Mitä mieltä? Toki nytkin noin miljoona ihmistä näkee Suomessa nälkää mutta on kai siihen myös muita syitä miksi Suomesta on tullut yksi maailman vitumaisimmista maista elää?
Syntyvyys nälkävuosia vastaavalla tasolla
37
269
Vastaukset
- Anonyymi
Edesauttavatko tämänhallituksen toimet syntyvyyden lisääntymiseen.
- Anonyymi
Kirjoituksestasi päätellen SDP leikkasi koulutuksesta jo kauan sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoituksestasi päätellen SDP leikkasi koulutuksesta jo kauan sitten.
Mitäköhän tapahtuisi jos kaikki olisivat korkeakoulutettuja? Ei olisi köyhiä eikä työttömiä ollenkaan?
- Anonyymi
masennuslääkkeiden käyttö vie halut ja kyvyt. Olen jo ajat sitten tuonut esille sen, että samaan tahtiin kuin näiden lääkkeiden syönti on lisääntynyt on syntyvyys alentunut.
- Anonyymi
tämä ei ole huumoria, vaan oikean seurannan tulos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämä ei ole huumoria, vaan oikean seurannan tulos
Milloin olet viimeksi saanut lentämään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin olet viimeksi saanut lentämään?
olen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen nainen.
Aijaa no sitten et ole koskaan saanut. Ihan tyypillistä suomalaisnaiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen nainen.
Etkä ole saanut keneltäkään lentämään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä ole saanut keneltäkään lentämään?
Minulle turhaan ja pakolla syötettiin masennuslääkettä. Että on omaakin kokemusta-Sen jälkeen olen kuullut ja lukenut muiden kokemuksia ja ovat jotkut lääkäritkin asian myöntäneet terveyspalstoilla. -Että ei häviä vitsailulla tämä asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle turhaan ja pakolla syötettiin masennuslääkettä. Että on omaakin kokemusta-Sen jälkeen olen kuullut ja lukenut muiden kokemuksia ja ovat jotkut lääkäritkin asian myöntäneet terveyspalstoilla. -Että ei häviä vitsailulla tämä asia.
lääketehtaan trollilla oli kiire tulla mitätöimään masennuslääke asia. OTTAKAA SELVÄÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lääketehtaan trollilla oli kiire tulla mitätöimään masennuslääke asia. OTTAKAA SELVÄÄ
Samat lääketehtaiden eliitit, jotka edelleen tienaa lääkkeillä, haluavat vähentää pallomme ihmismäärää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe yhtään mitätöintiviestiä? Yksikään täällä ei kiistä masennuslääkkeiden vaikutusta seksuaalisuuteen.
Että mitenkähän himputissa väännät taaskin luetun ymmärtämisesi täysin päinvastoin. Jos joku kirjoittaa EI niin lukeeko siinä sinun mielestäsi KYLLÄ? Ilmeisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe yhtään mitätöintiviestiä? Yksikään täällä ei kiistä masennuslääkkeiden vaikutusta seksuaalisuuteen.
Että mitenkähän himputissa väännät taaskin luetun ymmärtämisesi täysin päinvastoin. Jos joku kirjoittaa EI niin lukeeko siinä sinun mielestäsi KYLLÄ? Ilmeisesti.Trollit kävivät asian esille ottaneen kimppuun: Tarkoitus oli mitätöidä kirjoituksensa selsiherjoilla. -MINÄ OSAAN tulkita tekstejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollit kävivät asian esille ottaneen kimppuun: Tarkoitus oli mitätöidä kirjoituksensa selsiherjoilla. -MINÄ OSAAN tulkita tekstejä.
Masennuslääkkeet ovat erittäin vaarallinen aihe. Aikoinaan Mehiläisen kehitysjohtaja, psykologi TV:n keskustelussa vastasi kysymykseen, voiko masennusta hoitaa ilman lääkettä. että voihan sitä. SEURAAVANA AAMUNA EI OLLUT ENÄÄ TYÖPAIKKAA. En tiedä,saiko enää koskaan mistään. -Meteliäjkv. nousi. Käypähoitosuosituksiin kuului silloin pakollinen masennuslääke terapian lisäksi, jos aikoi mitään korvauksia saada. -Tätä pikkuisen muutettiin, en enää muista miten ja en tiedä, mikä on nykytilanne. TARKISTAKAA!! Mutta terveydenhuollossa työskentelevät eivät voi sitä tehdä. Liian vaarallista heille.
Aku Kopakkala oli tämän työnsä menettänyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollit kävivät asian esille ottaneen kimppuun: Tarkoitus oli mitätöidä kirjoituksensa selsiherjoilla. -MINÄ OSAAN tulkita tekstejä.
Suomi on demokratia, ihmisoikeusvaltio ja sananvapauden mallimaa, missä keskustelut sensuroidaan totalitaristisesti oikeisto- ja äärioikeistopolitiikan tarpeisiin. Maa jossa 1/3 kansasta ei äänestä koska äänestettävää ei ole. Maa jossa ihmisoikeussopimukset eivät kuulu lainsäädäntöön.
Toisin sanoen, maailman valheellisin, sekä myös avoimesti, mielisairauden tasoisesti, ylimielinen, ihan kuin kukaan enää oikeiston valehtelua edes noteeraisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Masennuslääkkeet ovat erittäin vaarallinen aihe. Aikoinaan Mehiläisen kehitysjohtaja, psykologi TV:n keskustelussa vastasi kysymykseen, voiko masennusta hoitaa ilman lääkettä. että voihan sitä. SEURAAVANA AAMUNA EI OLLUT ENÄÄ TYÖPAIKKAA. En tiedä,saiko enää koskaan mistään. -Meteliäjkv. nousi. Käypähoitosuosituksiin kuului silloin pakollinen masennuslääke terapian lisäksi, jos aikoi mitään korvauksia saada. -Tätä pikkuisen muutettiin, en enää muista miten ja en tiedä, mikä on nykytilanne. TARKISTAKAA!! Mutta terveydenhuollossa työskentelevät eivät voi sitä tehdä. Liian vaarallista heille.
Aku Kopakkala oli tämän työnsä menettänyt.Käykö hoito töissä, vai onko vain vapailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko mielisairaalassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko mielisairaalassa?
Ei ollut masennusta, vaan väsymys, joka siihen sai dg:n masennus. Luultavasti vieläkin. Aivopestiin jatkamaan lääkitystä, vaikka väsymys hävisi, verukkeella, että masennus uusii, jos en syö lääkettä. Silloin syötiin vuosikausia.
en ole botti, vaan esim. kirjoittanut viestin 2024-05-25 21:16:51
- Anonyymi
Enemmän kuin miljoona varmasti näkee nälkää Suomessa. Yrittäessään aina laihduttaa.
- Anonyymi
aiheesta sivuun viemistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aiheesta sivuun viemistä
Kiusallinen aihe ahneelle sukupolvelle, joka on varastanut nuorilta kaiken tulevaisuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusallinen aihe ahneelle sukupolvelle, joka on varastanut nuorilta kaiken tulevaisuuden.
Kyllä nykyiset seniorit ovat sitä mieltä, että sodan jälkeen he rakensivat Suomen ahkeralla työllään. Ja tekivät lapsiakin.
Keitä ne ahneet ovat olleet. Eliitti ainakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nykyiset seniorit ovat sitä mieltä, että sodan jälkeen he rakensivat Suomen ahkeralla työllään. Ja tekivät lapsiakin.
Keitä ne ahneet ovat olleet. Eliitti ainakin.Kovasti olevat sitä mieltä mutta kukas heidän jättieläkkeet oikein kustantaa? Eivät ole maksaneet niistä itse kuin murto-osan vaikka toisin kuvittelevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti olevat sitä mieltä mutta kukas heidän jättieläkkeet oikein kustantaa? Eivät ole maksaneet niistä itse kuin murto-osan vaikka toisin kuvittelevat.
Mikäs pieni päättäjäjoukko sen eläkejärjestelmän on päättänyt? Eivät ainakaan nämä töissään ahertaneet?
- Anonyymi
Fasistivaltioon ei kannata tehdä lapsia vaikka saisi miljoonan tai aseella uhattaisiin.
- Anonyymi
Lapsia on vaikea tehdä netistä käsin. Kaikki roikkuu vaan netissä sormet känsillä.
- Anonyymi
Varmasti netistä saa tilattua tänä päivänä jonkun putkilon, ja siitä vaan lasten tekoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti netistä saa tilattua tänä päivänä jonkun putkilon, ja siitä vaan lasten tekoon.
https://www.google.com/search?q=sperm+shop
6 miljoonaa hakutulosta, kauppa se on joka kannattaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.google.com/search?q=sperm shop
6 miljoonaa hakutulosta, kauppa se on joka kannattaa.Suomalaisnainen antautuu seksiin vain hyötyäkseen rahallisesti. Seksistä se ei nauti. Suomalaisnainen on kylmä olento.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisnainen antautuu seksiin vain hyötyäkseen rahallisesti. Seksistä se ei nauti. Suomalaisnainen on kylmä olento.
Köyhät joutuvat tyytymään poistonurkan putkiloihin, kokoomus-eliitti voi ostaa luxusta, muinaisen arjalaisen rodun jäämies Ötzin rekonstruktioituja geenejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisnainen antautuu seksiin vain hyötyäkseen rahallisesti. Seksistä se ei nauti. Suomalaisnainen on kylmä olento.
40-60luvulla tauteja vastaan rokotettiin ahkerasti,jotta vietitkin katos missäköhän tuon ajan koululaiset ovat kai palveluissa ellei mennyt elämä.Muutamille kävi huonommin.
- Anonyymi
Onko hyvä, ettei nykyään tehdä lapsia enempää, kun näistäkin vähistä suuri osa joutuu lastensuojelun asiakkaaksi. Se tietää usein pahoja kokemuksia ja huonoa tulevaisuutta.
Että nk. väestönvaihtoko on ratkaisu.- Anonyymi
Mihin vaihdetaan? Postimerkkeihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin vaihdetaan? Postimerkkeihin?
Vaihdetaan persuihin.
- Anonyymi
Sinne joutuu nykyään kaikki lapset. Siksi ei lapsen teko kiinnostakaan kun sitten joutuu tappelemaan sossujen kanssa huostaanotosta jos ei suostu ostamaan lapselle nokkahuilua yhtä ostakaa makkaraa biisiä varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne joutuu nykyään kaikki lapset. Siksi ei lapsen teko kiinnostakaan kun sitten joutuu tappelemaan sossujen kanssa huostaanotosta jos ei suostu ostamaan lapselle nokkahuilua yhtä ostakaa makkaraa biisiä varten.
No ei se nyt ihan näinkään ole, mutta kyllähän siinä huoli herää onko perheen raha-asiat oikealla tolalla, jos ei ole nokkahuilurahaakaan. Onko rahaa edes ruokaan silloin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .674057Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503055Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631322990Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3882074Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101186Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111173- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291004- 59986
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110954