauksessa tarkoittaa sitä että minua ei informoitu hermostoriskeistä, fyysinen riippuvuusriskistä, seksuaalihäiriöriskistä tai siitä että joudun kohtaamaan pakkoliikkeitä.
Nämä lääkkeet ovat hirviömäisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun saan vastauksen
MITÄ ON SÄHKÖISKUTUNTEMUKSET JA MIKSI MASENNUSLÄÄKKEET JA MONET MUUT PSYKIATRIAN AINEET AIHEUTTAVAT TÄLLAISTA?
MIKSI HERMOSTOSSANI TUNTUU KUIN NEUROPAATTISIA TUNTEMUKSIA LÄÄKKEIDEN JÄLKEEN JOKA PUHKESI PARESTESIOINA VIEROITUKSESSA?
MIKSI GENITAALEISTANI MENI TUNTOAISTI KUN KÄYTIN LÄÄKKEITÄ EIKÄ SE EDELLEENKÄÄN OLE PALAUTUNUT..
MIKSI JOUDUIN KITUMAAN UNETTOMUUDEN TAKIA PILLERIVIEROITUKSESSA, MIKÄ MENI SOTKUUN JA ONKO TÄLLAINEN TURVALLISTA?
MITÄ HYÖTYÄ ON PILLEREISTÄ JOTKA LAITTAVAT IHMISEN KEHON SEKAISIN JA PAKKOLIIKKUMAAN JA MIKSI PSYKIATRIA JOPA PAKOTTAA TÄLLAISIA AINEITA IHMISILLE JOISSA ON TÄLLAISET RISKIT?`
JA MIKSI PSYKIATRIA TIETÄMÄTTÖMYYDESTÄÄN HUOLIMATTA MÄÄRÄILEE KAIKKEA IHMISILLE JA NÄKEE SEN VÄLTTÄMÄTTÖMYYTENÄ?
Kun saan näihin vastauksen voin ymmärtää psykiatriaa mutta ei näihin voi saada vastausta tuollaiselta puoskarointitieteeltä jossa leikitään ihmisten keholla ja aivoilla kuin muovailuvahalla tietämättä mitä seurauksia siitä on ja sitten vielä kutsutaan sitä tieteeksi ja kriittisyyttä tällaista kohtaan antipsykiatriaksi.
Olen mielelläni antipsykiatri jos se tarkoittaa sitä että potilaalla on oikeus informaatioon riskeistä mikä tässä tapauksessa tarkoittaa sitä että minua ei informoitu hermostoriskeistä, fyysinen riippuvuusriskistä, seksuaalihäiriöriskistä tai siitä että joudun kohtaamaan pakkoliikkeitä.
Nämä lääkkeet ovat hirviömäisiä.Joka ei ole itse käyttänyt neuroleptejä, onnturhaa tulla kitisemään niiden vaikutuksista. Vain kokenut tietää. Edes lääkäri ei tiedä, ellei ole itse käyttänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka ei ole itse käyttänyt neuroleptejä, onnturhaa tulla kitisemään niiden vaikutuksista. Vain kokenut tietää. Edes lääkäri ei tiedä, ellei ole itse käyttänyt.
Nimenomaan. Kuuntelen lääkäreitä vasta sitten pilleriasioissa kun ovat itse käyttäneet näitä ja kenties jopa vielä vieroittautuneet niistä. Kokemus opettaa sen mitä näistä lääkkeistä pitää erityisesti tietää.
Neuroleptit olivat oman kokemukseni mukaan kaikkein pahimpia lääkkeitä psykiatrian lääkkeistä. Ne aiheuttivat aivan tuskaista kiduttavaa oloa pakkoliikkumisen muodossa ja en pystynyt edes ajattelemaan kunnolla niitä käyttäessä. Kroppani oli aivan sekasotkussa psykiatrian jäljiltä ja vieroitus neurolepteistä oli käytön lisäksi maanpäällinen helvetti.
Jos joku tulee yhtään lässyttämään lääkkeiden hyödyllisyydestä saa vastata tähän kysymyslistaan minkä yläpuolelle kirjoitin.
Sen jälkeen voidaan jatkaa keskustelua :)
Koska hekään eivät tiedä mistä sähköiskutuntemukset johtuu, miksi genitaalialueilta lähtee tunto, miksi lääkkeet jotka laukaisee pakkoliikkumista ovat hyödyllisiä ja miksi puhkesi kehoon parestesiamaisia tuntemuksia mitkä eivät lähteneet jotka tuntuvat neuropatialta niin sitten meillä ei varmaan ole puhuttavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka ei ole itse käyttänyt neuroleptejä, onnturhaa tulla kitisemään niiden vaikutuksista. Vain kokenut tietää. Edes lääkäri ei tiedä, ellei ole itse käyttänyt.
Ei lääkäri ole mikään kokemusasiantuntija joka pitää kädestä ja voivottelee. Lääkäri perustaa työnsä kokeiltuihin ja tehokkaaksi todettuihin menetelmiin.
- Anonyymi
Mulle lääkitysten seurauksena tuli neuropatia. Se jäi pysyväiseksi.
Muut mahdolliset vieroitusoireet eivät ole jääneet pysyviksi.
Kirjoitan mahdolliset, syystä että, en oikeastaan kiinnittänyt huomiota, jos on vieroitusoireita aikanaan ollut.
Neuropatian nyt kyllä huomaa/tuntee, vaikkei niin kovasti haluaisikaan.
Vaikka osin elämä pilalla, saan olla kuitenkin tyytyväinen, että edelleen hengissä, ja pärjään joten kuten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lääkäri ole mikään kokemusasiantuntija joka pitää kädestä ja voivottelee. Lääkäri perustaa työnsä kokeiltuihin ja tehokkaaksi todettuihin menetelmiin.
Ainakin meikäläiseen vuosia sitten todellakin kokeiltiin lääkityksiä, tehokkuudesta en sano mitään.
Päihteiden ongelmakäyttäjänä kun sain runsaita määriä lääkkeitä, psyyken lääkkeitä laidasta laitaan, masennuslääkkeet, neuroleptit, rauhoittavat, ent. epilepsialääkkeet, ym. , tuntuihan se kuin olisin ollut joku koekaniini. Siitä jopa mainittiin ulkopuoliselta taholta.
Elämään ei ainakaan tehokkuutta tullut lisää yhtään, päinvastoin, aivan päätöntä touhua se oli.
Onhan näitä joskus ollut jälkeen päin mielenkiintoista muistella, että mitä kaikkea sitä tulikin koettua. Ehkä pääasia on, että edelleen hengissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kokeiltuihin ja tehokkaaksi todettuihin menetelmiin"
:D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kokeiltuihin ja tehokkaaksi todettuihin menetelmiin"
:DSe että joku ihminen on niin sairas, ettei joku hoito häneen tehoa, ei tarkoita sitä, etteikö se olisi tilastollisesti paras keino hoitaa niitä kaikkia muita ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Kuuntelen lääkäreitä vasta sitten pilleriasioissa kun ovat itse käyttäneet näitä ja kenties jopa vielä vieroittautuneet niistä. Kokemus opettaa sen mitä näistä lääkkeistä pitää erityisesti tietää.
Neuroleptit olivat oman kokemukseni mukaan kaikkein pahimpia lääkkeitä psykiatrian lääkkeistä. Ne aiheuttivat aivan tuskaista kiduttavaa oloa pakkoliikkumisen muodossa ja en pystynyt edes ajattelemaan kunnolla niitä käyttäessä. Kroppani oli aivan sekasotkussa psykiatrian jäljiltä ja vieroitus neurolepteistä oli käytön lisäksi maanpäällinen helvetti.
Jos joku tulee yhtään lässyttämään lääkkeiden hyödyllisyydestä saa vastata tähän kysymyslistaan minkä yläpuolelle kirjoitin.
Sen jälkeen voidaan jatkaa keskustelua :)
Koska hekään eivät tiedä mistä sähköiskutuntemukset johtuu, miksi genitaalialueilta lähtee tunto, miksi lääkkeet jotka laukaisee pakkoliikkumista ovat hyödyllisiä ja miksi puhkesi kehoon parestesiamaisia tuntemuksia mitkä eivät lähteneet jotka tuntuvat neuropatialta niin sitten meillä ei varmaan ole puhuttavaa.Tutkimusten mukaan lääkärit käyttävät itse valtaväestöä enemmän mieliala lääkkeitä.
- Anonyymi
Psykiatria ei ymmärrä mitään siitä mitä on olla ihminen ja miten joku käytös tai ajatus syntyy. Se vain tuo meille osaltaan lääkekeskeistä ja diagnoosi keskeistä mallia itsemme ymmärtämiseen
- Anonyymi
Mitäs sairaudentunnoton ihminen ei sitten ymmärrä?
- Anonyymi
Tavallaan se kyllä auttaa ihmistä ymmärtämään omaa itseään paremmin, kun hänelle aukeaa, mistä mahdolliset psyykkiset ongelmat johtuvat, mitä ne aiheuttavat, miten niistä voi mahdollisesti päästä eroon.
Joitain ihmisiä on jopa helpottanut, kun ovat saaneet oireiluilleen diagnoosin. Heidän on ollut helpompi suhtautua siihen, että on myös henkisesti vaikeampia tilanteita.
Diagnoosit ovat ihan ok, lääkityksistä olen itsekin hieman eri mieltä. Toki nekin voivat olla joskus tarpeeseen, ainakin sairauden alkuvaiheessa, etenkin jos tilanne on paha/huono. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sairaudentunnoton ihminen ei sitten ymmärrä?
Miten se sairaus lähtee?
Polttamalla roviolla jos ei myönnä että on noita? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se sairaus lähtee?
Polttamalla roviolla jos ei myönnä että on noita?Niin sitä ei olekkaan länsimaissa tapahtunut hetkeen. Miksi? Onko noidat muuttuneet jotenkin yhteiskuntakelposemmiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä ei olekkaan länsimaissa tapahtunut hetkeen. Miksi? Onko noidat muuttuneet jotenkin yhteiskuntakelposemmiksi?
Kai ne inkvisitiot ja noitavainot ja ylipäätään taianomainen ajattelu jatkuu sitten toisessa muodossa tavalla tai toisella. Kröhöm. Psykiatria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai ne inkvisitiot ja noitavainot ja ylipäätään taianomainen ajattelu jatkuu sitten toisessa muodossa tavalla tai toisella. Kröhöm. Psykiatria.
Voihan sen noinkin itselleen selittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä ei olekkaan länsimaissa tapahtunut hetkeen. Miksi? Onko noidat muuttuneet jotenkin yhteiskuntakelposemmiksi?
Psykiatria on keksitty.
Jos sitä ei olisi, kai kaikki vähänkin oudosti oireilevat luokiteltaisiin noidiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v37519Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3832018Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2681705Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku291663Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2921375- 741124
- 731053
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61809- 47796
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25749