Olen ollut ikävä, tiedän

Anonyymi-ap

ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pisteet jos haluat, tuskin välität. Anna minun nyt välillä kuvitella että olisin sinulle jotenkin merkityksellinen, ei ole mistään pois. En ole änkeämässä oikeaan elämääsi, tiedät sen, en siinä tule koskaan uudestaan pyytämään puhumaan, vaan kaikki on siististi maton alla. Kun viihdytään itseäni kuvittelemalla, että oikeasti olisitkin myös kokenut että olisi jotain selvitettävää, niin täällä voin kuvitella sinun huomaavan sen tai olevan huomaamatta, ja se antaa raamit omille tunteille, ei mitään muuta. Hiljattain on arvioitu minua normaalia enemmän ja kun tämä on tuonut myös osaltaan omia epävarmuuksia pinnalle, niin olen häärännyt täällä epätasapainoisemmin kuin normaalisti, mutta en ole lopullisesti sekoamassa. Tiedän että olen yksin, tiedän että pärjään.

75

1100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi rakas ihana. Sä tiedät että mä välitän sinusta juuri tuollaisena kun olet. Ihan kaikkinensa.
      Myötäelän kanssasi jokaikinen päivä, joka paikassa. Tuen sua aina, sä voit siihen aina luottaa.
      Olet mulla niin tärkeä, uskon että itse et edes ymmärrä laajuutta.
      Se on niin tosi ok että purat kaikenlaisia tunteita tänne, niin teen minäkin. Tunteet on oikeita ainakin minun puolelta ja en panisi pahaksi vaikka tiemme oikeassakin elämässä hetkeksi johtaisivat.
      Joten, tervetuloa elämääni juuri niin paljon kun pystyt ja tahdot.
      Uskon että olemme mahtitiimi, sinä ja minä ja taklaamne yhdessä toisiimme luottaen kaikki esteet ja vaikeudet.

      • Anonyymi

        Itselle vastaaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselle vastaaja!

        No en kyllä tunnusta nyt mitään, ja oli tosi lohdullinen teksti, vaikka en usko olevan minulle tälläkään kertaa. Kiitos kuitenkin ❣️(ap).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kyllä tunnusta nyt mitään, ja oli tosi lohdullinen teksti, vaikka en usko olevan minulle tälläkään kertaa. Kiitos kuitenkin ❣️(ap).

        ❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselle vastaaja!

        Joko vihdoin ymmärrät, että se on ollut se palsta mies koko ajan? Taidat oikeasti hakea näistä liirumlaarumeista kauttarantain jotain selittämätöntä mikä aiheuttaa katkeruutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko vihdoin ymmärrät, että se on ollut se palsta mies koko ajan? Taidat oikeasti hakea näistä liirumlaarumeista kauttarantain jotain selittämätöntä mikä aiheuttaa katkeruutta

        Palstamies ei ole mikään liirumlaarum, vaan ajattelee ennen kuin toimii. Sen verran nyt puolustan minäkin vaikka lapanen olisikin välillä.


      • Anonyymi

        Olipas kauniisti sanottu.Olispa mulle,naiselle.


    • Anonyymi

      Mistä olet ollut loukkaantunut?

      • Anonyymi

        Siitä ettei hänestä oikeasti voitu/kannattanut/ei ollut vaivan arvoista puhua mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä ettei hänestä oikeasti voitu/kannattanut/ei ollut vaivan arvoista puhua mitään.

        Yrititkö itse puhua? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrititkö itse puhua? Sivusta

        Kyllä, olosuhteisiin nähden ihan reipas olin. Mutta täällä kaatiksella vielä roikun. Välillä jotain enemmän tai vähemmän mautonta heittoa olen ylitulkinnut itseeni liittyväksi ja ollut aika tunnekylmä omassa ilmaisussani. Olen ollut ikävä täällä ikäväpalstalla siis, en muualla, pahoitteluni jos on jollekin sivulliselle osunut kohdalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, olosuhteisiin nähden ihan reipas olin. Mutta täällä kaatiksella vielä roikun. Välillä jotain enemmän tai vähemmän mautonta heittoa olen ylitulkinnut itseeni liittyväksi ja ollut aika tunnekylmä omassa ilmaisussani. Olen ollut ikävä täällä ikäväpalstalla siis, en muualla, pahoitteluni jos on jollekin sivulliselle osunut kohdalle.

        Sinäkin kaatiksella? Sithän meitä on monia täällä. Mun naapurikin toivotettiin kerran kaatikselle täällä, minut myös. Sivusta tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, olosuhteisiin nähden ihan reipas olin. Mutta täällä kaatiksella vielä roikun. Välillä jotain enemmän tai vähemmän mautonta heittoa olen ylitulkinnut itseeni liittyväksi ja ollut aika tunnekylmä omassa ilmaisussani. Olen ollut ikävä täällä ikäväpalstalla siis, en muualla, pahoitteluni jos on jollekin sivulliselle osunut kohdalle.

        Oletko aina ollut reipas tyttö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin kaatiksella? Sithän meitä on monia täällä. Mun naapurikin toivotettiin kerran kaatikselle täällä, minut myös. Sivusta tämä

        Niin, tämä on vähän tunteiden kaatopaikka, keräilyerä sekajätettä, josta osa maatuu pois ajan myötä ja osalle saattaa löytyä jokin uusi käyttökohde, mutta osa jää vaan ikävästi törröttämään. En toivota ketään kaatikselle, vaan toivottavasti pääsetkin pian pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tämä on vähän tunteiden kaatopaikka, keräilyerä sekajätettä, josta osa maatuu pois ajan myötä ja osalle saattaa löytyä jokin uusi käyttökohde, mutta osa jää vaan ikävästi törröttämään. En toivota ketään kaatikselle, vaan toivottavasti pääsetkin pian pois!

        Täällä yritetään selvästikin matkia toisten tyyliä kirjoittaa ja laittaa väärien ihmisten niskoille. Tämä on huomattu jo monta kertaa ja monen eri ihmisen taholta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aina ollut reipas tyttö?

        En, olen pikemmin Pokemon meets Starwars meets Scandinavian Hunks II. Mitä sinä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, olosuhteisiin nähden ihan reipas olin. Mutta täällä kaatiksella vielä roikun. Välillä jotain enemmän tai vähemmän mautonta heittoa olen ylitulkinnut itseeni liittyväksi ja ollut aika tunnekylmä omassa ilmaisussani. Olen ollut ikävä täällä ikäväpalstalla siis, en muualla, pahoitteluni jos on jollekin sivulliselle osunut kohdalle.

        Luuletko hänen ymmärtävän, että pidät hänestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko hänen ymmärtävän, että pidät hänestä?

        Luulen hän ymmärtää sen, muttei halua asiasta sen enempää tietoa saada/jakaa, mikä on olosuhteisiin nähden ihan asiallinen linja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yritetään selvästikin matkia toisten tyyliä kirjoittaa ja laittaa väärien ihmisten niskoille. Tämä on huomattu jo monta kertaa ja monen eri ihmisen taholta.

        Nyt en tietoisesti yrittänyt matkia ketään, mistään tekijänoikeuksien suojasta täällä en kuitenkaan ollut missään vaiheessa tarkka, joten anteeksi jos tämä muistutti jotain liioin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen hän ymmärtää sen, muttei halua asiasta sen enempää tietoa saada/jakaa, mikä on olosuhteisiin nähden ihan asiallinen linja.

        Näetkö hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näetkö hänet?

        Silloin tällöin olen nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin tällöin olen nähnyt.

        Entä hän? Onko hänellä tunteita sinua kohtaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä hän? Onko hänellä tunteita sinua kohtaan?

        Kiitos kysymästä. Tästä henkilöstä ei kyllä saa Erkkikään selvää. Ehkä hän tietää itse mitä tuntee, ehkä ei, ja todennäköisesti koko asia on jo häneltä unohtunut, kun selvästi ei ollut tarvetta kohdata. Minulta taas olisi ehkä jo unohtunut jos olisin saanut puhua enkä olisi jäänyt vatvomaan itsekseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kysymästä. Tästä henkilöstä ei kyllä saa Erkkikään selvää. Ehkä hän tietää itse mitä tuntee, ehkä ei, ja todennäköisesti koko asia on jo häneltä unohtunut, kun selvästi ei ollut tarvetta kohdata. Minulta taas olisi ehkä jo unohtunut jos olisin saanut puhua enkä olisi jäänyt vatvomaan itsekseni.

        Kuka ei saa puhua sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ei saa puhua sinulle?

        What? Tietääkseni kaikki saa puhua minulle ketkä haluaa. Sinäkin saat. Kerro pois:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        What? Tietääkseni kaikki saa puhua minulle ketkä haluaa. Sinäkin saat. Kerro pois:

        Mitä aiot tehdä hänen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä aiot tehdä hänen kanssa?

        Viittaan yst. omaan aloitukseeni yllä. Ei mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viittaan yst. omaan aloitukseeni yllä. Ei mitään.

        Oletko tuntenut hänet kauan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tuntenut hänet kauan?

        Ei me tunneta kovin hyvin. Nyt voisit jo lopettaa tenttaamisen. Jos haet jotain tiettyä henkilöä, niin kuvaile häntä tai itseäsi mieluummin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me tunneta kovin hyvin. Nyt voisit jo lopettaa tenttaamisen. Jos haet jotain tiettyä henkilöä, niin kuvaile häntä tai itseäsi mieluummin.

        Anteeksi jos häiritsin sua…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi jos häiritsin sua…

        Anteeksi jos olin äkäinen. Tämähän on yleinen keskustelupalsta - yhtäkkiä saattaa ihmiset puhuakin jotain minulle 😅.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi jos olin äkäinen. Tämähän on yleinen keskustelupalsta - yhtäkkiä saattaa ihmiset puhuakin jotain minulle 😅.

        Niiin. Minä, ehkä kuten sinä, toivon tapaavani hänet täällä :)
        Just en ymmärrä vastauksistasi, oletko se sinä.
        Mutta sanoit ettet halua tehdä mitään. Joten vaikka se olisit sinä, emme koskaan tiedä 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niiin. Minä, ehkä kuten sinä, toivon tapaavani hänet täällä :)
        Just en ymmärrä vastauksistasi, oletko se sinä.
        Mutta sanoit ettet halua tehdä mitään. Joten vaikka se olisit sinä, emme koskaan tiedä 😅

        Tuo taas ei paljon kerro minulle että ketä sinä etsit, haluisitko itse avata, niin voin ehkä sitten auttaa. Jos sinusta tuntuu että tilanteet muistuttaa. Vielä muistisi virkistämiseksi kysyit juuri, että mitä ’aion’ tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo taas ei paljon kerro minulle että ketä sinä etsit, haluisitko itse avata, niin voin ehkä sitten auttaa. Jos sinusta tuntuu että tilanteet muistuttaa. Vielä muistisi virkistämiseksi kysyit juuri, että mitä ’aion’ tehdä.

        Nopea kysymys. Kuinka vanha olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nopea kysymys. Kuinka vanha olet?

        Jaahas. Kuinka vanha minun pitäisi olla? Ehkä olen ikuisesti 25.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas. Kuinka vanha minun pitäisi olla? Ehkä olen ikuisesti 25.

        Pitäisi olla yli vähän 35 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi olla yli vähän 35 😅

        Sitten en ole minä ☀️.


    • Anonyymi

      Rohkeasti vaan jos tulee tilanne niin otat yhteyttä irl.
      Puhuminen selvittää,tämä palstailu ei selvitä .
      Nämä matonaluset on ihmisillä täynnä kaikenlaista elettyä ja törkyäkin. Niistä on hyvä päästä eroon. Ettei jää kummittelemaan.

      • Anonyymi

        Minulle voi aina jutella siellä ja täällä.
        Tyhjentää sanaista arkkua. Ei ikinä kannata ajatella, mitähän tuokin ajattelee.
        Olen tuon vaiheen jo ajat sitten ohittanut.


    • Anonyymi

      Asia pitää selvittää irl ei täällä;)

      • Anonyymi

        No minusta tietty hauskaa kun sinäkin sanot noin, ja ehkä joku vielä saa ahaa-elämyksen 🙄, mutta olen tosiaan väärä henkilö kommentoimaan tarkemmin nyt kun olen tässä aika puolueellinen.


    • Anonyymi

      Vaikutat tosi harhaiselta. Tiedätkö että meitä käy täällä satoja ja osa vain satunnaisesti. En yhtään tiedä voisitko kirjoittaa minulle.

      • Anonyymi

        Hei kiitos huolestasi, niin en minäkään koskaan tiedä kenelle täällä kirjoitan, vaikka kirjoittaisin ”kuin hänelle”. Mutta nyt varmaan kirjoitan sinulle, niin voin kirjoittaa vielä, että oli kivaa tutustua, ja heihei sitten!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kiitos huolestasi, niin en minäkään koskaan tiedä kenelle täällä kirjoitan, vaikka kirjoittaisin ”kuin hänelle”. Mutta nyt varmaan kirjoitan sinulle, niin voin kirjoittaa vielä, että oli kivaa tutustua, ja heihei sitten!

        Oli kiva tutustua suhun ja kiitos kaikesta avusta. Olen päässyt elämässä eteenpäin mutta nyt on aika mennä omin avuin tai pyytää lähipiiriltä apua. Toivon todella, että sinäkin ja minä pääsemme täältä palstalta pois. Tämä ei vie asioita eteenpäin, tai ehkä jollakin tasolla mutta jollakin tasolla ei. Hypätköön elämä palstan päälle meillä molemmilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kiitos huolestasi, niin en minäkään koskaan tiedä kenelle täällä kirjoitan, vaikka kirjoittaisin ”kuin hänelle”. Mutta nyt varmaan kirjoitan sinulle, niin voin kirjoittaa vielä, että oli kivaa tutustua, ja heihei sitten!

        Ja tietäjät tietää, kuin hänelle ja sitä rataa sitten taas ratas pyörähtää ja akselit vinkuu matkallaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kiva tutustua suhun ja kiitos kaikesta avusta. Olen päässyt elämässä eteenpäin mutta nyt on aika mennä omin avuin tai pyytää lähipiiriltä apua. Toivon todella, että sinäkin ja minä pääsemme täältä palstalta pois. Tämä ei vie asioita eteenpäin, tai ehkä jollakin tasolla mutta jollakin tasolla ei. Hypätköön elämä palstan päälle meillä molemmilla!

        Samoin! Hyppimistä vaille hyppysissä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tietäjät tietää, kuin hänelle ja sitä rataa sitten taas ratas pyörähtää ja akselit vinkuu matkallaan

        Kyllä kultamitalistit tietää. Ei tarvi arvailla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tietäjät tietää, kuin hänelle ja sitä rataa sitten taas ratas pyörähtää ja akselit vinkuu matkallaan

        Olen vinkuliisa esteradalla pyörähtämässä, voit olla akselini hetken, kunnes matka jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kultamitalistit tietää. Ei tarvi arvailla...

        No sehän on selvää se...ansaitset kultaa. Juu on nähty kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän on selvää se...ansaitset kultaa. Juu on nähty kaikenlaista.

        Ah sitäköhän se kommentti tarkoitti - itselleni ei millään avautunut. Nyt sinä ansaitsit kultatähden 🌟! (Ap)


    • Anonyymi

      Minä en tiedä sinun ikävyydestä mitään.
      Ei täällä ketään oikeasti tunnista.
      Rakastuneiden leikkikenttä tämä vaan on.

      • Anonyymi

        Joo en ole mikään yleinen ikävä, yleensä päinvastoin aika hauska, niin tuokin oli taas vain pääni aukomiseksi. Kivoja leikkihetkiä sinne - itse tykkäsin pienenä etenkin kiipeilytelineistä, ylös asti ja voltilla alas, ja sitten uusiksi, niin tämä on nyt varmaan just sitä 😅.


    • Anonyymi

      Nyt vaan lopetan täällä kirjoittamisen, täällä menee helposti koko päivä. Paljon puhetta, vähän tekoja, melkein voisi sanoa. Hyppään taas oikean elämän puolelle. Minulla on oikeasti hyvä oikea elämä.

      • Anonyymi

        Kiitos vierailusta 🖖 may peace be with you ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vierailusta 🖖 may peace be with you ❤️

        Kiitos sinulle, rauhaa ja rakkautta toivottelen myös sinulle😊


    • Anonyymi

      Olisi ihana jos olisin edes jotenkin liikuttanut hänen tunteitaan ja että hän tahtoisi selvittää asioita kanssani. Olisin ikionnellinen.

      • Anonyymi

        Niin vähän sama tässä, ehkä tämä ikävyys on vähän sitäkin, että jos voisi olla ihan mahdottoman ärsyttävä niin sekin on parempi kuin että on ihan se ja sama 😅


    • Anonyymi

      Minä kerroin. Nyt piilotan kaikki tunteeni niin hyvin, kuin pystyn.

      • Anonyymi

        Voimia ❤️… ap:lta sivulta


    • Anonyymi

      Kas vaan kaikki mun viestit taas poistettu ja uutta tullut tilalle. ❤️‍🔥🥺

      • Anonyymi

        Voi sinua, mutta nyt en pysty auttamaan muuta kuin että tässä ketjussa oli yksi lyhyt kommentti ”ei ollut” joka hävisi. Sekö hsrmittaa?


    • Anonyymi

      Asiasta viidenteen kertokaa millainen ihminen on ns. stalkkeri?

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Täällä nyt on joka ketjussa vähän mitä sattuu mikä ei kuulu mihinkään.

      • Anonyymi

        Entropia kasvaa suljetussa systeemissä 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entropia kasvaa suljetussa systeemissä 🤪

        Onko kovat paineet. Onko hauskaa taas, lapset leikkii kun on terveitä, mutta leikin voi lopettaa ajoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kovat paineet. Onko hauskaa taas, lapset leikkii kun on terveitä, mutta leikin voi lopettaa ajoissa.

        Tarkentaisitko mihin tämä liittyy? Itse en ainakaan ole käynyt leikkimässä ruokasotaa muiden ketjuissa.


    • Anonyymi

      Terkut teenaiselle valtakunnan pääkaupunkiin.

      • Anonyymi

        Jos haluat että välitän tuntemillani T-naisille niin voin yrittää. Heitä varmaan kuitenkin kiinnostaisi, että keneltä tervehdys tulee?


    • Anonyymi

      Mut se on kyllä aika paskaa, että korkean moraalin omaava hölöttäjänainen saa aina kuraa. Kuvitellaan että yrittää holata joltain pöllösilmän eukolta sen pöllösilmää vaikka puhuis vaan muurahaisista! Valoja päälle nyt. Taitaa olla toiveajattelua ei kaikki halua jonkun kämäsen mökin miinan ukkoa.

      • Anonyymi

        Varmaan kaikki saamme kuraa välillä, Pöllösilmä voi nimittäin sitä itseään suoltaa myös kivalta kuin oikein puristaa ja kämäisenkin mökin miina voi räjähtää. Valo sinne sinunkin yöhösi, yötä!


    • Anonyymi

      Hyvä kielioppi ja rakenne, tiedän että se oot sinä. Toivon että löydät sen oikean miehen

      • Anonyymi

        Kiitos toiveestasi. Minäkin tiedän jo tässä vaiheessa, että olen minä. Valitettavasti luulen että henkilö ei nyt noin vain halua olla minkään toiminnan, ei edes löytymisen kohteena, ja että hänellä on narratiivi, johon en sovi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos toiveestasi. Minäkin tiedän jo tässä vaiheessa, että olen minä. Valitettavasti luulen että henkilö ei nyt noin vain halua olla minkään toiminnan, ei edes löytymisen kohteena, ja että hänellä on narratiivi, johon en sovi.

        Ikävää :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää :(

        Niin on, nyt hiljainen hetki sille, niin nukahdan 😴


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      139
      2294
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      392
      1903
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      29
      1810
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1240
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1129
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      101
      1109
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1053
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1034
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      997
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      898
    Aihe