Hyvää loppuiltaa ja hyvää yötä

Sinkkusuden sinkkuketju tässä. Nauttikaamme illasta. 🐺🍬🌃🥃🤍

102

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi Luoja tota äijää🙈

      • Anonyymi

        Sanat ei riitä kuvailemaan


    • Anonyymi

      Olen salainen ihailiasi. ❤️

      • Jaa. No kiva kuulla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jaa. No kiva kuulla.

        Hämmentääkö sinua se?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hämmentääkö sinua se?

        Kyllä se hämmentää. En heti uskoisi että minua joku ihailee.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä se hämmentää. En heti uskoisi että minua joku ihailee.

        Mitä ajatuksia se herättää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajatuksia se herättää?

        Kysymyksiä se herättää. Uteliaisuutta. Että kuka, ja miksi? Mitä minussa on ihailtavaa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kysymyksiä se herättää. Uteliaisuutta. Että kuka, ja miksi? Mitä minussa on ihailtavaa?

        No mikäköhän...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikäköhän...

        En minä tiedä. En näe itseäni sillä tavalla. Niin ja, mahdatko sinäkään tietää millainen olen oikeasti?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä tiedä. En näe itseäni sillä tavalla. Niin ja, mahdatko sinäkään tietää millainen olen oikeasti?

        No on mulla joku aavistus siitä millainen olet oikeasti. Taidat olla aikamoinen alfa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No on mulla joku aavistus siitä millainen olet oikeasti. Taidat olla aikamoinen alfa.

        Nyt alkaa mennä uskottavuus tältä höpinältä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nyt alkaa mennä uskottavuus tältä höpinältä.

        Jos oletkin aikamoinen tiikeri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos oletkin aikamoinen tiikeri.

        Minkä ikäinen olet ja mies vaiko nainen?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet ja mies vaiko nainen?

        No minä olen 37.


      • Aivan joo. Onhan noita Netta nimisiä Suomessa paljon. Eikö se ole tullut jo selväksi ettei häntä kiinnosta ja että hänellä on jo oma kulta. Minä olen vaan vanha läski äijä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No minä olen 37.

        Ok. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aivan joo. Onhan noita Netta nimisiä Suomessa paljon. Eikö se ole tullut jo selväksi ettei häntä kiinnosta ja että hänellä on jo oma kulta. Minä olen vaan vanha läski äijä.

        sukunimi alkaa koolla


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok. :)

        37 on melkein janin mielestä mummeli iässä. ei puutu kuin kolme vuotta että olis matami mummeli


      • Anonyymi kirjoitti:

        sukunimi alkaa koolla

        No tuo nyt on turhaa taas, kun hän ei ole täällä ikinä ollut ja sinä vain satut tietämään tuon kaiken minun typeryyteni vuoksi. Mutta siihen sun tiedot hänestä sitten loppuvatkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        37 on melkein janin mielestä mummeli iässä. ei puutu kuin kolme vuotta että olis matami mummeli

        No niin, siihen tuli taas cockbloker paikalle sopertamaan omiaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No tuo nyt on turhaa taas, kun hän ei ole täällä ikinä ollut ja sinä vain satut tietämään tuon kaiken minun typeryyteni vuoksi. Mutta siihen sun tiedot hänestä sitten loppuvatkin.

        on töissä vaateliike xxl:ssä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niin, siihen tuli taas cockbloker paikalle sopertamaan omiaan.

        kyllä mä voin kopioida että olet sanonut monesti että 40 vuotta täyttäneet on mummelita,matameita ja maatuskoja


      • Anonyymi kirjoitti:

        on töissä vaateliike xxl:ssä

        Kaiken tän sä olet stalkannut aiemmin, kun vielä pystyit. Millä kirjaimella alkaa poikakaverin nimi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä mä voin kopioida että olet sanonut monesti että 40 vuotta täyttäneet on mummelita,matameita ja maatuskoja

        Juu ja kyllä niistä aika surullisen monet ovatkin. Se on paljon siitä kiinni miten on elänyt ja onko päästänyt itsensä huonoon kuntoon... Ei sillä, että itsekään mikään teräsmies olisin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kaiken tän sä olet stalkannut aiemmin, kun vielä pystyit. Millä kirjaimella alkaa poikakaverin nimi?

        ei kiinnosta mutta facebookissa luki että netta on xxl liikeessä töissä


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei kiinnosta mutta facebookissa luki että netta on xxl liikeessä töissä

        No niin, nyt lakkasi kiinnostamasta ja esittäminenkin loppui kuin seinään. Mitä sitten ja sinä täällä jakelet yksityisiä tietoja täysin laittomasti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niin, nyt lakkasi kiinnostamasta ja esittäminenkin loppui kuin seinään. Mitä sitten ja sinä täällä jakelet yksityisiä tietoja täysin laittomasti.

        emmä ole esittänyt mitään. ilmota ylläpidolle että poistaa noi netta tiedot vai soitatko poliisille


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niin, siihen tuli taas cockbloker paikalle sopertamaan omiaan.

        Mitä se sulle kuuluu, ketä täällä käy.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niin, nyt lakkasi kiinnostamasta ja esittäminenkin loppui kuin seinään. Mitä sitten ja sinä täällä jakelet yksityisiä tietoja täysin laittomasti.

        ite sanoi että mun tiedot loppui. sä et ole sanonut tuota että netta on xxl ssä töissä. Lukee ihan netan facessa tai luki silloin kun vielä näki sivut


      • Anonyymi kirjoitti:

        emmä ole esittänyt mitään. ilmota ylläpidolle että poistaa noi netta tiedot vai soitatko poliisille

        Esitit juuri netta nimistä tuossa yläpuolella. Perjantai iltana poliiseilla on aika paljon hommaa, että niille on turha soitella tällaisista, eikä niitä edes kiinnosta mitä jollain anonyymipalstalla tapahtuu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Esitit juuri netta nimistä tuossa yläpuolella. Perjantai iltana poliiseilla on aika paljon hommaa, että niille on turha soitella tällaisista, eikä niitä edes kiinnosta mitä jollain anonyymipalstalla tapahtuu.

        LOL. eikö susta ole miestä soittaa poliisille ja ilmoittaa musta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sulle kuuluu, ketä täällä käy.

        Mitä mulle kuuluu? En oikein tiedä...


      • mustasusi kirjoitti:

        Mitä mulle kuuluu? En oikein tiedä...

        Alkaa vaikuttaa siltä, että sinä esität täällä vähän joka tyyppiä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Esitit juuri netta nimistä tuossa yläpuolella. Perjantai iltana poliiseilla on aika paljon hommaa, että niille on turha soitella tällaisista, eikä niitä edes kiinnosta mitä jollain anonyymipalstalla tapahtuu.

        no soita sunnuntaina . silloin on varmaan hiljasempaa poliisilla


      • Ihan siinä missä alkaa 45-50v mies muuttua papparaiseksi. Elämä kääntyy kohti auringonlaskua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan siinä missä alkaa 45-50v mies muuttua papparaiseksi. Elämä kääntyy kohti auringonlaskua.

        sanonko sua transmummeliksi kun sulla on mummunaama


    • Anonyymi

      Öitä.

    • Anonyymi

      Moi susi

      • Anonyymi

        Eilinen koiranainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eilinen koiranainen

        Ok. Kuinka on päivä mennyt?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok. Kuinka on päivä mennyt?

        Hyvin on mennyt. Oikeastaan todella hyvin. Oli mahdollisuus olla tekemisissä taas❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on mennyt. Oikeastaan todella hyvin. Oli mahdollisuus olla tekemisissä taas❤️

        Kiva kuulla, että meni hyvin. Kenen kanssa olit tekemisissä? Kaivatun miehen?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiva kuulla, että meni hyvin. Kenen kanssa olit tekemisissä? Kaivatun miehen?

        Juu oli onni olla ❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu oli onni olla ❤️

        Onnea sille. Harvaa täällä onnistaa tuolla tavalla. Tai mistä minä tiedän... Minua nyt ei ainakaan onnista millään tavalla.


    • Anonyymi

      Hyvää iltaa Mikäs meininki 🫡☕️

      • Iltaa vaan. Sama meininki täällä ku aina...


    • Anonyymi

      Hyvää yötä 🤧🥴🤒

      • Hyvää yötä. Oletko kipeänä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää yötä. Oletko kipeänä?

        Olen. Stressi laukesi, kun loppui yks projekti. Kurkku oli tosi kipeä ja nyt olen yskssä ja flunssassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen. Stressi laukesi, kun loppui yks projekti. Kurkku oli tosi kipeä ja nyt olen yskssä ja flunssassa.

        onpas nyt ikävää tuommoinen... Toivottavasti paranet pian.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        onpas nyt ikävää tuommoinen... Toivottavasti paranet pian.

        Kiitos! Ihan hirveä yskä ja flunssa. Olin ajatellut, että teen kotitöitä, mutta tässä sitä ollaan. Mukavaa päivää muille 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Ihan hirveä yskä ja flunssa. Olin ajatellut, että teen kotitöitä, mutta tässä sitä ollaan. Mukavaa päivää muille 😎

        Kävit palelluttaan ittes yöjuoksul/pyöräilyl.Saattahan se hyppykuppakin olla.


    • Kyllä hiljeni taas ketju, kun tää ysk enää räyhää täällä... Kirsikin taitaa olla bilettämässä. joten hyvät yöt. Nähään joskus.

      • Anonyymi

        Kirsi on naimassa komeen nuoren miehen kaa. Siitä kannattaa olla mustis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirsi on naimassa komeen nuoren miehen kaa. Siitä kannattaa olla mustis

        No sitten on. Hyvästi vaan kaikki.


      • Anonyymi

        mee toki nukkuu jos siltä tun tuntuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        mee toki nukkuu jos siltä tun tuntuu

        Jää sä kiusaamaan tänne jotain toista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sitten on. Hyvästi vaan kaikki.

        luuletko että sun hyvästejä uskoo kukaan. sä teet tota jatkuvasti. voisko joku nuori nainen tulla piristää jania kun hän on yksin julkisessa nettimaailmassa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jää sä kiusaamaan tänne jotain toista.

        Mä katon telkkaa. et muistanut että mulla on telkka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        luuletko että sun hyvästejä uskoo kukaan. sä teet tota jatkuvasti. voisko joku nuori nainen tulla piristää jania kun hän on yksin julkisessa nettimaailmassa

        Eiköhän nuorilla näteillä naisilla ole komeita nuoria uroksia riittämiin tuolla kylillä. Ne ei roiku tällaisilla netin kaatopaikoilla kirjoittelemassa kaikenmaailman vammasten kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eiköhän nuorilla näteillä naisilla ole komeita nuoria uroksia riittämiin tuolla kylillä. Ne ei roiku tällaisilla netin kaatopaikoilla kirjoittelemassa kaikenmaailman vammasten kanssa.

        mistä tällänen matami mummeli voi tietää


      • Anonyymi

        Mikäs tämä Kirsi on, joku naapuri jonka olet nähnyt kerran kesämekossa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs tämä Kirsi on, joku naapuri jonka olet nähnyt kerran kesämekossa?

        Onkos sillä väliä, mikä täällä typerällä palstalla kukaan on? Tuskin oikeita ihmisiä yhtään kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs tämä Kirsi on, joku naapuri jonka olet nähnyt kerran kesämekossa?

        Kirsi on 31 v tampereella asuu. kirjoittaa yleensä yhdellä tai parilla sanalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirsi on naimassa komeen nuoren miehen kaa. Siitä kannattaa olla mustis

        Mikä sua vaivaa? Mitä sä saat tosta? Mitä tyydytystä saat tosta? Kuvottavaa ilkeyttä? Vastenmielistä. Sen kuvan, annat itsestäsi. Sekö on sitten hienoa? Sitäkö haluat, ja sillä itseäsi mainostaa?


      • Anonyymi

        No sä oletkin varmasti ainut, joka takiasi itkua vääntäisi. En voi kuvitella, että kukaan voisi välittää ihmisestä, joka käyttäytyy noin kusipäisesti.


    • Nyt riittää tämä bootcamppi kyllä. Pitäkää jeesus mielessä ja housut jalassa. So Long!

      • Anonyymi

        mitä meinaat tehdä kun laiat nyt netin kiinni


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitä meinaat tehdä kun laiat nyt netin kiinni

        Kadota kaikkien elämästä.


      • Anonyymi

        olisit sanonut sun ex tyttöystävälle noin kun kävi joulukuussa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kadota kaikkien elämästä.

        ompa sulla pitkät hyvästit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ompa sulla pitkät hyvästit.

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Ihanan lämmin ilta, tuli käveltyä useampi kilometri.

      • Kiva. Nyt varmaan nukuttaa paremmin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiva. Nyt varmaan nukuttaa paremmin.

        Jani onko sulla oikeesti dementia. sä klo 22.05 jätit palstoille hyvästejä mutta vielä sä vaan oot täällä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jani onko sulla oikeesti dementia. sä klo 22.05 jätit palstoille hyvästejä mutta vielä sä vaan oot täällä

        Mussun mussun. Sä voi itse jatkaa sitä töllön vahtaamista siellä. Ei tartte tulla kommentoimaan tänne mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mussun mussun. Sä voi itse jatkaa sitä töllön vahtaamista siellä. Ei tartte tulla kommentoimaan tänne mitään.

        tossan se telkka on parin metrin päässä


      • Anonyymi

        no hitto kun just kävin vessassa jossa on ainoa peili


    • Erikoinen ketju tää. mutta mulla on tässä työn alla vielä erikoisempaa. Pitäs saada reflektiopaperi aikaseks. aiheena Koulutuksen ja yhteiskunnan jännitteinen suhde. Siinä on vähän miettimistä ja sitten mitä professori taas maanantaina keksii?

      • On erikoinen ketju, ihan pelkästään sillä, että tuo yks häirikkö, ei anna kenenkään muun jutella mulle rauhassa mitään, eikä anna minunkaan olla. Menee maku koko touhusta....


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On erikoinen ketju, ihan pelkästään sillä, että tuo yks häirikkö, ei anna kenenkään muun jutella mulle rauhassa mitään, eikä anna minunkaan olla. Menee maku koko touhusta....

        Jani tunti sitten hyvästelit palstat niin oikeesti etkö sä osaa olla pois täältä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jani tunti sitten hyvästelit palstat niin oikeesti etkö sä osaa olla pois täältä

        Sinä se et osaa olla täältä pois, ja änkeämättä joka helvetin väliin. Sotkematta jokaista ketjuani turhalla hölinällä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä se et osaa olla täältä pois, ja änkeämättä joka helvetin väliin. Sotkematta jokaista ketjuani turhalla hölinällä.

        Luulitko oikeesti että laitan netin kii kun jätit hyvästejä. luulit väärin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulitko oikeesti että laitan netin kii kun jätit hyvästejä. luulit väärin

        Mitä sä täällä edes teet? Ketä muka kaipailet? Mitään muuta et ole saanut täälä päähäs ku vainota minua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä sä täällä edes teet? Ketä muka kaipailet? Mitään muuta et ole saanut täälä päähäs ku vainota minua.

        Oho. Sunhan piti lopettaa Netan kaipailu. Mutta edelleen sä rakastat Nettaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä sä täällä edes teet? Ketä muka kaipailet? Mitään muuta et ole saanut täälä päähäs ku vainota minua.

        Ilmota poliisille.


      • Ei tarvitse enää kauaan näistä kärsiä. Kyllä voin täältä lähteä ihan kokonaan pois. Ei täällä mulle mitään ole. Eiköhän 3 vuotta turhaa kaipailuakin riitä.


    • Anonyymi

      Hyvää Loppuelämää!

      • Sitä samaa.


      • Anonyymi

        Loppuelämä on kovin lyhyt. Ihan muutaman tunnin mittainen. Viimeistään aamulla alkaa jälleen sama poru.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Loppuelämä on kovin lyhyt. Ihan muutaman tunnin mittainen. Viimeistään aamulla alkaa jälleen sama poru.

        Kyllä nuo mopojonnetkin kyllästyy tuohon trollaamiseen jossain vaiheessa. Kasvavat isoiksi, ja alkavat elämään tylsää aikuiselämää.


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta 👩☕️

      • Huomenta. Mihin sä eilen katosit? ☕🐺


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Huomenta. Mihin sä eilen katosit? ☕🐺

        Menin nukkumaan oli univelkaa 😂👩☕️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menin nukkumaan oli univelkaa 😂👩☕️

        Ok. Mä valvoin liian pitkään. Tänään pitäisi jaksaa olla töissä... Mitä aiot tehdä tänään?☕🥱


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menin nukkumaan oli univelkaa 😂👩☕️

        Vai tuliko joku mies kylään? ☕
        Kivahan se jos tuli...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Vai tuliko joku mies kylään? ☕
        Kivahan se jos tuli...

        No ei tullut👩😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei tullut👩😊

        Teen uuden aloituksen ku tää on liian luettu ja täynnä. ☕🙂


    • Anonyymi

      Tienaako tällä hyvin? Ilmeisesti kun miksi muuten pystyisi olemaan täällä aamusta aamuyöhön. Tosin hahmojen takana oleva henkilö saattaa ajoittain vaihtua.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      132
      2091
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1558
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1166
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      972
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      969
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      933
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      918
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      848
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      808
    10. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      20
      804
    Aihe