Telian puhelinmyynti

Anonyymi-ap

Telian puhelinmyyntii huijaa asiakkaita röyhkeästi. Tammikuussa vaihdoin omani ja vaimoni puhelinliittymät Teliaan.
Puhelinmyyjä sai houkuteltua liittymän vaihtoon mm.lupaamalla 40 euron lahjakortin Telian liikkeeseen. En ole vieläkään saanut lahjakorttia, vaikka olen kysellyt sen
perään ainakin viisi kertaa. On luvattu lähettää lahjakortti sähköpostiin. Viimeksi puhelinpalvelusta kerrottiin, että näin on käynyt useille muillekin. Mutta Telia ei näköjään ota ko.laiminlyönneistä mitään vastuuta.
Minun kohdallani ei ole kovin isosta summasta.Mutta useiden asiakkaidenjoutuessa ko.huijauksen uhriksi on kyse isosta summasta.

10

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkista sähköpostin roskaposti (trash). Joskus voi viesti mennä sinne. Kokeile antaa heille toinen käytössäsi oleva sähköposti, jos se auttaisi.

• Anonyymi

Vähällä olet päässyt, minua ne on huijanneet jo yli 30 vuotta. Lupauksia ja lupauksia saa aina kuulla, siihen se sitten on jäänytkin. 90-luvun lopulla huijasivat n.1000mk, silloin se taisi olla Tele nimeltään? Viimeksi on toissaviikolla selvitelty laskutus asioita, ei vaan tunnu toimivan edelleenkään.

• Anonyymi

Kaikki operaattorit huijaavat, minkä kykenevät. Itselleni DNA tarjosi käytössäni ollutta DNA:n omaa liittymää "edullisempaa" liittymää, jonka hinta tosin olisi noussut lähes kaksinkertaiseksi vuoden kuluttua.

Onneksi tuli luettua sähköpostissa lähetetyt sopimusehdot, peruttua koko homma ja vaihdettua Elisalle. Sitäkin on monissa ketjuissa haukuttu, mutta itse pysyn siellä niin kauan kuin se yrittää huijata minua.

• Anonyymi

Emäntä ei päässyt eroon Teliasta kahteen vuoteen aikoinaan sen takia kun oli irtisanominen lyhyen aikaa vain vuodesta.
      Eli ei koskaan Teliasta mitään. Oletko muuten nähnyt koskaan asiakasta telian myymälässä kun DNA.n myymälässä on ruuhkat siihen nähden.

• Anonyymi

Onko muilla käynyt niin, että liittymän tilauslahjana luvattuja kuulokkeita ei lähetetä. Asiakaspalvelu kertoo, että asiaa tutkitaan. Nyt jo kohta 4 kk tilauksesta on mennyt.

• Anonyymi

Telialla ainakin asiakaspalvelu sakkaa todella pahasti.

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/fac434e5-4f54-4142-9d27-ddd48f7c94f1

Itse asioin viimeksi eilen viiden (5) eri asiak.palvelijan kanssa kun heiltä ostettu koti reititin / laajakaista netti lopetti toimimasta....vajaan kuukauden vanha laite.
      Jokainen vuorollaan ehdotti, kokeile tuota, kokeile tätä ja jos ei se niin sitten noin.
      Pyysin jotta joku asiasta oikeasti tietävä soittaisi...ottaisi yhteyttä niin tekivät vika / häiriöilmoituksen että he ottavat yhteyttä. No eikös tullut samat ohjeet puhelimeen viestinä, tee sitä, tee tuota ja jos ei toimi niin ota yhteyttä TELIA "apujelppiin"....
      HINNAT SINNE OVAT AIVAN ÄLYTTÖMÄT, YLI 2 € min + jotain.
      PALVELUA SIIS SAA JOS MASSI ON KUNNOSSA....Vuosi kymmenien asiakkuus takana.

OPERAATTORIN VAIHTOON SIIS !

• Anonyymi

Pahempaa kusetusta vielä muualla.

• Anonyymi

Puhelinmyynti pitäsi kieltää lailla.

• Anonyymi

Jotkut operaattorit osaavat pumpata asiakkailta rahaa ihan laillisestikin. Muutama päivä sitten Helsingin Sanomissa oli mielipidesivulla kirjoitus, jossa joku kertoi "erään kotimaisen operaattorin" laskuttaneen häntä 60 euroa likaa.

Pitkän odottelun jälkeen hänen puheluunsa vastattiin, asiaa tutkittiin, ja operaattori myönsi laskutusvirheen tapahtuneen. Operaattori lupasi hyvittää 60 euroa seuraavassa laskussa. Näin myös tapahtui, mutta operaattorille soitettu puhelu maksoi 68 euroa.

Valittaja jäi siis 68 euroa tappiolle valitettuaan operaattorin virheestä.

• Anonyymi

HUIJARI TELIA!!
      Telian puhelinmyynti jättää järjestelmällisesti kertomatta liittymän ns huonot puolet, eli kerrotaan vain nopeus ja hinta, mikäli asiakas ei erikseen osaa kysyä tarkennettuja tietoja. Itselleni on jätetty kertomatta mm. että liittymä ei toimi ulkomailla tai liittymän vaihtaminen telian toiseen liittymään maksaa jne (näkyi heti laskussa,vaikka puhelimessa tehdyn sopimuksen irtisanomisaika on 14vtk:tta). Kannattaa aina tarkasti lukea sopimusehdot, joita niitäkään eivät aina lähetä sähköpostiin, vaan ne pitää osata etsiä minun telia sovelluksesta. HUIJAUSFIRMA!!! VÄLTÄ!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1536
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1196
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      227
      1179
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      264
      1032
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      989
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      960
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      943
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      909
    9. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      792
    10. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      71
      787
    Aihe