Telian puhelinmyynti

Anonyymi-ap

Telian puhelinmyyntii huijaa asiakkaita röyhkeästi. Tammikuussa vaihdoin omani ja vaimoni puhelinliittymät Teliaan.
Puhelinmyyjä sai houkuteltua liittymän vaihtoon mm.lupaamalla 40 euron lahjakortin Telian liikkeeseen. En ole vieläkään saanut lahjakorttia, vaikka olen kysellyt sen
perään ainakin viisi kertaa. On luvattu lähettää lahjakortti sähköpostiin. Viimeksi puhelinpalvelusta kerrottiin, että näin on käynyt useille muillekin. Mutta Telia ei näköjään ota ko.laiminlyönneistä mitään vastuuta.
Minun kohdallani ei ole kovin isosta summasta.Mutta useiden asiakkaidenjoutuessa ko.huijauksen uhriksi on kyse isosta summasta.

5

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkista sähköpostin roskaposti (trash). Joskus voi viesti mennä sinne. Kokeile antaa heille toinen käytössäsi oleva sähköposti, jos se auttaisi.

• Anonyymi

Vähällä olet päässyt, minua ne on huijanneet jo yli 30 vuotta. Lupauksia ja lupauksia saa aina kuulla, siihen se sitten on jäänytkin. 90-luvun lopulla huijasivat n.1000mk, silloin se taisi olla Tele nimeltään? Viimeksi on toissaviikolla selvitelty laskutus asioita, ei vaan tunnu toimivan edelleenkään.

• Anonyymi

Kaikki operaattorit huijaavat, minkä kykenevät. Itselleni DNA tarjosi käytössäni ollutta DNA:n omaa liittymää "edullisempaa" liittymää, jonka hinta tosin olisi noussut lähes kaksinkertaiseksi vuoden kuluttua.

Onneksi tuli luettua sähköpostissa lähetetyt sopimusehdot, peruttua koko homma ja vaihdettua Elisalle. Sitäkin on monissa ketjuissa haukuttu, mutta itse pysyn siellä niin kauan kuin se yrittää huijata minua.

• Anonyymi

Emäntä ei päässyt eroon Teliasta kahteen vuoteen aikoinaan sen takia kun oli irtisanominen lyhyen aikaa vain vuodesta.
      Eli ei koskaan Teliasta mitään. Oletko muuten nähnyt koskaan asiakasta telian myymälässä kun DNA.n myymälässä on ruuhkat siihen nähden.

• Anonyymi
      UUSI

Onko muilla käynyt niin, että liittymän tilauslahjana luvattuja kuulokkeita ei lähetetä. Asiakaspalvelu kertoo, että asiaa tutkitaan. Nyt jo kohta 4 kk tilauksesta on mennyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      52
      3981
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      60
      3605
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      2931
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      105
      2768
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      43
      2593
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2560
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2518
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      40
      2421
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2086
    10. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      2011
    Aihe