Mikäköhän on kun 15hp 2t ei kierrä loppuun asti? Kylmänä toimii!
Yamaha 15hp 2t ei kierrä
8
296
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös ne kuumetessaan leikkaa kiinni ? eli olisiko jäähdytyksessä ongelma ?
- Anonyymi
Kuulostaa että se on jo kiertänyt loppuun asti...
- Anonyymi
Kuusankoskelle kaikki 2t koneet!
- Anonyymi
Paljoko maksat? Olisi mulla pari nelariakin, kun oon saanu tarpeekseni hihnojen vaihtamisesta ja vauhtipyörän repimisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljoko maksat? Olisi mulla pari nelariakin, kun oon saanu tarpeekseni hihnojen vaihtamisesta ja vauhtipyörän repimisestä.
Hihna vaihdetaan 10 vuoden välein . Vauhtipyörä irtoaa ulosvetäjällä ilman repimistä . Kallistahan tuo on kun minulla viimeksi maksoi hihna melkeen 20 € .
- Anonyymi
Ihme että kiertää edes vähän aikaa. On kokemusta 5,14,15 ja kaksikymmppisistä Terheistä. Ikävä ei ole pätkääkään niitä vehkeitä. Valmet olisi voinut jättää perämoottori tehtailu n väliin.
- Anonyymi
Se kertoo vain siitä, ettet saa mitä konetta selevinpäin käynthiinkään.
- Anonyymi
Kulli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122611Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121372- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911