Mikäköhän on kun 15hp 2t ei kierrä loppuun asti? Kylmänä toimii!
Yamaha 15hp 2t ei kierrä
8
305
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös ne kuumetessaan leikkaa kiinni ? eli olisiko jäähdytyksessä ongelma ?
- Anonyymi
Kuulostaa että se on jo kiertänyt loppuun asti...
- Anonyymi
Kuusankoskelle kaikki 2t koneet!
- Anonyymi
Paljoko maksat? Olisi mulla pari nelariakin, kun oon saanu tarpeekseni hihnojen vaihtamisesta ja vauhtipyörän repimisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljoko maksat? Olisi mulla pari nelariakin, kun oon saanu tarpeekseni hihnojen vaihtamisesta ja vauhtipyörän repimisestä.
Hihna vaihdetaan 10 vuoden välein . Vauhtipyörä irtoaa ulosvetäjällä ilman repimistä . Kallistahan tuo on kun minulla viimeksi maksoi hihna melkeen 20 € .
- Anonyymi
Ihme että kiertää edes vähän aikaa. On kokemusta 5,14,15 ja kaksikymmppisistä Terheistä. Ikävä ei ole pätkääkään niitä vehkeitä. Valmet olisi voinut jättää perämoottori tehtailu n väliin.
- Anonyymi
Se kertoo vain siitä, ettet saa mitä konetta selevinpäin käynthiinkään.
- Anonyymi
Kulli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie807042Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816323Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532512Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant662206Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431519- 141512
- 1981240