Täysin uudet

Anonyymi-ap

Tuulet, puhaltaa palstalla. Vanhat poistuu, ja tuoreet astuu sisään.

33

379

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinkö luulet? Sama meno täällä on ollu vuodesta toiseen. Ihan sama mitä anonyymejä täällä vilisee.

• Anonyymi

Tietynlainen intensiivisyys puuttuu kokonaan. Aiheet ei enää pyöri samoissa aiheissa.

• Anonyymi

Ikäero, katseet, hyvä mielikuvitus ym, hyvä tarinallisuus on kadonnut.

• Anonyymi kirjoitti:

Ikäero, katseet, hyvä mielikuvitus ym, hyvä tarinallisuus on kadonnut.

Kai ne katoaa, kun reaalimaailmassa on asiat miten on.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kai ne katoaa, kun reaalimaailmassa on asiat miten on.

Kyllästminen on väistämätöntä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllästminen on väistämätöntä.

Kuka tässä mistään kyllästymisestä puhui. Realimaailmassa tapahtuu asioita toisille. Täällä ei. Eikä minun elämässä tapahdu yhtään mitään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kuka tässä mistään kyllästymisestä puhui. Realimaailmassa tapahtuu asioita toisille. Täällä ei. Eikä minun elämässä tapahdu yhtään mitään.

Oletko harkinnut jos poistuisit tältä palstalta. Täällä kenellekkään mitään ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko harkinnut jos poistuisit tältä palstalta. Täällä kenellekkään mitään ole.

Kyllä se nyt alkaa olla selvää itsellekin, että täällä on turhaa roikkua. Mikään ei muutu elämäsäni vaikka täällä joku toivottaa hyvää yötä ja laittaa sydämen. Ei se ole mitään aitoa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä se nyt alkaa olla selvää itsellekin, että täällä on turhaa roikkua. Mikään ei muutu elämäsäni vaikka täällä joku toivottaa hyvää yötä ja laittaa sydämen. Ei se ole mitään aitoa.

Kaukana siitä. Perustuu johdatteluun ja testailuun kaikki aloitukset.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaukana siitä. Perustuu johdatteluun ja testailuun kaikki aloitukset.

Täyttä valhetta ollu kaikki alusta saakka.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Täyttä valhetta ollu kaikki alusta saakka.

Sitä ja suurta itsensä huijaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietynlainen intensiivisyys puuttuu kokonaan. Aiheet ei enää pyöri samoissa aiheissa.

Lukijat on paria jälkijättöistä lukuunottamatta myöntäneet itselleen, ettei sinun massapostailussa ja yksinkirjoittelussa ole mies mitään seurattavaa, draamoja ei ole ja pitäisi palsta olemattoman elämänsä pariin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukijat on paria jälkijättöistä lukuunottamatta myöntäneet itselleen, ettei sinun massapostailussa ja yksinkirjoittelussa ole mies mitään seurattavaa, draamoja ei ole ja pitäisi palsta olemattoman elämänsä pariin

Palata* oliko tää rumasti sanottu? Ei ehkä niin rumaa touhua kuitenkaan kuin toksinen ja rahvas omiensa kuvittelu

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minulle tapahtuu liikaakin enkä voi sitä estää.
        Ihan "kiva" vuosi oli.

• Anonyymi

Todella läpinäkyviä psyykepelejä. Tavoitteena tuhota toisten tunteet ja usko hyvään. Onneksi, on niitä aitojakin tuntevia ihmisiä edelleen. Niillä ole mitään tekemistä tulevaan näkemisen tai uusien tuulten, kyllästymisen, tai minkään saati kenenkään tarinallisuuden kanssa. Eivät myöskään suostu tähän peliin, tai olemaan kenenkään peli nappuloina. Riittää se, mitä itse tietävät ja omistavat omat tunteensa. Riippumatta muista tai yhtään mistään.

• Niin, jos saatais vaikka uus hehku ja nalle tänne lutustelemaan toisilleen. Onhan tuolla toki prinsessa ja pupu, mutta ei se ihan yhtä romanttiselta vaikuta. Jokainen tarina on toki omanlaisensa.

• Anonyymi

Mikä helvetti suakin vaivaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä helvetti suakin vaivaa.

Olisikohan turhautuminen kaikkeen? Hyväähän minä tuolla tarkoitin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Olisikohan turhautuminen kaikkeen? Hyväähän minä tuolla tarkoitin.

Hahmoja, joilla toiset voi tehdä mitä huvittaa, ja jatkaa jotain sairasta skeidaa, millä ole mitään tekemistä niiden oikeiden tyyppien kanssa. Vaiko vaan viihdettä palstalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Hahmoja, joilla toiset voi tehdä mitä huvittaa, ja jatkaa jotain sairasta skeidaa, millä ole mitään tekemistä niiden oikeiden tyyppien kanssa. Vaiko vaan viihdettä palstalle.

En minä mistään hahmoista puhunut enkä esittämisestä, vaan tarkoitin aitoja ihmisiä ja kohtaamisia. Aitoa rakkautta. Sitä ei täällä nykyisin näy.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En minä mistään hahmoista puhunut enkä esittämisestä, vaan tarkoitin aitoja ihmisiä ja kohtaamisia. Aitoa rakkautta. Sitä ei täällä nykyisin näy.

Veikkaanpa nyt ihan näin. Että sinun psyykkeelläsi pelatut pelit näyttävät toimineen niinkin tehokkaasti, että en usko, että edes tunnistaisit täällä lukiessasi enää aitoa valheesta.

• Anonyymi

Olihan täällä jokunen kk sitten ihan aidon tuntuista välittävää suhteilua kunnes joku sotki senkin jutun. Ja toinenkin joku aidoilla tunteilla olevan oloinen juttu.

• Anonyymi

Se tarina on niin kopioitua toisesta tarinasta joka taisi olla aidosti toisistaan välittävien tarinaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei enää kun joku halusi sotkea ja tuhota aidosti välittävän ihmisen.

• Anonyymi

Suurin syy kuten monessa muussakin paikassa on kun sivut ovat puhelimelle sopivia. Taso nousisi kummasti kun olisi vain pöytäkoneelle sopivat kuten ennen.

• Anonyymi

Voi olla niinkin kun ei taida enää montaa pöytäkonetta olla.

• Anonyymi

Psyykkeellistä viikonloppua kaikille.Muistakaahan muutakin miettiä kun sitä psyykettä.
      Elämä ylä ja alamäkiä joskus jopa tasasen tappavaa.
      Ylämäki ei tunnu miltään ilman alamäkiä.

• Anonyymi

Täysin uudet tissit tiskiin.

• Anonyymi

Miehet menee, poikaset tulee.

• Anonyymi

Joo on huomattu. Pahasti haisee ne uudet tuulet 😂😂

• Anonyymi

Astu jo! Hyvä kun meinasi edes mahtua! Komea mies onkin

• Anonyymi

Niimpä. Kielestä huomaa.

• Anonyymi

Vähän näkyy olevan raakoja tuo uusi kuorma.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      88
      7257
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      35
      3403
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1826
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      23
      934
    5. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      891
    6. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      863
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      47
      762
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      719
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      29
      686
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      642
    Aihe