Armeijaan ei mennä leikkimään eikä tietoisesti vaarantamaan terveyttä.
Armeijaan mennään oppimaan vakavasti maanpuolustusta ja kaikkea siihen liittyvää.
Sotilas ei puolusta maataan täysitehoisesti esimerkiksi nälissään, siksi minä vakavasti kuorin perunoita.
Oli selviö että minut valittiin tehtävään, koska osaan kuoria myös porkkanoita.
T: Syntyperäinen Juntti.
Viikonlopun matkailuaihe.
5
129
Vastaukset
- Anonyymi
Moi seuraavasti pistää pohtimaan minkälainen ihminen reaalielämässä ja käytännössä on kyseinen aloituksen tehnyt henkilö?
Kokee olevansa jonkun moinen ylivartija yksinoikeusvittuiluineen.
Ryhtyy päivittäin pärräämään jostain aiheesta johon takertuu ja jos ei löydä itselleen jotain aihetta, niin jauhaa vanhaa tai tekee aloituksen.
Vinkuu todisteita kaikesta mahdollisesta ja kun saa, niin taasen alkaa niihin viitaten vinkumaan ja jos ei saa, niin silloin pärrää aiheesta toisin.
Itsellään ei ole mitään esitettävää kuin vain samaa, samaa ja samaa vinkumista.
Kommenttinsa on samoja kuin kaikilla profiileillaan, vaihtaa vain kirjoitustyyliä kuin olisi toinen henkilö.
Häiriintyykö ihminen todella tuollaiseksi varttuessaan ilman ikätovereita ja ollen koulukiusattu, vanhempien ollen ongelmallisia, eli elänyt lapsuutensa ja murrosikäisyytensä turmiollisissa kotiolosuhteissa?
Täytyyhän kyseisen ihmisen elämässä olla sattunut jotain vieläkin negatiivisempia tapahtumia, että päätyy elämään joka päivä internetelämää kuten elää.
Eihän tuollaisen käytöksen omaavan henkilön kanssa kukaan voi tulla ongelmitta toimeen.
Alati toistuvina aiheina, pakterit, liikenne, työ kyvyttymyytensä, minänsä ja lapsensa, varallisuus / varattomuus, harrastukset / harrastamattomuus, seksuaalinen kyvyttömyytensä, sairaus / terveys / myrkytys.
Huvittavana piirteenä kaikkien hänen internetprofiiliensa ollen sanatarkasti samoja, joita aiheita toistaa toistamiseen ymmärtämättä, että ne on annettu hänelle vain ja yksinomaan oireilusyöteiksi, kuten 400 masullista kaatoa, ja muutama muu juttu.
> # <- Anonyymi
Ja minuuttia aiemmin ... Työtä vieruksuvat joutuvat maksumiehiksi.
VierUksuu kun perjantaikossu on jo kitattu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minuuttia aiemmin ... Työtä vieruksuvat joutuvat maksumiehiksi.
VierUksuu kun perjantaikossu on jo kitattu.Vyötärölihat tykkää kaataa MASULLISIA.
- Anonyymi
Armeijaan mennään nimenomaan leikkimään sotaa huutaen laukaus, laukaus... aina ei olla varaa edes räkäpäihin, mitä muuta koko intti on kuin leikkimistä, ydiniskun sattuessa vedetään suojaviitta päälle, ja kaivetaan potero, tämän jälkeen etsitään havuja ja poistetaan laskeuma, ja jatketaan taistelua, tosiasiassa se suojaviitta ei kestä edes sadetta... viisasta on tuolloin istua ladassa, vaikka 2107 on hyvä, kammesta auto käyntiin ja mersu voidaan hinata purkuun. Autot eivät ole kehittyneet lainkaan 50 vuodessa.
- Anonyymi
Joskus tulee maailman parhaan kaffen äärellä vieläkin muisteltua niitä aikoja kun olin tikka kosken lento kentällä koe lentäjänä... Kustunimeni oli Kapteeni Hydro Maverick.
Kerran olin syöksyssä kun taisteluliivit alkoi liukua ja irrota.. Onneksi minulla on iso pää ja ne juuttui naamaan... Huusin radioon Majuri Hydro Maverick payday, payday...
Kahdessa metrissä turbolinssiä ja vajoan nopeasti, payday payday...
50 sentin korkeudessa siipi veikkoni sai laitettua keittiö jakkaran alle, jonka avulla pelastauduin....
Vetää vakavaksi vieläkin kun miettii täällä Hua Hinissa.
https://aijaa.com/IG9uvL
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346