Telian puhelinmyyntii huijaa asiakkaita röyhkeästi. Tammikuussa vaihdoin omani ja vaimoni puhelinliittymät Teliaan.
Puhelinmyyjä sai houkuteltua liittymän vaihtoon mm.lupaamalla 40 euron lahjakortin Telian liikkeeseen. En ole vieläkään saanut lahjakorttia, vaikka olen kysellyt sen
perään ainakin viisi kertaa. On luvattu lähettää lahjakortti sähköpostiin. Viimeksi puhelinpalvelusta kerrottiin, että näin on käynyt useille muillekin. Mutta Telia ei näköjään ota ko.laiminlyönneistä mitään vastuuta.
Minun kohdallani ei ole kovin isosta summasta.Mutta useiden asiakkaidenjoutuessa ko.huijauksen uhriksi on kyse isosta summasta.
Telian puhelinmyynti
4
363
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkista sähköpostin roskaposti (trash). Joskus voi viesti mennä sinne. Kokeile antaa heille toinen käytössäsi oleva sähköposti, jos se auttaisi.
- Anonyymi
Vähällä olet päässyt, minua ne on huijanneet jo yli 30 vuotta. Lupauksia ja lupauksia saa aina kuulla, siihen se sitten on jäänytkin. 90-luvun lopulla huijasivat n.1000mk, silloin se taisi olla Tele nimeltään? Viimeksi on toissaviikolla selvitelty laskutus asioita, ei vaan tunnu toimivan edelleenkään.
- Anonyymi
Kaikki operaattorit huijaavat, minkä kykenevät. Itselleni DNA tarjosi käytössäni ollutta DNA:n omaa liittymää "edullisempaa" liittymää, jonka hinta tosin olisi noussut lähes kaksinkertaiseksi vuoden kuluttua.
Onneksi tuli luettua sähköpostissa lähetetyt sopimusehdot, peruttua koko homma ja vaihdettua Elisalle. Sitäkin on monissa ketjuissa haukuttu, mutta itse pysyn siellä niin kauan kuin se yrittää huijata minua. - Anonyymi
Emäntä ei päässyt eroon Teliasta kahteen vuoteen aikoinaan sen takia kun oli irtisanominen lyhyen aikaa vain vuodesta.
Eli ei koskaan Teliasta mitään. Oletko muuten nähnyt koskaan asiakasta telian myymälässä kun DNA.n myymälässä on ruuhkat siihen nähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984