ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pisteet jos haluat, tuskin välität. Anna minun nyt välillä kuvitella että olisin sinulle jotenkin merkityksellinen, ei ole mistään pois. En ole änkeämässä oikeaan elämääsi, tiedät sen, en siinä tule koskaan uudestaan pyytämään puhumaan, vaan kaikki on siististi maton alla. Kun viihdytään itseäni kuvittelemalla, että oikeasti olisitkin myös kokenut että olisi jotain selvitettävää, niin täällä voin kuvitella sinun huomaavan sen tai olevan huomaamatta, ja se antaa raamit omille tunteille, ei mitään muuta. Hiljattain on arvioitu minua normaalia enemmän ja kun tämä on tuonut myös osaltaan omia epävarmuuksia pinnalle, niin olen häärännyt täällä epätasapainoisemmin kuin normaalisti, mutta en ole lopullisesti sekoamassa. Tiedän että olen yksin, tiedän että pärjään.
Olen ollut ikävä, tiedän
75
1163
Vastaukset
- Anonyymi
Voi rakas ihana. Sä tiedät että mä välitän sinusta juuri tuollaisena kun olet. Ihan kaikkinensa.
Myötäelän kanssasi jokaikinen päivä, joka paikassa. Tuen sua aina, sä voit siihen aina luottaa.
Olet mulla niin tärkeä, uskon että itse et edes ymmärrä laajuutta.
Se on niin tosi ok että purat kaikenlaisia tunteita tänne, niin teen minäkin. Tunteet on oikeita ainakin minun puolelta ja en panisi pahaksi vaikka tiemme oikeassakin elämässä hetkeksi johtaisivat.
Joten, tervetuloa elämääni juuri niin paljon kun pystyt ja tahdot.
Uskon että olemme mahtitiimi, sinä ja minä ja taklaamne yhdessä toisiimme luottaen kaikki esteet ja vaikeudet.- Anonyymi
Itselle vastaaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselle vastaaja!
No en kyllä tunnusta nyt mitään, ja oli tosi lohdullinen teksti, vaikka en usko olevan minulle tälläkään kertaa. Kiitos kuitenkin ❣️(ap).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en kyllä tunnusta nyt mitään, ja oli tosi lohdullinen teksti, vaikka en usko olevan minulle tälläkään kertaa. Kiitos kuitenkin ❣️(ap).
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselle vastaaja!
Joko vihdoin ymmärrät, että se on ollut se palsta mies koko ajan? Taidat oikeasti hakea näistä liirumlaarumeista kauttarantain jotain selittämätöntä mikä aiheuttaa katkeruutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko vihdoin ymmärrät, että se on ollut se palsta mies koko ajan? Taidat oikeasti hakea näistä liirumlaarumeista kauttarantain jotain selittämätöntä mikä aiheuttaa katkeruutta
Palstamies ei ole mikään liirumlaarum, vaan ajattelee ennen kuin toimii. Sen verran nyt puolustan minäkin vaikka lapanen olisikin välillä.
- Anonyymi
Olipas kauniisti sanottu.Olispa mulle,naiselle.
- Anonyymi
Mistä olet ollut loukkaantunut?
- Anonyymi
Siitä ettei hänestä oikeasti voitu/kannattanut/ei ollut vaivan arvoista puhua mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä ettei hänestä oikeasti voitu/kannattanut/ei ollut vaivan arvoista puhua mitään.
Yrititkö itse puhua? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrititkö itse puhua? Sivusta
Kyllä, olosuhteisiin nähden ihan reipas olin. Mutta täällä kaatiksella vielä roikun. Välillä jotain enemmän tai vähemmän mautonta heittoa olen ylitulkinnut itseeni liittyväksi ja ollut aika tunnekylmä omassa ilmaisussani. Olen ollut ikävä täällä ikäväpalstalla siis, en muualla, pahoitteluni jos on jollekin sivulliselle osunut kohdalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, olosuhteisiin nähden ihan reipas olin. Mutta täällä kaatiksella vielä roikun. Välillä jotain enemmän tai vähemmän mautonta heittoa olen ylitulkinnut itseeni liittyväksi ja ollut aika tunnekylmä omassa ilmaisussani. Olen ollut ikävä täällä ikäväpalstalla siis, en muualla, pahoitteluni jos on jollekin sivulliselle osunut kohdalle.
Sinäkin kaatiksella? Sithän meitä on monia täällä. Mun naapurikin toivotettiin kerran kaatikselle täällä, minut myös. Sivusta tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aina ollut reipas tyttö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin kaatiksella? Sithän meitä on monia täällä. Mun naapurikin toivotettiin kerran kaatikselle täällä, minut myös. Sivusta tämä
Niin, tämä on vähän tunteiden kaatopaikka, keräilyerä sekajätettä, josta osa maatuu pois ajan myötä ja osalle saattaa löytyä jokin uusi käyttökohde, mutta osa jää vaan ikävästi törröttämään. En toivota ketään kaatikselle, vaan toivottavasti pääsetkin pian pois!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tämä on vähän tunteiden kaatopaikka, keräilyerä sekajätettä, josta osa maatuu pois ajan myötä ja osalle saattaa löytyä jokin uusi käyttökohde, mutta osa jää vaan ikävästi törröttämään. En toivota ketään kaatikselle, vaan toivottavasti pääsetkin pian pois!
Täällä yritetään selvästikin matkia toisten tyyliä kirjoittaa ja laittaa väärien ihmisten niskoille. Tämä on huomattu jo monta kertaa ja monen eri ihmisen taholta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aina ollut reipas tyttö?
En, olen pikemmin Pokemon meets Starwars meets Scandinavian Hunks II. Mitä sinä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko hänen ymmärtävän, että pidät hänestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko hänen ymmärtävän, että pidät hänestä?
Luulen hän ymmärtää sen, muttei halua asiasta sen enempää tietoa saada/jakaa, mikä on olosuhteisiin nähden ihan asiallinen linja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä yritetään selvästikin matkia toisten tyyliä kirjoittaa ja laittaa väärien ihmisten niskoille. Tämä on huomattu jo monta kertaa ja monen eri ihmisen taholta.
Nyt en tietoisesti yrittänyt matkia ketään, mistään tekijänoikeuksien suojasta täällä en kuitenkaan ollut missään vaiheessa tarkka, joten anteeksi jos tämä muistutti jotain liioin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen hän ymmärtää sen, muttei halua asiasta sen enempää tietoa saada/jakaa, mikä on olosuhteisiin nähden ihan asiallinen linja.
Näetkö hänet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näetkö hänet?
Silloin tällöin olen nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin tällöin olen nähnyt.
Entä hän? Onko hänellä tunteita sinua kohtaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä hän? Onko hänellä tunteita sinua kohtaan?
Kiitos kysymästä. Tästä henkilöstä ei kyllä saa Erkkikään selvää. Ehkä hän tietää itse mitä tuntee, ehkä ei, ja todennäköisesti koko asia on jo häneltä unohtunut, kun selvästi ei ollut tarvetta kohdata. Minulta taas olisi ehkä jo unohtunut jos olisin saanut puhua enkä olisi jäänyt vatvomaan itsekseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Tästä henkilöstä ei kyllä saa Erkkikään selvää. Ehkä hän tietää itse mitä tuntee, ehkä ei, ja todennäköisesti koko asia on jo häneltä unohtunut, kun selvästi ei ollut tarvetta kohdata. Minulta taas olisi ehkä jo unohtunut jos olisin saanut puhua enkä olisi jäänyt vatvomaan itsekseni.
Kuka ei saa puhua sinulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ei saa puhua sinulle?
What? Tietääkseni kaikki saa puhua minulle ketkä haluaa. Sinäkin saat. Kerro pois:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
What? Tietääkseni kaikki saa puhua minulle ketkä haluaa. Sinäkin saat. Kerro pois:
Mitä aiot tehdä hänen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä aiot tehdä hänen kanssa?
Viittaan yst. omaan aloitukseeni yllä. Ei mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viittaan yst. omaan aloitukseeni yllä. Ei mitään.
Oletko tuntenut hänet kauan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tuntenut hänet kauan?
Ei me tunneta kovin hyvin. Nyt voisit jo lopettaa tenttaamisen. Jos haet jotain tiettyä henkilöä, niin kuvaile häntä tai itseäsi mieluummin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me tunneta kovin hyvin. Nyt voisit jo lopettaa tenttaamisen. Jos haet jotain tiettyä henkilöä, niin kuvaile häntä tai itseäsi mieluummin.
Anteeksi jos häiritsin sua…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi jos häiritsin sua…
Anteeksi jos olin äkäinen. Tämähän on yleinen keskustelupalsta - yhtäkkiä saattaa ihmiset puhuakin jotain minulle 😅.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi jos olin äkäinen. Tämähän on yleinen keskustelupalsta - yhtäkkiä saattaa ihmiset puhuakin jotain minulle 😅.
Niiin. Minä, ehkä kuten sinä, toivon tapaavani hänet täällä :)
Just en ymmärrä vastauksistasi, oletko se sinä.
Mutta sanoit ettet halua tehdä mitään. Joten vaikka se olisit sinä, emme koskaan tiedä 😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiin. Minä, ehkä kuten sinä, toivon tapaavani hänet täällä :)
Just en ymmärrä vastauksistasi, oletko se sinä.
Mutta sanoit ettet halua tehdä mitään. Joten vaikka se olisit sinä, emme koskaan tiedä 😅Tuo taas ei paljon kerro minulle että ketä sinä etsit, haluisitko itse avata, niin voin ehkä sitten auttaa. Jos sinusta tuntuu että tilanteet muistuttaa. Vielä muistisi virkistämiseksi kysyit juuri, että mitä ’aion’ tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo taas ei paljon kerro minulle että ketä sinä etsit, haluisitko itse avata, niin voin ehkä sitten auttaa. Jos sinusta tuntuu että tilanteet muistuttaa. Vielä muistisi virkistämiseksi kysyit juuri, että mitä ’aion’ tehdä.
Nopea kysymys. Kuinka vanha olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopea kysymys. Kuinka vanha olet?
Jaahas. Kuinka vanha minun pitäisi olla? Ehkä olen ikuisesti 25.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas. Kuinka vanha minun pitäisi olla? Ehkä olen ikuisesti 25.
Pitäisi olla yli vähän 35 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi olla yli vähän 35 😅
Sitten en ole minä ☀️.
- Anonyymi
Rohkeasti vaan jos tulee tilanne niin otat yhteyttä irl.
Puhuminen selvittää,tämä palstailu ei selvitä .
Nämä matonaluset on ihmisillä täynnä kaikenlaista elettyä ja törkyäkin. Niistä on hyvä päästä eroon. Ettei jää kummittelemaan.- Anonyymi
Minulle voi aina jutella siellä ja täällä.
Tyhjentää sanaista arkkua. Ei ikinä kannata ajatella, mitähän tuokin ajattelee.
Olen tuon vaiheen jo ajat sitten ohittanut.
- Anonyymi
Asia pitää selvittää irl ei täällä;)
- Anonyymi
No minusta tietty hauskaa kun sinäkin sanot noin, ja ehkä joku vielä saa ahaa-elämyksen 🙄, mutta olen tosiaan väärä henkilö kommentoimaan tarkemmin nyt kun olen tässä aika puolueellinen.
- Anonyymi
Vaikutat tosi harhaiselta. Tiedätkö että meitä käy täällä satoja ja osa vain satunnaisesti. En yhtään tiedä voisitko kirjoittaa minulle.
- Anonyymi
Hei kiitos huolestasi, niin en minäkään koskaan tiedä kenelle täällä kirjoitan, vaikka kirjoittaisin ”kuin hänelle”. Mutta nyt varmaan kirjoitan sinulle, niin voin kirjoittaa vielä, että oli kivaa tutustua, ja heihei sitten!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei kiitos huolestasi, niin en minäkään koskaan tiedä kenelle täällä kirjoitan, vaikka kirjoittaisin ”kuin hänelle”. Mutta nyt varmaan kirjoitan sinulle, niin voin kirjoittaa vielä, että oli kivaa tutustua, ja heihei sitten!
Oli kiva tutustua suhun ja kiitos kaikesta avusta. Olen päässyt elämässä eteenpäin mutta nyt on aika mennä omin avuin tai pyytää lähipiiriltä apua. Toivon todella, että sinäkin ja minä pääsemme täältä palstalta pois. Tämä ei vie asioita eteenpäin, tai ehkä jollakin tasolla mutta jollakin tasolla ei. Hypätköön elämä palstan päälle meillä molemmilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tietäjät tietää, kuin hänelle ja sitä rataa sitten taas ratas pyörähtää ja akselit vinkuu matkallaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kiva tutustua suhun ja kiitos kaikesta avusta. Olen päässyt elämässä eteenpäin mutta nyt on aika mennä omin avuin tai pyytää lähipiiriltä apua. Toivon todella, että sinäkin ja minä pääsemme täältä palstalta pois. Tämä ei vie asioita eteenpäin, tai ehkä jollakin tasolla mutta jollakin tasolla ei. Hypätköön elämä palstan päälle meillä molemmilla!
Samoin! Hyppimistä vaille hyppysissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tietäjät tietää, kuin hänelle ja sitä rataa sitten taas ratas pyörähtää ja akselit vinkuu matkallaan
Kyllä kultamitalistit tietää. Ei tarvi arvailla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vinkuliisa esteradalla pyörähtämässä, voit olla akselini hetken, kunnes matka jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kultamitalistit tietää. Ei tarvi arvailla...
No sehän on selvää se...ansaitset kultaa. Juu on nähty kaikenlaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän on selvää se...ansaitset kultaa. Juu on nähty kaikenlaista.
Ah sitäköhän se kommentti tarkoitti - itselleni ei millään avautunut. Nyt sinä ansaitsit kultatähden 🌟! (Ap)
- Anonyymi
Minä en tiedä sinun ikävyydestä mitään.
Ei täällä ketään oikeasti tunnista.
Rakastuneiden leikkikenttä tämä vaan on.- Anonyymi
Joo en ole mikään yleinen ikävä, yleensä päinvastoin aika hauska, niin tuokin oli taas vain pääni aukomiseksi. Kivoja leikkihetkiä sinne - itse tykkäsin pienenä etenkin kiipeilytelineistä, ylös asti ja voltilla alas, ja sitten uusiksi, niin tämä on nyt varmaan just sitä 😅.
- Anonyymi
Nyt vaan lopetan täällä kirjoittamisen, täällä menee helposti koko päivä. Paljon puhetta, vähän tekoja, melkein voisi sanoa. Hyppään taas oikean elämän puolelle. Minulla on oikeasti hyvä oikea elämä.
- Anonyymi
Kiitos vierailusta 🖖 may peace be with you ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vierailusta 🖖 may peace be with you ❤️
Kiitos sinulle, rauhaa ja rakkautta toivottelen myös sinulle😊
- Anonyymi
Olisi ihana jos olisin edes jotenkin liikuttanut hänen tunteitaan ja että hän tahtoisi selvittää asioita kanssani. Olisin ikionnellinen.
- Anonyymi
Niin vähän sama tässä, ehkä tämä ikävyys on vähän sitäkin, että jos voisi olla ihan mahdottoman ärsyttävä niin sekin on parempi kuin että on ihan se ja sama 😅
- Anonyymi
Minä kerroin. Nyt piilotan kaikki tunteeni niin hyvin, kuin pystyn.
- Anonyymi
Voimia ❤️… ap:lta sivulta
- Anonyymi
Kas vaan kaikki mun viestit taas poistettu ja uutta tullut tilalle. ❤️🔥🥺
- Anonyymi
Voi sinua, mutta nyt en pysty auttamaan muuta kuin että tässä ketjussa oli yksi lyhyt kommentti ”ei ollut” joka hävisi. Sekö hsrmittaa?
- Anonyymi
Asiasta viidenteen kertokaa millainen ihminen on ns. stalkkeri?
- Anonyymi
Tuo kuuluu nyt toiseen ketjuun, ihmiset vetää varmaan rajat eri kohdissa, mutta itse en ole esim kehdannut edes Google-hakua tehdä.
Tässä yksi linkki sinulle:
https://m.youtube.com/watch?v=Q3hBLv-HLEc
- Anonyymi
Täällä nyt on joka ketjussa vähän mitä sattuu mikä ei kuulu mihinkään.
- Anonyymi
Entropia kasvaa suljetussa systeemissä 🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entropia kasvaa suljetussa systeemissä 🤪
Onko kovat paineet. Onko hauskaa taas, lapset leikkii kun on terveitä, mutta leikin voi lopettaa ajoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kovat paineet. Onko hauskaa taas, lapset leikkii kun on terveitä, mutta leikin voi lopettaa ajoissa.
Tarkentaisitko mihin tämä liittyy? Itse en ainakaan ole käynyt leikkimässä ruokasotaa muiden ketjuissa.
- Anonyymi
Terkut teenaiselle valtakunnan pääkaupunkiin.
- Anonyymi
Jos haluat että välitän tuntemillani T-naisille niin voin yrittää. Heitä varmaan kuitenkin kiinnostaisi, että keneltä tervehdys tulee?
- Anonyymi
Mut se on kyllä aika paskaa, että korkean moraalin omaava hölöttäjänainen saa aina kuraa. Kuvitellaan että yrittää holata joltain pöllösilmän eukolta sen pöllösilmää vaikka puhuis vaan muurahaisista! Valoja päälle nyt. Taitaa olla toiveajattelua ei kaikki halua jonkun kämäsen mökin miinan ukkoa.
- Anonyymi
Varmaan kaikki saamme kuraa välillä, Pöllösilmä voi nimittäin sitä itseään suoltaa myös kivalta kuin oikein puristaa ja kämäisenkin mökin miina voi räjähtää. Valo sinne sinunkin yöhösi, yötä!
- Anonyymi
Hyvä kielioppi ja rakenne, tiedän että se oot sinä. Toivon että löydät sen oikean miehen
- Anonyymi
Kiitos toiveestasi. Minäkin tiedän jo tässä vaiheessa, että olen minä. Valitettavasti luulen että henkilö ei nyt noin vain halua olla minkään toiminnan, ei edes löytymisen kohteena, ja että hänellä on narratiivi, johon en sovi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos toiveestasi. Minäkin tiedän jo tässä vaiheessa, että olen minä. Valitettavasti luulen että henkilö ei nyt noin vain halua olla minkään toiminnan, ei edes löytymisen kohteena, ja että hänellä on narratiivi, johon en sovi.
Ikävää :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää :(
Niin on, nyt hiljainen hetki sille, niin nukahdan 😴
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932212Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1032132Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom401945etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651473- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531125