Ihana julkkispari!

Anonyymi-ap

Elina Gustafsson ja Ansku Bergström ovat niin suloinen pari ❤️ Tanssijoilla on hyvä vartalo, ei ihme että Elina on ihastunut myös ulkonäköön 😊

21

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ymmärrä että mitä Ansku näkee Elinassa? Ellu on mun mielestä erittäin vastenmielinen ja ylimielinen ihminen.

      • Anonyymi

        Mä en oo ollenkaa sellaista mielikuvaa saanut :( Puhelias se kyllä tuntuu olevan


      • Anonyymi

        Kulkee kouluilla puhumassa jotta kiusaaminen vähenisi, ei ylimielisten puuhia mielestäni. T. N


    • Anonyymi

      En minäkään sen Elinan kanssa olisi. Ansku on söpö kyllä.

      • Anonyymi

        Elina ei myöskään olis sun kanssa, että tasan menee. No ei kyllä Anskukaan, ettei sen puoleen 😂


    • Anonyymi

      No eihän ne nyt mikään uusi pari ole. Ovat olleet siitä tanssii tähtien kanssa ajoista kimpassa. Hyvä pari ❤️

    • Ansku on kyllä minunkin silmään nätti nainen. 👍

    • Anonyymi

      Minkä takia aina nää aiheet ja ketjut ja palstat menee ilkeilyksi? :(

      Onko kaikilla vaan niin paha olla??

      • Anonyymi

        Lesbonaiset on kyllä ihania toisilleen tosielämässä. Täällä kyllä jutut lähtee aina enemmän tai vähemmän käsistä. :))

        Minä vedän tästä johtopäätöksen, että nämä täällä ilkeilijät eivät lesboa ole nähneetkään. Uteliaisuuttaan käyvät palstalla.

        Ja paljonhan noista "ilkeilyistä" on ihan vaan mustaa huumoria. Toiset ymmärtää toiset ei. Minua ei ainakaan ole häirinnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesbonaiset on kyllä ihania toisilleen tosielämässä. Täällä kyllä jutut lähtee aina enemmän tai vähemmän käsistä. :))

        Minä vedän tästä johtopäätöksen, että nämä täällä ilkeilijät eivät lesboa ole nähneetkään. Uteliaisuuttaan käyvät palstalla.

        Ja paljonhan noista "ilkeilyistä" on ihan vaan mustaa huumoria. Toiset ymmärtää toiset ei. Minua ei ainakaan ole häirinnyt.

        Kyllä minuakin nauratti tuo, että Ansku onkin se transmies eikä Ellu.


      • Anonyymi

        No kyllä tsoukin saa heittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä tsoukin saa heittää.

        Joo ehdottomasti! Tarkoitin noit aiempia transmieskommentteja jne Jotenkin pisteliästä ja turhaakin


    • Anskusta tykkään mäkin kyllä ulkonäöllisesti, Elina ei ole niinkään "mun makuun", mutta enpä taitas olla mäkään hänen makuun sopiva, kun olen aika tavalla iäkkäämpikin ja tanssikin on heikkoa 😁
      Mutta se siitä 😅 Kiva pari ja toivottavasti heillä rakkaustarina jatkuu.

    • Anonyymi

      Bisset pääsääntöisesti paremman näköisiä, lesbot jätkämäisiä kuten Ellu, androgyynisiä tätejä tai ylipainoisia femmejä omassa ikäluokassa. Ellulla on käynyt hyvin.

      • Anonyymi

        Minkähän mallisessa ja miten ahtaassa tynnyrissä pitää kasvaa, että saa tuollaisen ajatusmaailma kehitettyä itselleen... :)

        Siitä olen kyllä samaa mieltä, että Ellulla ja Anskulla on käynyt hyvin, kun toisensa ovat löytäneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkähän mallisessa ja miten ahtaassa tynnyrissä pitää kasvaa, että saa tuollaisen ajatusmaailma kehitettyä itselleen... :)

        Siitä olen kyllä samaa mieltä, että Ellulla ja Anskulla on käynyt hyvin, kun toisensa ovat löytäneet.

        Kullakin on omat preferenssinsä ja ehdottomat nounout. Seksuaalisuuttaan ei voi taivuttaa vaikkapa niin että tykkäisi miehekkyydestä, lihavuudesta tai sukupuolisesti moninaisista. Viehättyminen toisesta ei ole valinta johon voi vaikuttaa ja siihen on aivan turha sotkea wokeismia, politiikkaa, kehopositiivisuutta tai syytöksiä milloin mistäkin fobiasta, kuten aktivisti kentällä tehdään. Lesboihin kohdistuu nykykeskustelussa jo aivan tarpeeksi painostusta/kyseenalaistusta/perusteluiden tarvetta siitä, miksi esimerkiksi transnainen ei kelpaa kumppaniksi tai se 15-25v vanhempi nainen. Avarakatseisuuden vaatimus voi mennä liian pitkälle kun se kohdistuu naisten seksuaalisuuden rajoihin.

        Kuka tahansa nainen ei ole viehättävä vain koska on nainen tai kokee olevansa nainen, vaikka on selvästi tunnistettavissa biologiseksi mieheksi. Itsepetos ihmissuhteissa taas johtaa lopulta huonoon oloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kullakin on omat preferenssinsä ja ehdottomat nounout. Seksuaalisuuttaan ei voi taivuttaa vaikkapa niin että tykkäisi miehekkyydestä, lihavuudesta tai sukupuolisesti moninaisista. Viehättyminen toisesta ei ole valinta johon voi vaikuttaa ja siihen on aivan turha sotkea wokeismia, politiikkaa, kehopositiivisuutta tai syytöksiä milloin mistäkin fobiasta, kuten aktivisti kentällä tehdään. Lesboihin kohdistuu nykykeskustelussa jo aivan tarpeeksi painostusta/kyseenalaistusta/perusteluiden tarvetta siitä, miksi esimerkiksi transnainen ei kelpaa kumppaniksi tai se 15-25v vanhempi nainen. Avarakatseisuuden vaatimus voi mennä liian pitkälle kun se kohdistuu naisten seksuaalisuuden rajoihin.

        Kuka tahansa nainen ei ole viehättävä vain koska on nainen tai kokee olevansa nainen, vaikka on selvästi tunnistettavissa biologiseksi mieheksi. Itsepetos ihmissuhteissa taas johtaa lopulta huonoon oloon.

        Ei kaikista tarvitse viehättyäkkään. Silti voi naisista puhua kunnioittavasti. :)

        Toisen ihmisen ulkonäön kommentointi negatiiviseen sävyyn on vaan jotenkin erikoista. Tämä vain minun mielipide, ei tarvitse olla samaa mieltä. Ja sallittakoon se kommentointi minun puolestani täällä. En usko, että sinäkään kasvotusten kenellekään menet huutelemaan mitään negatiivista, jos toinen ei niin viehättävä omaan silmään olisikaan.

        Oletin siis, että tuo oli sinun kirjoittama kommentti, että bisset ovat pääsääntöisesti paremman näköisiä ja lesbot jätkämäisiä? Ja jos vielä päättelen rivien välistä niin olet itse enemmänkin stereotyyppisen naisellisen ulkonäön omaava lesbo kuin "jätkämäinen" ja pidät vastaava myös viehättävänä?
        Eikös tämä kumoa tuon väitteen, että lesbot olisi aina "jätkämäisiä", jos et itsekään ole? Eli saattaa löytyä sitten niitä omaa silmää viehättäviä niistä lesboistakin? Ja, jos biseksuaalit viehättää yleisesti enemmän niin ei siinäkään mitään pahaa ole.


    • Anonyymi

      Jep tanssijoilla on parhaat vartalot. Kaikki just oikeissa paikoissa, ei liian muodoton tikkulaiha mutta ei miesmäinen lihaskimppukaan. Ja kävelykin seksikästä, keinuvaa. Ah!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe