Olen käynyt aamupalalla kyseisessä hotellissa samoin muutama tuttu. Kaikilla on sama näkemys aamiaisesta. Se koostuu parhaat päivänsä nähneistä raaka-aineista. Lajeja on ihan tarpeeksi, mutta kuka haluaa aloittaa lomapäivän hotellissa kovaksi kuivuneella leivällä ja muutenkin huonoksi menneillä aineksilla?
Uimahalli on vetovoimainen ja kaupungissa turisteille katsottavaa. Sääli, kun näin tärkeä ja helposti hoidettavissa asia vaan on munittu pihtaamalla.
Hotelli Hamina
18
1902
Vastaukset
- Anonyymi
Fiksuna ihmisenä annoit hotellille palautteen aamiaisen laadusta? Rohkenen epäillä, koska tänne pellepalstalle piti tulla kirjoittamaan.
- Anonyymi
Yhdeltäkään asiakkaalta ei jää huomaamatta tarjonnan taso. Pitäisi tuo ilman palautettakin tajuta. Jos esim. asiakaspalvelussa olisi vikaa, niin se olisi palautteen paikka.
Jos tarjotaan säännöllisesti vanhaa safkaa , niin ei se mikään vahinko ole. Se on selkeä linjavalinta. Työntekijät eivät päätä tarjota vanhentunutta. Tarjoavat sitä mitä heille on annettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdeltäkään asiakkaalta ei jää huomaamatta tarjonnan taso. Pitäisi tuo ilman palautettakin tajuta. Jos esim. asiakaspalvelussa olisi vikaa, niin se olisi palautteen paikka.
Jos tarjotaan säännöllisesti vanhaa safkaa , niin ei se mikään vahinko ole. Se on selkeä linjavalinta. Työntekijät eivät päätä tarjota vanhentunutta. Tarjoavat sitä mitä heille on annettu.Kirjoituksesi perusteella kaikki siis tietävät tarjonnan tason, palautetta ei jostakin syystä anneta? Mutta asiakkaita ilmeisesti silti riittää? Eikö silloin kaikki ole ihan ok? Sinulle vain ei tunnu kelpaavan. Henkilökunta ottaa aina palautteen vastaan ja vie eteenpäin. Niin se homma toimii ihan joka paikassa. Joissakin paikoissa jopa kysytään miltä ruoka maistui. Suomi24 ei ole mikään palauteboksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoituksesi perusteella kaikki siis tietävät tarjonnan tason, palautetta ei jostakin syystä anneta? Mutta asiakkaita ilmeisesti silti riittää? Eikö silloin kaikki ole ihan ok? Sinulle vain ei tunnu kelpaavan. Henkilökunta ottaa aina palautteen vastaan ja vie eteenpäin. Niin se homma toimii ihan joka paikassa. Joissakin paikoissa jopa kysytään miltä ruoka maistui. Suomi24 ei ole mikään palauteboksi.
Kaikki eivät tiedä. Varsinkaan turistit ennen kuin hankkivat kokemuksen. Paikallisista tietävät ne, jotka ovat sellaisen aamiaisen syöneet. Jollain on voinut käydä sellainen tuuri, että on sattunut paikalle juuri sinä aamuna, jolloin tarjolla on ollut tuorettakin tavaraa. Kukaan siellä käyneistä, joille juttelen ei ollut osunut sellaisena aamuna paikalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki eivät tiedä. Varsinkaan turistit ennen kuin hankkivat kokemuksen. Paikallisista tietävät ne, jotka ovat sellaisen aamiaisen syöneet. Jollain on voinut käydä sellainen tuuri, että on sattunut paikalle juuri sinä aamuna, jolloin tarjolla on ollut tuorettakin tavaraa. Kukaan siellä käyneistä, joille juttelen ei ollut osunut sellaisena aamuna paikalle.
Montako haminalaisessa hotellissa koulutuksensa saanutta kokemusasiantuntijaa tarvitaan lisää, jotta ymmärrätte antaa palautteen sinne mihin se kuuluu? Oikeasti te taidatte vain nauttia siitä kuivuneesta leivästä, että pääsette palstoille valittamaan. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako haminalaisessa hotellissa koulutuksensa saanutta kokemusasiantuntijaa tarvitaan lisää, jotta ymmärrätte antaa palautteen sinne mihin se kuuluu? Oikeasti te taidatte vain nauttia siitä kuivuneesta leivästä, että pääsette palstoille valittamaan. 🤣
Tarvitaan palautetta ja palautetta. Naurettavaa. Jos ostaa kerran viikossa patonkia, niin tajuaa varmaan, ettei se ole kuutena päivänä viikossa tuoretta kamaa. Vastaava koskee tietysti muitakin raaka-aineita. Miten joku voi tarvita tuohon palautetta?
En ole yhdessäkään muussa hotellissa törmännyt samalaiseen pihtailuun. Aika paljon olen tähän ikään mennessä ehtinyt kuitenkin niitä nähdä. Hamina on hieno kaupunki turisteille ja sitä asiaa ei pitäisi hölmöilemällä muuksi muuttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitaan palautetta ja palautetta. Naurettavaa. Jos ostaa kerran viikossa patonkia, niin tajuaa varmaan, ettei se ole kuutena päivänä viikossa tuoretta kamaa. Vastaava koskee tietysti muitakin raaka-aineita. Miten joku voi tarvita tuohon palautetta?
En ole yhdessäkään muussa hotellissa törmännyt samalaiseen pihtailuun. Aika paljon olen tähän ikään mennessä ehtinyt kuitenkin niitä nähdä. Hamina on hieno kaupunki turisteille ja sitä asiaa ei pitäisi hölmöilemällä muuksi muuttaa.Ketju ei varsinaisesti minua koske, mutta onpahan kummallista logiikkaa?? Jos tarjotaan paskaa, niin pitäähän siitä ilmoittaa. Ei asiat itsekseenkään paremmaksi muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketju ei varsinaisesti minua koske, mutta onpahan kummallista logiikkaa?? Jos tarjotaan paskaa, niin pitäähän siitä ilmoittaa. Ei asiat itsekseenkään paremmaksi muutu.
Eikö se ole mahdollista? Jos vaikka asiakkaat äänestää jaloillaan ja tulee uusi yrittäjä, joka toimii eri tavalla. Näin se markkinoilla usein menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ole mahdollista? Jos vaikka asiakkaat äänestää jaloillaan ja tulee uusi yrittäjä, joka toimii eri tavalla. Näin se markkinoilla usein menee.
onhan keittiö poruhka vaihtunut monta kertaa ,ja välillä ollut loppu kokonaan silloin aamupala tarjoiltiin paikallisella abc asemalla
- Anonyymi
Kävin nöösipoikana väärillä papereilla hotelli Haminassa katsomassa Borg /Tanner tennismatsia. Poke istui meidän pöydässä, pöytäliinat olivat valkeat. Raput alas olivat tosi jyrkät.
- Anonyymi
Maailman luokan pikkukaupungissa kaikki vanhaa ruokaa myöten.sisäsiitoisuus alkaa näkyä ja venäläiset sukujuuret.
- Anonyymi
Kuka tuota ravintolaa pyörittää nyt? Sinne suoraa palautetta!
- Anonyymi
pakkanen
- Anonyymi
Ismo Rädyn opein mennään.
- Anonyymi
missä räty siellä isot ongelmat välttäkää tuota äijää
- Anonyymi
oliko tarkoituksesi kilpailijan mollaaminen
- Anonyymi
kumman
- Anonyymi
tuotteet noudetaan k kanuunan takaovelta
näitä ei voi myydä -50%
mutta kun purettu pakkauksista sinä et voi tietää päivämääriä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2887103Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r565010Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1004501Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli124319Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s433825Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1203692Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan683646Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava273559SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha713343Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739592490